Hanoi Rocks on ehkä kautta aikain menestynein suomalainen Rock -bändi. Sitä ennen ei ollut, kuin vastaavia yrityksiä, (Tasavallan presidentti, Wigwam), mutta Hanoit avasi Sepon avustuksella kontaktit maailmalle, joilla esim. HIM ja Rasmus ratsastaa tänä päivänä.
Tietääkö kukaan, kuka oli Hanoi Rocksin lakimies 80 -luvulla? Managerin, Seppo Vesterisen tietää jokainen, mutta lakiasiat olivat taustalla julkisuudesta? Jos kääntäisi senkin kiven Hanoin tarinassa esille?
tv. Asiaa kysele immateriaalioikeuksista kiinnostunut kolmikymppinen mies, joka ei jätä lopulta akateemisessa maailmassa kiveäkään kääntämättä.
Kuka oli Hanoi Rocksin lakimies?
5
366
Vastaukset
- law man
Lakimiehenä oli tietysti Matlock.
- Anonyymi
Tämän videon ohjaaja- Bam... paholaisen asianajaja?
https://www.youtube.com/watch?v=fPxFd7pPSVA
- Anonyymi
Se oli tieysti Pasi Paskaperse
- Anonyymi00004
Seppo vesterinen uusi nimi vaikka olihan tuo nimi joskus ollut kai jossain...
Måns Groundström on manageri , eikös manageri ole samalla lakimies? tai levy-yhtiö joka hoitaa laki-asiat...?- Anonyymi00005
Kaikki levy yhtiöt aina laillisesti varastaa kaikki biisit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716