"avoin suhde"

Mystery

Mitä mieltä olette siitä, että parin yhteisen
sopimuksen mukaan kummallakin on lupa tavata
muitakin ihmisiä?
Eli ollaan yhdessä mutta ilman sitoumuksia? En
nyt tarkoita avioliitossa, mutta muuten.
Suostuisitko tällaiseen järjestelyyn?

10

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YEP

      Eipä nuo tuommoiset suhteet näytä toimivan. Usein
      jäädään "roikkumaan" vanhaan heilaan kun etsitään
      uutta (vanhan suhteen läsähdettyä). Exään ei
      jakseta panostaa kun homma on kuitenkin "ohi".
      Uuttakaan ei haeta "tosissaan" kun on
      kuitenkin 'joku jonka viereen voi mennä
      nukkumaan'.

      Itse kannatan vanhan suhteen katkaisemista
      kunnolla ja sitten uuden etsintää, mutta taidan
      olla vähän vanhanaikainen.

      Anteeksi useat lainausmerkit, keksikää itse
      toisia sanoja niiden paikalle, samoin
      lausahduksia.

    • haloo

      suostus ite mutta jos joku suhteessaan suostuu
      mitäs se mulle/muille kuuluu.

    • mies

      Kyl mä suostuisin sellaseen...ainut vaan mitä
      vaatisin olis se, et saisin tarkan selostuksen
      minkälaisia seikkailuita ja kenen kanssa
      kumppanini olisi harrastanut, sillä pitäishän mun
      olla aina ajan tasalla. Emmä ikinä keneltäkään
      muulta kuin kumppaniltani haluis kuulla mitä hän
      on tehny toisten ihmisten kanssa sängyssä.

      Joo...kyl mulle sopis sellanen järjestely.

      • mies

        Tuli pieni kirjotus häiriö edellisessä:

        Siis keneltäkään muulta kuin kumppaniltani haluis
        ENSIMMÄISTÄ KERTAA kuulla mitä on tapahtunu.


    • kisu_81

      tunteeni miestä kohtaan kuolisivat, jos hän
      asettaisi muutamat kokeilut, vieraissa juoksut
      pitkän suhteen edelle.
      turhaa tuskaa suhteeseen tuo se tieto, että
      toinen nai muiden kanssa. seksisessiot muiden
      kanssa ovat liian pieni korvaus siitä, mitä se
      on, kun luottamus menee.....vaika ihan
      sopimuksesta

    • Hannele

      Minulla ja miehelläni on ollut 7 vuoden ajan
      avoin suhde. Tärkeintä on tehdä pohjaksi selkeät
      pelisäännöt. Meillä ei aluksi niitä ollut ja
      liittomme oli hajota. Menin sänkyyn esimieheni,
      työkavereiden kanssa ja olin mukana ryhmäseksissä
      josta päätyi videonauha mieheni katseltavaksi, ym
      kauheuksia. Nyt asiasta on selvät säännöt ja
      suhde kukoistaa, kun harmauteen saa uutta kiiltoa
      kokeilemalla vieraita miehiä ja heidän aseitaan.
      Selvyyden nimissä keskustelemme ja vertailemme
      kokemuksiamme ja rakastamme toisiamme entistäkin
      syvemmin.

      • *******

        JOOPAJOO


      • JTW

        Kuulostaa hivenen pimeeltä mutta ei siinä mitään!
        Suomi on vapaa maa jossa aikuiset ihmiset saavat
        tehdä lain puitteissa keskenään mitä lystäävät!
        Kukin taaplaa tyylillään!!!


    • Vain yhden miehen

      Musta on aika hassua ajatella, et on yhdessä ja
      silti molemmat tekee mitä haluaa...en oikein
      miksi niin pitäisi tehdä. Ensinäkkin, miksi
      ihmeessä pitäisi olla yhdessä jos muut
      kiinnostaa, eikö olisi paljon helpompaa olla
      sinkku? Ei tarvitse selitellä mitään.

      Tietenkin tämä on kaikkien oma asia, enkä halua
      tuomita ketään sittä, itselläni ei varmaan olisi
      enää mitään tunteita kumppaniani kohtaan jos
      tapailisin muita ja varsinkin jos olisin muiden
      miesten kassa sängyssä. Omasta mielestäni
      parisude on ihana ja kaunis asia kahden ihmisen
      välillä, jos se toimii oikein. Silloin nautitaan
      toisesta ihmisestä kaikin siemauksin ja annetaan
      toisenkin nauttia itestään, ei siihen muita
      tarvita..eikä parisuhteen tarvitse silti riistää
      vapautta, mutta muita miehiä \ naisia ei tarvita.

    • Beata

      Mä olen elänyt ns."vapaassa suhteessa",mutta
      tilanne ei ollu tietosesti järjestetty.Muusta
      syystä,ku ihastuksesta/kiinnostuksesta(yhteisen
      harrastuksen parissa)me tavattiin päivittäin ja
      oltiin yhdessä.Me ei tunnettu ennen tätä.Alusta
      asti me tultiin hyvin toimeen ja meillä oli
      hauskaa yhdessä.Ajan myötä tunteet kasvo ja asiat
      eteni omalla painollaan.Kyllä me välillä juteltiin
      tilanteesta,muttei haluttu alkaa seurustelee.Kai
      me molemmat vähä pelättiin sitoutumista,ja omien
      tunteiden voimakkuutta.Selvää omistamisen
      halua(positiiv.mielessä)alko esiintyy pieninä
      mustasukkasuuden pistoina.Eräänä kohtalokkaana
      iltana tuli tapahtuma,joka sai meidän tuntemaan
      miltä tuntuis menettää toinen.Se oli niin voimakas
      tuska,että me molemmat tajuttiin kuinka paljon
      toista rakastetaan.Nyt olemme"sulkeneet
      suhteen"vain meidän kahden
      väliseksi.Jolleikin,jotka eivät kärsi
      minkäänlaisesta mustasukkasuudesta,avoin suhde voi
      sopia.Minulle se oli onnea ja tuskaa.Nyt on vain
      onni=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe