Asun asumuserossa puolisostani. Poikani on 13 v. ja tyttö 6 v. Lapset tietty äitinsä luona. Olen tähän asti käynyt katsomassa lapsiani heidän kodissaan. Yksittäisiä tapauksia lukuun ottamatta, jolloin pienempi on pistäytynyt luonani.
Nyt vaimoni ei Jouluna päästä lapsiani minun isovanhempieni luo. Anoppi on kylläkin kylässä vikkotolkulla. Vaimoni ei tule toimeen vanhempieni kanssa. Enkä minä tästätkään syytä ole kovin otettu anopistani.
Mikähän tässä kannattaisi tehdä? Tyttäreni olisi kovin halukas käymään mummolassa. Mutta ei pääse! Kannattaiskohan alkaa ajaa asiaa lastenvalvojan pakeilla, jotta saisin asiaan järjestystä? Tiedän, että vaimoni vastustaa kovasti jo lasten minun luonani olemista. Mutta nykyinen tilanne ei tunnu minusta oikeudenmukaiselta. Lasten tahto ei toteudu. Eikä minun. Tyttäreni varsinkin on aina niin iloinen lasnäolostani.
Asumusero
2
169
Vastaukset
- herääpahvi
Miten niin tietty asuvat äitinsä luona.Hae ja vaadi enemmän oikeuksia omiin lapsiin.Tyttö voisi hyvin asua isänsä luona, jos kerran viihtyy.Tee asialle jotain äläkä seiso tumput suorana ja piipitä...
- ...
Nykyään tuollaista termiä kuin asumusero ei tunneta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666094Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312213
- 131827
- 201788
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 491495
- 91463