Olen jo 43v ja en jaksa baareissa notkua. Kun en välitä kännäämisestä niin humalaiset miehet ei vaan kiinnosta. Leffassa ei ketään tapaa, eikä kaupan kassalla. Kuntosalia vihaan, enkä lenkkiä juokse. Elämä kuljettaa töistä kotiin, lapsen koulurientoihin ja harrastuksiin, ystävien luo, kirjastoon ja shoppailemaan.
Missähän sitä pitäisi hengailla että joskus tapaisi mukavan miehen, jota menneisyys ei ole arpeuttanut joka uskaltaisi vielä täysillä rakastaa?
Pikainen vilkaisu treffisivuille vain masensi.
Missähän sitä tapaisi mukavia miehiä?
20
212
Vastaukset
- Oasis logged out
samaa täälläkin päin pähkäillään :)
http://www.hs.fi/kotimaa/Suosituimmat Google-haut Suomessa 2013/a1387161870344
miten mies isketään?? - 0asis79
http://keskustelu.suomi24.fi/node/916720
tualt mää olen hakenu jo 40vuotta- meiju.
Ihana tarina :)
- Skee
Mä kyl tykkään ihan suomalaisista miehistä
Sieltä kirjastosta?
Nii-i. Ei kelepaa.- Skee
No en ole ketään miestä siellä kirjastossa tavannut. Taidan kyl olla siellä liian kiinnostunut kirjoista. Miehen tarttis sanoa jotain jotta huomaisin
Skee kirjoitti:
No en ole ketään miestä siellä kirjastossa tavannut. Taidan kyl olla siellä liian kiinnostunut kirjoista. Miehen tarttis sanoa jotain jotta huomaisin
Kyllä sun vissihi pitää ihan ensiksi avata silmät. Tuut sitte kysymähä uurestansa jos ei meinaa viäläkää miästä löytyä. Ettitähä sitte vaikka porukalla sulle sellaane.
- ...............
Lidlissä :)
- y.b..
ai *Carpe diem* kun siellä joku kivannäköinen mies latoo ostoskärryynsä grafenwalderia..
;) - korvapuustimies
y.b.. kirjoitti:
ai *Carpe diem* kun siellä joku kivannäköinen mies latoo ostoskärryynsä grafenwalderia..
;)Niin, ja paistopisteessä :)
- mies 44.
Vaikea sun on löytää mies joka ei ryyppää ja joka tykkää lapsista. No minä olen sellanen mutta olen varmana liian ruma
- Skee
Joo rumia en hyväksy ollenkaan. Kuvotat minua.
Siellä treffisivuilla vasta olikin pahan näköistä sakkia. En voisi ikinä rakastaa rumaa. - Skee
Tjaah, en mä kiiltokuvamiestä kaipaa. Mutta miehellä olis hyvä olla terve itsetunto omasta ulkonäöstäänkin
- y.b..
Vastaus kysymykseen, "Missähän sitä tapaisi mukavia miehiä?"
http://www.eliittikumppani.fi/ - räkälän baarimikko
Katos vaan skee itse, vanha tuttu
sulla on 20 000€ piikki meillä...muistatkos - no,
Tuossa ikäluokassa olevat miehet ovat kuin vessoja: sitä ei löydä mistää, kun tarve olisi ja jos sitten löytääkin, niin se on varattu.
Eli toiveesi on turha ja totetumiskelvoton. Keskity vain omaan elämääsi ja tee siitä paras mahdollinen. - Siwassa:.!1#%?++
.
"Siwassa on * ehdottomasti * parhaat miähet"
har!
. 43 v. on siitä huono ikä, että kaikki senikäiset ovat enimmäkseen varattuja ja jäljellä enää heitä jotka eivät kelpaa tai eivät halua vakituiseen suhteeseen. Johtuen vaikeasta avioerosta.
Jos pidät tansseista, lavatansseihin. Siellä yleensä niitä vähemmän renttuja. Ei kuitenkaan tarkoita, että ensimmäisellä kerralla löytyy.Taitaapa olla niin, että saat olla ilman miestä.
No mikäpä siinä seurustelussa nyt niin autuasta olisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592