Ostettiin vasta talo, uusioperhe, lapseni asuvat luonani, eilen mies lähti ja sanoi että rauhoitetaan joulu lapsille, en saa ottaa yhteyttä kuulemma enää, eilen ilmoitti olevansa sinkku, tuntuu etten selviä tästä, täällä olen nyt lasten kanssa talossa, yksin ja paluuta ei kuulemma enää ole, en ole laittanut viestiä j amieleni tekisi, annanko olla miehen nyt oloissaan ja odotan :(
Mitä tehdä?
4
281
Vastaukset
- kiltti mies.
Anna miehen olla ja keskity lapsiisi. Lapset tarvii sua enemmän kuin se mies. Vietä lasten kanssa hyvä joulu ja jos sulla on vaikka sukulaisia, siskoja tai veljiä niin mene kyläilee niille jouluna tai kutsu sukulaisia sinne kotiisi.
- oppeliini1
Lapset menevät AINA ulkopuolisten aikuisten edelle. AINA
Vie katraasi vanhempiesi luokse tai pyydä heidät kotiisi, vaikka pysyvästi, jos he haluaisivat hoitaa lapsianne sinun ollessa toissä.
Mitähän jos keskittäytyisit nyt seuraavat kymmenen vuotta täysin lastesi hyvinvointiin ja jättäisit miesten perässä juoksun.( Kuulostaa kuin sinä olisit varsinainen idioottien mangneetti.) Siten sinä ja lapsesi säästyisitte paljolta sydänsurulta.
On todella väärin että lastesi juuri alkaessa kiintyä uuteen aikuiseen, se häippäseekin kuvioista ties minne. Onko sinun mielestä tuollainen käytos tervettä katsottavaa lapsillesi ja edustaako se loistavaa esikuvaa aikuisista? - outo mies sulla
Laita miehelle viesti aikooko hän tehdä itsemurhan. Laita että jos aikoo et aio häiritä ja ymmärtää kyllä. Lapset varmaan voivat hienosti kun eivät tiedä missä isä on...
- pettynyt2
Minkä ikäisiä olette? Minulle on joskus käynyt noin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818