Älkää ottako Ulvilassa!

Varoitus

Ulvilassa on eräs paskimmista tatuoijista suomessa. Ei pahalla, mutta se tekee tosi huonoa jälkeä, koen viime kesän jälkeen velvollisuudekseni kertoa tämän koska tatska on ikuinen! Omaani korjasin toisella helsingissä ja 10kertaa10 tribaali tuli maksamaan yhteensä 250 euroa, ilman värejä..et kalliiksi tuli.

18

3543

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      et oo ihan ainut "uhri"... itselläkin sieltä haettu kamala suttu...

      • Virta

        Musta äijän meno alkaa olee jo törkeetä, miksi hitossa tekee edes tatskoja kun ei taitoa riitä? Kaikki hänen tatuoimansa ovat aivan kamalia suttuja. Itselläni on 4 tatuointia ja todella tulee itku silmään kun katsoo hänen teoksiaan, onneksi/harmiksi kavereiden ihoilla. Vähän itsekritiikkiä jäppinen tohohn touhoon, pillit pussiin ja taitoa hankkimaan.


    • yli 20 vuotta alalla

      varoitus ja virta se näyttää tollanen arvostelu oleen helppoa nimimerkintakaa ettekö uskalla tulla komerosta ulos olisi kiva tavata kasvokkain. ja jos tekemäni kuvat vaativat korjausta niin mielelläni hoidan asian olen ollut alalla yli 20 vuotta eli minusta teidäjuttunne vaikuttaa lievästi jonkun muun suustya tulleelta . mutta eihän sille voi mitään jos on kateutta kotipajalaisilla. voimme testata kuka on paskin tekijä. jokainen joka haluaa voi tulla ulvilaan .otamme esimerkiksi minkä tahansa muotokuvan ja teemme sen määrätyssä ajassa . sen jälkeen voitte vasta arvostella kukas se paska tekijä sitten onkaan .mä pesen kenet tahansa jos mä haluun. hyvää vointia teille virta ja varoitus. tulkaahan käväseen ulvilassa niin jutellaan . ai niin kerhomme on samassa rakennuksessa. hyvää jatkoa teille.

      • yks vaa

        oon ottanu kyseises paikas muutaman tatskan ja ei TODELLAKAAN valittamista..mies osaa hommansa..


      • markus k

        no ainakin sinulla uhossa riittää, se on ehkä kääntäen verrannollinen kykyysi tatuoida. Täytyypä tässä ihmetellä, että jos tyyppi ollut alalla 20 v, niin miksi väitetään ettei hän osaa hommaansa?


    • "intiaani"

      Hei urpo! Voisin kuvitella että olet juuri sellainen vatipää mikä ei tyydy mihinkään. Kaiken järjen mukaan et mieltynyt kuvaan minkä ITSE olet valinnut ja pistät kaiken liikkeen syyksi! Ajattel ens kerral hiukan paremmi! Voisin väittää että kuvasi on aivan saman näköinen kuin alkuperäinen malli paitsi on ilmiselvää että kuva muuttuu hieman kun se hakataan iholle.Mulla on monta kuvaa ja 70%niistä tehty ulvilassa! Parasta jälkeä!

    • Katzaj

      Eix se niin oo, et AMATÖÖRIT laittaa tatuoinnin kesällä ja AMMATTILAINEN talvella... =)

    • Japu L.

      Mulle on kyseinen henkilö paukuttanut yli 10 vuotta kuvia enkä ole yhteenkään tyytymätön...ettei nyt vaan tosiaan olis jotakin "nyrkkipajakateutta" liikkeellä....ja tosiaan,älkää piilotelko siellä nimimerkkienne takana niinku "rotat" yleensä tekee!!!!Ellei ole tyytyväinen kuvaansa, niin kyllä sitä pitäs ensisijaisesti mennä näyttämään sille ketä sen on tehnytkin,ja keskustella tekijän kanssa jatkosta/korjauksista,yms...Ihan turha vinkuu ja itkee täällä keskustelupalstalla,kun TIEDÄN että teidän mielipiteittenne kannalla ei tod.näk. kovinkaan moni muu ko. liikkeessä kuvansa ottanut ole!!!Lakatkaa puimasta tällaisilla palstoilla asioita mistä ette varmaankaan kovin hirveesti tiedä (Itselläni takana yli 10 vuoden aktiivitatuointiura!!Entä teillä???), ja menkää tosiaankin seuraavaksi suoraan sinne Hesaan tai mihin ikinä ittenne nyt saattekin tupattua!!Eihän tollasia kukaan asiakkaaksi halua!!Mutta tällasista asioista kun on kyse,niin eipä siinä ole juurikaan uskottavuutta,kun tarttee nimimerkin taakse kätkeytyä...käsittämätöntä!!!Oletteko nähneet paljonkin Ulvilan liikkeen kuvatuotantoa??Jotenkin vaan tuntuu että ette ole,koska on nyt sitten tasan eka kerta kun tällaista kritiikkiä kuulen >:( (Olen tuntenut tekijän n.15 vuotta, joista noin 10 vuoden aikana olen viettänyt lukemattomia tunteja itse penkissä "uhrina",(kuten myös vaimoni,ja hänen siskot, ja veljet,ja serkut,ja suurin osa tutuista,kellä vaan kuvia on)ja kun on multa kysytty että mitä tehdään, niin lähes aina on vastaus ollut sama:VAPAAT KÄDET,koska kyllä hän tosiaankin tietää mitä, ja mihin tekee!!!No niin...Sitten vaan mua haukkumaan herrat virta, ja varoittaja....ja saa pistää sähköpostiakin, ja uhkailuita yms. tuontapaista sontaa...osaan katsella maailmaa jo vähän laajemmaltikin, ja ottaa kritiikkiä vastaan...ja osaan olla hiljaa,vaikka löytyy kyllä ihosta sellastakin tuherrusta että aihetta olis huutaa(Ei Ulvilasta tullutta,mutta enpä rupee myöskään ketään täällä kyllä mollaamaan suttuisista kuvistani...kuten eräät!!)Kun kuvia tulen jatkossa ottamaan, niin osoite on mulle kyllä harvinaisen selvä:Mä meen sinne Ulvilan "ala-arvoseen" liikkeeseen tuhrimaan nahkaani!!!ETTÄ SILLEEN ;)

    • Jassu.P

      En voi ymmärtää tätä "kritiikkiä"Ulvilan tattoo mestasta.Itselläni on koko käsivarsi ja rinta siellä hakattu.Eikä ole minkäänlaista valittamista,päinvastoin!!!!!Ammattitaitoista ja luotettavaa toimintaa.Vituttaa tuollaiset inisiät,jotka yrittävät mustamaalata asiansa osaavia ihmisiä.Älkää uskoko paskapuheisiin,vaan käykää tutustumassa itse.

      • 3 X Ruusu

        Vihdoin viime syksynä uskalsin ottaa ensimmäinen tatuoinnin käsivarteeni ja otin sen Ulvilassa. Olen erittäin tyytyväinen palveluun ja työn jälkeen. Ja kehuja on tullut ja kyselyjä kuka on tehnyt, Tietysti olen kertonut ja opastunut lähtemään Ulvilaan kunnolliselle Tatuoijalle. Kiitos Sinulle, kohta tavataan samoissa merkeissä.


    • Laryyy

      Minkä hintaista siellä Ulvilassa on? Oon suunnitellu ottavani tatuoinnin mutta paikka hakusessa vielä...

      • fakta nr1

        Etsi liike missä on mahdollisimman kallista ja mahdollisimman pitkät jonot. Näin voit myös odottaa saavasi taidolla tehdyn kuvan.


    • hjpujhphp

      Lainaus: tatuointi ulvilassa
      varoitus ja virta se näyttää tollanen arvostelu oleen helppoa nimimerkintakaa ettekö uskalla tulla komerosta ulos olisi kiva tavata kasvokkain. ja jos tekemäni kuvat vaativat korjausta niin mielelläni hoidan asian olen ollut alalla yli 20 vuotta eli minusta teidäjuttunne vaikuttaa lievästi jonkun muun suustya tulleelta . mutta eihän sille voi mitään jos on kateutta kotipajalaisilla. voimme testata kuka on paskin tekijä. jokainen joka haluaa voi tulla ulvilaan .otamme esimerkiksi minkä tahansa muotokuvan ja teemme sen määrätyssä ajassa . sen jälkeen voitte vasta arvostella kukas se paska tekijä sitten onkaan .mä pesen kenet tahansa jos mä haluun. hyvää vointia teille virta ja varoitus. tulkaahan käväseen ulvilassa niin jutellaan . ai niin kerhomme on samassa rakennuksessa. hyvää jatkoa teille.
      "0 vuotta sitten vuonna 1991 Suomessa oli 4 rekisterissä olevaa tatuointiliiketta ja omani oli yksi niistä. Sinun liikkeesi ei löytynyt elinkeinorekisteristä pitkään aikaan.

    • olet typerys..

      Oletko hieman vajaa kun vastaat monia vuosia vanhaan ketjuun?

      "minusta teidäjuttunne vaikuttaa lievästi jonkun muun suustya tulleelta"
      Ensinnäkin, opettele suomea. Toiseksi, koko lauseessa ei ole mitään järkeä. Eiköhän nuo jutut ole tulleet ihan niiden suista jotka nuo viestit kirjoittivat? Tarkoititko että ne tulevat muiden suista sen takia kun ne eivät tulleet sinun suustasi vai mitä meinasit?

      Miksi aikuinen ihminen ei osaa yhdyssanoja, isoja -ja pieniä alkukirjaimia tai pilkkuja laittaa oikeisiin paikkoihin? Vajakki..

    • Jani-K

      aki teki ulvilas tatskoi tekeeks viel jossain? jos tekee ni mis?

      • Tatuointiko

        Nii, et oikee mopokerholla uhkailee? Ihan sairaa hyvää mainosta kyseiselt tatuoijalt! Eli jos asiakas ei oo tytyväine, " kerho kostaa"!
        Oi lapsukaiset, kasvakaa vähä.
        Olin just kattoo netist tatskapaikkaa satakunnast, mut tälläsee mopokerholla uhkailevaa ääliö paikkaa en taatust mene, enkä kyl voi suositel muillekaa. O varmast paikkoi mis työ ei liity mitenkää rikollisee toimintaa, mis oikeet taiteilijat pääsee näyttää kyntes, ilma % merkkii!
        Jos o asiaa niille kulmille, o parempi men toisel poulel tiät kirppisel, tietää ainaki mitä saa!


      • suhmur

        Ulvilassa Uusitiellä tatskoja tekee nykyään (2016) J's Tattoon Julia, jonka jäljessä ja ammattitaidossa ei todellakaan oo valittamista. Alkuperäinen viesti on kuitenki vuodelta 2004, ni erittäin typerää tulla keuhkoamaan, ettei kirppistä vastapäätä olevaan osoitteeseen kannata mennä. Varsinkaan jos ei oo ajantasaista tietoa ja henk.koht. kokemusta paikasta!


    • Mulle tuli hai

      Joku tekee jollain isolla parkkipaikalla Ulvilassa aina torstaipäivisin. En osaa saanoo tarkkaa paikkaa kun oon ite Nokialta mutta ottaa hintaa noin 1 €/1 min. Kaverit on ollu ihan tyytyväisiä, äijä lienee alunperin libanonilainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe