Eli siis miten laihtua kahdessa/kolmessa kk 20g se olis mun päämäärä ja jos jotkut ihmettelee että miksi niin mulla on esim:
- Silloin alkaa uinnit kouluissa
- On ainaki mun 3 kamun syndet
- Yhen synttäreillä luvassa uintia
- toisen synttäreillä luvassa yökyläilyä
Siin oli ainaki 4 syytä ja haluun muutenki laihtuu.... Ainiin!! Ja mulla on yks juhlakutsu jossa PITÄÄ olla tiukat vaatteet päällä ja en haluis et mun läskit vaan pursuu.... Joten kaikki nopeesti vinkkejä alas \/
Miten laihtua nopeasti1!!1!!11!!!
3
84
Vastaukset
- kuningas
laihduta maltillisesti 1 - 2 kg / viikossa ja tähtää sun kaverin seuraaviin synttäreihin.
Jos sulla on noin reilusti ylipainoa, niin pelkästään herkut jättämällä tulee varmaan tuloksia. Nälässä ei kannata olla, koska sitte se dieetti epäonnistuu varmasti. - ÄLÄ LAIHDUTA!!
Ainoa tapa saada painoa ton verrana tossa ajassa on olla syömättä kokonaan... Vinkkini sulle, älä laihduta. Muuta elämätapojasi. Syö vähemmän, mut silti monipuolisesti. Ja liiku enemmän. Valitse raput ennen hissiä, kävele auton/junan sijaan, voit jopa seistä TV:tä kastellessa. Ja ala muutenkin liikkumaan porukassa jos yksin urheileminen ahdistaa! Eihän se painon alasajo minkäänlaista tähtitiedettä oo, mut se vaatii kärsivällisyyttä. Tsemppiä!
- sköpö
Juoksemaan.
Ja jos on lunta niin hiihtämään. Huonokuntoiselle hiihto on uskomattoman hyvä keino laihduttaa ja kiinteytyä. Siinä rasittuu kädet, vatsalihakset, selkä ja jalat. Tulee tavallaan tuhansia toistoja lenkin aikana.
Pystyt siihen kunhan siedät epämukavuutta lenkin aikana, se ei kestä kuin tunnin tai puolitoista, ja sitten voit tehdä jotakin muuta. Jos hiihdät niin ei kannata kävellä vaan pyri pitämään liike yllä myös ylämäissä. Alamäessä saa sitten levätä!
Kyllä se kunto siitä kohenee kun säännöllisesti kuntoilee.
Juoksulenkillä voi aluksi kävellä välillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875