FLIRT FLAIR DEITTISIVU kusettaa

hyvis1

Hauska kusetussivu tuntus olevan näin jouluaattonakin 136 naista pirkanmaalta 18-31v onlitilassa ja odottelee viestiäni,Hmm kenetköhän valitsisi,kaikilla profiilissa kuva,ei yhtään tavisnaista kaikki jotain malli/missi/fitnesstyttöjä alusvaatteisillaan =P Voi hitsi jos täältä ei lohkee ei mistään,jaa niin pitäs maksaa ensin sivulle voih ja taas jäin ilman

Onko kellään mitään hyvää sanottavaa sivustosta???

Hyvää ja piparintuoksuista joulua kaikille

31

10966

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jack Dempsey

Sen vähän mitä olen tutustunut yleisellä tasolla netin deittisivustoihin, niin suuri osa näyttäisi olevan jonkin sortin kusetusta. Uhoavat tyyliin "Hankasalmella sadat himokkaat naiset odottavat".. no, jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä.

• RISTO691

Kusetusta koko sivusto. Ei todellakaan puoletkaan ole oikeita henkilöitä lähi alueeltasi. Chat keskusteluissa ei kunnollisia kontakteja. Keskustelun vastaustekstit suurimmaksi osaksi käännetty varmaan googlen kääntäjällä, koska teksteissä lukuisia kirjoitus virheitä ja muutenkin epämääräisiä lauseita Suurin osa tytöistä on kuvattu ulkomailla olevissa rakennuksissa ja taustoissa. Lisäksi tuo maksu puoli on hyvin epämääräinen automaattisine laskutus jaksoinen. Sekä palvelun lopetuksineen.

Eli arvosana sivustolle minulta:

SIVUSTO TODELLA SYVÄLTÄ PERSEESTÄ JONNE MYÖS SIVUSTON YLLÄPITÄJÄN KUMI JORMA PITÄISI LUOTTOKORTINI KANSSA HÖYLÄTÄ;)

• rahaton £

Flirt flair juuh mulla profiili siellä sivusto lähettelee satunnaisiin naisten ilmoituksiin mun nimissä suudelmia ja sit nämä kaikki ulkomaalaiset FEIKKINAISPROFIILIT lähettelee mulle viestiä,pitäs maksaa saat ne lukee. vuoden aikana oon saanut yli 600 viestiä... Miks tälläinen sivu saa ees toimia? No bisnes on bisnestä,mut vituttaa kun seuraa hakevia kusetetaan ja raha otetaan,veikkaan että sivulla tuhannesta naisten profiilista on 3 aitoa,eihän naisten tarvii maksaa siitä et sais seuraa,löytyyhän niitä hyviä ilmaissivujakin kuten tää suomi24,ja vähän aikaa sitten oli lehdessä juttu missä helsinkiläinen työtön parrakas mies tehtaili ilmoituksia eri sivustoille korvausta vastaan ja vastaili esiintyen naisena ja sai miehet lähettää txt,jotka makso 2euroo kpl,mitä enemmän txt sitä enemmän rahaa,kyl mun oikeuskäsityksen mukaan tää täyttäs huijauksen/petoksen tuntomerkit..
      Mitä oot mieltä...?
      Olis kans kiva kuulla kokemuksia ootko joutu huijatuksi tai mitä mieltä yleisesti flirt flair sivusta

• Anonyymi

Täyttä kusetusta,ei siellä on aitoja ihmisiä
        Ja mulla meni puhelin tilttiin ,rikosilmoitus
        Pitäisi tehdä,mutta eihän auta,kirjoitin muutaman sanan ja meni coinseja rutosti,
        Täytyy lopettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä kusetusta,ei siellä on aitoja ihmisiä
        Ja mulla meni puhelin tilttiin ,rikosilmoitus
        Pitäisi tehdä,mutta eihän auta,kirjoitin muutaman sanan ja meni coinseja rutosti,
        Täytyy lopettaa

minulle poliisi sanoi että tee rikosilmoitus mutta en sitten viitsinyt siihen ruljanssiin mennä. Huijari yritys mutta ihmettelen pankkia joka sallii ilman vahvaa vahvistusta yrityksen veloittaa omin päin tililtä ja minun säästöpankki ei paljon auttanut minua mutta jos on feikki ihmisiä niin ovat sitten koonneet todella rumia naisia ja valitettavasti ulkonäkö vaikuttaa vaikka olinkin etsimässä vain ystävää, kaveria.

• Ikisinkku M

Minua huvittaa tuo tällä sivulla nyt pyörivä victoria milan -mainos, onko joku oikeassti niin tyhmä että kuvittelee siellä olevan kuvien naisia? Todellisuus on varmasti aika paljon karumpi. Yleensäkin siis ihan kaikissa, siis ihan kaikissa, maksullisissa seuranhakusivustoissa on tavoitteena tehdä rahaa. Luuletteko että sitä rahaa tulisi yhtä hyvin jos sivustoa mainostettaisiin ylipainoisen irl-naisen kuvalla ja kuvitteletteko että sitä saisi yleensä edes tehdä ilman sen naisen lupaa ja että se muka antaisi luvan kuvansa käyttöön mainostarkoituksessa? Tajutkaa nyt hyvä ihmiset että ne on malleja jotka tekee elantonsa sillä että niiden kuvia käytetään erilaisissa mainoskuvissa, tajutkaa myös se että maksullisissa palveluissa ilmaisia lounaita ja pelkkää hyväntekeväisyyttä ihan oikeasti ei ole.

• n0fiw

poistin tilini ja silti tulee mainoksia.usetusta.

• Anonyymi

Ei oo mitään uutta. Sain karsaasti kokea ikävän jutun ja sain lopulta hirvittävän raivokohtauksen. Haukuin ne suoraan pelkiksivppiskeöija pojilsi ks tytöilsi jotka vaan kirjoittelee ryökseen näitö jonnanhoutavua paskaviestejä. Taloudellinen menetys tulee kallliiksi jos ei lyö karruja kiinni. Harmittaa vaan kun tommosella toiminnalla hyväkskäytetään mur bisnes on bisnestä. Onneks ei tullu kyseeEenmitään suurempaa summaa. Taitaa vaan nyt olla et paluu tavLliseen tai ei sitä tiiä missä sitä tapaa. Läim nyt luukut kiinni näille foorumeille. En ainaka maksa penniäkään enää.

• Susiruma pieni mies

Paskaa. Kusetusta. Valehtelua. Botteja.

• 23+23

Uskooko joku näitä deittisivuja? Oikeasti? Mallin näköinen nainen hakee miestä netistä:) joopa joo. 10% mahdollisuus tälle.

• Petos
    • Mikkonen2

Vuoden aikana, jona olen sivustoa käyttänyt, olen yhdet treffit tehnyt. Ohari oli. Yksikään muu nainen ei ole treffeillle suostunut. Huulta heitetään luvataan ummet lammet eestä ja takaa, mutta mikään asia ei etene. Mahtaako joukossa olla yhtään todellista naista tai jos on, niin sinne hukkuu feikkien sekaan. Älkää helvetissä tuhlatko rahojanne huijareille.

• jokutekeetiliä

Joku näitä viestejä generoi. Tutustuin heidän profiiliin erään toisen sivuston kautta ja vaihdeltiin meiliä huonolla suomella. Muijan kuvat oli jostain palmujen alta vaikka muka kotoisin Oulusta. Jostain syystä tietenkään ei voinut jatkaa meilissä vaan olis pitänyt liittyä sivustolla. HAH.

• huomasin

Huijaustahan tämä ilmiselvästi on, ja sen huomaa jo heti alkuunsa, kun todella kauniita tyttöjä kertoilee roisia juttuja kiimastaan. Joopa joo....
      Näistä sivustoista voisi joku osaava tietokonenero tehdä omat sivustonsa, jossa kerrotaan kaikista vastaavista huijaus-sivustoista, siis lista niistä, sellaisille ihmisille, jotka eivät tajua, että heitä petetään.
      Säästyisi poloisilta rahat, jotka saattavat olla hyvinkin niukoista tuloista.
      Parhaat deitit muuten löytyy hyvien, ja tervehenkisten harrastusten parista. Kokeilkaapa sitä.

• Anonyymi

Juurikin näin. Esim harrastusten parista ks heti naamatusten. Muö synryi ihan yllättäen lentokoneessa ku kusyin itslialaiselta vierustoveriltani jotain. Olimme perillä melkeen pariskunta . Mut tälleen se lopulta menee. Ihmetyttää vaan suuresti ei kä edes tarvikkaan. Pelkkäää huijausta noi kaikki sivustot.

• Lapinmiehet

Kaikki nämä kyseiset sivut suudelmia com sekä muut ainoastaa huijaavat , erikoisinta että kukaan ei puutu huijausten tutkimiseen , suudelmia sivusto on hyvin räikeä kaikkiaaan ,ihmiset siellä on 99% kuvakaappattuja ympäri latinalis amerikkaa myöden . älä maksa älä osta niin vältyt rahoojesi menetykseltä.

• Anonyymi

Kuinka tuolta voi poistaa profiilin?
      Hölmö olin ja tein tuonne profiilin eilen... nyt tullu lähemmäs 20 viestiä eikä niitä pysty lukemaan ellei maksa.
      Kusetus sivusto tuo on ja älkää liittykö sinne.
      Miten sieltä voi poistaa profiilin?

• Anonyymi

Olihan sa lankapuhelin aikanakin et joku läähättävä kotiäiti siellä vastaili ja sen jälkeen puhelinlaskut olivat huikeat . Toihu pn mennyt nyt vaan hyvin järjestäytyneeksi rikoööisuudeksi. Nettien myötä. On ylipäätänsä omituista et ihmiset löytää kumppaneita näiltä ihme deittipalstpoöya.

• Anonyymi

Oli sit mikä vaan sivusto mut tässä se oveluus vaan lisääntyy ku kolikoita pitää ostella. Huomaamatta menee jo tuha egeä ja sama sonnanjauhamiben vaan jatkuu treffeistä pihumattakaan. Tutustutaan nyt paremmin. Jos ei tos vaiheessa hälytyskellot soi ni sit on oma vika. Kaikilla nettifoorumeissa näyttää olevan sama syndroOma. Rrkisteröidyt.foorumiin ni tykkäyksiä tulee lähes sata vuorokaudessa. Annas olla ku maksat jäsenyyden ni tykkäykset loppuu lu seinäään . Mimimerkillä kokemusta on ka paljon. Mihinkään afrikkaan en oo rahaa lähetelly mut silti tollaki virun pienellä määrällä asuisi vaik etelässä kaks viikkoa.

• Anonyymi

jos olet tehnyt jotain velkaa jollekin sitten joka sitä perii vaikka poistamalla poliisimiehiäkin toiminnoista?

• Anonyymi

Olen myös löytäny todellisen kusetussivuston World Flirtsin. sama kaava toistuu sielläkin. siellä jotkut kirjoittelevat työkseen niitä paskaviestejä. Ja todellakin taloudellinen tappio tulee kalliiksi jos ei lyö jarruja kiinni ajoissa. Sama kaava toistuu jokaisen profiilin kohdalla. Ensin ollaan hyvinkiv vakuuttavia ja kun kuukausi on kulunut niin rahaa on palanut useita satoja ja levy jää pyörimään paikalleen ja juttu ei edisty mihinkään.trffeistä puhumattakaan. olen saanut siellä luhkuisia raivokohtaiksia ja haukkunut ne pataluhaksi ja huijareiksi. Olette vaan jotakin opiskelijoita jotka tienaavat rahaa näillä paskakirjoituksilla. Nigeriahuijaukset on loppu ja tilalle on tullut tämäntyyppiset sivusttot joilla huijataan rahaa yksinäisten kustannuksella.

• Anonyymi

Huijaus kuvia täynnä

• Anonyymi

Huijaus sivusto on ei kannata olla siellä.. Mullekin tulee muijilta viestiä 100kpl päivässä mutta jos oot esim suomi24 treffi sivustolla samalla kuvalla niin ei yhtään viestiä.

• Suoli24 treffeissä on enimmäkseen eläkeläisiä.

• Anonyymi

Herätyskello hypnosista kevyesti pääse rahasta eroon joss halua, sivulla flirt.com.

• Anonyymi

ei ole mitään hyvää sanottavaa tästä flirt me..... veloittivat ilman että olisin mitään varmentanut koodilla ja tämä hämmästytti. etsin ystäviä mutta sivustolla oli vain lesboja etsimässä?????
      ja naisten ulkonäkö olivat pelottavan näköisiä. Moni näytti rikolliselta ja se kuulustelu tyylinen keskustelu oli järkyttävää. ei sieltä mitään kunnon kavereita ainakaan löydy. poistin tilini kun näin miten nopeasti veloitetaan omin päin. jos olet lesbo tämä sivusto on varmaan oikea osoite.

• Anonyymi

Miten sait peruutettua tilauksen/poistettu tilin? Mulla automaattinen tilaus päällä myös ja yrittäny peruuttaa tilausta monta kertaa mutta ei vaan ”onnistu”. Viesteihin ei vastata ja sähköpostia ku laittaa nii antavat vaan ilmasen lisäviikon. Alkaa vituttaa kun kuukaudessa lähtee monta kymppiä.

• Anonyymi

tehdään joku oma deittisivusto ja nimeksi vaikka... FLIRT FEAR tai,,, Seksinpelko Deitti

• Anonyymi

kauhean näköisiä ihmisiä ja luulin että on kaveri haku mutta siellä pimeät yksilöt epätoivoisena etsivät seuraa.... ? lesboille sopiva paikka tai jos luoja ei suonnut sinulle mitään nais kauneutta .tämä on sopiva kusetus sivu jossa rahastavat ja ottavat suoraveloituksena vaikka et itse ole siihen lupaa antanut. siellä etsittiin myös normaali pari suhteita.

• Anonyymi

Tussunhimoisia äijiä on helppo vedättää. Kuvia kauniista parikybäsistä tytsyistä ja joku karvanen setä kirjottelee. Ohittakaa tällaset sivut ihan suosiolla. 🙄

• Anonyymi

En tiedä miksi sinulla kävi noin. Itse huomasin että olivat kauhean näköisiä naisia ja etsivät vain samaa sukupuolta Hui... en ikinä ole ymmärtänyt lesboja.... kummallinen sovellus ja liikaa rumia ihmisiä ....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe