Naiset on kauhian sotkuusia.

Täs on nyt koko päivä siivottu roskiskaappia myöten. Vaihdettu petivaatteita yms. Ja vielä pitää monta päivää siivota ennenku tupa on joulukunnos.

Silloonku mä olin poikamiäs niin petivaatteetkin pysyi puhtaana monta vuotta. Koskahan naiset oppii yhtä siisteiksi mitä miehet on?

23

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Larza.

      Me ollahan tulva-aikana hameet korvissa, että kalsarit puhdistuu

    • se kannattais muistaa et ei sitä joulua sielä roskiskaapisa vietetä..

      petivaatteista tyynyliinat kannattaa vaihtaa puhtaisiin useemmin ko ne muut, ettei tuu finnejä, näin olen kuullut..

      mur

      • määmy

        Voik pyllyy tulla finni jos lakana on skeidane?


      • määmy kirjoitti:

        Voik pyllyy tulla finni jos lakana on skeidane?

        en tiedä, ei ole kokemusta,

        ,


      • määmy
        määmy kirjoitti:

        Voik pyllyy tulla finni jos lakana on skeidane?

        Mun yks frendi puhu tonkaltaisii levottomuuksii, myöhemmi selvis, et hänt oli seksuaalisen hyväkskäytön uhri.


      • Oletko siis
        määmy kirjoitti:

        Mun yks frendi puhu tonkaltaisii levottomuuksii, myöhemmi selvis, et hänt oli seksuaalisen hyväkskäytön uhri.

        sinäkin ;)


      • määmy
        Oletko siis kirjoitti:

        sinäkin ;)

        Ei oo mun moka, jos feikkini mun heittää surkeet legendaa mun nimis. Tiiä sit mite onnaa skrivaa mun nikil


    • Ikisinkku M

      Tuo on totta, aika moni työkaverikin tuntui valittelevan että viikonloppu siivotaan, kai ne naiset sitten sotkee niin paljon että siihen on tarvetta. Ei minun tarvitse kuin imuroida eikä sitäkään ole pakko tehdä.

    • Tuossa itää totuuden siemen. Omakin koti on aina tavalla tai toisella liian sekainen, ei koskaan tarpeeksi siisti ainakaan silloin kun on vieraita tulossa.

      Jos ei muuta, niin astiat ei ole järjestetty tarpeeksi siististi omiin ryhmiinsä malliston mukaan... Häiritsevää :p

      • Villiruusu

        Luin äiskälleni tätä ääneen hetki sitten ja naurettiin vedet silmissä.
        Piti vielä palata tänne, kun äiskä ilmoitti et helpommallakin pääsee:
        jotta on puhdasta ja joulutunnelmallista!

        Joku oli hänelle kertonut vuosia sitten poikamiesten
        varman ja helpon tavan joulun valmisteluun.

        Osta kaupasta pieni purkki/pussi kanelia ja putkilo kaardemummaa
        sekä pullo männynhajuista Ajaxia.
        Tarjottavaksi viel pakkaus siirappipipareita.

        Pane uuni päälle 200 astetta, kun uuni on kuuma ripollele pellille hieman kanelia ja kaardemummaa. Sulje luukku ja sammuta virta uunista.

        Seuraavaks suoritat siivouksen seuraavasti. Pyykistä varmaan löytyy jo käytetty villasukka pari, kostuta ne hieman männynhajusella Ajaxilla.
        Toisen sukan laitat roskakaappiin, peittää kaapin hajut,
        toisen heität sohvan alle.
        Kyllä tuoksuu joululle, koko poikamies boksi!

        Jos joku naispuolinen erehtyy jouluna kylään, tarttee vaan keittää
        kahvit ja tarjoilla siirappipipareita.
        Ykskään nainen ei odota sen seitsemän lajin tarjoilua poikamies boksissa!


      • Di. :D)))
        Villiruusu kirjoitti:

        Luin äiskälleni tätä ääneen hetki sitten ja naurettiin vedet silmissä.
        Piti vielä palata tänne, kun äiskä ilmoitti et helpommallakin pääsee:
        jotta on puhdasta ja joulutunnelmallista!

        Joku oli hänelle kertonut vuosia sitten poikamiesten
        varman ja helpon tavan joulun valmisteluun.

        Osta kaupasta pieni purkki/pussi kanelia ja putkilo kaardemummaa
        sekä pullo männynhajuista Ajaxia.
        Tarjottavaksi viel pakkaus siirappipipareita.

        Pane uuni päälle 200 astetta, kun uuni on kuuma ripollele pellille hieman kanelia ja kaardemummaa. Sulje luukku ja sammuta virta uunista.

        Seuraavaks suoritat siivouksen seuraavasti. Pyykistä varmaan löytyy jo käytetty villasukka pari, kostuta ne hieman männynhajusella Ajaxilla.
        Toisen sukan laitat roskakaappiin, peittää kaapin hajut,
        toisen heität sohvan alle.
        Kyllä tuoksuu joululle, koko poikamies boksi!

        Jos joku naispuolinen erehtyy jouluna kylään, tarttee vaan keittää
        kahvit ja tarjoilla siirappipipareita.
        Ykskään nainen ei odota sen seitsemän lajin tarjoilua poikamies boksissa!

        http://www.youtube.com/watch?v=sIV7UHhHEqA


      • Villiruusu
        Di. :D))) kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=sIV7UHhHEqA

        Mä olen kuunnellut tätä Merikannon sävellystä; Kylän tiellä- Seppo Ruohosen esittämänä.
        Ei niitä kevyempiä lastenlauluja. Näihin pitää jo paneutua kuuntelemaan.
        Mun suosikkini on kylläkin- Merellä (siinä ihan kuuluu meren tyrskyt ja voima)


    • Naiset ovat kovia siivoamaan, antaa niiden siivota.

    • Annat vaimollesi hyvän joulumielen, kun heilut tonttuna auttamassa. Se on sitä yhdessä tekemisen riemua. :)

      • Ratikkakuski(kok)

        Jaa..luulin, ettei kuminukella ole mieltä lainkaan
        mutta onhan se sitten kokoomuslainen


      • No kyllä, enhän mä siihen olisi muuten osallistunutkaan. Ja jos akalla on hyvä mieli niin silloin meillä on hyvä mieli.


      • Ratikkakuski(kok) kirjoitti:

        Jaa..luulin, ettei kuminukella ole mieltä lainkaan
        mutta onhan se sitten kokoomuslainen

        Täh! Mitä ihmettä höpiset kuminukeista? Vastasin relaxed_eyesin aloitukseen siivoamisesta. Nyt tarkkana siellä!


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        No kyllä, enhän mä siihen olisi muuten osallistunutkaan. Ja jos akalla on hyvä mieli niin silloin meillä on hyvä mieli.

        Teillä on liuta niitä pikku-tonttuja, eli apusiivoojia. Jokaiselle oma nurkka, niin saatte nopsaan valmista.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Teillä on liuta niitä pikku-tonttuja, eli apusiivoojia. Jokaiselle oma nurkka, niin saatte nopsaan valmista.

        Oikiasti kyllä me tänään saatiin about kuudessa tunnissa porukalla joulusiivot tehtyä. Aattona kuusi vielä pystyyn ja vähä imurointia niin se on suurinpiirtein sitte siinä.

        Tuli vain aloitus mieleen kaikesta tämänpäiväisestä häsäämisestä. Ei sitä poikamiehenä tullu niin kauhiasti siivoiltua. Toisaalta, silloin oli kyllä melko vähän kotona verrattuna nykyaikaan, että ei sitä silloin voinu syntyä sotkuakaan.


      • tosi,.patonki
        tosi..typy kirjoitti:

        Täh! Mitä ihmettä höpiset kuminukeista? Vastasin relaxed_eyesin aloitukseen siivoamisesta. Nyt tarkkana siellä!

        Taidat sittenkin olla naine, vaikka karvaiset kourat, kui klosetinkannet, mutta
        kälätät monen kanssa samaan aikaan, kuin ompeluseurassa


      • tosi,.typy
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Oikiasti kyllä me tänään saatiin about kuudessa tunnissa porukalla joulusiivot tehtyä. Aattona kuusi vielä pystyyn ja vähä imurointia niin se on suurinpiirtein sitte siinä.

        Tuli vain aloitus mieleen kaikesta tämänpäiväisestä häsäämisestä. Ei sitä poikamiehenä tullu niin kauhiasti siivoiltua. Toisaalta, silloin oli kyllä melko vähän kotona verrattuna nykyaikaan, että ei sitä silloin voinu syntyä sotkuakaan.

        Eihän ämmät luudalla mitään tee, ellei ole pääsiäinen


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Oikiasti kyllä me tänään saatiin about kuudessa tunnissa porukalla joulusiivot tehtyä. Aattona kuusi vielä pystyyn ja vähä imurointia niin se on suurinpiirtein sitte siinä.

        Tuli vain aloitus mieleen kaikesta tämänpäiväisestä häsäämisestä. Ei sitä poikamiehenä tullu niin kauhiasti siivoiltua. Toisaalta, silloin oli kyllä melko vähän kotona verrattuna nykyaikaan, että ei sitä silloin voinu syntyä sotkuakaan.

        Meillä tuotiin kuusi jo eilen sisälle ja koristeltiin tänään. Ei kaikkea viitsi aattoon jättää, muuten tulee älytön kiire kaiken häslingin kanssa.

        Kyllä mä olen aina laittanut jouluista tunnelmaa, olin sitten sinkku tai varattu. Aina ei ole ollut kuusta, mutta muuten olen koristellut, sekä laittanut valoja, joulu sapuskaa ja leiponut.
        Lahjojen paketoiminen on aina erikoisnumero. Silloin pitää joululaulujen soida ja kynttilöitten lepattaa. Jokaisella on omat tapansa, joulu tulee joka tapauksessa.


      • tosi,.patonki kirjoitti:

        Taidat sittenkin olla naine, vaikka karvaiset kourat, kui klosetinkannet, mutta
        kälätät monen kanssa samaan aikaan, kuin ompeluseurassa

        Niin, ei tässä räpättämisessä mitään suurta taitoa tarvita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe