Käyn Bodypumpissa, ja minulle on tullut sellainen vaiva, että välipäivinä ( ja ennen pumppia) tunnen itseni voimattomaksi. Kuitenkin olen pystynyt lisäämään pumpissa painoja ja jaksan sen hyvin tehdä. Mistähän moinen voisi johtua?
bodypump
4
179
Vastaukset
- 25558
Muista pitää tarvtittava määrä hiilareita yllä. Esim ennen suoritusta syöt vähän enempi hiilaria ja jälkeen. Muista myös pitää huoli vitamiini osastosta!
http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/ - pudobymp
paremman vastauksen saat jos kysyt sitä les millssin keskustelufoorumilla
lesmillssuomi.boards.net - 12+10
Eilen taas oli tämmöinen päivä. Ajattelin kuitenkin lähteä, ja jo lämmittelyn aikana ajatukset muuttui, ja tein osan pumpista isommilla painoilla kuin ennen.
- pudobymp
Hyvä homma että uskalsit lisätä painoja! Tärkeää on tehdä liikkeet oikealla tekniikalla, kiinnitä siihen huomiota. Monet tekee liian pienillä painoilla eikä tule edes hiki, sitten on niitä jotka tekee liian isoilla painoilla huonolla; huijaavalla tekniikalla; jolloin myöskään ei ole käynnistä apua lihaksille.
Poltetta etsien, kipuja vältellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222694- 1101651
- 161312
- 2451298
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue1731247Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh181087Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67933En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25902Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗59875Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏15864