miksi varatut miehet esiintyvät muka sinkkuina
chattipalstoilla, vaikka eivät olekkaan vapaita?
onko parisuhteessa jotain vinossa jos niin pitää
käyttäytyä?miehet kommentteja..
Parisuhde ongelmia...
7
738
Vastaukset
- tero
syy siihen on että näin saavat juttu seuraa
helpommin, tosin teitä naisia kohtaan hiukan
väärin(vapaita naisia).
Kukin kokeilee onnea omalla tavallaan, meitä
kun on niin moneen junaa.
No itse en välitä chattailusta laisinkaan, ei ole
oiken iskenyt, tekstit menee/vilisee ja kuitenkin
puolet kirjoittaista on mitä on.
Niin ja voihan nämä viestitkin olla keneltä
tahansa.
T:Varattu ja ei tsättäileva. - OutoOlio
Saman kysymyksen voisi esittää naisillekin. Siis
miksi naimisissa olevat naiset esiintyvät
sinkkuina?
Itse en piittaa chatista ollenkaan. Jotenkin se
on niin luonnotonta. Keskustellaan mukamas...
höh. Ihan tyhjänpäiväistä hommaa.
hmm...
:)
Tuoko muka keskustelua, häh? - mimmi
En kyllä ole mies, mutta rohkenen silti
vastaamaan tähän sinun kysymykseen. Näillä
miehillä on ilmeisesti heikko itsetunto, haluavat
korostaa miehisyyttään keräämällä naistuttavia.
Minun ex-mieheni ei käyttänyt sinkkupalstoja
(ainakaan minun tietääkseni) mutta hän keräili,
meidän suhteemme aikana, puhelin-numeroja
naisilta ja soitteli heille salaa. Ja tietenkin
hekin soittelivat ja lähettivät tekstareita
hänelle. Näin hän sai tuntea miten haluttu hän
oli, ja itsetunto kasvoi metreillä. Miehillä on
ilmeisesti hirvee tarve saada huomiota
naisilta....toki...tämä ei koske kaikkia
miehiä... ei varsinkaan niitä joilla itsetunto ja
itseluottamus on kohdallaan. Ja sinkuissa löytyy
myös ihania, rehellisiä miehiä...itse tapasin sen
kautta todella helmen. Joten älä anna
periksi...vielä se sinunkin kultajyvä sieltä
löytyy. PALJON ONNEA ETSINTÖIHIN!- sara
niin minäkin ajattelin tuota samaa kun säkin et
noin käyttäytyvillä miehillä voi olla huono
itsetunto kun pitää keräillä niitä naistuttavia
voihan se myös olla että he haluavat joskus aina
vaihtaa ajatuksia välillä muidenkin naisten kaa
eikä ainoastaan oman kullan, jotkut saattavat
etsiä myös seksiseuraaa riippuu ihan ihmisestä,
se on kyllä paha juttu jos parisuhteessa on
pulisoilla näistä asioista täysin erilaiset
mielipiteet ,et missä se pettämisen raja kulkee,
meillä on ja se on vaikee asia, olen avoliitossa
elävä nainen muuten mulla on ihan hyvä suhde en
mä vaihtais kuitenkaan kultaani enäää jos tässä
nyt ein enää kauheita satu...p.s kyllähän mä
joskus itsekkin chattailen mut vain sen vuoksi et
haluan vaihtaa ajtuksia muiden miesten kanssa.
- Tosissaan?
sinne myös huumorilla, se voi olla yksi tapa
pitää hauskaa. Porukalla , esitetään millon
mitäkin miestä, naista, nuorta, vanhempaa,
heteroo, ei heteroo jne. Ei kaikki oo tosissaan,
mitenkäköhän moni on??? Noista kun ei voi tietää
kuka siell on ...- sara
oikeassa olet , en vain tullut ajatelleeksi tuota
asiaaa, et voihan ihmiset pitää hauskaa .....
- DJ DeZ
Jaa, no tuota siis millai esiintyy sinkkuna?
Siis mä en ainakaan viittis edes yrittää mitään
nettisuhdetta chatin kautta eikä varmaan moni
muukaan jätkä kyllä ne kimmat löytyy discoista ja
kaupungilta ym. muualta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477