kokenut elämäni onnellisimpia hetkiä. Ei auta vuodet, ei auta aika. Kuvasi ruudulla ja mielessä minä koitan sivuuttaa ikäväni ja kaipuuni, mutta se ei mene pois.
Hänen lähellä
9
654
Vastaukset
- samajama
Etkö voi ottaa häneen yhteyttä?
- Minä olen
Voisin, mutta kun jotenkin vaikea tilanne.
- minäkin olen
tuttu tunne. Lisäksi tuntui, että kaikki oli silloin ennen niin viatonta ja aitoa. Nyt kaikki on vaan väärinymmärrettyä tunnetta ja epäluuloa. Voi kun saisi ne pienet hetket takaisin, niin eläisin ne eri tavalla. Tekisin ja sanoisin toisin. Vaan eipä niitä saa takaisin. Sen tiedän. Sen tunteen vien hautaani mukaan.
- Mietippä tätä
Vain kuolema on peruuttamatonta....
- mietippä tätä
menneeseen ei voi enää palata
- vuosi -85
Voi kun on tuttu tunne. Ja aikaa on kulunut jo lähelle kolmekymmentä vuotta. Ei ole tullut toista hänen kaltaistaan. Voi kumpa voisi päästä tuohon aikaan niin tekisin paljon toisin jolloin olisin voinut hänet pitää...
- rakkaani
vuoteen -85 minäkin haluaisin aikakoneella matkustaa ja kokea nuo kiihkeät rakkauden hetket uudelleen ja uudelleen, niin huoletonta ja villiä se rakkautemme oli. Sen tosiasian ettet ollut aivan rehellinen suhteemme loppuaikoina ymmärsin kyllä jälkeenpäin, tunnen ihosi tuoksun ja äänesi heleyden niin vahvana edelleen. Aika entinen ei koskaan enää palaa...
- Platoninen suhde
Minulla kävi onni, olemme yhteyksissä olleet jo vuosia. Molemmat tahoillaan naimisissa. Kivaa piristystä arjen harmauteen.
Olimme nuorena ihastuneita mutta seurustelumme kaatui sänkyhommiin.
Oltiin niin kokemattomia molemmat. Nyt olemme kaveri pohjalla.
Kyllä sitä kipinää taitaa vieläkin välillämme olla, mutta pidetään himot kurissa ja perheet kasassa. - ota kuva pois!!
Voi hyvänen aika miten säälittävää tai lähinnä miten hukkaat elämäsi roikkumalla ja ripustautumalla menneeseen!!!! Ota nyt se kuva edes pois äläkä katso sitä, kyllä se siitä joku päivä kun saat tarmoa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837