Vai miksi suomalaiset häpeävät omaa kieltään eikä vaadi Ruotsissa itselleen vähemmistölle kuuluvia ihmisoikeuksia! Ruotsalaiset polkevat suomalaisia Suomessa ja Ruotsissa. Suomalaiset hokevat ruotsin kielen tärkeydestä ja jos joku kyseenalaistaa hokemaa niin ruotsalaiset syyttävät sorrosta ja jos suomalainen vaatii vastaavia oikeuksia ruotsalainen vaikenee tai haukkuu ruotsalaisvastaiseksi ja samalla omat svennomaanit purevat suomalaisia nilkkaan.
Suomalaiset - maailman tyhmin kansa?
3
267
Vastaukset
- mcvdosvdobsdbsdbd
Olipa taas aivopieru niin_nollalta ja hänen sivupersoonaltaan. Hohhoijaa....
Suomen kieli Ruotsissa.
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2258- Niin_noI
Kun pakkoruotsittaja käskee hyppäämään, niin me vaan kysymme, että kuinka korkealle...
Olemme ilman pienintäkään epäilystä maailman nöyrin kansa - puhumattakaan siitä, että olemme näköjään myöskin tyhmin.
Mutta meidät onkin jalostettu tällaisiksi.
Voi vaan kuvitella sitä ääretöntä antaumusta ja uutteruutta, millä Jarl Birgerin ajoista lähtien ovat 'veljeskansamme' puutarhurit joutuneet taimistoa Suomessa koulimaan.
Tietenkin siinä on jouduttu toistuvasti kitkemään rikkaruohot, nuo mitättömät, mitkä eivät ole ymmärtäneet omaa paikkaansa ja kasvaa ojennuksessa tienpenkalla...
Puutarhuri on saanut tuolla järkähtämättömällä yksioikoisuudellaan pienen osan rikkaruohoistakin nöyrtymään ja ymmärtämään oman etunsa ja paikkansa taimistossa. Sanoisinko niin, ja sanonkin, että on ihan alalaji muuttunut.
Puutarhuri on ollut matkoilla jo pari sataa vuotta, mutta nyt tuo jalostettu alalaji pitää perinteitä yllä. Onhan se sivistymätöntä olla vain rikkaruoho, eikä hieno jalostettu alalaji. Kyllä olisi puutarhuri tyytyväinen aikaansaannoksestaan.
Mutta mutta, voi tavatonta. Nyt onkin tuo hieno alalaji niin pahasti degeneroitunut, että on lähestulkoon sulautunut rikkaruohoihin.
Siksi tarvitaankin taas puutarhuria Länsimailta koulimaan rikkaruohoja Suomen maasta. No jaa, taisi mennä ruotsalaisilta kuitenkin sisu kaulaan - jos nyt sitten olematon sisu voi jonnekin joutua. Mutta nyt huhutaankin, että politrukki Ringborg on saanut sittenkin ristiretken alulleen. Voi laps' Suomen...
Joko YLE on SVT?
HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
Olen allerginen Närpiön tomaateille.
Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654