Aikomuksena olisi hakea kunnan päiväkotiin 2vko:n kesätyö jaksoon. En ole työskennellyt aikaisemmin kamalasti lapsien kanssa, koska olen perheeni, ja melkein koko lähipiirini nuorin. Onko jotain vinkkejä päiväkotiin töihin menevälle, jotain yleispäteviä neuvoja, kirjoittamattomia sääntöjä jne.?
Kesätöihin päiväkotiin
1
214
Vastaukset
- kesaduuni_anna
Minkä kunnan päiväkotiin olet hakemassa? Joissakin kunnissa nuorten kesätyöhaut menevät arpapelillä ja valmiin sähköisen hakemuksen kautta, joten sillä, kuinka paljon kokemusta sinulla on lasten kanssa työskentelystä, ei ole niinkään merkitystä. Sen sijaan sillä, että olet kiinnostunut oppimaan lisää lasten kanssa olemisesta ja kyseisestä työstä, on suuri merkitys. Päiväkodissa saat kyllä perehdytyksen työtehtäviisi. Oppimisen halu, oma-aloitteisuus sekä se, että viihtyy lasten kanssa ovat asioita, joita päiväkodissa varmasti arvostetaan ja odotetaan nuorelta työntekijältä.
Onnea työnhakuun,
-KesäduuniAnna
www.4h.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086