Parisuhde ongelmia...

sara

miksi varatut miehet esiintyvät muka sinkkuina
chattipalstoilla, vaikka eivät olekkaan vapaita?
onko parisuhteessa jotain vinossa jos niin pitää
käyttäytyä?miehet kommentteja..

7

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tero

      syy siihen on että näin saavat juttu seuraa
      helpommin, tosin teitä naisia kohtaan hiukan
      väärin(vapaita naisia).
      Kukin kokeilee onnea omalla tavallaan, meitä
      kun on niin moneen junaa.

      No itse en välitä chattailusta laisinkaan, ei ole
      oiken iskenyt, tekstit menee/vilisee ja kuitenkin
      puolet kirjoittaista on mitä on.
      Niin ja voihan nämä viestitkin olla keneltä
      tahansa.
      T:Varattu ja ei tsättäileva.

    • OutoOlio

      Saman kysymyksen voisi esittää naisillekin. Siis
      miksi naimisissa olevat naiset esiintyvät
      sinkkuina?

      Itse en piittaa chatista ollenkaan. Jotenkin se
      on niin luonnotonta. Keskustellaan mukamas...
      höh. Ihan tyhjänpäiväistä hommaa.

      hmm...
      :)

      Tuoko muka keskustelua, häh?

    • mimmi

      En kyllä ole mies, mutta rohkenen silti
      vastaamaan tähän sinun kysymykseen. Näillä
      miehillä on ilmeisesti heikko itsetunto, haluavat
      korostaa miehisyyttään keräämällä naistuttavia.
      Minun ex-mieheni ei käyttänyt sinkkupalstoja
      (ainakaan minun tietääkseni) mutta hän keräili,
      meidän suhteemme aikana, puhelin-numeroja
      naisilta ja soitteli heille salaa. Ja tietenkin
      hekin soittelivat ja lähettivät tekstareita
      hänelle. Näin hän sai tuntea miten haluttu hän
      oli, ja itsetunto kasvoi metreillä. Miehillä on
      ilmeisesti hirvee tarve saada huomiota
      naisilta....toki...tämä ei koske kaikkia
      miehiä... ei varsinkaan niitä joilla itsetunto ja
      itseluottamus on kohdallaan. Ja sinkuissa löytyy
      myös ihania, rehellisiä miehiä...itse tapasin sen
      kautta todella helmen. Joten älä anna
      periksi...vielä se sinunkin kultajyvä sieltä
      löytyy. PALJON ONNEA ETSINTÖIHIN!

      • sara

        niin minäkin ajattelin tuota samaa kun säkin et
        noin käyttäytyvillä miehillä voi olla huono
        itsetunto kun pitää keräillä niitä naistuttavia
        voihan se myös olla että he haluavat joskus aina
        vaihtaa ajatuksia välillä muidenkin naisten kaa
        eikä ainoastaan oman kullan, jotkut saattavat
        etsiä myös seksiseuraaa riippuu ihan ihmisestä,
        se on kyllä paha juttu jos parisuhteessa on
        pulisoilla näistä asioista täysin erilaiset
        mielipiteet ,et missä se pettämisen raja kulkee,
        meillä on ja se on vaikee asia, olen avoliitossa
        elävä nainen muuten mulla on ihan hyvä suhde en
        mä vaihtais kuitenkaan kultaani enäää jos tässä
        nyt ein enää kauheita satu...p.s kyllähän mä
        joskus itsekkin chattailen mut vain sen vuoksi et
        haluan vaihtaa ajtuksia muiden miesten kanssa.


    • Tosissaan?

      sinne myös huumorilla, se voi olla yksi tapa
      pitää hauskaa. Porukalla , esitetään millon
      mitäkin miestä, naista, nuorta, vanhempaa,
      heteroo, ei heteroo jne. Ei kaikki oo tosissaan,
      mitenkäköhän moni on??? Noista kun ei voi tietää
      kuka siell on ...

      • sara

        oikeassa olet , en vain tullut ajatelleeksi tuota
        asiaaa, et voihan ihmiset pitää hauskaa .....


    • DJ DeZ

      Jaa, no tuota siis millai esiintyy sinkkuna?
      Siis mä en ainakaan viittis edes yrittää mitään
      nettisuhdetta chatin kautta eikä varmaan moni
      muukaan jätkä kyllä ne kimmat löytyy discoista ja
      kaupungilta ym. muualta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe