Naiset on kauhian sotkuusia.

Täs on nyt koko päivä siivottu roskiskaappia myöten. Vaihdettu petivaatteita yms. Ja vielä pitää monta päivää siivota ennenku tupa on joulukunnos.

Silloonku mä olin poikamiäs niin petivaatteetkin pysyi puhtaana monta vuotta. Koskahan naiset oppii yhtä siisteiksi mitä miehet on?

23

159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Larza.

Me ollahan tulva-aikana hameet korvissa, että kalsarit puhdistuu

• se kannattais muistaa et ei sitä joulua sielä roskiskaapisa vietetä..

petivaatteista tyynyliinat kannattaa vaihtaa puhtaisiin useemmin ko ne muut, ettei tuu finnejä, näin olen kuullut..

mur

• määmy

Voik pyllyy tulla finni jos lakana on skeidane?

• määmy kirjoitti:

en tiedä, ei ole kokemusta,

,

• määmy
        määmy kirjoitti:

Mun yks frendi puhu tonkaltaisii levottomuuksii, myöhemmi selvis, et hänt oli seksuaalisen hyväkskäytön uhri.

• Oletko siis
        määmy kirjoitti:

Mun yks frendi puhu tonkaltaisii levottomuuksii, myöhemmi selvis, et hänt oli seksuaalisen hyväkskäytön uhri.

sinäkin ;)

• määmy
        Oletko siis kirjoitti:

sinäkin ;)

Ei oo mun moka, jos feikkini mun heittää surkeet legendaa mun nimis. Tiiä sit mite onnaa skrivaa mun nikil

• Ikisinkku M

Tuo on totta, aika moni työkaverikin tuntui valittelevan että viikonloppu siivotaan, kai ne naiset sitten sotkee niin paljon että siihen on tarvetta. Ei minun tarvitse kuin imuroida eikä sitäkään ole pakko tehdä.

• Tuossa itää totuuden siemen. Omakin koti on aina tavalla tai toisella liian sekainen, ei koskaan tarpeeksi siisti ainakaan silloin kun on vieraita tulossa.

Jos ei muuta, niin astiat ei ole järjestetty tarpeeksi siististi omiin ryhmiinsä malliston mukaan... Häiritsevää :p

• Villiruusu

Luin äiskälleni tätä ääneen hetki sitten ja naurettiin vedet silmissä.
        Piti vielä palata tänne, kun äiskä ilmoitti et helpommallakin pääsee:
        jotta on puhdasta ja joulutunnelmallista!

Joku oli hänelle kertonut vuosia sitten poikamiesten
        varman ja helpon tavan joulun valmisteluun.

Osta kaupasta pieni purkki/pussi kanelia ja putkilo kaardemummaa
        sekä pullo männynhajuista Ajaxia.
        Tarjottavaksi viel pakkaus siirappipipareita.

Pane uuni päälle 200 astetta, kun uuni on kuuma ripollele pellille hieman kanelia ja kaardemummaa. Sulje luukku ja sammuta virta uunista.

Seuraavaks suoritat siivouksen seuraavasti. Pyykistä varmaan löytyy jo käytetty villasukka pari, kostuta ne hieman männynhajusella Ajaxilla.
        Toisen sukan laitat roskakaappiin, peittää kaapin hajut,
        toisen heität sohvan alle.
        Kyllä tuoksuu joululle, koko poikamies boksi!

Jos joku naispuolinen erehtyy jouluna kylään, tarttee vaan keittää
        kahvit ja tarjoilla siirappipipareita.
        Ykskään nainen ei odota sen seitsemän lajin tarjoilua poikamies boksissa!

• Di. :D)))
        Villiruusu kirjoitti:

Luin äiskälleni tätä ääneen hetki sitten ja naurettiin vedet silmissä.
        Piti vielä palata tänne, kun äiskä ilmoitti et helpommallakin pääsee:
        jotta on puhdasta ja joulutunnelmallista!

Joku oli hänelle kertonut vuosia sitten poikamiesten
        varman ja helpon tavan joulun valmisteluun.

Osta kaupasta pieni purkki/pussi kanelia ja putkilo kaardemummaa
        sekä pullo männynhajuista Ajaxia.
        Tarjottavaksi viel pakkaus siirappipipareita.

Pane uuni päälle 200 astetta, kun uuni on kuuma ripollele pellille hieman kanelia ja kaardemummaa. Sulje luukku ja sammuta virta uunista.

Seuraavaks suoritat siivouksen seuraavasti. Pyykistä varmaan löytyy jo käytetty villasukka pari, kostuta ne hieman männynhajusella Ajaxilla.
        Toisen sukan laitat roskakaappiin, peittää kaapin hajut,
        toisen heität sohvan alle.
        Kyllä tuoksuu joululle, koko poikamies boksi!

Jos joku naispuolinen erehtyy jouluna kylään, tarttee vaan keittää
        kahvit ja tarjoilla siirappipipareita.
        Ykskään nainen ei odota sen seitsemän lajin tarjoilua poikamies boksissa!

http://www.youtube.com/watch?v=sIV7UHhHEqA

• Villiruusu
        Di. :D))) kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=sIV7UHhHEqA

Mä olen kuunnellut tätä Merikannon sävellystä; Kylän tiellä- Seppo Ruohosen esittämänä.
        Ei niitä kevyempiä lastenlauluja. Näihin pitää jo paneutua kuuntelemaan.
        Mun suosikkini on kylläkin- Merellä (siinä ihan kuuluu meren tyrskyt ja voima)

• Naiset ovat kovia siivoamaan, antaa niiden siivota.

• Annat vaimollesi hyvän joulumielen, kun heilut tonttuna auttamassa. Se on sitä yhdessä tekemisen riemua. :)

• Ratikkakuski(kok)

Jaa..luulin, ettei kuminukella ole mieltä lainkaan
        mutta onhan se sitten kokoomuslainen

• No kyllä, enhän mä siihen olisi muuten osallistunutkaan. Ja jos akalla on hyvä mieli niin silloin meillä on hyvä mieli.

• Ratikkakuski(kok) kirjoitti:

Jaa..luulin, ettei kuminukella ole mieltä lainkaan
        mutta onhan se sitten kokoomuslainen

Täh! Mitä ihmettä höpiset kuminukeista? Vastasin relaxed_eyesin aloitukseen siivoamisesta. Nyt tarkkana siellä!

• relaxed_eyes kirjoitti:

No kyllä, enhän mä siihen olisi muuten osallistunutkaan. Ja jos akalla on hyvä mieli niin silloin meillä on hyvä mieli.

Teillä on liuta niitä pikku-tonttuja, eli apusiivoojia. Jokaiselle oma nurkka, niin saatte nopsaan valmista.

• tosi..typy kirjoitti:

Teillä on liuta niitä pikku-tonttuja, eli apusiivoojia. Jokaiselle oma nurkka, niin saatte nopsaan valmista.

Oikiasti kyllä me tänään saatiin about kuudessa tunnissa porukalla joulusiivot tehtyä. Aattona kuusi vielä pystyyn ja vähä imurointia niin se on suurinpiirtein sitte siinä.

Tuli vain aloitus mieleen kaikesta tämänpäiväisestä häsäämisestä. Ei sitä poikamiehenä tullu niin kauhiasti siivoiltua. Toisaalta, silloin oli kyllä melko vähän kotona verrattuna nykyaikaan, että ei sitä silloin voinu syntyä sotkuakaan.

• tosi,.patonki
        tosi..typy kirjoitti:

Täh! Mitä ihmettä höpiset kuminukeista? Vastasin relaxed_eyesin aloitukseen siivoamisesta. Nyt tarkkana siellä!

Taidat sittenkin olla naine, vaikka karvaiset kourat, kui klosetinkannet, mutta
        kälätät monen kanssa samaan aikaan, kuin ompeluseurassa

• tosi,.typy
        relaxed_eyes kirjoitti:

Oikiasti kyllä me tänään saatiin about kuudessa tunnissa porukalla joulusiivot tehtyä. Aattona kuusi vielä pystyyn ja vähä imurointia niin se on suurinpiirtein sitte siinä.

Tuli vain aloitus mieleen kaikesta tämänpäiväisestä häsäämisestä. Ei sitä poikamiehenä tullu niin kauhiasti siivoiltua. Toisaalta, silloin oli kyllä melko vähän kotona verrattuna nykyaikaan, että ei sitä silloin voinu syntyä sotkuakaan.

Eihän ämmät luudalla mitään tee, ellei ole pääsiäinen

• relaxed_eyes kirjoitti:

Meillä tuotiin kuusi jo eilen sisälle ja koristeltiin tänään. Ei kaikkea viitsi aattoon jättää, muuten tulee älytön kiire kaiken häslingin kanssa.

Kyllä mä olen aina laittanut jouluista tunnelmaa, olin sitten sinkku tai varattu. Aina ei ole ollut kuusta, mutta muuten olen koristellut, sekä laittanut valoja, joulu sapuskaa ja leiponut.
        Lahjojen paketoiminen on aina erikoisnumero. Silloin pitää joululaulujen soida ja kynttilöitten lepattaa. Jokaisella on omat tapansa, joulu tulee joka tapauksessa.

• tosi,.patonki kirjoitti:

Taidat sittenkin olla naine, vaikka karvaiset kourat, kui klosetinkannet, mutta
        kälätät monen kanssa samaan aikaan, kuin ompeluseurassa

Niin, ei tässä räpättämisessä mitään suurta taitoa tarvita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5173
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3775
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3177
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      48
      2736
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      283
      1275
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      394
      1106
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1039
    Aihe