Olen menossa karonkkaa juhlimaan ja daamini tulee mukaan. Miten kuuluu käyttäytyä?
Karonkkan juhliminen
8
76
Vastaukset
- Hyvin ja hillitysti
Karonkka ei ole mikään remujuhla! Siellä pidetään lähinnä puheita.
- olen sinkku
Ei kai minun tarvitse pitää?
- Ei jos et
olen sinkku kirjoitti:
itse halua. Yleensä puheita pitävät akateemiset työtoverit. Sukulaiset ja muut ystävät harvemmin.
olen sinkku kirjoitti:
Eikös periaate ole se, että jos juhlakalu mainitse sinut puheessaan, niin silloin sinunkin odotetaan jotain sanovan.
Btw, hitot sää mikään sinkku ole, jos sulla on daami mukana.
- Typy Tipunen
Heh, ollaankohan menossa samoihin hippoihin? ;)
Hyvä jos sulla on daami valmiina, itselläni on muutamakin karju mielessä johon tekisi lähempää tuttavuutta..- Pupu Tupuna
Yhtä aikaa vai peräjälkeen?
- Typy Tipunen
Pupu Tupuna kirjoitti:
Yhtä aikaa vai peräjälkeen?
Yksi kerrallaan, aloittaen mielenkiintoisimmasta. Jos tuuri käy, ei muihin sitten tarvitsekaan tehdä lähempää tuttavuutta..
- Pane piilossa
Sitä daamia pitää nussia pöydän alla tai vessassa. Vain sivistymätön amisduunaristo vetelee ämmiään niin että muut näkee. Akateemisissa piireissä on hienommat tavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau576816Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752577
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181688
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502- 301497
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127