Tietääkö joku konstin jolla voisin saada exäni pois katsomasta yhtäkään profiiliani tai kotisivuani? olen tehnyt yhdelle sivulle monta kertaa toisen profiilin ettei hän löytäisi sitä mutta silti hän käy katsomassa profiiliani ja löytää sen aina, kuten myös kotisivuani. Exäni jätin vuosi sitten. Hänellä oli paljon muita naisia, jota ei koskaan myöntänyt. Olen todella ärsyyntynyt tästä että hän netin kautta pyrkii "seuraamaan" elämääni vieläkin vaikka emme ole puhuneet vuoteen ja hän on itsekin aiemmin ollut sitä mieltä ettei halua olla missään tekemisissä, mutta silti katselee kaikkia sivujani ja seuraa elämääni jatkuvasti. Hän myös tekee feikkiprofiileja joilla yrittää joskus jutella minulle, tiettyjen seikkojen avulla usein huomaan että hän on exäni eikä kukaan muu. Kun kirjoitin tästä asiasta hänelle ja pyysin häntä lopettemaan sivujeni katselun niin hän vain teki niin että katselee nyt sivujani "näkymättömällä" profiililla ja niillä feikkiprofiileilla. Ainoa konsti taitaa olla ignoorata hänet kokonaan.
Millä saan exäni pois seuraamasta?
5
903
Vastaukset
- vainoharhaiselle.
Tai sitten valmistat itsellesi vain tiukemman foliohatun. Ei tunkeudu ainakaan ajatuksiisi exäsi enää.
- haha
poista profiilit ja muuta nimeä :D
- Hyi helvv
Miksi exien kanssa ylipäätänsä pitää olla tekemisissä ja yhteyksissä eron jälkeen???
En ole yhdenkään exän kanssa kaveri enkä yhteyksissä. Mihin mää niitä enää tarvin? En mihinkään. Exät on riippakiviä eikä kiinnosta yhtään miten niillä menee.
Exät on lähettänyt viestiä ja postia, en vastaa niihin. Sekö heitä ärsyttää :) - jengiläinen.
Voin tulla vetää turpaan exääsi jos annat pil.lua.
- WheresMyVodka
Sopii tulla koittaan, oon kuule sellanen mörökölli, että naiset lankeaa jalkoihini ja äijät kipittää häntä koipien välissä supisten jotain hellalle unohtuneesta pottukattilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988