kokenut elämäni onnellisimpia hetkiä. Ei auta vuodet, ei auta aika. Kuvasi ruudulla ja mielessä minä koitan sivuuttaa ikäväni ja kaipuuni, mutta se ei mene pois.
Hänen lähellä
9
690
Vastaukset
- samajama
Etkö voi ottaa häneen yhteyttä?
- Minä olen
Voisin, mutta kun jotenkin vaikea tilanne.
- minäkin olen
tuttu tunne. Lisäksi tuntui, että kaikki oli silloin ennen niin viatonta ja aitoa. Nyt kaikki on vaan väärinymmärrettyä tunnetta ja epäluuloa. Voi kun saisi ne pienet hetket takaisin, niin eläisin ne eri tavalla. Tekisin ja sanoisin toisin. Vaan eipä niitä saa takaisin. Sen tiedän. Sen tunteen vien hautaani mukaan.
- Mietippä tätä
Vain kuolema on peruuttamatonta....
- mietippä tätä
menneeseen ei voi enää palata
- vuosi -85
Voi kun on tuttu tunne. Ja aikaa on kulunut jo lähelle kolmekymmentä vuotta. Ei ole tullut toista hänen kaltaistaan. Voi kumpa voisi päästä tuohon aikaan niin tekisin paljon toisin jolloin olisin voinut hänet pitää...
- rakkaani
vuoteen -85 minäkin haluaisin aikakoneella matkustaa ja kokea nuo kiihkeät rakkauden hetket uudelleen ja uudelleen, niin huoletonta ja villiä se rakkautemme oli. Sen tosiasian ettet ollut aivan rehellinen suhteemme loppuaikoina ymmärsin kyllä jälkeenpäin, tunnen ihosi tuoksun ja äänesi heleyden niin vahvana edelleen. Aika entinen ei koskaan enää palaa...
- Platoninen suhde
Minulla kävi onni, olemme yhteyksissä olleet jo vuosia. Molemmat tahoillaan naimisissa. Kivaa piristystä arjen harmauteen.
Olimme nuorena ihastuneita mutta seurustelumme kaatui sänkyhommiin.
Oltiin niin kokemattomia molemmat. Nyt olemme kaveri pohjalla.
Kyllä sitä kipinää taitaa vieläkin välillämme olla, mutta pidetään himot kurissa ja perheet kasassa. - ota kuva pois!!
Voi hyvänen aika miten säälittävää tai lähinnä miten hukkaat elämäsi roikkumalla ja ripustautumalla menneeseen!!!! Ota nyt se kuva edes pois äläkä katso sitä, kyllä se siitä joku päivä kun saat tarmoa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1683052Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii391866Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K281849- 1921776
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a211393Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,741246Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja781170Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2101040Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1691000- 20992