Kumpaanko kortti? Kummassa käytte, hyvät ja huonot puolet? Jumppien taso?
HyväFiilis vs Bc??
22
922
Vastaukset
- Sumpaaja
Ei kumpaankaan!
Laita kengät jalkaan ja mene raittiseen ulkoilmaan. Voit kävellä taikka hölkätä vaikka joku kaveri mukana. Lumitöillä saat kiinteyttä käsivarsiin. Ulkona voi puuhata myös muuta kokonaisvaltaista liikuntaa eikä köhistä jossain pölyisessä hielle haisevassa homekopissa jossa happi loppuu pierun hajussa.- spede3
"Ei kumpaankaan!
Laita kengät jalkaan ja mene raittiseen ulkoilmaan. Voit kävellä taikka hölkätä vaikka joku kaveri mukana. Lumitöillä saat kiinteyttä käsivarsiin. Ulkona voi puuhata myös muuta kokonaisvaltaista liikuntaa eikä köhistä jossain pölyisessä hielle haisevassa homekopissa jossa happi loppuu pierun hajussa. "
Ehkä sinunkin kanattaisi kokeilla pikkuisen jumppaa ja punttia, niin ei tuntuisi se ulkoilu ja lumityöt liikunnalta vaan mukavalta ulkoilulta.. - Sumpaaja
spede3 kirjoitti:
"Ei kumpaankaan!
Laita kengät jalkaan ja mene raittiseen ulkoilmaan. Voit kävellä taikka hölkätä vaikka joku kaveri mukana. Lumitöillä saat kiinteyttä käsivarsiin. Ulkona voi puuhata myös muuta kokonaisvaltaista liikuntaa eikä köhistä jossain pölyisessä hielle haisevassa homekopissa jossa happi loppuu pierun hajussa. "
Ehkä sinunkin kanattaisi kokeilla pikkuisen jumppaa ja punttia, niin ei tuntuisi se ulkoilu ja lumityöt liikunnalta vaan mukavalta ulkoilulta..Ei kanata, spede3.
Minua ei saa narsistien joukkoon tsiikaamaan viimeisimpiä trikoomuodin oikkuja tai uutta sporttista hienhajudödöyhdistelmää.
Nakkaan pari porkkanaa huiviin ja käyn vaikka naapurinmummonkin tien kolaamassa.
Tietysti sisällä hyppely ja ränkistely meteliä kuunnellessa tuo äkkiä tehokkaan liikkumisen tunteen. Kuumahan se sisällä tulee:)
Menkää vaan ulos. - spede5
Sumpaaja kirjoitti:
Ei kanata, spede3.
Minua ei saa narsistien joukkoon tsiikaamaan viimeisimpiä trikoomuodin oikkuja tai uutta sporttista hienhajudödöyhdistelmää.
Nakkaan pari porkkanaa huiviin ja käyn vaikka naapurinmummonkin tien kolaamassa.
Tietysti sisällä hyppely ja ränkistely meteliä kuunnellessa tuo äkkiä tehokkaan liikkumisen tunteen. Kuumahan se sisällä tulee:)
Menkää vaan ulos.Heh heh, huonossa hapessa mahdat olla, jos mokomaa ajanvietettä urheiluna pidät. Salilla käyminen ja lenkkeily, kesällä juosten talvella hiihtäen, ovat erinomaista kuntoilua. Eikä sitä nyt kovin montaa vuotta tarvitse harrastaa kun huomaa noiden lumitöiden käyvän vain happihyppelystä.
- Jumppaaja
Ite käyn hyvä fiiliksessä, olen miettinyt samaa että mimmonenkohan paikka BC on nyt kun Everybodyn jumpat on myös siellä.. Hyvä fiilikseen olen ollut tyytyväinen, suosittelen kyllä. Mutta ainahan vaihtelu virkistää, siksi mietin että mimmonen paikka BC on..
- jumppari
Molempia on kokeiltu mut ehdottomasti BC! Enemmän tarjontaa ja osaava henkilökunta! Siinähän saa ruotsin kieltä vähän opiskella ku on noita ruotsinkielisiä jumppia ;D
- hantsu
Ja mä vastaan ehdottomasti hyväfiilis!!! Hieman kalliimpi mutta on hinta sen väärti.
Joka mietit millaisia jumppia kun everybodyn jumpat tuli mukaan niin taso ei ainakaan noussut.Ammattitasoon viitaten, bc:ssä vain 2 ohjaajas kenen tunneille kaikki haluaa. HyHyväfiilikseen tammikuussa mielenkiintoidia uutuuksia lisäksi. - jumppari
hantsu kirjoitti:
Ja mä vastaan ehdottomasti hyväfiilis!!! Hieman kalliimpi mutta on hinta sen väärti.
Joka mietit millaisia jumppia kun everybodyn jumpat tuli mukaan niin taso ei ainakaan noussut.Ammattitasoon viitaten, bc:ssä vain 2 ohjaajas kenen tunneille kaikki haluaa. HyHyväfiilikseen tammikuussa mielenkiintoidia uutuuksia lisäksi.Niin ja ketäköhän nämä kaksi ohjaajaa mahtaa olla?
Sekin riippuu vähän ihmisestä et minkälaisista jumpista tykkää.... - Less mills
jumppari kirjoitti:
Niin ja ketäköhän nämä kaksi ohjaajaa mahtaa olla?
Sekin riippuu vähän ihmisestä et minkälaisista jumpista tykkää....Kyllä se on tosi että Hyväfiiliksessä on paremmat ohjaajat ja sen takia jumppien taso parempi. Mutta en sano että BC:kään huono olisi. Kannattaa jokaisen itse kokeilla, katsoa vähän minkälaista jumppatarjontaa löytyy, ja mikä sopii itse kulleen parhaiten.
- jumppari
Less mills kirjoitti:
Kyllä se on tosi että Hyväfiiliksessä on paremmat ohjaajat ja sen takia jumppien taso parempi. Mutta en sano että BC:kään huono olisi. Kannattaa jokaisen itse kokeilla, katsoa vähän minkälaista jumppatarjontaa löytyy, ja mikä sopii itse kulleen parhaiten.
Tästäkin asiasta voi kyllä olla niin montaa mieltä..... Mun mielestä molemmissa hyvät ohjaajat, en niitä muutenkaan ihmisinä lähde arvostelemaan.
Ja aloittaja: katsot vaikka jumppalukkarista et kummasta löytyy sulle (myös aikataulunkin kannalta) sopivat jumpat ja käyt testaamassa! :)
- rasvamakkara
kävin bcsssä joskus,huvitti kun olin menossa ostaan korttia niin sitä hymyn määrää mutta kun sain maksetua niin hyvä kun tervehittiin,hymyilty ainakaan ennään.en sitte tiä onko meno muuttunu nykysten..kyllä pitäsi ainaki tervehtiä vaki käviöitä helvata viekköön!
- Htmyiletkö edes itse....
Olen bcllä useamman vuoden kulkenut ja kyllä edelleen joka kerta kun salille menen niin vaikka olisi joku muu asiakas niin kyllä ne silti sieltä hymyilee ja heit sanoo! Ja myös työajan ulkopuolella jos satun kaupassa törmäämään johonkin työntekijöistä :)
- Zumbaaja
Riippuu, millaisista jumpista itse pidät? Rauhallisista vai nopeatempoisista?
Ja on muuten esim. zumbaohjaajat bc:llä hyvin koulutettuja ja osaavia. Katsokaa vaikka youtubesta bodycenter tornio- Jumppaan vaan
Ja jos taas tykkää lihaskuntoa kasvattavista kuten body pump tai kahvakuula, niin silloin valitsisin Hyvä Fiiliksen... Riippuu ihan mistä tykkää...
- HF kökkö mesta
Aikaslailla kökkö mesta jo pelkästään laitteiden osalta joten loppui se käynti siellä jo senkin osalta. Toinen pointti ei ole asiantuntevaa ohjausta tossa puntti puolella. Joten suosittelen tuota toista vaihtoehtoa jos kunnon taso kiinnostaa.
- täh
Niin siis kumpaa suosittelet ja kumpaa et?
- täh
täh kirjoitti:
Niin siis kumpaa suosittelet ja kumpaa et?
Aa sori juu tajusin lukea nimimerkin :D
- xanoridiilerisami
Sami Brunfeldtkö tuola reenaa, Ketä sitä vasikkaa jaksaa katsella .
- pida
Missä se reenaa? Ja eihän niitä kanssarreenaajia edes tarvi kattella ku keskittyy omaan treeniin vaan....
- teso-
pida kirjoitti:
Missä se reenaa? Ja eihän niitä kanssarreenaajia edes tarvi kattella ku keskittyy omaan treeniin vaan....
Oos näillä saleilla näkyny hormooni tyyppejä? vai käyvätkö nykyään jossain muualla treenaan?
- ei oo tullu huomattua
teso- kirjoitti:
Oos näillä saleilla näkyny hormooni tyyppejä? vai käyvätkö nykyään jossain muualla treenaan?
Ei ole näkynyt :o (vai olenko vain sokea) Tiedä sitten, onko niitä paljonkin joskus tuolla käynyt....?
- kaappi.
ei oo tullu huomattua kirjoitti:
Ei ole näkynyt :o (vai olenko vain sokea) Tiedä sitten, onko niitä paljonkin joskus tuolla käynyt....?
Käykö ne eurogymillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802