kotona ja on jouluaatto.
Ei ole myöskään jouluruokaa kun en käynyt kaupassa.
Olen yksin
13
182
Vastaukset
No meillä on tupa täynnä porukkaa silti mäkin oon yksin työhuoneessa palstan ja leijonan kanssa.
- Kyöstix
Amisviikseä ei muut kestä ;)
- ---------
Sama juttu täällä. Yksin olen makuuhuoneessa tietokoneen ääressä, eikä mulla ole seurana edes sitä leijonaa. Enkä sitä kyllä kaipaakaan, kun ei ole lempijuomiani. Mutta menee kai tämä ilta näinkin ja kohta voi vaikka mennä nukkumaan.
--------- kirjoitti:
Sama juttu täällä. Yksin olen makuuhuoneessa tietokoneen ääressä, eikä mulla ole seurana edes sitä leijonaa. Enkä sitä kyllä kaipaakaan, kun ei ole lempijuomiani. Mutta menee kai tämä ilta näinkin ja kohta voi vaikka mennä nukkumaan.
Nukkumaan meno olis hyvä vaihtoehto, muttaku on kerranki mahdollisuus valvoa ni pakko sitä on yrittää.
- ----------
relaxed_eyes kirjoitti:
Nukkumaan meno olis hyvä vaihtoehto, muttaku on kerranki mahdollisuus valvoa ni pakko sitä on yrittää.
Minäpäs menin nukkumaan illalla melkein heti tuon viestini jälkeen. Katsos kun kerrankin on mahdollisuus nukkua, niin pakkohan sitä oli sitten yrittää. Ja aika hyvin onnistuikin. Nyt olisi vuorossa jälkiruuan tekeminen valmiiksi päivällistä ajatellen ja sitten elokuva ja kuntopyöräilyä. Jos löytyisi lenkkikaveri, niin voisi mennä oikein ulos vesisateeseen, mutta ehkä yksin ei viitsi.
- Ikisinkku M
Minäkin olen yksin kotona, jouluruokaa on kun paistoin kinkun ja tein tuossa äsken salaatin, lasissa on glögiä, alkosta ostettua hyvää tavaraa, eipä valittamista.
- Se on Luxusta:.!1%#?
.
Voit uskoa että joillekin hetken yksinolo jaloissa pyörivistä ylimääräisistä on todella * LUXUSTA *
. - hiljentykäämme.-
Onkos porukka väsähtänyt tai vanhuus tullut kun on nykyisin niin hiljaista?
Joitakin vuosia sitten täällä oli elämää läpi jouluyön ja joskus muulloinkin. Nikitkin ovat hävinneet. Ovatko bannissa vai muutenko lienee ylläpito ne poistanut?
Eipä tästä tämän enempää, minäkin poistun vaikka nukkumaan jos ei telkusta enää tule katsomisen arvoista.- Naiset on
trollattu ulos miehinä ja miehet homoina ;)
- siitä asti* :-)
Naiset on kirjoitti:
trollattu ulos miehinä ja miehet homoina ;)
Olen huomannut sen jo n. 6v. sitten.
- wanha pier
Aikansa on kaikella.
- määmy
Seuraava vitsi liittyy yhteen iltapäivälehden kirjoitukseen. Minkä?
"Mies istui vaimonsa kanssa keskustellen niitä näitä ja jutun aiheeksi tuli jossain vaiheessa eutanasia. Siihen varsin herkkään, elämän ja kuoleman rajamailla liikkuvaan aiheeseen mies totesi vaimolleen: “Lupaathan ettet päästä minua sellaiseen vihannesmaiseen tilaan, jossa elämäni on riippuvainen jostain sähköisestä laitteesta ja ravinnontarpeeni tyydytetään nesteillä. Jos näet minun olevan siinä jamassa niin lupaathan kytkeä elintoimintojani ylläpitävät laitteet pois päältä ja lopettaa nesteytyksen.” Sanomatta mitään vaimo nousi, otti kaukosäätimen ja sulki television, sammutti internetin sekä tietokoneen ja kaatoi kaljan viemäriin."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602