Mistä tämä voisi johtua? olen yhdellä "deitti"sivulla jossa moni tulee vilkaisemaan profiiliani mutta moni ei silti kirjoita mitään. Olen parikymppinen, nuori ja normaalipainoinen nainen, myös normaalin näköinen ja kauniiksikin kehuttu. Olen ollut jo pitkään sinkkuna. On myös paljon miehiä jotka kirjoittavat hei ja lopettavat kirjoittamisen heti sen jälkeen. Moni silti lisää minut suosikiksi ja käy vilkaisemassa profiiliani. Olen itse aktiivinen mutta tietenkään en väkisin jatka mitään keskustelua jos vaikuttaa siltä ettei toinen ole kiinnostunut. Joskus mietin myös olenko liian hyvä tähän nettideittailuun, vai olenko liian erilainen, ehkä useat hakevat vain hauskanpitoa enkä täsmää niihin kriteereihin. Vai luullaanko minua joksikin mitä en ole, niin paljon nettimaailmassa liikkuu huijareita toisten kuvilla jotka yrittävät rahastaa. Tämä ei ole vain yhden sivun "ongelma" nimittäin erosin juuri yhdeltä kaverien ja seuranhakusivulta koska en saanut useinkaan vastauksia tai jos sain niin useimmiten toinen lopetti kirjoittamisen ja minä en halua olla se joka pitää ns. väkisin yhteyttä. Olin myös yhdellä kolmannella sivulla josta erosin kun oli selvästi vain hauskanpitoon tarkoitettu ja siellä kyllä tuli viestejä mutta ei sellaista mitä odotin. Oikeassa elämässä en ole tälläiseen käytökseen törmännyt, vain netissä.
Miehet katsovat profiiliani mutta eivät kirjoita
64
1148
Vastaukset
- liianhuono
No en osaa sanoa muiden osalta kuin omani, mutta katselen profiileita paljonkin. Katson profiilin läpi ja mietin haluaisinko tutustua kyseiseen ihmiseen, pääasiassa kyllä. Sitten katson profiilin vaatimuksen kumppanilta ja katson täytänkö niitä, jos en niin en lähetä viestiä (en täytä n. 95%:ssa). Suurin karsiva vaatimus on urheilullinen ulkonäkö ( harrastan liikuntaa 4-6 kertaa viikossa, mutta en todellakaan ole urheilullisen näköinen). Niin ja jos ikähaarukka poikkeaa enemmän kuin - 5 niin en lähetä viestiä, ja tietenkään en todella kauniille naisille lähetä viestiä.
Suosikkilistauksien käytöstä en osaa sanoa, kait se on joidenkin tapa kerjätä huomiota.- jukkissss
Olen ihan samoilla linjoilla. Se on oikeastaan aivan se ja sama mitä siinä profiilissa lukee, jos vaatimukset ei osu, niin se on aivan ajan hukkaa alkaa naputella yhtään mitään. Itse en kyllä enään laita edes viestiä, jos en osu jokaiseen hakukriteeriin. Oon liiankin monta kertaa saanut viestin, missä heitetään vastaukseksi retorinen kysymys, olenko lukutaidoton. Mielestäni varsin tylyä, mutta hei mehän ollaan Suomessa, joten mitä muuta voisi kuvitella vastauksen olevan.
Samoin jos vaateissa on maininta urheilullisesta, en varmasta kirjoita yhtään mitään. Kuten edelläkin mainittiin, vaikka treenaisi omaksi ilokseen, niin se ei todellakaan tarkoita, että olisi urheilullinen. Ja toisaalta, jos vastapuolen kuva osittaa edes runsaalla mielikuvituksella varustettuna urheilulliselta, tuskin sillonkaan vastaan sillä voin kuvitella tarkistuslistan olevan lukuisia A4-arkkeja, joten turha vaiva. jukkissss kirjoitti:
Olen ihan samoilla linjoilla. Se on oikeastaan aivan se ja sama mitä siinä profiilissa lukee, jos vaatimukset ei osu, niin se on aivan ajan hukkaa alkaa naputella yhtään mitään. Itse en kyllä enään laita edes viestiä, jos en osu jokaiseen hakukriteeriin. Oon liiankin monta kertaa saanut viestin, missä heitetään vastaukseksi retorinen kysymys, olenko lukutaidoton. Mielestäni varsin tylyä, mutta hei mehän ollaan Suomessa, joten mitä muuta voisi kuvitella vastauksen olevan.
Samoin jos vaateissa on maininta urheilullisesta, en varmasta kirjoita yhtään mitään. Kuten edelläkin mainittiin, vaikka treenaisi omaksi ilokseen, niin se ei todellakaan tarkoita, että olisi urheilullinen. Ja toisaalta, jos vastapuolen kuva osittaa edes runsaalla mielikuvituksella varustettuna urheilulliselta, tuskin sillonkaan vastaan sillä voin kuvitella tarkistuslistan olevan lukuisia A4-arkkeja, joten turha vaiva."saanut viestin, missä heitetään vastaukseksi retorinen kysymys, olenko lukutaidoton"
No on kyllä aika tylyä jos noin vastataan. Kyllä minullekin tulee ikäkriteerien ylä-ja alapuolelta ehdotuksia, sekä miehiltä joilla on lapsia, vaikka ihannekumppanillani ei niitä ole. Mutta vastaan silti kyllä asialliseen sävyyn ja toivotan onnea etsintään, jos siis alkuperäinen viestikin on asiallinen.
Tietysti jos olisin aivan valtaisan suosittu ja niiltä kriteerien ulkopuolella olevilta tulisi päivittäin useita viestejä, niin voisi vähän alkaa ottamaankin pannuun ja se ystävällisyyskin vähän karista.
- viiskymppinen
johtuu siitä että n 60 v miehet etsivät 25-45 vuotiaita naisia, eipä tarvitse ihmetellä ettei löydy mitään:) kukaan alle 30 ei vilkase kuuskymppistä kahta kertaa, olkoon kuin komea ja rikas tahansa, se vaan on niin....nelikymppiset etsii kakskymppisiä jne....
naisista en tiedä kuin itsestäni vaan ja taatusti en ota 20 v nuorempaa miestä kasvatettavaksi.
luuleeko miehet oikeesti olevansa niin nuorekkaita vai eivätkö huomaa ajan tuomaa patinaa omassa pinnassa? no, saahan sitä hakea vaikka hautaan asti ja toivoa.....- n 6-kymppinen nainen
@viiskymppinen:
"n 60 v miehet etsivät 25-45 vuotiaita naisia"
Näin on. - nainen 46 v...
n 6-kymppinen nainen kirjoitti:
@viiskymppinen:
"n 60 v miehet etsivät 25-45 vuotiaita naisia"
Näin on.Miksi tuon ikäisille miehille ei kelpaa oman ikäiset naiset? Vaikka mä tuon ikäluokan yli jo vähän olen, niin muakin lähestyy säännöllisesti reilusti yli viisikymppiset miehet. Joille mä sanon että ei kiitos. Haluan oman ikäiseni miehen vaikka joutuisin sitä etsimään maailman tappiin asti. Olen ikähaarukakseni laittanut /-3 v ja siinä mä pysyn.
- sudoijf
nainen 46 v... kirjoitti:
Miksi tuon ikäisille miehille ei kelpaa oman ikäiset naiset? Vaikka mä tuon ikäluokan yli jo vähän olen, niin muakin lähestyy säännöllisesti reilusti yli viisikymppiset miehet. Joille mä sanon että ei kiitos. Haluan oman ikäiseni miehen vaikka joutuisin sitä etsimään maailman tappiin asti. Olen ikähaarukakseni laittanut /-3 v ja siinä mä pysyn.
Melko tiukka tuo sun ikähaitari! Ymmärrän että joku 25v ei 50v miehestä innostu, mutta sinun tapauksessasi tuo on jo kummallista. Itse olen elämäni aikana seurustellut kerran 6v vanhemman kanssa, kerran 5v vanhemman kanssa ja 4v vanhemman kanssa menin naimisiin. Nyt olen sinkkuna. Minun ikähaitarini on max 10v vanhempi ja 3v nuorempi. Ikää minulla on 33v, ja jotenkin uskon että alle 30v miehet ovat vielä vähän poikia...
- Just näin
sudoijf kirjoitti:
Melko tiukka tuo sun ikähaitari! Ymmärrän että joku 25v ei 50v miehestä innostu, mutta sinun tapauksessasi tuo on jo kummallista. Itse olen elämäni aikana seurustellut kerran 6v vanhemman kanssa, kerran 5v vanhemman kanssa ja 4v vanhemman kanssa menin naimisiin. Nyt olen sinkkuna. Minun ikähaitarini on max 10v vanhempi ja 3v nuorempi. Ikää minulla on 33v, ja jotenkin uskon että alle 30v miehet ovat vielä vähän poikia...
Niin ne varmaan sun mielestäs kun oot ite yli 30v.
- Just niin
Just näin kirjoitti:
Niin ne varmaan sun mielestäs kun oot ite yli 30v.
Oon itse 40 ja juttu luistaa parhaiten parikymppisten naisten kanssa. Myönnän..olen tosi lapsellinen..
sudoijf kirjoitti:
Samaa mieltä nimimerkki sudoijfin kanssa, /-3 on todella tiukka ikähaitari!
Ymmärrän tuon vielä alaspäin paremmin, mutta nämä tarkat vuosirahat antavat hieman erikoisen kuvan myös ihmisestä nettideittipalstalla. Tiukkaa rajaa pidän huonona siis sen vuoksi että potentiaalisesti sinulle sopiva ihminen voi jättää täysin lähettämättä viestiä sinulle liian tiukan rajan vuoksi.
Tasaluvut ovat aina reiluja, niistä ihminen saa sen kuvan että että kenties myös joustonvaraa löytyisi.
Ikä on vain numeroita!
t: Heli E-kontakti.fistä
www.e-kontakti.fi- nainen 52 v
e-kontakti.fi kirjoitti:
Ymmärrän tuon vielä alaspäin paremmin, mutta nämä tarkat vuosirahat antavat hieman erikoisen kuvan myös ihmisestä nettideittipalstalla. Tiukkaa rajaa pidän huonona siis sen vuoksi että potentiaalisesti sinulle sopiva ihminen voi jättää täysin lähettämättä viestiä sinulle liian tiukan rajan vuoksi.
Tasaluvut ovat aina reiluja, niistä ihminen saa sen kuvan että että kenties myös joustonvaraa löytyisi.
Ikä on vain numeroita!
www.e-kontakti.fiMiksi ymmärrät ikähaitarin alaspäin paremmin??? Se nyt vain on niin, että 40-vuotiasta naista ei kiinnosta monta vuotta itseään vanhempi mies. Ikä ei ole vain numeroita!!!
Komppaan nimimerkkiä "nainen 46 v..." Itse olen hyväkuntoinen 52-vuotias nainen ja ikähaarukkani on tiukasti 48-55-vuotias mies. Helin mielestä sopivampi ikähaarukka olisi varmaankin 50-60-vuotiaat miehet??? - +++++
nainen 52 v kirjoitti:
Miksi ymmärrät ikähaitarin alaspäin paremmin??? Se nyt vain on niin, että 40-vuotiasta naista ei kiinnosta monta vuotta itseään vanhempi mies. Ikä ei ole vain numeroita!!!
Komppaan nimimerkkiä "nainen 46 v..." Itse olen hyväkuntoinen 52-vuotias nainen ja ikähaarukkani on tiukasti 48-55-vuotias mies. Helin mielestä sopivampi ikähaarukka olisi varmaankin 50-60-vuotiaat miehet???"Se nyt vain on niin, että 40-vuotiasta naista ei kiinnosta monta vuotta itseään vanhempi mies."
Ei pidä paikkaansa. Olen 44-vuotias nainen, ja voisin hyvinkin seurustella 55-vuotiaan tai jopa hieman vanhemman miehen kanssa, mikäli mies olisi samanhenkinen ja ikäisekseen hyvässä kunnossa. Ja tällaisia miehiä on olemassa. Ei toki paljon, mutta onpa kuitenkin. :)
En ole koskaan ymmärtänyt noita tiukkoja ikähaarukoita, kuten en myöskään vastaavia paino- ja pituusrajoja. Itseäni kiinnostaa ihminen, ei hänen mittansa tai ikävuosiensa määrä. - Botox model
e-kontakti.fi kirjoitti:
Ikä on vain numeroita!
www.e-kontakti.fiAnteeksi nyt vain, mutta olen lukenut näitä kommenttejasi jo jonkin verran. Aina mielipiteesi tuntuvat olevat sellaisia, että yrität saada ihmiset deittailemaan enemmän ja enemmän. Kuten yllä: älä aseta rajoja.
Itse en ole asettanut kovin tiukkoja rajoja, olen deittaillut 19-34 vuotiaiden kanssa. Kokemuksia: 30 vuotiailla biologinen kello tikittää, ja on kiire tehdä jotain. Toinen huomio, 30 vuotias ei kestä kritiikkiä läheskään niin paljon kuin 20 vuotias. Itselläni suu käy ihan kiitettävästi, ja rapatessa roiskuu. Se on johtanut siihen, että 30 vuotiaat jättää ja 20 vuotiaat tykkää :)
Minun tapauksessa on niin, että mitä isompi ikäero, sen paremmin juttu luistaa. Olen kai sitten niin lapsellinen? Vai peräti jälkeenjäänyt..
Onhan meillä myös nämä Niinistöt ja Kanervat, joilla on paljon nuoremmat kumppanit. Tosin Kanervan touhut menee jo liian överiksi jopa minulle :)
Ideaalitilanne on mies ja nainen, jossa nainen 0-2 vuotta nuorempi. Mutta ikä on vain yksi mauste tässä sopassa.
Olkaa siis kriittisiä näiden "Heli E-kontaktien" kommenttien kanssa. Oma lehmä on ojassa kaulaa myöten, ja leipä levenee, mitä enemmän ihmiset saadaan deittailemaan.. - ideaalia on
Botox model kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta olen lukenut näitä kommenttejasi jo jonkin verran. Aina mielipiteesi tuntuvat olevat sellaisia, että yrität saada ihmiset deittailemaan enemmän ja enemmän. Kuten yllä: älä aseta rajoja.
Itse en ole asettanut kovin tiukkoja rajoja, olen deittaillut 19-34 vuotiaiden kanssa. Kokemuksia: 30 vuotiailla biologinen kello tikittää, ja on kiire tehdä jotain. Toinen huomio, 30 vuotias ei kestä kritiikkiä läheskään niin paljon kuin 20 vuotias. Itselläni suu käy ihan kiitettävästi, ja rapatessa roiskuu. Se on johtanut siihen, että 30 vuotiaat jättää ja 20 vuotiaat tykkää :)
Minun tapauksessa on niin, että mitä isompi ikäero, sen paremmin juttu luistaa. Olen kai sitten niin lapsellinen? Vai peräti jälkeenjäänyt..
Onhan meillä myös nämä Niinistöt ja Kanervat, joilla on paljon nuoremmat kumppanit. Tosin Kanervan touhut menee jo liian överiksi jopa minulle :)
Ideaalitilanne on mies ja nainen, jossa nainen 0-2 vuotta nuorempi. Mutta ikä on vain yksi mauste tässä sopassa.
Olkaa siis kriittisiä näiden "Heli E-kontaktien" kommenttien kanssa. Oma lehmä on ojassa kaulaa myöten, ja leipä levenee, mitä enemmän ihmiset saadaan deittailemaan..Miksi juuri naisen pitäs olla nuorempi? Jos ajatellaan keskimäärästä elinikää, niin miehillähän se on 6 vuotta vähemmän, jollonka ihannetilanteessa elämän loppupää huomioon ottaen mies ois 6 vuotta nuorempi, jollonka kummankaan ei tarvis olla kauaa leskenä.
- Just näin
ideaalia on kirjoitti:
Miksi juuri naisen pitäs olla nuorempi? Jos ajatellaan keskimäärästä elinikää, niin miehillähän se on 6 vuotta vähemmän, jollonka ihannetilanteessa elämän loppupää huomioon ottaen mies ois 6 vuotta nuorempi, jollonka kummankaan ei tarvis olla kauaa leskenä.
Tota mäkin oon miettiny. Tän teorian mukaan hitusen vanhempi nainen olis parempi. Senkin takia mulla on se ikähaitari molempiin suuntiin sen 5-vuotta.
- foreveryoung
ideaalia on kirjoitti:
Miksi juuri naisen pitäs olla nuorempi? Jos ajatellaan keskimäärästä elinikää, niin miehillähän se on 6 vuotta vähemmän, jollonka ihannetilanteessa elämän loppupää huomioon ottaen mies ois 6 vuotta nuorempi, jollonka kummankaan ei tarvis olla kauaa leskenä.
Koska nainen rupsahtaa aiemmin kuin mies..
- 2+5
Pakkohan se profiili on avata jos haluaa tietää henkilöstä enemmän ja sittenhän vasta kun on sen lukenut tietää, haluaako tutustua. Joten paljonkin tulee avattua profiileja, jotka ei sitten kuitenkaan kiinnosta jostain syystä tai jonka kriteereihin ei itse sovi.
- Aito mies
Heips AP,
millaista miestä olet etsimässä, josko vaikka tätä kautta tärppäisi :) - Just näin
No mä en tiedä syytä miks sulle ei kirjoiteta. Jos sua on kerta kauniiksi kehuttu niin on aika outoa ettet saa viestejä ainakaan mun ikäisiltä (24v).
Mutta kuten tuolla edellisissäkin vastauksissa niin itekin katon ekana naisen vaatimukset. Jos en sovi niihin kriteereihin niin turha mun on mitään kirjoittaa.
Paremmin voisin vastata jos tietäisin mitä etsit. - Arvailen vain
Miksi naiset aina kuvittelevat olevansa liian hyviä jos miehet eivät kiinnostu tai kirjoittele? Onko se joku itsesuojelureaktio, jolla yritetään suojata haurasta egoa ja pitää sitä olenparasjaihaninikinä-uskomusta päällä?
Miehet avaavat profiilin, koska haluavat lukea sen. Siinä profiilissasi voi olla jotain, jonka takia mies ei haluakaan tutustua, tai ajattelee että sinä et kiinnostuisi.
Voi olla että sinun vaatimuksesi ovat sellaiset ettei mies niihin sovi.
Voi olla että sinä kuulostat profiilisi perusteella ihan eri tyyppisesltä ihmiseltä kuin se mies.
Voi olla että sinusta saa jotenkin negatiivisen kuvan profiilisi perusteella (esim. ylimielinen, tyly, materialist jne).
Voi olla ettet erotu mitenkään eduksesi muista naisista.
Voi olla ettei mies pidäkään ulkonäöstäsi.
Voi olla että mies ei uskalla kirjoittaa.
Syitä on satoja. Ainoa selitys ei ole, että olet liian hyvä.- JesseVentura
Jos naista kehutaan kauniiksi ja itsekin on sitä mieltä, että näyttää hyvältä on hän luultavasti myös sitä. Ja kyllä, joidenkin itsetunto ei riitä lähestyä liian kaunista naista.
Nuo sinun selityksesi ovat ihan hanurista. Olet ihan hakoteillä. - Arvailin vain
JesseVentura kirjoitti:
Jos naista kehutaan kauniiksi ja itsekin on sitä mieltä, että näyttää hyvältä on hän luultavasti myös sitä. Ja kyllä, joidenkin itsetunto ei riitä lähestyä liian kaunista naista.
Nuo sinun selityksesi ovat ihan hanurista. Olet ihan hakoteillä.Hohhoijaa. Millä tavalla selitykseni (aravaukseni) olivat hanurista? Eikö mikään niistä ole muka mahdollinen? Ainoa selitys on, että nainen on liian kaunis tai liian hyvä?
Mahtavaa yksisilmäisyyttä. Neropatti vailla vertaa. - JesseVentura
Arvailin vain kirjoitti:
Hohhoijaa. Millä tavalla selitykseni (aravaukseni) olivat hanurista? Eikö mikään niistä ole muka mahdollinen? Ainoa selitys on, että nainen on liian kaunis tai liian hyvä?
Mahtavaa yksisilmäisyyttä. Neropatti vailla vertaa.Hahahaa. Se oli provo, ja osui ja upposi.
Yritit pelata niin viisasta noilla selityksilläsi, että huomasin tilaisuuteni tulleen ))
Pakko myöntää, kun näen Besservisserin palstalla, laitan melko usein provon. Sinun kunniaksesi täytyy sanoa, että pysyit melko asiallisena)))))
"Mahtavaa yksisilmäisyyttä. Neropatti vailla vertaa." Hehehee
- Hölkyn kölkyn
Onpa hyvä, että tähänkin keskusteluketjuun saatiin mukaan tuo iänikuinen jorina siitä, että miehet eivät kelpuuta oman ikäisiään vaan etsivät nuorempaa. Lässyn lässyn...
Ap:lle vierailuista ja kirjoittamattomuudesta tulee ensimmäisenä mieleen se, mistä myöskin on täällä keskustelussa jauhettu mielin määrin. Naiset ja etenkin hyvän näköiset naiset saavat niin paljon viestejä ettei tavallisen tallaajan kannata heille viestiä laittaa. Viesti hukkuu massaan, naisella ei ole sitä aikaa lukea ja vastausta odotellessa ehtii turhautumaan moneen kertaan. Parempi toimia niin päin, että vierailee profiilissa monta kertaa ja yrittää sillä tavoin kiinnittää naisen huomion. Jos nainen katsoo miehen profiilin ja kiinnostuu, niin hän ottaa yhteyttä. Kaikki muu viestintä nettideittpalstoilla vaikuttaa nykyään olevan täysin turhanpäiväisiä. En ole itse enää aikoihin saanut mitään aikaiseksi lähettämällä naisille aloitusviestejä, kaikki viestintä hoituu nykyään naisten aloitteista.
Se on toinen asia, mikäli ap:n viestien vaihdot tyrehtyvät ekojen viestien jälkeen. Joko viesteistä ei löydy sitä yhteistä aaltopituutta tai mitään mikä innostaisi jatkamaan keskustelua. Minusta tosi moni nainen jotenkin kuvittelee, että toimiminen nettideitissä sisältää jotian "singnaaleja" siitä, mitä hän on tai millaisen mielkuvan hänestä saa tms. Veikkaan, etti mäissä ole mitään oletuksia tai piilomerkityksiä. Jokaisest ihmisestä saa juuri sellaisen kuvan, mitä profiilitekstiin on kirjoittanut ja kuvassa näkyy. Kun viestittely alkaa, niin siitä syntyy mielikuva onko toisen kanssa mukava keskustella, onko hän huumorintajuinen ja innostava ym. Esitätkö sinä ap viestittelykunppanillesi kysymyksiä, miten vastaat niihin hei-viesteihin, onko kirjoitustyylisi lakoninen tai hyökkäävä tai tylsä, kerrotko avoimesti itsestäsi vai pelkäätkö vaan niitä feikkejä etkä uskalla johdatella keskustelua eteenpäin. Syitä on monia, miksei keskustelu lähde lentoon ja pääsyy ei ole se että sinun luullaan olevan jotain, mitä et ole profiiliisi kirjoittanut. Tärkeintä on sinun itsesi miettiä, mitä nettideitistä haluat löytää ja etsiä sieltä sitä mitä haluat ja toimia itse aktiivisesti sen eteen, eikä vain odotella että joku löytää sinut ja jos mitään ei tapahdu niin uskomattominta on ylpistyä siitä ja pitää itseään jotenkin muita nettideittailijoita parempana ja ylempänä. Tai ehkä se sitten on niin, että nettideitin väki on jotenkin alempaa kastia ja sinun kannattaisikin etsiä seuraa vaikka jostain oman arvoisestasi paikasta. Mistä näistä tietää...- n 6-kymppinen nainen
@Hölkyn kölkyn:
"Onpa hyvä, että tähänkin keskusteluketjuun saatiin mukaan tuo iänikuinen jorina siitä, että" "Naiset ja etenkin hyvän näköiset naiset saavat niin paljon viestejä ettei tavallisen tallaajan kannata heille viestiä laittaa. Viesti hukkuu massaan, naisella ei ole sitä aikaa lukea"
:)))))))))) - 1+13
Minun logiikkani toimii kyllä niin päin, että jos mies on vieraillut profiilissani (ihan sama onko kerran vai kymmenen kertaa) mutta ei ole ottanut yhteyttä, niin silloin hän ei ole kiinnostunut ja hänelle on turha laittaa viestiä. Saatan uteliaisuudesta käydä katsomassa hänen profiiliaan mutta aloitetta en tee.
- Just näin
1+13 kirjoitti:
Minun logiikkani toimii kyllä niin päin, että jos mies on vieraillut profiilissani (ihan sama onko kerran vai kymmenen kertaa) mutta ei ole ottanut yhteyttä, niin silloin hän ei ole kiinnostunut ja hänelle on turha laittaa viestiä. Saatan uteliaisuudesta käydä katsomassa hänen profiiliaan mutta aloitetta en tee.
Koska oot nainen vai siks koska mies ei tehnyt aloitetta?
- jyrkkis
1+13 kirjoitti:
Älä sitten ihmettele, miks oot vieläkin yksin..
- 1+13
jyrkkis kirjoitti:
Älä sitten ihmettele, miks oot vieläkin yksin..
No eipä ole vielä kertaakaan tarvinnut miettiä, että olisikohan tuo profiilini kurkkija sittenkin juuri se mies, jota etsin. Niitäkin miehiä kun on, jotka laittavat sen viestin ja ovat _vähintään_ yhtä kiinnostavia.
- 1+13
Just näin kirjoitti:
Koska oot nainen vai siks koska mies ei tehnyt aloitetta?
Koska mies ei tehnyt aloitetta. Kuten kirjoitin "jos mies on vieraillut profiilissani... niin silloin hän ei ole kiinnostunut ja hänelle on TURHA laittaa viestiä".
Jos itse löydän kiinnostavan miesprofiilin niin kyllä minä laitan viestiä, en kai nyt niin hullu ole että antaisin sellaisen tilaisuuden jäädä käyttämättä. - Just näin
1+13 kirjoitti:
Koska mies ei tehnyt aloitetta. Kuten kirjoitin "jos mies on vieraillut profiilissani... niin silloin hän ei ole kiinnostunut ja hänelle on TURHA laittaa viestiä".
Jos itse löydän kiinnostavan miesprofiilin niin kyllä minä laitan viestiä, en kai nyt niin hullu ole että antaisin sellaisen tilaisuuden jäädä käyttämättä.Ei pidä ainakaan meikäläisen kohdalla paikkaansa tuo. Suomi24:sen treffipalvelussa kun valitettavasti saa tehä vain 5 aloitusta vuorokaudessa niin en voi kaikille laittaa viestiä samantien vaan laitan sitten suosikkilistalle odottamaan.
- 1+13
Just näin kirjoitti:
Ei pidä ainakaan meikäläisen kohdalla paikkaansa tuo. Suomi24:sen treffipalvelussa kun valitettavasti saa tehä vain 5 aloitusta vuorokaudessa niin en voi kaikille laittaa viestiä samantien vaan laitan sitten suosikkilistalle odottamaan.
Joko sinulla on itselläsi seinät leveällä ja katto korkealla (= melkein kuka tahansa käy) tai sitten et piittaa yhtään niiden kriteereistä kenelle vastaat.
Minä en löytäisi viittä kiinnostavaa profiilia, joille vastata, edes viikossa. Tarvitaan aika monta tekijää ennen kuin natsaa: miehen pitää olla sellainen, mitä minä haen, ja minun pitää mahtua selkeästi hänen kriteereihinsä. Ei todellakaan löydy viittä sellaista päivässä. - Just näin
1+13 kirjoitti:
Joko sinulla on itselläsi seinät leveällä ja katto korkealla (= melkein kuka tahansa käy) tai sitten et piittaa yhtään niiden kriteereistä kenelle vastaat.
Minä en löytäisi viittä kiinnostavaa profiilia, joille vastata, edes viikossa. Tarvitaan aika monta tekijää ennen kuin natsaa: miehen pitää olla sellainen, mitä minä haen, ja minun pitää mahtua selkeästi hänen kriteereihinsä. Ei todellakaan löydy viittä sellaista päivässä.No mun ajatusmaailma onkin sellainen että aina ei saa mitä haluaa. On mulla muutama kriteeri joista ei tingitä. Kuitenkin nettideittailussa pitää muistaa että se profiilin tekijä voi olla erilainen kuin se itse profiili.
Niin ja tosiaan ne vastapuolen kriteerit. Jos sieltä löytyy ykskin kriteeri mihin en sovi niin en kirjoita sille mitään.
- yes man
Mulle tulee viestejä: "Do you want a deep and hard blowwjob?"
Sunikäiset misut lähettää niitä.. - giveme dick
Oooh Lick my pyssy aaaah,fuck me haaard aaah Lick my ass ,fuck me There as hard as aaah
- lopeta nirsoilu
Miksi kirjoittaa kun ei naiset vastaa kuitenkaan.
- liianhyväkö
"Miehet avaavat profiilin, koska haluavat lukea sen. Siinä profiilissasi voi olla jotain, jonka takia mies ei haluakaan tutustua, tai ajattelee että sinä et kiinnostuisi. "
Voi olla. Olen huomannut että useat vain katsovat kuvia mutta eivät kirjoita. En ole lisännyt profiiliini mitään pitkää esittelytekstiä. "Mitä etsit" tekstiin lisäsin että rehellistä juttuseuraa, en sitten tiedä karkoittaako se miehiä pois vai mikä. Useimmiten kumminkin ne epärehellisimmät löytävät juuri minut ja tulevat kirjoittamaan. Saan todella paljon viestejä esim. kuusikymppisiltä ulkomaalaismiehiltä, joille jätän vastaamatta.- Olisko noin?
Ehkä ongelma onkin siinä, ettet kerro itsestäsi oikein mitään? Profiilisi on persoonaton massaprofiili, joka elää pelkän kuvan varassa? Kai sinussa muutakin on kuin se kuori? Kuvaile ihmeessä millainen itse olet ihmisenä, äläkä pelkästään sitä mitä etsit. Mistä se mies tietää että olet sellainen mitä hän etsii, jos profiilissasi on vain kuva, pituus ja paino?
- 9 + 20
Olisko noin? kirjoitti:
Ehkä ongelma onkin siinä, ettet kerro itsestäsi oikein mitään? Profiilisi on persoonaton massaprofiili, joka elää pelkän kuvan varassa? Kai sinussa muutakin on kuin se kuori? Kuvaile ihmeessä millainen itse olet ihmisenä, äläkä pelkästään sitä mitä etsit. Mistä se mies tietää että olet sellainen mitä hän etsii, jos profiilissasi on vain kuva, pituus ja paino?
Voipi olla juurikin noin. Minä en kirjoita naisille, jotka eivät kerro itsestään mitään, ei anna kovin positiivista kuvaa. Tulee tunne että on todella pinnallinen, ei kovin fiksu tai sitten on vain kalastelemassa kehuja ja vonkausviestejä, jotta saa nostetta itselleen. Eihän tuollaiseen tyhjään ilmoitukseen vastaa kuin ne pilluhaukat, niitähän ei mikään muu kiinnostakaan kuin kuva ja paino. Tietysti jos seksiä on hakemassa niin ei muiden viestejä tarvitsekaan.
- liianhyväkö
Olisko noin? kirjoitti:
Niin olet oikeassa profiiliin pistin vain mielenkiinnonkohteet ja mitä etsin, saan niin paljon viestejä seksiä hakevilta vanhoilta miehiltä ja ulkomaalaisilta että suuttuessa otin koko kuvaustekstin pois, ehkä netissä ihmisiin tutustuminen ei vaan ole minua varten. Kirjoitin kyllä profiiliini minkälaisiin ihmisiin haluaisin tutustua.
- liianhyväkö
Olen itse todella avoin mutta älyän lopettaa kyllä kirjoittelun jos toista ei selvästi kiinnosta, tai jos toista kiinnostaa aivan muut asiat. Tutustuin yhteen mieheen netissä jokin aika sitten mutta hän ehdotti heti tapaamista kodissaan, johon en suostunut kun en häntä tuntenut eikä se ole mielestäni sopiva ensimmäiseksi treffipaikaksi. Yritin jutella tälle miehelle ja esitin normaaleja kysymyksiä koskien mitä etsii, missä työssä (kun hän profiilissaan mainosti työpaikkaa josta ei kumminkaan halunnut kertoa minulle). Oletin että voisimme aluksi jutella skypessä ennen mitään tapaamista, johon tämä mies sitten totesi että skype ei käy kun hän pitää skypeä vain työkavereilleen ja vasta myöhemmin saattaa ehkä antaa facebookinsa. Juttelu loppui sitten siihen, koin että mies on joko varattu tai sitten rajoittunut eikä halua luottaa minuun. Vielä hän käy kumminkin katsomassa profiiliani.
- 1+13
En minäkään antaisi oikeaa nimeäni, Skype-osoitettani tai ottaisi fb-kaveriksi ennen kuin olen tavannut, ja silti olen täysin vapaa (nainen). Jos jostain syystä en voisi tavata pian niin voisin kuvitella hankkivani prepaid-liittymän, jotta olisi mahdollista edes puhua puhelimessa. Mieluiten tapaan kuitenkin mahdollisimman pian, koska se vasta kertoo kannattaako tutustumista jatkaa.
- liianhyväkö
Mutta tässä miehessä se oli outoa että hän oli omilla kuvillaan, omalla nimellään ja myös työpaikastaan oli maininnut kaikenlaista profiilissaan. Niin sain sen käsityksen että on avoin ihminen joka haluaa lähes kaikille kertoa itsestään, myös työstään ja sitten hän ei kertonutkaan itsestään mitään ja kehui asunnollaan ja ehdotti tapaamista siellä ja tämän jälkeen kirjoittelu loppui kun en suostunut. En suostunut tapaamiseen koska hän vaikutti niin salamyhkäiseltä yhdessä hänen kuvista oli joku nainen, ei kertonut kuka tosin en edes kysynyt vaikutti varatulta salailun takia. Ei kovin "reilu peli" ja minä en pidä näin salamyhkäisistä ihmisistä. Miksi edes yrittää tutustua ihmisiin jos heti alussa pitäisi tavata mutta samalla myös salata asioita.
- ...............
Mistä olet varma, että hän esiintyi omilla kuvilla ja omilla tiedoilla?
Epäilisin kertomuksesi perusteella, että kyseessä saattaa olla sellainen tapaus joka esiintyy jonkun muun ihmisen kuvilla ja tiedoilla. Sitten jos olisit mennyt (tai menet) tapaamaan häntä niin siellä saattaakin olla "yllättäin" eri ihminen vastassa.. - Karua totuutta
Fiksusti toimittu. Jos intuitio sanoo että toinen huijaa, niin ei pidä uskoa enne kuin toinen todistaa toisin. Hämäräveikot, pettäjät ja huijarit yrittävät juuri saada naisia sänkynsä valheilla. Valitettavan moniin naisiin puree se kun mies mainostaa kallista asuntoa, hienoa autoa tai kesämökkiä. Moni nainen etsii miestä vain siksi että pääsisi nostamaan omaa elintasoaan. Siksi varallisuudella kehuvat huijarit saavat niin paljon naisia petiinsä.
- rima rima
moi
Katso millainen on profiilin tekstisi , kysy joltain tutulta mitä se tuo esiin sinusta , onko liian vaativa , antaako se sisältö mitä ett itse ole ajatellut,
Turhan tiukat vaatimukset karsivat yhteydenotot ja eikai kukaan jotain erikosuutta etsi.Itse on treffipalstalla ja kirjoitan joss postia tulee takasin päin , viikkoon joss ei viestiä (lopetan kyseisen kanssa viestittely) koska tiedän että toisille tulee viestiä enemmänkuin kerkiivät vastailemaan , ja samalla karsivat aktiivisia kirjoittajia pois viesteistään.
Pidän itselläni sääntönä joss ei ensi kerralla viestittele , ei kannata myöhemmässä vaiheessa viestitellä (joskus osuu kohdalle joka viestittelee ja treffeillekkin pääsee)
Yleensä viestittelen 2 viikkoa sitten numeron vaihto ja joss epäröi , mielenkiinto menee ohi (silloin toinen ei ole tosissaan mukana)
Jokaiselle löytyy oikea kun odottaa ja tutkiskelee :) - mies.
Kirjottaisin jos joku vastaisi. Asialliseen viestiin ei naiset vatsaa jos mies ei ole bratt bitt tai muu vastaavan näköinen-
- Dr. Phil
Laita viestiä mulle, parikympät naiset käy ihan kuumana minuun..Voin analysoida profiilisi ja annan 100% varmuudella objektiivisen arvion, missä mättää. Itselläni on 20-vuotias gf, haluan siis vain auttaa sinut parisuhteen auvoiseen satamaan, ei muita koiruuksia mielessä..
- Miksi mies on tuu
Miehet ne vaan kattelee eikä koske : )) Tää on niin naisilta opittua. Kattellaan vaan ja istutaan tyynen näköisena, muuta ei tehdä asian eteen mitään.
Miksi et itse kirjoita niille joiden katselu ja koskematta jättäminen noin kirvoittaa avautumaan. Tuskin sinua ne joiden et haluaisi ottavan sinuun yhteyttä edes näin kiukuttaisi.
Tuntemattomia on naisten ajatuksenkulku - Nainen 40*
Tuollaisia "hei moi" viestejä tulee herkästi jos sinulla on kuva, mutta vähän tekstiä. Onhan siinä vaikea alkaa juttua vääntämään ihan tyhjästä.
Kirjoita enemmän ja mielenkiintoista tekstiä ja poista kuva.
Katso tällä muuttuuko kommunikointi.
Ja voithan sinä itsekkin tehdä aloitteen, niin pääset juttuun juuri itseäsi kiinnostavien kanssa. - Eevan tytär
Hei vaan kaikille, itsekin täällä yksinäistä joulua viettäessäni olen pohdiskellut samoja asioita. Olen vähän päälle 50-vuotias, ihan kivan näköinen ja muutenkin mukava nainen, mutta jotenkin tuntuu, että nettideittailu ei oikein toimi. Minunkin profiilissani on runsaasti vierailuja, mutta viestit ovat tyyliin "mitä kuuluu, kukkuluuruu" ja usein vielä sellaisilta, jotka eivät ole uskaltaneet/halunneet laittaa kuvaa profiiliin. Olen ilmoittanut esittelytekstissä, että vastaan varmasti kuvansa laittaneelle, ja olen kiltisti vastannut noille muillekin kuvapyynnön kera, mutta viestittely loppuukin sitten siihen. Ikäkriteereistä sen verran, että vanhempi nainen ei kehtaa laittaa tositarkoituksella seuraa etsiessään ikärajaksi 0-100 vuotta, koska kovin suuren ikäeron suhdetta on turha vakavissaan aloittaa (kokemusta on). Ikäkriteerini ovat max 10 vuotta nuorempi ja max 2 vuotta vanhempi ja tämä johtuu siitä, että oman ikäiseni ja siitä vanhemmat miehet ovat valitettavasti liian kärsineen näköisiä. Tuosta huolimatta mielestäni viestejä voi kuitenkin laittaa ikäkriteereistä riippumatta, ei niitä pidä ottaa liian vakavasti. Toisella on aina mahdollisuus torjua kohteliaasti. Sama koskee muita toiveita. Yksi juttu vielä: paikkakunta on aika tärkeä asia, koska ei paljon nappaa, jos treffipyyntöjä tulee Utsjoelta Helsinkiin. En halua ystävyyttä enempää, jos on liikaa välimatkaa - ei liene sekään liian suuri toive. Kaikista suurin toiveeni on, että ensi jouluna saisin olla jo jonkun ihanan rakkaan kainalossa ;) Hyvää Joulua kaikille yksinäisille!
- sivujuonnekeskustelu
Ihan vain heittona keskusteluun. Olen 45 v ja olen seurustellu noin kaksikymppisten naisten kanssa - eli 1) ei ole totta, että 20 v eivät ole kiinnostuneita vanhemmista miehistä 2) ei ole totta että vanhemmat miehet eivät onnistuisi saamaan kaksikymppisiä naisia. Ei edes ole vaikeata. Eli kaikille nuo 3 vuotta ikärajat eivät ole totta - ikä ei ratkaise vaan persoona
- Huvittavaa"#¤%
Olet aloitekyvytön selkeästi itse.
- putoa maanpinnalle
Onhan se kauheaa, jos ei vastaa etsimäänsä. No he eivät yksinkertaisesti
ole kiinnostunut sinusta, vaikka "kauniiksikin kehuttu" olisitkin.
Jos minä katselen profiileja, niin en ota yhteyttä niihin, joilla ei
ole mitään yhteistä. Ihme ajatus maailma, että kun vieraillaan
profiilissa, niin pitäisi automaattisesti kirjoitella kaikille. - Seksiä seksiä vaan
Itsellä oma kokemus, että monet miehet odottaa seksiä tosi nopeesti tai ehkä vain seksiä. Itselläni profiilissa lukee, etten hae seksisuhdetta joten profiilin katsojista noin 1 kymmenestä kirjoittaa.
- xxxx_2
Jos joku mies ravaa profiilissani mitään kirjoittamatta (varsinkin keskellä yötä), oletan että hän r*nkkaa kuviani katsellessa ja käyn blokkaamassa profiilin. Mitään yhteydenottoa minun puoleltani kurkkijoiden on turhaa odotella. Arvostan oma-aloitteisia miehiä, joten arvostan sitä, että minulle kirjoitetaan.
- Just näin
Eli sun mielestäs sun ei pidä tehdä aloitteita vaan miesten?
- xxxx_2
Just näin kirjoitti:
Eli sun mielestäs sun ei pidä tehdä aloitteita vaan miesten?
Kyllä mä teen aloitteita, mutta en niille, jotka käyvät profiilissa, mutta eivät kirjoita mitään. Päättelen, että eivät ole kiinnostuneita tai sitten oma-aloitteisia = eivät kiinnosta minua. Teen aloitteita myös esim. ravintolassa (urheillessa olen ujompi, koska naama on aina punainen, olen hikinen ja en tunne itseäni kovin viehättäväksi :)), joten en ole passiivinen itse ja odotan, että mieskin on aktiivinen.
- Just näin
xxxx_2 kirjoitti:
Kyllä mä teen aloitteita, mutta en niille, jotka käyvät profiilissa, mutta eivät kirjoita mitään. Päättelen, että eivät ole kiinnostuneita tai sitten oma-aloitteisia = eivät kiinnosta minua. Teen aloitteita myös esim. ravintolassa (urheillessa olen ujompi, koska naama on aina punainen, olen hikinen ja en tunne itseäni kovin viehättäväksi :)), joten en ole passiivinen itse ja odotan, että mieskin on aktiivinen.
Joojoo. No oma syyni siihen miksen tee aina aloitteita naisille vaikka vaikuttais kiinnostavilta oli aiemmin se että tuolla suomi24:sen treffeissä on tuo viiden aloituksen raja vuorokaudessa. Aiemmin se viiden aloituksen raja tuli vastaan useampana päivänä putkeen mutta ei enää.
- xxx_2
Just näin kirjoitti:
Joojoo. No oma syyni siihen miksen tee aina aloitteita naisille vaikka vaikuttais kiinnostavilta oli aiemmin se että tuolla suomi24:sen treffeissä on tuo viiden aloituksen raja vuorokaudessa. Aiemmin se viiden aloituksen raja tuli vastaan useampana päivänä putkeen mutta ei enää.
No sä tuskin ravaat >10 kertaa toisen profiilissa kirjoittamatta :) Ja jos löydät tänään haun kautta kiinnostavan naisen, niin voithan kirjoittaa hänelle huomenna, jos päivän kiintiö on täysi. Jos et jaksa olla innostunut yön yli, niin sitten nainen ei varmasti ole mielestäsi tarpeeksi kiinnostava.
- Just näin
xxx_2 kirjoitti:
No sä tuskin ravaat >10 kertaa toisen profiilissa kirjoittamatta :) Ja jos löydät tänään haun kautta kiinnostavan naisen, niin voithan kirjoittaa hänelle huomenna, jos päivän kiintiö on täysi. Jos et jaksa olla innostunut yön yli, niin sitten nainen ei varmasti ole mielestäsi tarpeeksi kiinnostava.
Joo no sitä en tosiaan tee. Aiemmin laitoin suosikkilistalle oottelee että voin taas laittaa viestiä. Nykyään ei tartte sitä enää tehä kun ei tuo viiden aloituksen raja enää tuu mitenkään vastaan. Voin kirjoittaa samantien viestiä jos nainen on kiinnostava.
- Aika paksua
Tyhmä oletus.
Joskus selaan yöllä, varsinkin viikonloppuisin kun iskee inspiraatio jos ei väsytäkas nytkin on pe-la yönä kello 2 ja olen kohta menossa nukkumaan.. Joskus voi olla, että on kiirettä ja ei ehdi kuin puolilta öin. Harvoin lähetän viestiä yöllä, ettei tule aamuyön känniviestivaikutelmaa..
Mutta että runkkari.. luulenpa, että jos tarvii yöllä runkata niin netistä löytyy siihen soveliaampaakin materiaalia kuin Sinun profiilikuvasi :)
- 5+13
Tulet haussa esille, mutta profiilitekstisi/tietosi eivät kiinnosta yhteydenottoon asti. Jos tekstissä tuot esille 'paremmuutesi' ja liiallinen 'hyvyytesi' paistaa sieltä läpi, niin ei tarvitse ihmetellä miksi.....
- profiilin selaaja
eikö ne profiilit ole katsomista varten luotu ,ja joku lyhyt tervehdys viestihän on käsittääkseni jonkinlainen aloitus ,vastatkaa niihin lyhyisiin tervehdyksiin siitä voi kehittyä pitkäkin viestittely vaikka loppuelämäksi.Älkää olko niin vaikeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637011Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414945- 792792
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat422089- 181968
- 311721
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121572Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151439- 161306
- 241294