palvelua Kemijärvellä

jaffa

Missä olette saaneet hyvää palvelua kemijärvellä? Kertokaappa niin minäki tiiän.

46

4043

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

Joka paikassa missä oon käynyt! En oo koskaan oottanukkaan niiailua tai kumartelua, vaan asiallista. myös huumoria saa olla. Jos jokin pitää sanoa, Koivuniemi, Asuste.

• Aidostiko kohtelias?

Kaikkein ärsyttävintä on, kun olet kassalla tavaroinesi, niin nuoret vierekkäiset kassat keskustelevat omista henkilökohtaisista asioistaan eivätkä edes huomaa asiakasta, ottavat rahan ja antavat loppurahan, eivätkä edes katso asiakasta silmiin. Kaikki kohteliaisuusfraasit kyllä sanotaan ja lopuksi vielä kysyvät:" kuittia"? Tottakai kuitti annetaan ilman eri kysymystä. Tätä tapahtuu vain Kauppapaikassa eli Koivuniemellä.

• Ryhmänjohtaja

Tuo " kuittia" on yleinen lähes jokapaikassa. Todella ärsyttävä tapa. Kävin teillä siellä kimpassa ja yhdessä huoltoasemalla kahvilla. Siellä myyjä rytisti ja heitti meiltä ryhmämatkalaisilta kaikilta kuitin suoraan roskikseen. Suuttui kun vaadin kuittia enkä hievahtanutkaan ennenkuin sain uuden kuitin.
        Miksiköhän vielä kiekaistaan vain "kuittia" eikä kysytä vaikka että "haluatteko kuitin" jos tuo kuitinanto on niin vaikea aika sekä pitäisi antaa. Tulee mieleen että fuskataan ja jälkikäteen myyjä kirjaa esim bonukset itselleen. Tai sitten halutaan myydä pimeästi, veronkiertoa.
        Nytkään on laki muuttumassa ja kuitti on annettava.

• titsiei

...ja myöskin s-marketissa.

Ja voi hyvän tähen että sen yhden S.marketin kassan siellä alakerrassa pitääkin haista hajuvedelle niin, että alkaa asiakasta ihan oksettamaan.
        Keski-ikäinen vaalea nainen, ei se superblondi, vaan keskivaaleat hiukset.
        Henkeään joutuu pidättelemään, jos joutuu hänen kassalla asioimaan, ja monesti joutuu, jos on ainoana kassana. Siis HYI!

• Elämänhallintaako?

Sekä parasta että huonointa palvelua saa Kemijärven kirkkoherranvirastossa. Siellä se riippuu siitä, kuka Sinua palvelee.

• mä vaan

Kyllä huonoin palvelu ja einesruoka kemijärvellä on heralammella rentukassa.Henkilö kunta seipäännielleitä toinen ei puhu eikä pukahda toinen töksäyttelee mitä sattuu hoksimaan .Jokainen osaa einekset lämmittää vaan ei rentukan henkilökunta.Tuskin niin hyvin menee etteikö kannattas kattoa peiliin ja panostaa ruokiin ja sen laatuun.

• Kampsuun
        mä vaan kirjoitti:

Kyllä huonoin palvelu ja einesruoka kemijärvellä on heralammella rentukassa.Henkilö kunta seipäännielleitä toinen ei puhu eikä pukahda toinen töksäyttelee mitä sattuu hoksimaan .Jokainen osaa einekset lämmittää vaan ei rentukan henkilökunta.Tuskin niin hyvin menee etteikö kannattas kattoa peiliin ja panostaa ruokiin ja sen laatuun.

Onko pakko käydä Rentukassa? Nimikin jo sanoo jotain. Samaa ei voi sanoa Kampsusta. Ruoka todella hyvää ja tytöt aidosti iloisia.

• Rentukastavieroitettu
        Kampsuun kirjoitti:

Onko pakko käydä Rentukassa? Nimikin jo sanoo jotain. Samaa ei voi sanoa Kampsusta. Ruoka todella hyvää ja tytöt aidosti iloisia.

Ei onneksi ole velvoitteita käydä rentukassa.Saa nuita eines ruokia ostettua vaikka lidlistä.Mutta onneksi pysyy tuo kauha omassa kädessä vielä.Varmempi tehdä itse niin mitä tulee syötyä.

• rentukka rules
        mä vaan kirjoitti:

Oon ihan samaa mieltä. Ihmettelen vaan miten kauan ko. pulju pysyy pystyssä kun tarjoiltavan mikrosapuskan teko on ryssitty niin pahasti että on vaan ajan kysymys millon lidli ottaa einekset pois myynnistä ruuan väärinkäytön takia ja siitä saa kiittää rentukkaa.

• WAU

MIELESTÄNI SUSSUN BISTRASSSA PARASTA PALVELUA OLEN AINA SAANNUT...

• villipohjola

Susan Bistro on valitettavasti hinnoittanut itsensä ulos. Tiukempi budjetti ei yllä sinne edes kahvikupille. Toisenlainen politiikka, ja rentopalvelu ja tupa olisi täynnä väkeä- paikka hyvä keskeinen, mutta "liian" hyvä palvelu.

• palvelua

Parasta palvelua olen saanut, no ei nyt tule mieleen missä mutta ei se ainakaan ole ollut Kemijärvellä.

• Kiitoskiitoskitos

Parasta palvelua oli kun poliisit viittoivat ajamaan Särkikankaan ristauksesssa Rovaniemelle päin.

• tervemenoa

Se olikin viisaasti tehty poliisilta. Oishan se ollu karseaa jos tuollainen pelle hermanni olis saanu jäädä tänne pyörimään. Varmaan liikennevaloissa eka kertaa elämässä ja pasmat vähän siitä sekaisin. Auttoivat vaan vähän, kun et itse bonjannut tehdä mitään.

• Kiitoskiitoskitos
        tervemenoa kirjoitti:

Se olikin viisaasti tehty poliisilta. Oishan se ollu karseaa jos tuollainen pelle hermanni olis saanu jäädä tänne pyörimään. Varmaan liikennevaloissa eka kertaa elämässä ja pasmat vähän siitä sekaisin. Auttoivat vaan vähän, kun et itse bonjannut tehdä mitään.

Joo ku autoki oli katsastamatta ja veroitta. Meinasin jo himmailla mutta ne boijjas mut poispäin.

• komennus mies

parasta palvelua sain parikymppiseltä kempan tytteliltä ,oli menoa ja meininkiä.

• a siakas

Kelassa, Nimismiehenkansliassa ja Viinakaupassa hyvä, suorastaan ystävällinen kohtelu. Eikä vikaa ole muuallakaan, kun vain asiakas osaa olla asiallinen.
      Jossakin kaupassa kassa kysyy: tarvitko kuittia, se ei kuulosta mukavalta, tottakai tarvin, kun kerran maksan.

• Änkyttäjä jä jä mä

hon hon honkakangas pa pa pa paras ppalvelu. Ei va va valituksia

• Niinmetsävastaa

Kauppapaikka, Paapero, Palttina, Wekko, Luokkanen, Seppälä, Asuste, Tiimari, Koillis-Optiikka, Sivakka, Sportia, Alko, Lidl, Siwat, Pizzamestarit, se toinen pizzeria, ABC, Välikangas, Kenkä2000, Sokos(yläkerta), Kievari, Kuntokeskus, Sairaalan kahvio, Wanha Mestari, Night Life, Tarkka-aika. Siinäpä muutama mistä olen viime aikoina saanut hyvää palvelua, kiitos :)

Ainoat missä palvelussa ois toivomisen varaa on Sokkarin alakerta ja Hotelli/Viisikko/Flame.

Rentukka/Julianna on luku sinänsä, siinä ei taida toivominenkaan auttaa, sen verran luokatonta palvelu on.

• EI MOITTIMISTAA

KEMIJÄRVEN APTEEKISSA SAA AINA HYVVÄN PALVELUN...

• röh rööh

Saako sieltä ilman reseptiä sialle pirtua Selkä on kipiä

• Kuitti annettava

Mielestäni kuittiasiassa parasta palvelua on se, että kuitti lyödään tiskiin, se on tarjottu asiakkaalle ilman kyselyjä. On sitten asiakkaan valinta, ottaako tarjotun kuitin vai ei. Ärsyttävintä on se kun kysytään:"Kuittia?" eikä edes katsota silmiin. Tätä tapahtuu vain yhdessä kemijärveläisessä kaupassa.

• LIDLIN asiakas

Kyllä se vain niin on että olise hyvä että LIDLI tulitänne TUPPUKYLÄÄN .Paikka kunnan kauppiaat myivät tavarnsa RYÖSTÖ HINNOIN?

• Niin on

Tosi on!

• tytti3

Kemijärven Sokoksessa on kyllä kylän huonoin palvelu,siellä ei osata yhtään hymyillä,
      Kaikki ovat naama peruslukemilla ,ja se postpalvelu on niin huonoa,että ei oikein viitsi edes mennä käymään.Päivää eikä huomenta osata sanoa koskaan,katotaan vaan kun halpaa makkaraa??Palvelu muutenkin alaarvoista?Kaikki sesovat kassan takana ja odottavat että kun ei vain tarvitsisi palvella sen näköisenä.

• Aatamin aikaan

Missä Kemijärvellä on Sokos? Taidat olla ajastasi pahasti jäljessä! Sokosta ei ole ollut Kemijärvellä enää pitkään aikaan. Kun kerran puhut Sokoksen ajasta, kaikki on muuttunut. Nyt palvellaan ja hymyillään. Toivottavasti olet itsekin oppinut jo fiksun käyttäytymisen. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• nro.345679

kaikkian te tiiättiät kuka on osastonhoitaja

• yks vaan

Kiesus, eikö aloite ollut " missä oot saanut hyvää jne. Eikö noita huonoja palveluita ole nokko jo kirjoiteltu? Alakaa jo tympii.
      Eikö se oo niin et sitä saa mitä tilaa. Tarvii olla ite antamassa etes kerran sitä hymyä jos sitä kerjää. Mikä siinä mättää ettei ite voi sitä alottaa hymyllä. Tiedän, tiedän he ovat palkkalaisia, mut joskus voi kokeilla vaikka jututtaa, kysyä miten menee?
      Tuo "sokos" juttukin ihimityttää? Oon vasiten seurannut miten siellä käyttäydytään, aivan normia touhua. ite oon ainaskin tyytyväinen saamaani kohteluun.

• puhuri

monessakin paikassa oon saanu hyvää palvelua, viimeksi Lapponian päivystyspoli yllätti. Nyt oli pakko mennä, eikä ne polin akat nöyryytäny yhtään, ennenhän se oli puhasta mielivaltaa milloin pääsit lääkärille, tuntikausia ootatettiin, jos naama ei miellyttänyt . Myöhemmin tulleita päästettiin sinue eelle ku haluttiin näyttää valtaa.
        Tosi hyvää palvelua olen aina saanut Huoltovarmalta, ei sanat riitä kertomaan. Kaveri puhukin kansan kieltä ja sanoo aina kaiken rehellisesti, ei "myy" omaansa, jos se ei ole asiakkaan etu. Vielä löytyy tuollaisiakin miehiä, miehiä isolla IILLÄ, lisää moisia. No ---renpääh-- ei moiseen tule ikinä pystymään, mutta toivottavasti monet muut.

• Salla
        puhuri kirjoitti:

monessakin paikassa oon saanu hyvää palvelua, viimeksi Lapponian päivystyspoli yllätti. Nyt oli pakko mennä, eikä ne polin akat nöyryytäny yhtään, ennenhän se oli puhasta mielivaltaa milloin pääsit lääkärille, tuntikausia ootatettiin, jos naama ei miellyttänyt . Myöhemmin tulleita päästettiin sinue eelle ku haluttiin näyttää valtaa.
        Tosi hyvää palvelua olen aina saanut Huoltovarmalta, ei sanat riitä kertomaan. Kaveri puhukin kansan kieltä ja sanoo aina kaiken rehellisesti, ei "myy" omaansa, jos se ei ole asiakkaan etu. Vielä löytyy tuollaisiakin miehiä, miehiä isolla IILLÄ, lisää moisia. No ---renpääh-- ei moiseen tule ikinä pystymään, mutta toivottavasti monet muut.

Niin,Huoltovarmahan onkin sallalainen yritys :).

• :))
        Salla kirjoitti:

Uimahallipoukamassa,Tyttäret aina iloisella päällä ja samalla kertaa saa hierontaa ja jalat kuntoon sekä suolauksen. .KIITOS!!

• puhuri
        Salla kirjoitti:

niin onkin , mutta palvelee kyllä täällä Kemijärvelläkin ja näköjään sangen mielellään.

• kemppalainen

Parasta palvelua olen saanut Juhlapalvelu Juliannasta, josta tilasin kaikki herkut lakkiaispäivääni. Hyvänä kakkosena palvelussa tulee Kemijärven Seppälä.

• toinen kemppalainen

Varmasti ovat sapuskat olleet syötäviä niin kauan ko net on hankittu jostain muualta. Nimittäin itte ne ei niitä tee ja sen kyllä huomaa, jos tekis ois lakkiaisille tullu surkia päätös.

• karvaiset pallerot

Kemijärvellä saa piirakkaa ja palvelu on hyvää ja ilmaista. Laatu ei vain ole kohdillaan mutta huihai viinaa vaan niin riiin ei haittaa.

• villipohjola

Nykyinen Alko ja Lidl palvelee hyvin. Sitä ei voi sanoa samalla kertaa pistäytyessäni K-kaupassa. Kassa katsoi ohi, ei hymyillyt, oli kuin robotti. Yritin saada hänet katsomaan sanomalla kiitos ja hei, ei onnistunut. Tämä yksittäinen tapaus, useimmat kassat mukavia.

• asiakaspalvelija

Mukava on asioida ärrällä, Alkossa, Lidlissä ja uimahallissa. Myös Kelassa saa ystävällistä palvelua.
      Susas Bistrossa myös mukava asioida, älyttömän hyvät ruoat ja kahvit ja aina tervehditään hymyn kanssa.
      Mestarin Kievari, noh, vähän riippuu palvelun tasosta ketä on töissä, pääsääntöisesti hyvä palvelu ja ok ruoat.
      Nivan rauta, hyvä palvelu,, mukava asioida. Samoin Kemijärven Autohuollossa ja Simon autotarvikkeessa on mukava asioida ja Siwat kankaalla ja kallaassa, ok! Vanha Mestari, siinä ja siinä..
      Parturit/kampaamot järkiään hyvätasoisia.

Mutta sitten nämä surulliset: Säästö-Tex, Sähkötori, Kalotin korjaamo, ABC, K-Rauta, Koivuniemi, S-Market, Tehdas-Asu, Hioy, Värisilmä ja Toimistotekniikka. Ja Maijun pub, Peltoniemi ja Moilasen saha. Miten se asiakaspalvelu voi olla NIIN vaikeaa ja töykeää!!??

• löysät pois

hirkoeamunnoissa,kun on kovat piipussa,ei kukaan v...tuile

• ei saa, ei

ei kemijärvellä palvella, paskat saa silmille

• omaan taskuuko?

uskovaisten kirpparilla ei saa etes kuittia!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mitä palvelua se on?????? eikö suomessa tarvi kaikkien liikkeitten kuitti antaa? mitä se semmonen kirjanpito on??

• -dfs

Kaluste kostamossa myös mahtavaa palvelua! Muutaman kerran sielä asioinut ja jatkossa varmasti käyn jos jotain huusholliin laitan. Alennukset oli hyvät ja palvelu erinomaista!

• Jätäntulematta

On se hyvä että on tullut selväksi se että teidän kylässä on turhaa yrittää, asenteet ovat sellaiset. Hirivittävä määrä yritysten haukkumista näillä kemijärvi suomi24 palstoilla. Jätän tulematta, muualla sentään arvostavat pientä tuotantolaitosta.
      Kiitos tiedoista joka kertoo asenteestanne.

• Tosi on

Näistä kannata välittää, muutama hullu täällä kailottaa. Koko seutukunta on sitoutunut paikallisiin palveluihin ja yrittäjiä tuemme kaikin keinoin. Ei muuta kuin lämpimästi TERVETULOA!

• jvhjgu

Pösilöt ne vaan vetää juorupalstan perusteella jotain johtopäätöksiä?

• herra-47

Olen katsonut monta kertaa sivusta kun edessäni oleva asiakas menee vain pakkaamaan tavaroitaan ja kassalla oleva tyttö on ollut antamassa kuittia nii vasiten ootatetaan.. Sitten vähän ajan päästä sanotaa että en minä sitä kuittia tarvi. Hyvähän se on että sitä kysytään että otatko kuittia ettei suoraan nakata roskiin. itse en ota kuittia ikinä alle 30,- ostoksista.

Sitten asiaan..

Parasta palvelua Autotarvike välikankaalta! ehdoton ykkönen! Koivuniemellä kans hyvää palvelua! siinä on kahden kärki!

Huonointa palvelua Terkossa. tuntuu että itse terko säikähtää kun sinne talliin astuu sisälle.

• linssi lute

Koillis-optiikka no 1... se toinen silmälasiliike i...um vois kavota koko seuvulta ko siellä ymmärretä asiakaspalvelusta mitää... pahalle haisee myyjä siellä. Koillis-optiikassa osataan palvella asiaksta tasa-arvoisesti... sille täys 10 :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1402
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      81
      833
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      831
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe