Käyn Bodypumpissa, ja minulle on tullut sellainen vaiva, että välipäivinä ( ja ennen pumppia) tunnen itseni voimattomaksi. Kuitenkin olen pystynyt lisäämään pumpissa painoja ja jaksan sen hyvin tehdä. Mistähän moinen voisi johtua?
bodypump
4
173
Vastaukset
- 25558
Muista pitää tarvtittava määrä hiilareita yllä. Esim ennen suoritusta syöt vähän enempi hiilaria ja jälkeen. Muista myös pitää huoli vitamiini osastosta!
http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/ - pudobymp
paremman vastauksen saat jos kysyt sitä les millssin keskustelufoorumilla
lesmillssuomi.boards.net - 12+10
Eilen taas oli tämmöinen päivä. Ajattelin kuitenkin lähteä, ja jo lämmittelyn aikana ajatukset muuttui, ja tein osan pumpista isommilla painoilla kuin ennen.
- pudobymp
Hyvä homma että uskalsit lisätä painoja! Tärkeää on tehdä liikkeet oikealla tekniikalla, kiinnitä siihen huomiota. Monet tekee liian pienillä painoilla eikä tule edes hiki, sitten on niitä jotka tekee liian isoilla painoilla huonolla; huijaavalla tekniikalla; jolloin myöskään ei ole käynnistä apua lihaksille.
Poltetta etsien, kipuja vältellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733834Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92061Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1121158
- 1131150
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711057Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906