Uusimmassa Alibissa oli järkyttävä juttu Kokkolan City marketin vartijan taposta 15 vuoden takaa. Johon syyllistyi Rovaniemelläkin Helluntaiherätyksen pastorina (1978-1983) toiminut Heikki Elias Kaikula. Tekee kuulemma ihan samoja hommia vielä nykyäänkin. Katsokaa netistä kulkee saarnaamassa laupeudesta ja jumalan armosta ympäri suomea. Löytyy myös Facebookista kavereista löytyy esim. Päivi Räsänen.
Toivottakaa hyvää joulua jumalan valitulle jos vielä Rovaniemellä vaikuttaa minä taidan viedä kynttilän nuorena kuolleen vartijan haudalle.
Vaikuttaako tappaja saarnamies viellä Rovaniemellä
12
3819
Vastaukset
- ljkg
Olen kuullu vartijakurssilla vissiin tuon saman jutun myös.
Veti puukolla kaulavaltimon auki siltä vartijalta,jos siis sama tapaus..
Lahkolaisissa on paljon semmosia osa-aika retkuja ja osa-aika kiihkouskovaisisa.- syntisi on anteeksia
Näiden lahkojen taakse on helppo piiloutua homosexuaalisuuttaan tai muuten rikollista taustaansa. Siellä on paljon niitä jotka pyytävät anteeksi Jumalalta homouttaan tai muuta kieroutumaa , sitten on muka kaikki pyyhkäisty pois. Näin on varmasti käynyt tällekin saarnaajalle.
- lahk
Lahkoissa on tietenki niitä,jotka haluaa olla roikaleita ja samalla taivaskelpoisia.
Kannattaa ne lahkot minun mielestä kiertää kaukaa.- Tulinenjärvi odottaa
Hyvää Joulua! Heikki Elias Kaikula kävin viemässä kynttilän tappamasi nuoren vartijan haudalle.
Nauti sinä Joulusta kun saat elää toivottavasti pääset vielä joskus viettämään paratiisin ikuista joulua olethan sen ansainnut vai oletko?
- Jumala on armollinen
Muistan Heikin piti aikoinaan hyviä saarnoja. Toivottavasti Jumala on antanut hänelle anteeksi ja ottaa hänet aikanaan taivaan kotiin. Halle!
- Niin ja..
Hitlerille ja Stalinille anteeksi myös.
- Anonyymi
Helluntailaisille käy kaikki. Mitään niin pahaa et voi tehdä että fanit hylkäisivät. HIENOA!!!!!
- 12+4
Hell und dai ja lessut on vähän semmosia venyviä moraalikäsityksiltään.
Kunhan nyt muistaa ristiä kätensä,niin saa tehä mitä haluaa. - grtuikhhgrtt
Toimiihan seurakunnassa myös yksi murhaaja. Tais ampua ja hukuttaa jonku tyypin tampereella
- mikäjuttu
grtuikhhgrtt kirjoitti:
Toimiihan seurakunnassa myös yksi murhaaja. Tais ampua ja hukuttaa jonku tyypin tampereella
hä tää juttu ?
- Anonyymi
Sitä ei kukaan voi kertoa onko Jumala antanut anteeksi rikosta jossa menetettiin ihmishenki.
Uskovaiset taitaa olla suurimmaksi osaksi entisiä rikollisia jotka ovat tehneet parannuksen.
Parannus on voimassa kunnes taas joku kuolee puukkoon tai luotiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497