olet ostanut joululahjoja? :)
Kenelle
15
117
Vastaukset
En vielä kenellekään. Onhan tässä vielä puolitoistaviikkoa aikaa.
- kiltti mies
Onko totta että seukkaat sisaresi kanssa? :)
- relaxed_eyes uloskir
kiltti mies kirjoitti:
Onko totta että seukkaat sisaresi kanssa? :)
Kyllä näin on asia.
- PERUSASIAA
Joulupukki tuo lahjat! EI NIITÄ OSTETA!
- JOULUÄIJÄ
Kyllä mää bne aina Keskon ja Sokkosten kaa kilipaalutan
mutku niil on kartellit
Ostokset on melkein tehty. Rakkaalle, läheisille, parille duunikaverille ja muutamalle tutulle. Vielä olisi muutamalle paketille tilausta. :)
Joulumusiikkia.... kaunis ääni, yksi kauneimmista tulkinnoista.
https://www.youtube.com/watch?v=TkY9HtwXNU8- Minusta tuollaiset
seurustelusuhteet on perseestä. Ensin se on rakas, sitten erotaan ja sitten se on vihamies, tai muuten vain ilmaa.
- sxth
Entä betoninraudoittaja kolleegoille?
Minusta tuollaiset kirjoitti:
seurustelusuhteet on perseestä. Ensin se on rakas, sitten erotaan ja sitten se on vihamies, tai muuten vain ilmaa.
Miksi muka? Ei siinä mitään ilmaa ole. Hyvästä seurustelusuhteesta voi siirtyä luonnollisesti parisuhteeseen. Jokainen kulkee omien tuntemuksiensa mukaan. Niin minäkin.
- Et ymmärtänyt
tosi..typy kirjoitti:
Miksi muka? Ei siinä mitään ilmaa ole. Hyvästä seurustelusuhteesta voi siirtyä luonnollisesti parisuhteeseen. Jokainen kulkee omien tuntemuksiensa mukaan. Niin minäkin.
viestistäni hölkäsen pöläystä.
Et ymmärtänyt kirjoitti:
viestistäni hölkäsen pöläystä.
Heh! Ehkä en. Joku viisas on sanonut: " Jos et osaa nimetä porukan idioottia, se olet sinä itse".
Viestisi ei ehkä ollut minulle ajankohtainen.- Muista että
tosi..typy kirjoitti:
Heh! Ehkä en. Joku viisas on sanonut: " Jos et osaa nimetä porukan idioottia, se olet sinä itse".
Viestisi ei ehkä ollut minulle ajankohtainen.pierukin saattaa päättää suhteen.
Perheelle; eniten lapsille, miehellekin, vanhemmilleni, anopille (mies sai hoitaa appiukon lahjat:), tänään lasten opettajille. Lasten nuorimmalle serkulle (ainoa, joka lapsi) ja nuorimmalle pikkuserkulle (vauva). Lasten parille kaverille. Vielä pitäis keksiä jotain pientä naapureille..
Yritetty pitää minimissään, mutta ei se ole helppoa, kun on huono omatunto, jos joku toinen antaa meillepäin..- ....
Omalle lapselle, mies lahjoo sukulais lapset. Aikuiset ei tarvi mtn.
- Kimmo.
Mitäs minä saan sulta tänä jouluna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602