omia kokemuksia buick park avenue 3.8

hullu-eepi

Eli plussat ja miinukset. Ostin justiinsa vm 91 park avenuen. Kaikki sähkö härpäkkeet ainaki tuntuis toimivan paitsi radio jostain syystä ei mene päälle. Sitä ehtii tutkailla. Kone tuntuis kehräävän ja laatikko toimivan. Tosi hyvin kulkee muutenki. Aikasempi oli buick electra wagon vm.85 oldsin 307:lla ja ylivaihde lootalla. Kokeilin nyt vähän uudempaa ja seuraavana olis ajatus mennä 70 luvulle. Oli välissä nissan primera mutta ei perse kestäny sitä kyytiä ku kaks kuukautta. Al Bundyn sanoin: next time buy an american!

7

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoopo-Aapo
    • Hieno Auto.

      3,8L moottori on yksi niitä maailman parhaita gas.moottoreita. Buickin V6 valmistettu jo 60-luvun alusta.
      Moottori toimii hienosti, ei mikään kiinanvingutin.

    • V8äijä

      Itsellänikin chervolet corsica tuolla samaisella 3.8 rivinelosella. Hyvin palaa kumit takana ja meno menee villiksi varsinkin nyt kun laitatin magneettissa remmiahtimen. Olen jo neljä vuotta espoon jenkkimiitissä käynyt sutimassa ja silti corsicani käy ja kukkuu . Onnitteluni aidon jenkin ostamisesta ja tervetuloa sudittamaan sellon parkkihalin toiseen kerrokseen.

    • capriceSTW

      Paljonkohan mahtoi maksaa remmiahtimen rakentelu corsicaan magneetissa?

      Taitaa olla sama firma kehä 3 laidalla josta kävin kyselemässä caprice classikkiini panhard-tangon päätypuslia, kun tämän "chevrolet" liikkeen mainos työnnettiin postilaatikkooni. Nämä firman ukon inttivät minulle:" että olet taitanut erehtyä autosi merkistä kun ei meidän chevrolet malliston listoilta löydy capricea, oletko nyt aivan varma, että kysymyksessä on chevrolet?"

      Täytyi poistua liikkeestä kun ne siellä puolestaan hermostuivat kun totesin myyntipäälikölle, pienen merkkivalistuksen jälkeen, että ainut asia mikä tässä liikkeessä viittaa amerikkalaisuuteen on henkilökunnan ruumiinrakenne!

    • V6 3800

      Täällä kanssa sama malli. Buick Park Avenue jäi käsiin joku aika sitten. Tämä ainakin lähtee käyntiin erittäin hyvin eli kaikki olisi jotakuinkin kunnossa sytytys ja bensapuolella. Kulkee tosi mukavasti. Hieman raskas etupää näin talviajoon.

    • hullu-eepi

      kävin sellossa ja siellähän jätkät seiso ringissä ja kuunteli ganesia mut sutiminen olikin sitä että käsi on kaverin housuissa ja "suditaan"

    • Chevrolet

      Itselläni on Chevy Matiz ja siinä on mielestäni jenkiksi hyvä moottori.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe