Mitä mies tai nainen hakee, jos listaa hakevansa mm. seksiä profiilissaan?
En miehenä kirjoita naisille joilla näkyy olevan haussa.
Seksi ja jokin muu listtuna profiiliin?
6
325
Vastaukset
- Keski-ikäinen yh
Olen nainen ja ihmetellyt tuota samaa..
Olen muutaman kerran yrittänyt nettideittailua mutta juttu tyssää heti siihen, kun pitäisi saman tien olla valmiina seksiin.
Se on toki ok jos sitä hakee, mutta itse haluaisin tutustua ihan muulla tavoin. - Nainen,49
No mutta eihän kaikki etsi elämänkumppania eikä harrastuskaveria. Moni on ehkä kyllästynyt kumppanin etsintään tai elämä on muuten mallillaan, vain seksiseura puuttuu. Minusta on parempi olla rehellinen ja hakea seksiseuraa, kuin seksin nälkään hakea "tositarkoituksella".
- ne suuret puheet
Seksi on ihan yliarvostettua, varsinkin netissä sitä tungetaan joka
reikään. Minusta on kyllä kaikkien osapuolten kannalta vain hyvä olla rehellinen asian suhteen jo heti alussa, ettei tule väärinkäsityksiä. Paljon ärsyttävämpiä ovat minusta ne joilla ei ole merkittynä että mitä on hakemassa kun sitten pitää aprikoida että millähän mielellä se nyt oikein on liikenteessä.
Ainoa varjopuoli joka tuosta tulee mieleen on ilmoittajan itsensä kannalta se, että jos on merkittynä sekä elämänkumppani että seksi, niin silloin voi jättää kirjoittamatta joku elämänkumppania etsivä, jos pelkää että olisi itse tälle tyypille vain tarpeiden tyydyttämisen väline. Itselläni ainakin vähän tapana näitä karsastaa, vaikka ei kai toisaalta kannattaisi liian ennakkoluuloinenkaan olla.- kertooko jotain
"että jos on merkittynä sekä elämänkumppani että seksi, niin silloin voi jättää kirjoittamatta joku elämänkumppania etsivä, jos pelkää että olisi itse tälle tyypille vain tarpeiden tyydyttämisen väline."
Aivan. Itse en vielä ole hakemassa seuraa netistä, mutta jos henkilö hakee elämänkumppanin lisäksi myös seksiseuraa, tulee tunne, että tyyppi on ajatusmaailmaltaan erilainen kuin minä. Herää kysymys onko hän yhdenillan juttuja paljon harrasteleva... Kyllähän elämänkumppania hakeva hakee myös seksiseuraa, koska kuuluuhan se parisuhteeseen. En siis todennäköisesti laittaisi viestiä seksiseuraakin hakeville, vaikka seksi onkin tärkeä juttu. - vakikumppani
Itse hain ihan vaan seksiseuraa...pitkän parisuhteen jälkeen en halunnut uutta suhdetta vaan tapailua ilman sen kummempia "sitoumuksia"....
tää voi kuulostaa laskelmoidulta, mutta pidän seksistä ja haluan sitä säännöllisesti :-)
Löysin mukavan miehen ja suhde on jatkunut jo reilun vuoden...alkuun tapailimme parin viikon välein vain seksin merkeissä, mutta pikkuhiljaa suhteeseen on tullut myös muuta ja tapailemme myös muuten...joskus useamman kerran viikossakin...
Kun molemmat olivat hakemassa vain seksi-seuraa kummallakaan ei ole odotuksia jostain muusta...
mies ei myöskään pitänyt outona että nainen hakee seuraa...tarkoitus oli kuitenkin löytää vakituinen kumppani...enkä tietenkään sänkyyn mennyt ekoilla treffeillä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau636991Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414935- 792762
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412069- 181938
- 301677
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121562Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151429- 241294
- 151276