Eli siis miten laihtua kahdessa/kolmessa kk 20g se olis mun päämäärä ja jos jotkut ihmettelee että miksi niin mulla on esim:
- Silloin alkaa uinnit kouluissa
- On ainaki mun 3 kamun syndet
- Yhen synttäreillä luvassa uintia
- toisen synttäreillä luvassa yökyläilyä
Siin oli ainaki 4 syytä ja haluun muutenki laihtuu.... Ainiin!! Ja mulla on yks juhlakutsu jossa PITÄÄ olla tiukat vaatteet päällä ja en haluis et mun läskit vaan pursuu.... Joten kaikki nopeesti vinkkejä alas \/
Miten laihtua nopeasti1!!1!!11!!!
3
97
Vastaukset
- kuningas
laihduta maltillisesti 1 - 2 kg / viikossa ja tähtää sun kaverin seuraaviin synttäreihin.
Jos sulla on noin reilusti ylipainoa, niin pelkästään herkut jättämällä tulee varmaan tuloksia. Nälässä ei kannata olla, koska sitte se dieetti epäonnistuu varmasti. - ÄLÄ LAIHDUTA!!
Ainoa tapa saada painoa ton verrana tossa ajassa on olla syömättä kokonaan... Vinkkini sulle, älä laihduta. Muuta elämätapojasi. Syö vähemmän, mut silti monipuolisesti. Ja liiku enemmän. Valitse raput ennen hissiä, kävele auton/junan sijaan, voit jopa seistä TV:tä kastellessa. Ja ala muutenkin liikkumaan porukassa jos yksin urheileminen ahdistaa! Eihän se painon alasajo minkäänlaista tähtitiedettä oo, mut se vaatii kärsivällisyyttä. Tsemppiä!
- sköpö
Juoksemaan.
Ja jos on lunta niin hiihtämään. Huonokuntoiselle hiihto on uskomattoman hyvä keino laihduttaa ja kiinteytyä. Siinä rasittuu kädet, vatsalihakset, selkä ja jalat. Tulee tavallaan tuhansia toistoja lenkin aikana.
Pystyt siihen kunhan siedät epämukavuutta lenkin aikana, se ei kestä kuin tunnin tai puolitoista, ja sitten voit tehdä jotakin muuta. Jos hiihdät niin ei kannata kävellä vaan pyri pitämään liike yllä myös ylämäissä. Alamäessä saa sitten levätä!
Kyllä se kunto siitä kohenee kun säännöllisesti kuntoilee.
Juoksulenkillä voi aluksi kävellä välillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808