Vanha kunnon joululaulu tuli taas mieleen... joka joulu on saatava riita jostain aikaiseksi. Jos haluan huomenna jouluostoksille mennä, niin eihän se käy. Ei ainakaan jos jo aikuisia lapsiani tapaan samalla. En kuulemma arvosta häntä jne... Eli jos vanhat merkit paikkansa pitää niin vihaa taas kannetaan ja syytetään joulun yli. Itse kyllä lähden hänen sukulaisiinsa joulupäivänä, ja kierretään 500 km lenkki hänen sukuaan tapailemassa, mutta jos haluan omaa aikaa puoli päivää niin se on tietenkin liikaa. Ostaisin hänellekin lahjoja ja ostankin, nutta.... joskus tuntuu että elämä on yhtä helvettiä emännän omistushalun ja määräämisvietin kanssa.
No se siitä, emäntä vihoittelee ja mä puran mieltäni täällä.
Joskus toivoisin voivani aloittaa taas alusta jonkun vähemmän vihaisen naisen kanssa, totta puhuen...
jouluriidat rakennettu, joulu on jo ovella...
Riidellen jouluun
1
275
Vastaukset
- Simply
MIKSI et aloita alusta? Yksin tai vähemmän vihaisen naisen kanssa.
Mikä pidättelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3581600- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111044
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82971