Mitä mieltä olette siitä, että parin yhteisen
sopimuksen mukaan kummallakin on lupa tavata
muitakin ihmisiä?
Eli ollaan yhdessä mutta ilman sitoumuksia? En
nyt tarkoita avioliitossa, mutta muuten.
Suostuisitko tällaiseen järjestelyyn?
"avoin suhde"
10
824
Vastaukset
- YEP
Eipä nuo tuommoiset suhteet näytä toimivan. Usein
jäädään "roikkumaan" vanhaan heilaan kun etsitään
uutta (vanhan suhteen läsähdettyä). Exään ei
jakseta panostaa kun homma on kuitenkin "ohi".
Uuttakaan ei haeta "tosissaan" kun on
kuitenkin 'joku jonka viereen voi mennä
nukkumaan'.
Itse kannatan vanhan suhteen katkaisemista
kunnolla ja sitten uuden etsintää, mutta taidan
olla vähän vanhanaikainen.
Anteeksi useat lainausmerkit, keksikää itse
toisia sanoja niiden paikalle, samoin
lausahduksia. - haloo
suostus ite mutta jos joku suhteessaan suostuu
mitäs se mulle/muille kuuluu. - mies
Kyl mä suostuisin sellaseen...ainut vaan mitä
vaatisin olis se, et saisin tarkan selostuksen
minkälaisia seikkailuita ja kenen kanssa
kumppanini olisi harrastanut, sillä pitäishän mun
olla aina ajan tasalla. Emmä ikinä keneltäkään
muulta kuin kumppaniltani haluis kuulla mitä hän
on tehny toisten ihmisten kanssa sängyssä.
Joo...kyl mulle sopis sellanen järjestely.- mies
Tuli pieni kirjotus häiriö edellisessä:
Siis keneltäkään muulta kuin kumppaniltani haluis
ENSIMMÄISTÄ KERTAA kuulla mitä on tapahtunu.
- kisu_81
tunteeni miestä kohtaan kuolisivat, jos hän
asettaisi muutamat kokeilut, vieraissa juoksut
pitkän suhteen edelle.
turhaa tuskaa suhteeseen tuo se tieto, että
toinen nai muiden kanssa. seksisessiot muiden
kanssa ovat liian pieni korvaus siitä, mitä se
on, kun luottamus menee.....vaika ihan
sopimuksesta - Hannele
Minulla ja miehelläni on ollut 7 vuoden ajan
avoin suhde. Tärkeintä on tehdä pohjaksi selkeät
pelisäännöt. Meillä ei aluksi niitä ollut ja
liittomme oli hajota. Menin sänkyyn esimieheni,
työkavereiden kanssa ja olin mukana ryhmäseksissä
josta päätyi videonauha mieheni katseltavaksi, ym
kauheuksia. Nyt asiasta on selvät säännöt ja
suhde kukoistaa, kun harmauteen saa uutta kiiltoa
kokeilemalla vieraita miehiä ja heidän aseitaan.
Selvyyden nimissä keskustelemme ja vertailemme
kokemuksiamme ja rakastamme toisiamme entistäkin
syvemmin.- *******
JOOPAJOO
- JTW
Kuulostaa hivenen pimeeltä mutta ei siinä mitään!
Suomi on vapaa maa jossa aikuiset ihmiset saavat
tehdä lain puitteissa keskenään mitä lystäävät!
Kukin taaplaa tyylillään!!!
- Vain yhden miehen
Musta on aika hassua ajatella, et on yhdessä ja
silti molemmat tekee mitä haluaa...en oikein
miksi niin pitäisi tehdä. Ensinäkkin, miksi
ihmeessä pitäisi olla yhdessä jos muut
kiinnostaa, eikö olisi paljon helpompaa olla
sinkku? Ei tarvitse selitellä mitään.
Tietenkin tämä on kaikkien oma asia, enkä halua
tuomita ketään sittä, itselläni ei varmaan olisi
enää mitään tunteita kumppaniani kohtaan jos
tapailisin muita ja varsinkin jos olisin muiden
miesten kassa sängyssä. Omasta mielestäni
parisude on ihana ja kaunis asia kahden ihmisen
välillä, jos se toimii oikein. Silloin nautitaan
toisesta ihmisestä kaikin siemauksin ja annetaan
toisenkin nauttia itestään, ei siihen muita
tarvita..eikä parisuhteen tarvitse silti riistää
vapautta, mutta muita miehiä \ naisia ei tarvita. - Beata
Mä olen elänyt ns."vapaassa suhteessa",mutta
tilanne ei ollu tietosesti järjestetty.Muusta
syystä,ku ihastuksesta/kiinnostuksesta(yhteisen
harrastuksen parissa)me tavattiin päivittäin ja
oltiin yhdessä.Me ei tunnettu ennen tätä.Alusta
asti me tultiin hyvin toimeen ja meillä oli
hauskaa yhdessä.Ajan myötä tunteet kasvo ja asiat
eteni omalla painollaan.Kyllä me välillä juteltiin
tilanteesta,muttei haluttu alkaa seurustelee.Kai
me molemmat vähä pelättiin sitoutumista,ja omien
tunteiden voimakkuutta.Selvää omistamisen
halua(positiiv.mielessä)alko esiintyy pieninä
mustasukkasuuden pistoina.Eräänä kohtalokkaana
iltana tuli tapahtuma,joka sai meidän tuntemaan
miltä tuntuis menettää toinen.Se oli niin voimakas
tuska,että me molemmat tajuttiin kuinka paljon
toista rakastetaan.Nyt olemme"sulkeneet
suhteen"vain meidän kahden
väliseksi.Jolleikin,jotka eivät kärsi
minkäänlaisesta mustasukkasuudesta,avoin suhde voi
sopia.Minulle se oli onnea ja tuskaa.Nyt on vain
onni=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381