MIKÄHÄN NEUVOKSI?

yli kaksikymppinen

Aamulla lähden töihin ennen kuin muut ovat
heränneet ja töistä tultuani (n.18:00) leikin
lasten kanssa koko illan ja laitan ne sitten
nukkumaan. Sen jälkeen haluan edes tunnin ns.
omaa aikaa, jolloin voin katsoa kympin uutiset
tms. Mutta tämähän ei käy. Aina tulee valitusta
etten te tarpeeksi kotitöitä Perkele, miksi
naiset eivät nykyään arvosta palkkatyötä tekevää
miestä. Ei kotityöt ole ainoita raskaita töitä.
En jaksa valvoa kovinkaan myöhään, koska aamulla
on kuitenkin aikainen herätys. Näin ollen
seksinkin kanssa on vähän niin ja näin. Hän
haluaisi enemmän kuin minä jaksan. Auttaisikohan
jos ottaisin rakastajattaren? (<- mauton vitsi)

5

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Myy

      Et kertonut käykö toinenkin osapuoli päivätöissä?
      Jos käy, niin kotityöt kyllä pitäisi jakaa
      tasapuolisesti. Jos taas toinen on kotona,
      ottakoon hän ne kotityöt niskoilleen
      kokonaisuudessaan. Niin minä ainakin tein kun
      olin kotona lasten kanssa yhteensä 5 vuotta.
      Ainoastaan ruohonleikkuun jätin miehelleni.

    • XTRMNTR

      Vaihda työpaikkaa...sieltä ne tarvittavat
      lisätunnit löytyy!

    • ...

      keskustelemalla asiat helpommin selviää. ja aina
      koittaa miettiä asiaa myös toisen kannalta. hän
      varmasti arvostaa sinua ja työtäsi, mutta
      yhteisen ajan vähyys varmasti harmittaa häntäkin.
      koittakaa yhdessä miettiä miten saisitte lisää
      aikaa yhdessä toisillenne ja itsellenne. varmasti
      ne kotityötkin siinä sivussa sitten.. ;)

    • tasapeli

      Työpäivän lyhentäminen auttaa. Tämä saattaa
      tarkoittaa tulojen pienenemistä,mutta yleensä
      vähälläkin tulee toimeen, kun katsoo mihin
      rahansa pistää. Kuten edellä joku jo sanoi, niin,
      jos toinenkin osapuoli käy töissä, hän on aivan
      yhtä väsynyt kuin sinäkin, joten kotityöt tulisi
      jakaa tasan. Jos rahaa on yllinkyllin, ostakaa
      kotiapupalveluita. mikäli työpäiväsi on niin
      pitkä pitkän työmatkan takia, yritä hankkia työtä
      lähempää. Valitus pois ja tee jotakin! Seksistä
      saa myös energiaa kuten muustakin liikunnasta.

      • butterfly

        juuri niin.eli sinullahan on ihan paska työ jos
        ajat ovat tuollaiset.lisäksi jos myös toinen
        osapuoli käy töissä,vaikkakin esim.8-16 kotityöt
        pitää ehdottomasta laittaa puoliksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe