Ostettiin vasta talo, uusioperhe, lapseni asuvat luonani, eilen mies lähti ja sanoi että rauhoitetaan joulu lapsille, en saa ottaa yhteyttä kuulemma enää, eilen ilmoitti olevansa sinkku, tuntuu etten selviä tästä, täällä olen nyt lasten kanssa talossa, yksin ja paluuta ei kuulemma enää ole, en ole laittanut viestiä j amieleni tekisi, annanko olla miehen nyt oloissaan ja odotan :(
Mitä tehdä?
4
350
Vastaukset
- kiltti mies.
Anna miehen olla ja keskity lapsiisi. Lapset tarvii sua enemmän kuin se mies. Vietä lasten kanssa hyvä joulu ja jos sulla on vaikka sukulaisia, siskoja tai veljiä niin mene kyläilee niille jouluna tai kutsu sukulaisia sinne kotiisi.
- oppeliini1
Lapset menevät AINA ulkopuolisten aikuisten edelle. AINA
Vie katraasi vanhempiesi luokse tai pyydä heidät kotiisi, vaikka pysyvästi, jos he haluaisivat hoitaa lapsianne sinun ollessa toissä.
Mitähän jos keskittäytyisit nyt seuraavat kymmenen vuotta täysin lastesi hyvinvointiin ja jättäisit miesten perässä juoksun.( Kuulostaa kuin sinä olisit varsinainen idioottien mangneetti.) Siten sinä ja lapsesi säästyisitte paljolta sydänsurulta.
On todella väärin että lastesi juuri alkaessa kiintyä uuteen aikuiseen, se häippäseekin kuvioista ties minne. Onko sinun mielestä tuollainen käytos tervettä katsottavaa lapsillesi ja edustaako se loistavaa esikuvaa aikuisista? - outo mies sulla
Laita miehelle viesti aikooko hän tehdä itsemurhan. Laita että jos aikoo et aio häiritä ja ymmärtää kyllä. Lapset varmaan voivat hienosti kun eivät tiedä missä isä on...
- pettynyt2
Minkä ikäisiä olette? Minulle on joskus käynyt noin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289955- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477