Painan nyt 62 kg ja pituus vähän päälle 161...Tarkoitus olisi siis laihduttaa jotain 22 kg reilussa kolmessa kuukaudessa,ja pitää paino siinä (eli ei siis mikään dieetti tyyppinen juttu)...Viikossa olisi tavoitteena tippua 2 kg...Kysyisin mielipiteitä tavoitteen realistisuudesta,koska monet lähipiirissä sitä mieltä,että liian rajua?
Realistista 22 kg 3:ssa kuukaudessa ja kahdessa viikossa?
4
220
Vastaukset
- normaalipainoinen
sä haluut siis anorektikoksi?neuvona on että älä syö ja juo mitään niin varmasti laihdut.sä haluut painaa 40 kiloa.ootko tosissas.mene tonne syömishäiriöisten palstalle.siellä sä saat tukea tulevaa anoreksiaasi.
- toinen normaalipainoinen
2 kg viikossa ois realistista, jos painaisit tuplasti sen mitä nyt.
Toivottavasti tää on vaan provo, mutta jos oot tosissasi niin onnea valitsemallesi tielle, eli tulevaan syömishäiriöösi!
Pikku vinkkinä vielä, et jos otat vielä kymmenen kiloa lisää laihdutustavoitteeseesi, niin ei taatusti tarvi pelätä että lihoisit enää ikinä! Muita hyviä puolia mm. se, että haudassa on rauhallista :) - hoo
Siis niinku voi jessus.
- eks ano
Mietihän vielä. Teet nyt päätöksiä jotka vaikuttavat elämääsi radikaalisti. Voit valita haluatko elää maanpäällisessä taivaassa vai helvetissä. Voin sanoa että syömishäiriön kanssa eläminen on pahempi kuin helvetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178