Voiko lihava nainen laihtua PYSYVÄSTI?

mee-ku

Uskallanko aloittaa kivan naisen kanssa ainut vika että liian paksu. Luvannut kyllä aloittaa laihtumaan. Mutta pelottaa onko tulos pysyvä? Olen hukannut aikaani turhaan jos lihoo uudestaan. En huoli tulevien lasteni äidiksi paksukaista. :( Ylipaino on kuin suomen syöpäkasvain yleisellä tasolla. Moraali on rappeutunut elintason nousun myötä. Ihmiset on sairaita, ja yleinen henkinen hyvinvointi alhaisella tasolla.

13

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen lihava

      Suosittelen, että jätät naisen rauhaan. Et sä voi ketään pakottaa laihduttamaan, jos hän ei itse siihen ole valmis ja tajua itse, miksi se olisi suotavaa. Ja sitä ei pidä koskaan tehdä sen takia, että toinen niin haluaa. Vain jos itse sitä haluaa.
      Sulla taitaa itselläsi olla henkisessä hyvinvoinnissa vikaa, jos vaadit heti naistasi laihduttamaan.

    • päivä kerrallaan

      lihavuus on kuin alkoholismi

    • tyuiopölkjn

      Minun mielestä muiden mielipiteen kysyminen tälläisissä asioissa on typerää. Eikö se ole tärkeintä mitä oma sydämesi sanoo? Kerta pelko ylipainoisista lapsista on noin suuri, niin miten voi olla mahdollista, että olet edennyt noinkin pitkälle tämän naisen kanssa? Vai ajattelitko, että saat naisen muutettua mieleiseksesi? Huh huh..

    • mies 80kg

      Lihava mieskin voi laihtua, joten miksei nainekin. Itse laihduin joskus 30 kg ja en ole lihonnut yhtään 6 vuoteen. Se vaatii kyllä paljon treenia ja paljon hikee jos aikoo laihtua. Pari kävely lenkkia viikossa ei riitä laihduttamaan jos on 20-30 kg ylipainoa vaan pitää treenata kunnolla ja syödä terveellisesti.

    • Tsemppiä (n)

      Kyllä voi laihtua ja voittehan te ottaa sen yhteiseksi projektiks.
      Ilman muuta kannattaa ryhtyä suhteeseen, jos hän on muuten kaikki mitä haluat.

      Mä itse olen sporttisessa kunnossa oleva nainen, ja oikeastaan en epäröisi jos olisin samassa tilanteessa kuin sinä. Monesti ne valmiiksi komeat ja koreat ovat tottuneet että heidän pyöreällä pörrää kiinnostuneita. Mä olen aika huono kilpailemaan muiden kanssa jostain atleettisesta mukavasta miehestä. Siinä tulee itsellekin sellainen olo että ulkonäön perässä pelkästään mennään.
      Ja sitä löytää itsestä empaattisia puolia jos voi tukea toista laihtumisessa.
      Teet vaan alussa selväksi miten tärkeää sulle on tukea naista ja että sulle on tärkeää että hän on hoikka ja liikunta elämäntapana.

      • kummaaa

        No minä en ainakaan rupeaisi suhteeseen, jos jo sen alkaminenkin on kiinni siitä että toinen muuttuu. Miksi ei valitsisi sellaista joka tuntuu itselleen sopivalta sen sijaan, että ottaa jonkun epäsopivan, jota sitten pitää heti muokata mieleisekseen?


    • jopas jotakin

      En missään tapuksessa aloittaisi seurustelua miehen kanssa, joka vaatii laihduttamaan. Laihduttaa ei pidä kenenkään kuin itsensä takia. En ymmärrä miksi ulkonäkökeskeiset edes miettivät lihavan perään, jos heti alussa ollaan tuota mieltä. Eikö laihoissa naisissa riitä mukavia, ilmeisesti ei?!

    • zmvclvmx

      Suurin osa naisista varmaan lihoo raskauden myötä. Eli valitsit minkä tahansa naisen, niin todennäköisesti tulee lihomaan ajan myötä. Raskaus aiheuttaa muutenkin tuhoja vartalolle, joten miten ihmeessä kykenet elämään lastesi äidin kanssa ylipäätään, kun hänen ulkomuotonsa tulee muuttumaan?

      Ehkä sun olisi parempi pysyä sinkkuna ja tapailla ilman sitoumusta vain niitä hoikkia naisia. Lisäksi kannattaa jättää ne pennut tekemättä.

    • jei...

      Kiva, että sinussa ap, ei ole mitään vikaa, joka ärsyttää tai inhottaa naistasi. Ihanaa, että hän on löytänyt täydellisen ja moitteettoman miehen. Näin Suomikin pysyy kaikin puolin nousussa. Iloitsen hänen puolestaan.

    • 1+3

      Itse en usko että lihavan naisen deittaaminen kannattaisi ainakaan siinä mielessä että uskoo hänen laihtuvan ja vielä senkin jälkeen pysyvän uskollisena.
      Pahimmassa tapauksessa nainen käyttää sinua personal trainerina ja vaihtaa heti tilaisuuden tullessa "parempaan".

    • ettäsillviissiin

      Täh? Aloittaja ei voi olla tosissaan tän kysymyksen kanssa! Ei vaan voi. Muuta en edes vaivaudu kommentoimaan. Niin absurdi tää aihe vaan on.

    • Sonnyson

      Unohda, hän ansaitsee parempaa.

    • Oppeliini1

      Jos nainen on muuten aivan täydellinen, ylipainon ei pitäisi olla este seurusteluun tai yhteiseen tulevaisuuteen. Voithan tietysti ottaa asian puheeksi ja kuunneella häiritseekö lihavuus naista itseään. Mikäli hän on onnellinen sellaisena kuin itse on, sitten sinun on parasta joko hyväksyä hänet juuri sellaisenaan . Tai hylätä.

      Et sinä voi toista ihmistä alkaa muuttamaan! Kaikki muutokset, oli ne sitten psyykkisiä ( kuten mieltä muuttavat aineet)tai fyysisiä (ruokatavat, liikunta, käytöstavat) alkavat asianomaisesta itsestään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe