Asun asumuserossa puolisostani. Poikani on 13 v. ja tyttö 6 v. Lapset tietty äitinsä luona. Olen tähän asti käynyt katsomassa lapsiani heidän kodissaan. Yksittäisiä tapauksia lukuun ottamatta, jolloin pienempi on pistäytynyt luonani.
Nyt vaimoni ei Jouluna päästä lapsiani minun isovanhempieni luo. Anoppi on kylläkin kylässä vikkotolkulla. Vaimoni ei tule toimeen vanhempieni kanssa. Enkä minä tästätkään syytä ole kovin otettu anopistani.
Mikähän tässä kannattaisi tehdä? Tyttäreni olisi kovin halukas käymään mummolassa. Mutta ei pääse! Kannattaiskohan alkaa ajaa asiaa lastenvalvojan pakeilla, jotta saisin asiaan järjestystä? Tiedän, että vaimoni vastustaa kovasti jo lasten minun luonani olemista. Mutta nykyinen tilanne ei tunnu minusta oikeudenmukaiselta. Lasten tahto ei toteudu. Eikä minun. Tyttäreni varsinkin on aina niin iloinen lasnäolostani.
Asumusero
2
188
Vastaukset
- herääpahvi
Miten niin tietty asuvat äitinsä luona.Hae ja vaadi enemmän oikeuksia omiin lapsiin.Tyttö voisi hyvin asua isänsä luona, jos kerran viihtyy.Tee asialle jotain äläkä seiso tumput suorana ja piipitä...
- ...
Nykyään tuollaista termiä kuin asumusero ei tunneta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723065Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532271Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131433Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651259- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1961Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23941Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55935- 47922