Mille kirpputorille rovaniemellä veisin myyntiin tavarani olis arabiaa iittalaa ja merkki vaatteita selä urheilu välineitä suksia monoja laskettelu suksia ja lumilautailu välineitä.
Kirpputorit
28
526
Vastaukset
- netti
Oisko tori.fi
- Kirppisfani
Minä veisin Vintikkiin myyntiin.
- diipadaapaniin
Ei Vintikkiin ainakaan. Tori.fi paras vaihoehto
- Maalaisakka
Kokeileppa niitä astioita tarjota siihen antiikkikauppaan, oliko sekä Tavarataivas vai mikä, sekä Malvalehdon kauppa.
- businesman
Maalaisakka kirjoitti:
Kokeileppa niitä astioita tarjota siihen antiikkikauppaan, oliko sekä Tavarataivas vai mikä, sekä Malvalehdon kauppa.
ei,ei,ei tavarataivas maksaa promillen,siitä mitä saat kun laitat ne Tori.fi.
Sieltä niitä keräilijät (loppukäyttäjät)niitä etsii.
Ja findit.fi on toinen hyvä myyntipaikka.
- kokemusta on
Kokemukseni perusteella voin suositella sekä Varastotien kirpputoria että Vintikkiä. Molemmissa kauppa on käynyt hyvin. Varastotiellä on paremmin tankotilaa esim. vaatteille. Joulukuun loppu ja tammikuun alkupuoli on hiljaista molemmissa. Paitsi veneläiset kyllä käyvät ostavat hyviä ulkoiluvaatteita ja - varusteita.
Kauppa käy, kun huolehdit, että myyntipöytäsi on siisti ja järjestyksessä.
Tori.fi voi olla vaivalloinen myydä kuvaamisia tavaroita. Myynti-ilmoituksessa on hyvä olla kuva. Jos ostaja on kauempaa, joudut huolehtimaan postituksen. Toki ostaja sen maksaa, mutta postitus on vaiovalloista paketointeineen.
Tavarataivas voi ostaa sinulta posliinia ja lasitavaraa. Ei kuitenkaan maksa korkeita hintoja, koska heidän täytyy otsekin saada voittoa kun myyvät tuotteesi edeleen. Huutonetissä voi myös tehdä onnistuneita myyntejä.- Kirppisfani
Vintikissä leveimmät pöydät johon sopii tavaraa. Leveissä tankopöydissä eniten tilaa.
- moottorisahat
Minä en ainakaan voi suositella varastotien kirppistä jos on myynnissä arabiaa, pentikkiä ,muumia , iittalaa tai merkkivaatteita.Lähtevät takuu varmasti ohi kassojen oli niissä hälyt tai ei.Eikä vaikuta sekään onko ne vitriinissä vain pöydissä.Pitäs olla minutilleen tarkka ajankohta koska ne ovat häipyneet ,että henkilökunta vaivautuisi katsomaan valvontakameran tallenteita.
- hyvää kauppaa,
Varastotielle :)
- paljon varastettu
Varastotiellekkö varastettavaksi sinne en veisi vaikka saisin ilmaisen loossin.
- hyvin netonnut
paljon varastettu kirjoitti:
Varastotiellekkö varastettavaksi sinne en veisi vaikka saisin ilmaisen loossin.
Pidän säännöllisesti 3 - 4 kertaa vuodessa pari viikkoa kerrallaan kirppispöytää Varastotiellä. Minulla on ollut erinomainen mäihä: ei ole varastettu mitään.
Turha täällä on kilpalaulaa, että siellä ja siellä ei varasteta tai että siellä ja siellä varastetaan.
Kyllä varas aina keinot keksii. Turhaa täällä on kassahenkilökuntaa solvata, hehän voivat vain tilata poliisin paikalle tarkistamaan epäillyn henkilön laukun. - konkurssi
hyvin netonnut kirjoitti:
Pidän säännöllisesti 3 - 4 kertaa vuodessa pari viikkoa kerrallaan kirppispöytää Varastotiellä. Minulla on ollut erinomainen mäihä: ei ole varastettu mitään.
Turha täällä on kilpalaulaa, että siellä ja siellä ei varasteta tai että siellä ja siellä varastetaan.
Kyllä varas aina keinot keksii. Turhaa täällä on kassahenkilökuntaa solvata, hehän voivat vain tilata poliisin paikalle tarkistamaan epäillyn henkilön laukun.Montakohan kertaa olet nähnyt varastotien kirpparin henkilökunnan soittavan poliisit paikalle,minä olen nähnyt yhden ainoan kerran ja silloinkin pöytävuokraajien vaatimuksesta.Ovatkohan pöytävuokraajat äänestäneet jaloillaan kun siellä näytti olevan niin paljon tyhjiä pöytiä.Entisiä varastotien vakkareita ja niin sanottuja työn tekijöitä näyttää tulevan vintikin asiakkaiksi.
- Roope A nkka
Mitä lie olet myynyt, kun ei rosvoillekaan kelpaa.
Ei roitotkaan ihan mitä vaan kelpuutta kotiinvietäväksi. - diipadaapakerta
Kun on lukenut näitä juttuja pitemmänaikaan, Niin tuntuu että joiltakin varastetaan enempi mitä on edes myynissä. Vintikissä tai Varastotiellä
- kolmonen9
Mitä minä olen seurannut niin jos varastotiellä on esimerkiksi Arabiaa tai iittalaa pöydissä tai vitriinissä niin ne lähtevät välittömästi ohi kirjanpidon samoin käy merkkivaatteiden olpa niissä hälyttimet tai ei.Olisko näillä rosvoilla tiedossa että siellä ei toimi tuo kamera valvonta.Vintikissä pystytään tarkentamaan kameran kuvia että näkyy vaikka kengän numero.
- joulukuusi3
kolmonen9 kirjoitti:
Mitä minä olen seurannut niin jos varastotiellä on esimerkiksi Arabiaa tai iittalaa pöydissä tai vitriinissä niin ne lähtevät välittömästi ohi kirjanpidon samoin käy merkkivaatteiden olpa niissä hälyttimet tai ei.Olisko näillä rosvoilla tiedossa että siellä ei toimi tuo kamera valvonta.Vintikissä pystytään tarkentamaan kameran kuvia että näkyy vaikka kengän numero.
Kävin tänään varastiein kirppiksellä en ole milloinkaas nähnyt siellä niin paljon tyhjiä pöytiä.Siellä menee pöytänumeroinniksit uusiksi tulee orava kujiä ja jänispolkuja maksetaankohan tuotteet oravan nahoilla.Vain yritetäänköhän näillä harhauttaa verottajaa.
- Ei nyt taas""
Rumat ne haukkuu.........Meiltä vietiin nahkatakit,urheiluvaatteet VINTIKISTÄ(3kk9sitten. Emme enään käy siellä kun omistajat vain väheksyivät.Kuka varastaa kirppiksiltä?
- Papaltakin on
melkeimpä kaikki jotenkin vaan meinaa pölliä kamaa...Myös ne jotka ovat kokoajan siellä...uusavuttomia on liikaa ROVANIEMELLÄ.
- Ei elämää...
SAIRAAT IHMISET OVAT JATKUVASTI KIRPPIKSELLÄ KYYLÄÄMÄSSÄ.
- heikki helppo
Ja mikä se on arvon tohtorin diagnoosi.
Satutko tietämään, että kirppis on paikka johon erilaista, harvinaista ja monesti arvokastakin vanhaa jopa retroa tulee ja menee ovesta ulos ja sisään.
Täytyy olla skarppina ja aina passissa, kun aika vähänkään antaa myöten.
Prismoissa ja Sittareissa ja Motoneteissä ynnä muissa voi käydä taas milloin vain,
Leipähyllyt ja kinkkutiskit täytetään aina heti kun vähän vajeltuu.
Samoin kaikki muukin hilpetööri, Useimmiten Made in Taiwan/ China.
Takavuosina helppoheikki möi isännälle kelloa ja tämä uteli, jotta mitäköhän
tuo made in china oikeen meinaa, Heikki tietty suomensi jotta hyvä käynti suomeksi. Kaupat tuli ja tarina on vieläpä tosi, kun vierestä katselin. - uusivuosiko
Vihdoinkin Varastotiellä laitetaan pöytänumerot uuteen järjestykseen. Löytyy oikeat pöydät helpommin minne palauttaa eksyneet tuotteet. Tuohon käytävien nimeämiseen en oikein osaa sanoa että helpottaako vaiko sekoittaako.
Ja sitten sanon oman mielipiteen.
Ensin pitäisi ovi avata oikeille ostajille vaikkapa tuntia ennen Haaskojen pääsyä sisään niin säilyis kirpputorien oikea ajatus. Ja täälläkin taitaa vain jälleenmyyjät itkeä ja valittaa jos joku sattuu jotain löytään ennen haaskoja.
Toivotan varastotielle Vintikille Tuhattorille ja Hyväystäväkirppikselle Rauhallista tulevaa vuotta.- entinen asiakas
Totta sieki nyt tajuat viimeinkin, jotta ne haaskat on jo edellisenä iltana täyttöajan jälkeen putsanneet kaikki ostokelpoiset tavarat.
Ei siellä veikkanen oo kuin romut ja kaikki krääsä aamulla vaikka ensimmäisenä pääsisit syöksymään sisälle. - välistä ostajat
entinen asiakas kirjoitti:
Totta sieki nyt tajuat viimeinkin, jotta ne haaskat on jo edellisenä iltana täyttöajan jälkeen putsanneet kaikki ostokelpoiset tavarat.
Ei siellä veikkanen oo kuin romut ja kaikki krääsä aamulla vaikka ensimmäisenä pääsisit syöksymään sisälle.Itse löydän aina jotain mielenkiintoista ja usein tarpeellistakin ostettavaa kirpputoreilta olipa siellä pöllähtänyt haaskaparvi tai ei. Ei kukaan jälleenmyyjä tai haaskaparvi ehdi koko kirpputoria tyhjentää! Se on eri asia, jos itsekin kuulut ko. joukkoon ja etsit samoja tuotteita: urheiluvälineitä, leluja, design posliini- ja lasitavaraa yms.
Onhan nuo jälleemnyyjät sen verran asiantuntijoita, että yhdelle kirpputorille on ilmestynyt ainakin 2 heistä työntekijöiksi.....varmistuu pöytien ennakkoputsaus.
Eipä ennakkoputsaus ole ainoastaan kirpputorien suojeluksessa. Samaa tapahtuu SPR:n Kontissakin. MIettikääpä, missä tavaroissa lojuu samat tuotteet myynnissä eikä kiertoa ole.
- humis
jaa että kaikenlaista humanitaarista apua.
- apuako
Olikohan näistä vastauksista apua keskustelun avaajalle?
- eiapua
apuako kirjoitti:
tarinointi jatkukukoon
- avio ero
apuako kirjoitti:
Kyllä näistä näyttäs olevan sen verran apua että ei ainakaan varastotien kirppikselle kannata viedä jos on arvotavaraa arabiaa pentikkiä iittalaa muumi tuotteita tai merkki vaatteita.Vintikki on silloin parempi vaihtoehto jos ei kehtaa alkaa myymään netissä joka on työläämpää.
- 4+16
En nyt sanoisi että netissä myyminen olisi sen työläämpää. Kyllä minusta on työläämpää roudata laatikkokaupalla tavaraa jonnekkin kirpparille, laittaa hintalaput jne. Tietenkin jos on satoja pieniä tuotteita, niin helpompi myydä kirpparilla, jos ne välttämättä pitää erikseen myydä, eikä könttänä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693