Olemme suomalainen perhe, joka on lähdössä Saksaan (Heppenheim, lähellä Darmstadtia) puoleksi vuodeksi. Etsimme au pairia, joka pääasiassa hoitaisi 2-vuotiasta poikaamme ja lisäksi osallistuisi jonkin verran myös kotitöihin. Tärkeimmät toiveemme ovat, että au pair on luotettava, hänellä on lapsen hoidossa tarvittavaa kärsivällisyyttä ja reippautta, ja hän viihtyy lapsen kanssa leikkiessä, ulkoillessa jne. Lisäksi hänen tulee olla täysi-ikäinen, ja osata hoitaa asioitaan itsenäisesti. Ota yhteyttä ja kerro lyhyesti itsestäsi: [email protected]
Vastaukset 6
- LiisaKorkalo
Hei! Ylläoleva paikka on edelleen auki, joten kiinnostuneet laittakaa viestiä! Luen s-postia myös joulun aikaan. t. Liisa
- Saksaan!
Au pairin paikka on edelleen auki! t. Liisa
- Aikatauluongelmainen
Ajankohta huono, olisin itse pääsemässä vasta kesäkuussa aupaireilemaan. Uskon, että tarvitsette jo heti helmikuussa au pairia
- Kiinnostunut...
Onko paikka edelleen auki?
- saksaankesäksi
Laitoin sähköpostia.
- liisakor
Paikka on nyt täytetty. Kiitos kaikille hakijoille! t. Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591240
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571158Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 97971
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 47774
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27751Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669