Tatska alaselkään?...

tyttö..

Onko jollain kokemuksia alaselän tatskasta??? minkä hintainen olisi joku tribaali kuvio? n.20-25cm pitkä..
Ja onko miten kivulias paikka ottaa? itse meinasin tatskan suunnitella :)

21

3585

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • richard

      ikinä en koskis pitkällä tikullakaan leimattuun lihaan!!
      yjääks !

      takaa päin ku olis nii tulis mieleen ainoastaan joku helvetinenkelien kenttähuora... xP

      • tyttö..

        no se on tietysti siun mielipitees..on niitä rumiakin tatuointeja useilla, mutta kun ottaa oikeenlaisen ja *nätin* ni miusta ne on ihan ok.!


    • minni

      Mulla alaselässä itse suunniteltu n.10*20 cm tatska. maksoi 160 e. ja on tosi kipee paikka ottaa tatska, mutta eipä ole kyllä kaduttanut! :)

      • Ansu...

        No, niinpä ei välttämättä kaduta ja siitä hyvä "trenditatuoinnin" paikka tuo alaselkä, kun saa hyvin piiloon. Muutaman vuoden päästä voikin sitten naureskella kuulunensa tähän "lantiohuosupissis" porukkaan...


      • minni
        Ansu... kirjoitti:

        No, niinpä ei välttämättä kaduta ja siitä hyvä "trenditatuoinnin" paikka tuo alaselkä, kun saa hyvin piiloon. Muutaman vuoden päästä voikin sitten naureskella kuulunensa tähän "lantiohuosupissis" porukkaan...

        mutta se on sitten sen ajan murhe!


    • juuh

      juu se käy kyllä aika kipeetä. mulla on värillinen 20*5 alaselässä ja se makso 170e

    • Katie

      Mulla on selassa noin 15 cm pitka tatuointi tribaali, maksoi 100 euroa. On kipea paikka ottaa, mutta nayttaa myos tosi hyvalta.

      • miia

        Näyttää hyvältä nyt kun olet nuori ja notkea. Entäs sitten kun meidän sukupolvi on 70 vee ja vanhainkodissa hoidettavina. Mahtaa siinä olla tulevaisuuden hoitsuilla huvia kun ne kunkin riippuvista nahoista yrittävät selvitellä mitä kenenkin tatuointi on joskus esittänyt.


      • Hanna
        miia kirjoitti:

        Näyttää hyvältä nyt kun olet nuori ja notkea. Entäs sitten kun meidän sukupolvi on 70 vee ja vanhainkodissa hoidettavina. Mahtaa siinä olla tulevaisuuden hoitsuilla huvia kun ne kunkin riippuvista nahoista yrittävät selvitellä mitä kenenkin tatuointi on joskus esittänyt.

        Niinkuin jo todettu, niin se on sen ajan murhe. Kerrankin jostain hullusta trendistä jää ikuinen merkki siitä, että on ollut massahysterian uhri. Se on vähän sama juttu, kun säärystimet olisi liimattu ikiliimalla sääreen...


      • sara
        miia kirjoitti:

        Näyttää hyvältä nyt kun olet nuori ja notkea. Entäs sitten kun meidän sukupolvi on 70 vee ja vanhainkodissa hoidettavina. Mahtaa siinä olla tulevaisuuden hoitsuilla huvia kun ne kunkin riippuvista nahoista yrittävät selvitellä mitä kenenkin tatuointi on joskus esittänyt.

        No onneksi en ole ainoa ryppyinen mummeli, jonka riippuvien tissien kupeessa tai valahtaneiden kankkujen yläpuolella komeilee venähtänyt tatuiointi...meinaan kun nykyään aika monella on tatuiointi jossakin paikassa. Eiköhän se vanhainkodin henkilökunnallekin ole siinä vaiheessa jo vanha vitsi kun minä olen 70 v, jos sinne asti eletään!


      • sunny
        sara kirjoitti:

        No onneksi en ole ainoa ryppyinen mummeli, jonka riippuvien tissien kupeessa tai valahtaneiden kankkujen yläpuolella komeilee venähtänyt tatuiointi...meinaan kun nykyään aika monella on tatuiointi jossakin paikassa. Eiköhän se vanhainkodin henkilökunnallekin ole siinä vaiheessa jo vanha vitsi kun minä olen 70 v, jos sinne asti eletään!

        kyllä semmonen mummeli jolla ei ole tatskaa on vanhainkodissa ihmetyksen aihe=)
        Meillä juttua riittää sitten listata aikojen parhaat tatuoijat=)
        Sitten kun siihen ikään tullaan=)


    • Meikä Vaan

      Sellanen juttu vaan että, naisena kannattaa miettiä alaselän tatuointi. Jos nimittäin olette jossain vaiheessa synnyttämässä niin voi olla että jää ebiduraali (tai jotain sinnepäin) Puudutus saamatta koska lääkäri ei pistä sitä piikkiä tatskan läpi.

      JOten miettikää tarkkaan...

      • juhuu

        hei oikeesti..miksi mua kiinnostaa 70 vuotiaana dementoituneena mummelina että mitä mieltä hoitsut on mun tatskasta ja miltä se näyttää?
        eiköhän eletä tätä päivää ja otetaan rennosti. onhan niitä kamalampiakin asioita maailmassa.. mun mielestä tyhmempää on vaikka amputoida sormi pois ilman mitään syytä. Tosin jos joku saa siitä kiksejä niin antaa mennä vaan... Jokainen tehköön ihan niinkuin haluaa. Jos joku haluaa ottaa tatskan niin se on sen oma asia eikä siitä tarvi kenenkään nyrpistää nenää.. Ehkä toi alaselkä on nyt joku trendi paikka, mut mitä siitä? ei se mua ainakaan häiritse. itse asiassa mulla itsellänikin on siellä tatska. Ja ole erittäin ylpeä siitä! ja sitä paitsi eiköhän niitä tatskoja ole jo laitettu vähän joka paikkaa, eli mikäpä ei olisi "trendi paikka"? ja eikö tämä epiduraali juttu ole jauhettu jo loppuun??? se riippuu ihan lääkäristä, mutta jos tatska on hyvässä kunnossa eikä ole tulehtunut ym. sen läpi VOI laittaa sen epiduraalin.
        JOTEN miettikää nyt tarkemmin!!!!


    • tyttö..

      kommenteista :) eipä tuota jaksa oikein ajatella sinne 70v. asti et mitä mieltä itse tai muut ovat tatskasta (missäkin paikassa) siinä vaiheessa elämää.. se on sen ajan murhe! ja jos sitä aikaa ees tulee..kyl mie oon ainakin ajatellu eläväni päivän kerrallaan ja tekeväni niitä asioita mitä nyt haluan. ja se on jokaisen oma asia muutenkin ottaako tatskan vai ei. Kunhan vain itse on tyytyväinen siihen mitä tekee

      • Vesku

        Niin, en mä nyt usko, että ihmiset tarkoittaa sitä, että kaikkien tekojen vaikutuksia pitäis miettiä keinutuoli-ikään asti...vaik kai joskus olis hyvä...:) Mut on ainakin mun mielestä hassua innostua, jostain hetken trendivillityksestä, josta ei pääse koskaan eroon. Ok, käytänhän mäkin pipoa kesät ja talvet, (joka on kans trendijuttu) mut sen saa päästä pois koska haluaa ja jälkeenpäin voi sit naureskella hassua villitystä...


      • Nealeh
        Vesku kirjoitti:

        Niin, en mä nyt usko, että ihmiset tarkoittaa sitä, että kaikkien tekojen vaikutuksia pitäis miettiä keinutuoli-ikään asti...vaik kai joskus olis hyvä...:) Mut on ainakin mun mielestä hassua innostua, jostain hetken trendivillityksestä, josta ei pääse koskaan eroon. Ok, käytänhän mäkin pipoa kesät ja talvet, (joka on kans trendijuttu) mut sen saa päästä pois koska haluaa ja jälkeenpäin voi sit naureskella hassua villitystä...

        sä olet Vesku sitten fiksu ja vastuullinen! Ja ehkä hiukan tylsä. jätä myös lapset tekemättä, niistäkään et ehkä pääse koskaan eroon, ja tiedä mitä kriminaaleja niistä voi tulla!

        tatskoja on sitäpaitsi ollu niin kauan etten kutsuis sitä hetken villitykseksi...

        Tosta alaselästä sen verran että sinne tulee helposti nk. raskausarpia (vaikkei olis raskaanakaan) kun iho venyy iän tai painonnousun myötä. silloin kuva "repeää". kannattaa siis ottaa tarpeeksi ylös. tatuoija varmaan osaa neuvoa tässä.


      • Vesku
        Nealeh kirjoitti:

        sä olet Vesku sitten fiksu ja vastuullinen! Ja ehkä hiukan tylsä. jätä myös lapset tekemättä, niistäkään et ehkä pääse koskaan eroon, ja tiedä mitä kriminaaleja niistä voi tulla!

        tatskoja on sitäpaitsi ollu niin kauan etten kutsuis sitä hetken villitykseksi...

        Tosta alaselästä sen verran että sinne tulee helposti nk. raskausarpia (vaikkei olis raskaanakaan) kun iho venyy iän tai painonnousun myötä. silloin kuva "repeää". kannattaa siis ottaa tarpeeksi ylös. tatuoija varmaan osaa neuvoa tässä.

        ..vai, että lapsen hankinta ja tatuointi on verrattivissa toisiinsa. Jos neiti hyvä on tota mieltä, niin kannattaiskohan itseään sivistää jollain muullakin kuin vain Cosmoa lukemalla...tottahan se on, et kuvia on hakattu iät ja ajat. Mut tavisten trendivillityshän se vaan on tällä hetkellä. Aikaisemmin kuvia hakattiin vähän pienemmissä piireissä...


      • Nealeh
        Vesku kirjoitti:

        ..vai, että lapsen hankinta ja tatuointi on verrattivissa toisiinsa. Jos neiti hyvä on tota mieltä, niin kannattaiskohan itseään sivistää jollain muullakin kuin vain Cosmoa lukemalla...tottahan se on, et kuvia on hakattu iät ja ajat. Mut tavisten trendivillityshän se vaan on tällä hetkellä. Aikaisemmin kuvia hakattiin vähän pienemmissä piireissä...

        Oho, lapsi kommentti tais osua? Onko jo myöhäistä, voi voi..
        Ja mistäs tiedät et oon neiti, jospas olenkin rouva!? Cosmokin on jääny lukematta.
        Tosikko olet.

        Tatuointeja on ollu kautta aikojen kaikissa yhteiskuntaluokissa. Aikoinaan "ylimystö" ihastui orjiin hakattuihin kuviin, ja halusi itselleen samanlaisia. Vasta myöhemmin kuvat miellettiin esim. merimiesten ja venkuloiden "jutuksi"


    • Omani

      Oma tribaali alaselkään maksoi 300 mk.
      Kokoa on n. 18 cm x 5 cm.

      Olihan siinä ehkä vähän "tuttava alennusta"...

      • Mari-86

        Mul on 16 x 7cm ja ei paljoa sattunut. Tuntuuhan se, mutta ei ole niin kamalaa ettei kestäisi. Maksoi sellaset 140 e. Edullinen verrattuna edelliseen tatskaan, joka on puolet pienempi ja maksoi 100e


    • ZimBoobWe

      Mies katteli miestenlehteä ja siellä oli kuvassa tyttö nimeltä Wendy. Tyttö oli niin "kuuma", että mies päätti tatuoida tytön nimen kikkeliinsä. Wendy. Myöhemmin mies oli uimahallin saunassa ja vieressä istui komea afrikkalainen, jonka kikkelissä näkyi selkeästi kirjaimet W..Y. Mies innostui tästä ja kysyi afrikkalaiselta oliko tämäkin tatuoinut kikkeliinsä nimen Wendy? Afrikkalainen vastasi naureskellen ei ja nousi seisomaan: -Siinä lukee "Welcome to the Zimbabwe and have a nice day"
      ---
      Mies tatuoi “Rakastan sinua” penikseensä ja on innokas näyttämään sitä tyttöystävälleen.

      Tyttöystävä tutkailee tatuointia, pudistaa päätänsä pettyneenä ja sanoo “Taasko yrität laittaa sanoja suuhuni?”

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe