Aamulla lähden töihin ennen kuin muut ovat
heränneet ja töistä tultuani (n.18:00) leikin
lasten kanssa koko illan ja laitan ne sitten
nukkumaan. Sen jälkeen haluan edes tunnin ns.
omaa aikaa, jolloin voin katsoa kympin uutiset
tms. Mutta tämähän ei käy. Aina tulee valitusta
etten te tarpeeksi kotitöitä Perkele, miksi
naiset eivät nykyään arvosta palkkatyötä tekevää
miestä. Ei kotityöt ole ainoita raskaita töitä.
En jaksa valvoa kovinkaan myöhään, koska aamulla
on kuitenkin aikainen herätys. Näin ollen
seksinkin kanssa on vähän niin ja näin. Hän
haluaisi enemmän kuin minä jaksan. Auttaisikohan
jos ottaisin rakastajattaren? (<- mauton vitsi)
MIKÄHÄN NEUVOKSI?
5
486
Vastaukset
- Pikku Myy
Et kertonut käykö toinenkin osapuoli päivätöissä?
Jos käy, niin kotityöt kyllä pitäisi jakaa
tasapuolisesti. Jos taas toinen on kotona,
ottakoon hän ne kotityöt niskoilleen
kokonaisuudessaan. Niin minä ainakin tein kun
olin kotona lasten kanssa yhteensä 5 vuotta.
Ainoastaan ruohonleikkuun jätin miehelleni. - XTRMNTR
Vaihda työpaikkaa...sieltä ne tarvittavat
lisätunnit löytyy! - ...
keskustelemalla asiat helpommin selviää. ja aina
koittaa miettiä asiaa myös toisen kannalta. hän
varmasti arvostaa sinua ja työtäsi, mutta
yhteisen ajan vähyys varmasti harmittaa häntäkin.
koittakaa yhdessä miettiä miten saisitte lisää
aikaa yhdessä toisillenne ja itsellenne. varmasti
ne kotityötkin siinä sivussa sitten.. ;) - tasapeli
Työpäivän lyhentäminen auttaa. Tämä saattaa
tarkoittaa tulojen pienenemistä,mutta yleensä
vähälläkin tulee toimeen, kun katsoo mihin
rahansa pistää. Kuten edellä joku jo sanoi, niin,
jos toinenkin osapuoli käy töissä, hän on aivan
yhtä väsynyt kuin sinäkin, joten kotityöt tulisi
jakaa tasan. Jos rahaa on yllinkyllin, ostakaa
kotiapupalveluita. mikäli työpäiväsi on niin
pitkä pitkän työmatkan takia, yritä hankkia työtä
lähempää. Valitus pois ja tee jotakin! Seksistä
saa myös energiaa kuten muustakin liikunnasta.- butterfly
juuri niin.eli sinullahan on ihan paska työ jos
ajat ovat tuollaiset.lisäksi jos myös toinen
osapuoli käy töissä,vaikkakin esim.8-16 kotityöt
pitää ehdottomasta laittaa puoliksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427