Missähän sitä tapaisi mukavia miehiä?

Skee

Olen jo 43v ja en jaksa baareissa notkua. Kun en välitä kännäämisestä niin humalaiset miehet ei vaan kiinnosta. Leffassa ei ketään tapaa, eikä kaupan kassalla. Kuntosalia vihaan, enkä lenkkiä juokse. Elämä kuljettaa töistä kotiin, lapsen koulurientoihin ja harrastuksiin, ystävien luo, kirjastoon ja shoppailemaan.
Missähän sitä pitäisi hengailla että joskus tapaisi mukavan miehen, jota menneisyys ei ole arpeuttanut joka uskaltaisi vielä täysillä rakastaa?
Pikainen vilkaisu treffisivuille vain masensi.

20

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oasis logged out
      • Onnea ja menestystä pähkäilyyn, kyllä sinäkin vielä itsellesi miehen löydät ;)


    • 0asis79
      • meiju.

        Ihana tarina :)


      • Skee

        Mä kyl tykkään ihan suomalaisista miehistä


    • Sieltä kirjastosta?

      Nii-i. Ei kelepaa.

      • Skee

        No en ole ketään miestä siellä kirjastossa tavannut. Taidan kyl olla siellä liian kiinnostunut kirjoista. Miehen tarttis sanoa jotain jotta huomaisin


      • relaxed_eyes
        Skee kirjoitti:

        No en ole ketään miestä siellä kirjastossa tavannut. Taidan kyl olla siellä liian kiinnostunut kirjoista. Miehen tarttis sanoa jotain jotta huomaisin

        Kyllä sun vissihi pitää ihan ensiksi avata silmät. Tuut sitte kysymähä uurestansa jos ei meinaa viäläkää miästä löytyä. Ettitähä sitte vaikka porukalla sulle sellaane.


    • ...............

      Lidlissä :)

      • y.b..

        ai *Carpe diem* kun siellä joku kivannäköinen mies latoo ostoskärryynsä grafenwalderia..

        ;)


      • korvapuustimies
        y.b.. kirjoitti:

        ai *Carpe diem* kun siellä joku kivannäköinen mies latoo ostoskärryynsä grafenwalderia..

        ;)

        Niin, ja paistopisteessä :)


    • mies 44.

      Vaikea sun on löytää mies joka ei ryyppää ja joka tykkää lapsista. No minä olen sellanen mutta olen varmana liian ruma

      • Skee

        Joo rumia en hyväksy ollenkaan. Kuvotat minua.

        Siellä treffisivuilla vasta olikin pahan näköistä sakkia. En voisi ikinä rakastaa rumaa.


      • Skee

        Tjaah, en mä kiiltokuvamiestä kaipaa. Mutta miehellä olis hyvä olla terve itsetunto omasta ulkonäöstäänkin


    • y.b..
    • räkälän baarimikko

      Katos vaan skee itse, vanha tuttu

      sulla on 20 000€ piikki meillä...muistatkos

    • no,

      Tuossa ikäluokassa olevat miehet ovat kuin vessoja: sitä ei löydä mistää, kun tarve olisi ja jos sitten löytääkin, niin se on varattu.

      Eli toiveesi on turha ja totetumiskelvoton. Keskity vain omaan elämääsi ja tee siitä paras mahdollinen.

    • Siwassa:.!1#%?++

      .

      "Siwassa on * ehdottomasti * parhaat miähet"

      har!

      .

    • 43 v. on siitä huono ikä, että kaikki senikäiset ovat enimmäkseen varattuja ja jäljellä enää heitä jotka eivät kelpaa tai eivät halua vakituiseen suhteeseen. Johtuen vaikeasta avioerosta.

      Jos pidät tansseista, lavatansseihin. Siellä yleensä niitä vähemmän renttuja. Ei kuitenkaan tarkoita, että ensimmäisellä kerralla löytyy.

    • Taitaapa olla niin, että saat olla ilman miestä.

      No mikäpä siinä seurustelussa nyt niin autuasta olisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe