Onko kellään kyseistä keppiä käytössä.
Teoriassa ihan killeri, miten käytännössä ?
Himottaa !
Gibson Les Paul Stantard 2013
4
98
Vastaukset
- vittuilija
Gibson Les Paul Retard ... kirjoita edes oikein !
- nottarokkiapitäs
"He never ever learned to read or write so well,
but he could play the guitar like a ringin' a bel! "
Ole Tervo jos haluat, minä olen mieluummin Tony MacAlpine !
- Skittamies
Multa löytyy Gibson Les Paul Standard 2012 mikä on täysin sama vehje poikkeuksena vain ne kansi puun AAA poiketen AA ja onhan 2013 mallissa se muutaman satkun enempi sitten sitä AAA eli se plus malli.
Helvetin hyvä soundinen soitin ja monipuolinen kelan puolituksineen, ja phase säätöineen sekä suoraan talla mikin syöttöineen mikä ohittaa koko eletkroniikan.
Hyvin vireenpitävä vehje josta lähtee niin ne normit stankun äänet kuin vähän nykyaikaisempaakin pörinää esim. puolitettuna vähän kuin p90 mikkien ääntä.
Hyvä peli ja voin suositella.- nottarokkiapitäs
Kiitos, ei kai muuta kuin lähdettävä ostoksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k131767Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291754Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488