Onko kenelläkään muulla kokemuksia kun aito luikkari hajoaa? itse olin erittäin hämilläni kun omasta neverfullistani katkesi toinen kiristyshihna! oletin ostaessani laukun, että tämä myös kestää, mutta näköjään tässä tapauksessa hinta ei ratkaise laatua. laukku on ostettu viime huhtikuussa, eli alle vuoden käytön jälkeen se meni rikki. :(
louis vuitton neverfull meni rikki
3
2417
Vastaukset
- .........
Netistä poimittua: ei takuuta muilla kuin kelloilla ja kynillä:
FYI Louis Vuitton has no warranty policy for any products except for:
Watches: 5 Year warranty
Pens: 2 year Warranty for Doc and Jet
apart from those two product categories - no other product has any form of warranty.
Toisaalta joku sanoi samassa keskustelussa, että ompeleiden pettäessä kahden vuoden sisällä, ne korjataan ilmaiseksi. - Niin laatua?
Kannattaa mennä valittamaan Louis Vuittonin liikkeeseen, koska vaikuttaa, että laukussasi on valmistusvirhe. Vaikka mitään takuuta ei olisi, niin liikkeen on korjattava tuotteissa olevat valmistusvirheet, vaikka ne olisivat jokaisessa tuotteessa. Kun laukun hinta on tuollainen mikä se nyt on, niin ei voi olla hyväksyttävää, että se menee alle vuoden käytössä rikki. Todennäköisesti he lähettävät tuotteen jonnekin ulkomaille korjattavaksi. Muuten sinuna ottaisin yhteyttä kuluttajaviranomaiseen.
Louis Vuittoneissa on selvästikin paljon valmistusvirheitä massatuotannon takia, mutta liikkeen on kannettava vastuunsa tuotteistaan. - Anonyymi
Ostitko LV liikkeestä ? Aidot LV laukut maksavat tuhansia. He takaavat laadun. LV laukut eivät hajoa vuodessa. LV liikkeessä asia selviää. JOS se on alkuperäinen, he korvaavat. JOS se on jäljennös, suutarille. Kerroit että "joku vaihtanut hihnan" Aitoihin Luikkareissa ei tarvitse vaihdella hihnoja, ne kestävät. Asia selviää kyllä em toimilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932079Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741299Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361180- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881086Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511031Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243972Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891