miksi vain varattuja

ppm

Olen ollut sinkkuäitinä monta vuotta ja olen alkanut nyt katselemaan vakituista kumppania. Miksi vain varatut miehet kiinnostuvat minusta? Onko sinkkumiehet niin ujoja etteivät uskalla lähestyä näyttävää naista? Vai onko jotain mitä en ymmärrä nykyajan seurustelukäytännöistä?

25

771

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+14

      Mikä tää sinkkuäiti oikeen on? Eikös se ole tämä kuuluisa yh mamma, ketä ei kukaan enään halua muutakun välillä ajaa? Näin minä sen muistan menevän.

      • 1 ja 5

        Näinhän se on et heti kun nainen sen ekan lapsen tekee niin mieheltä katoaa halut ja mies etsii läheisyyttä muualta.


      • miesvm_1967
        1 ja 5 kirjoitti:

        Näinhän se on et heti kun nainen sen ekan lapsen tekee niin mieheltä katoaa halut ja mies etsii läheisyyttä muualta.

        Aikamoista lööperiä. Varmasti löytyy miehiä joiden mielenkiinto katoaa helposti mutta yhtä varmasti löytyy myös miehiä jotka arvostavat kumppaniaan ja lapsiaan eivätkä häivy reissuillensa ensimmäisessä suhteen notkossa.


      • Anonyymi
        1 ja 5 kirjoitti:

        Näinhän se on et heti kun nainen sen ekan lapsen tekee niin mieheltä katoaa halut ja mies etsii läheisyyttä muualta.

        mies sen lapsen naiselle tekee sit nainen ei kelpaa miehelle ai halut katoaa sit lähetään maksullisii huorii? naisena ajattelen jos noin miestä vois potkasta kovaa munille et oppii kunnioittamaa naista eikä pettämää


      • Anonyymi
        1 ja 5 kirjoitti:

        Näinhän se on et heti kun nainen sen ekan lapsen tekee niin mieheltä katoaa halut ja mies etsii läheisyyttä muualta.

        osa maakuntien virkamiehiä käy helsingissä maksullisissa naisissa? kotoa kerrotaan vaimolle olleensa työpalaverissa vainkka huorissa käykin maksetaan pimeänä ettei näkyisi maksut Naisaena ajattelen kiitos pettämisen ei tarvi tulla anelemaa armo enää juna meni jo eikä takasin tuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mies sen lapsen naiselle tekee sit nainen ei kelpaa miehelle ai halut katoaa sit lähetään maksullisii huorii? naisena ajattelen jos noin miestä vois potkasta kovaa munille et oppii kunnioittamaa naista eikä pettämää

        Ja sitten nämä naiset pauhaa että miehet on niin väkivaltaisia , kauheita kun aina ollaan niin ilkeitä, voi vaan olla jos väärää miestä potkaisee munille, niin voi tulla noutaja.


    • 1+1=edelleen 1

      Varatuista en tiedä mutta itse nyt seurustelevana miehenä olen saanut niin paljon yh äideiltä takkiin että en enään halua lapsellisia naisia ja kyllä ikäluokassani 30 löytyy runsaasti myös lapsettomia naisia joiden kanssa vietän mielummin aikaa.
      Syy: Lapsellisilla naisilla ei koskaan ole puheistaan huolimatta aikaa miehelle vaan lapset menevät aina edelle (ymmärrän kyllä osin) mutta myös sen yhteisen ajan edelle vaikka lapset olisivat isällään. On huolta ja soittelua ja yhteydenpitoa lapsien isään yms. Toisekseen se alituinen yhteys lapsien isään kun olisivat edelleen yhdessä ja jos riidoissa eronneet on elämä vain näitä riitoja sivusta seuraten ja vaan lohdukkeena oloa.
      "En hae lapsille isää kun heillä on jo sellainen" on yleinen haku kriteeri. Elän siis taloudessa jossa en saa näyttää miehen roolia vaan lapset ovat niitä jotka määrää tekemiseni sillä enhän saa näyttää isän mallia kun en kuulu verisukuun.

      Lapsettomilla naisilla on aikaa minulle ja heillä on lähes poikkeuksetta koiria syystä jota ihmettelen mutta mikäs siinä koska innokas koira ihminen olen itsekin ja saan myös torua ja opastaa koiria tarvittaessa sitähän en saa naisen lapsille tehdä koska en omaa lapsia enkä tiedä heistä mitään. Heillähän on vain yksi isä.

      Näin päättelen yksi ynnä yksi teorialla miksi juuri varatut ovat niitä jotka kiinnostuvat sinusta. Haluat antaa mutta et halua jakaa elämääsi miehen kanssa. Anteeksi liian suorasukainen ilmaisu mutta tuo on kokemusta elämästäni.

      • ppm

        En ole pitänyt hoppua kumppanin haussa juuri tuon takia kun lapset ovat vieneet aikani. Nyt he ovat jo isoja ja minun on aika lähteä omaa elämääni jatkamaan. Lasten isään en ole kuin pakosta yhteydessä.
        Tuota olen miettinyt josko olen sitoutumis j menettämis kammoinen kun edelleen yksin olen.


      • Anonyymi
        ppm kirjoitti:

        En ole pitänyt hoppua kumppanin haussa juuri tuon takia kun lapset ovat vieneet aikani. Nyt he ovat jo isoja ja minun on aika lähteä omaa elämääni jatkamaan. Lasten isään en ole kuin pakosta yhteydessä.
        Tuota olen miettinyt josko olen sitoutumis j menettämis kammoinen kun edelleen yksin olen.

        varatut miehet pettävät naistaan kun pitää käydä maksullisella naiisella salaa? miksi miesten pitää olla loukkaavia paskiaisia? ilmiannan joaisen jonka tiedän ?saa mitä tilaa? käydään kauniisti hieronnassa ja paskanmarjat seksiä hieronnalla eli pettämistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varatut miehet pettävät naistaan kun pitää käydä maksullisella naiisella salaa? miksi miesten pitää olla loukkaavia paskiaisia? ilmiannan joaisen jonka tiedän ?saa mitä tilaa? käydään kauniisti hieronnassa ja paskanmarjat seksiä hieronnalla eli pettämistä

        Naisena tässä katson Seksitreffit sivusto ei seksiä vain hierontaa ihan intiimiä toimintaa kaikilla seksiä vain? varaa palvelu sitten anellaan nöyränä en näin aikonut tehdä omalta naiselta ku myöhästä kun paskat jo housuissa?


    • Anonyymi

      Olisko vaikka niin että varatut komeat miehet haluavat myös muita naisia koska omaavat komean ulkonäön ja sinä taas vastaavasti kiinnostut vain ja ainoastaan komeista mallimiehistä ja tavallisen näköiset sinkkumiehet ei kiinnostu sinusta koska he eivät halua elättää toisen miehen lapsia?

      • Anonyymi

        Millä lailla miehen oma komea ulkomuoto aiheuttaa hänessä vieraisiin naisiin kohdistuvaa kiinnostusta? Miten nämä kaksi asiaa ovat syy-seuraus -suhteessa?

        Toinen kummallisuus. Sanot että aloittaja kiinnostuu vain komeista miehistä mutta ei taviksista, koska tavikset eivät rupea elättämään hänen lapsiaan. Komeat siis rupeavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä lailla miehen oma komea ulkomuoto aiheuttaa hänessä vieraisiin naisiin kohdistuvaa kiinnostusta? Miten nämä kaksi asiaa ovat syy-seuraus -suhteessa?

        Toinen kummallisuus. Sanot että aloittaja kiinnostuu vain komeista miehistä mutta ei taviksista, koska tavikset eivät rupea elättämään hänen lapsiaan. Komeat siis rupeavat?

        ""Millä lailla miehen oma komea ulkomuoto aiheuttaa hänessä vieraisiin naisiin kohdistuvaa kiinnostusta? Miten nämä kaksi asiaa ovat syy-seuraus -suhteessa?""

        Kaikki miehet panisivat jos voisivat, mutta vain komeilla miehillä on komean ulkonäkönsä takia siihen mahdollisuus. Ovathan he komeita joka laukaisee naisten kiinnostuksen. Naisten on turha kuitenkaan kuvitella, että parisuhteessa oleva komea mies jättää tilaisuuden tullen panematta. Jatkuvasti saan naisilta kuulla kuinka nainen on taas tullut petetyksi kun komea mies on ottanut komeasta ulkonäöstään hyödyn irti.


        ""Toinen kummallisuus. Sanot että aloittaja kiinnostuu vain komeista miehistä mutta ei taviksista, koska tavikset eivät rupea elättämään hänen lapsiaan. Komeat siis rupeavat?""

        Kyllä komeat miehet kuule aivan varmasti rupeavat elättämään tai niin te naiset ainakin itsellenne uskottelette ja kun olette tinderissä tykkäyksen saaneet, niin kuvittelette miesten toimivan samalla tavalla kuten te, mutta kun parisuhdetta ei tulekaan niin syyllistätte miehiä, mutta ette kerro sitä, että itse tykkäätte vain pienestä miesjoukosta eli siis komeimmistosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Millä lailla miehen oma komea ulkomuoto aiheuttaa hänessä vieraisiin naisiin kohdistuvaa kiinnostusta? Miten nämä kaksi asiaa ovat syy-seuraus -suhteessa?""

        Kaikki miehet panisivat jos voisivat, mutta vain komeilla miehillä on komean ulkonäkönsä takia siihen mahdollisuus. Ovathan he komeita joka laukaisee naisten kiinnostuksen. Naisten on turha kuitenkaan kuvitella, että parisuhteessa oleva komea mies jättää tilaisuuden tullen panematta. Jatkuvasti saan naisilta kuulla kuinka nainen on taas tullut petetyksi kun komea mies on ottanut komeasta ulkonäöstään hyödyn irti.


        ""Toinen kummallisuus. Sanot että aloittaja kiinnostuu vain komeista miehistä mutta ei taviksista, koska tavikset eivät rupea elättämään hänen lapsiaan. Komeat siis rupeavat?""

        Kyllä komeat miehet kuule aivan varmasti rupeavat elättämään tai niin te naiset ainakin itsellenne uskottelette ja kun olette tinderissä tykkäyksen saaneet, niin kuvittelette miesten toimivan samalla tavalla kuten te, mutta kun parisuhdetta ei tulekaan niin syyllistätte miehiä, mutta ette kerro sitä, että itse tykkäätte vain pienestä miesjoukosta eli siis komeimmistosta.

        "Kaikki miehet panisivat jos voisivat, mutta vain komeilla miehillä on komean ulkonäkönsä takia siihen mahdollisuus"

        Älä höpötä. Arvioit nyt muita itsesi mukaan. On olemassa miehiä jotka eivät ikinä petä omaa naistaan, oli tilaisuuksia miten paljon hyvänsä. Väitteesi perustuu siihen että sinä ITSE pettäisi jos saisit tilaisuuden, jakuvittelet että kaikki miehet ovat samanlaisia kuin sinä. Erehdys, he eivät ole.

        Varas luulee että varastaminen on normaalia, "kaikki varastavat jos vain on tilaisuus". Ei ole totta. Kaikki eivät varasta..
        Sama koskee pettämistä. Pettäjällä ei mene jakeluun että pettäminen ei ole yleistä, saati normaalia, eivätkä kaikki sitä tee.

        Sitä paitsi. On myös aseksuaaleja miehiä jotka eivät pane edes omaa vaimoaan. Ja on miehiä jotka eivät ole aseksuaaleja mutta joille ihan muuta asiat kuin seksi ovat tärkeitä ja jotka eivät todellakaan petä koska ei kiinnosta. Ennen kaikkea on olemassa rehellisiä ja uskollisia miehiä jotka eivät petä.

        Sinä et ole sellainen.

        Pettäminen ei ole normaalia. Kaikki eivät petä. Komeissa on uskollisia kunnon miehiä ihan yhtä paljon kuin taviksissakin. Ei luonne riipu ulkonäöstä.

        (Kohta tietenkin väität että minä muka luulen että kaikki komeat ovat uskollisia. En luule mitään sellaista. Toistan: se ei riipu ulkonäöstä. Komeissa miehissä on helliä, rakastavia ja uskollisia miehiä. Tunnen yhden sellaisen. Hän on sitä miestyyppiä jonka perään naiset kääntyvät kadulla katsomaan. Lihaksikas, ryhdikäs, kauniit kasvot. Hän ei ikinä pettäisi taviksen.näköistä vaimoaan koska rakastaa tätä, ja vain tätä. Vientiä kyllä olisi mutta häntäpä ei kiinnosta! Mistäkö tiedän? Hän on paras ystäväni. Olen tuntenut hänet yli 20 vuotta.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Millä lailla miehen oma komea ulkomuoto aiheuttaa hänessä vieraisiin naisiin kohdistuvaa kiinnostusta? Miten nämä kaksi asiaa ovat syy-seuraus -suhteessa?""

        Kaikki miehet panisivat jos voisivat, mutta vain komeilla miehillä on komean ulkonäkönsä takia siihen mahdollisuus. Ovathan he komeita joka laukaisee naisten kiinnostuksen. Naisten on turha kuitenkaan kuvitella, että parisuhteessa oleva komea mies jättää tilaisuuden tullen panematta. Jatkuvasti saan naisilta kuulla kuinka nainen on taas tullut petetyksi kun komea mies on ottanut komeasta ulkonäöstään hyödyn irti.


        ""Toinen kummallisuus. Sanot että aloittaja kiinnostuu vain komeista miehistä mutta ei taviksista, koska tavikset eivät rupea elättämään hänen lapsiaan. Komeat siis rupeavat?""

        Kyllä komeat miehet kuule aivan varmasti rupeavat elättämään tai niin te naiset ainakin itsellenne uskottelette ja kun olette tinderissä tykkäyksen saaneet, niin kuvittelette miesten toimivan samalla tavalla kuten te, mutta kun parisuhdetta ei tulekaan niin syyllistätte miehiä, mutta ette kerro sitä, että itse tykkäätte vain pienestä miesjoukosta eli siis komeimmistosta.

        Te naiset? Keitä naisia tarkoitat? Tarkenna! Minuako tarkoitat? En toimi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Millä lailla miehen oma komea ulkomuoto aiheuttaa hänessä vieraisiin naisiin kohdistuvaa kiinnostusta? Miten nämä kaksi asiaa ovat syy-seuraus -suhteessa?""

        Kaikki miehet panisivat jos voisivat, mutta vain komeilla miehillä on komean ulkonäkönsä takia siihen mahdollisuus. Ovathan he komeita joka laukaisee naisten kiinnostuksen. Naisten on turha kuitenkaan kuvitella, että parisuhteessa oleva komea mies jättää tilaisuuden tullen panematta. Jatkuvasti saan naisilta kuulla kuinka nainen on taas tullut petetyksi kun komea mies on ottanut komeasta ulkonäöstään hyödyn irti.


        ""Toinen kummallisuus. Sanot että aloittaja kiinnostuu vain komeista miehistä mutta ei taviksista, koska tavikset eivät rupea elättämään hänen lapsiaan. Komeat siis rupeavat?""

        Kyllä komeat miehet kuule aivan varmasti rupeavat elättämään tai niin te naiset ainakin itsellenne uskottelette ja kun olette tinderissä tykkäyksen saaneet, niin kuvittelette miesten toimivan samalla tavalla kuten te, mutta kun parisuhdetta ei tulekaan niin syyllistätte miehiä, mutta ette kerro sitä, että itse tykkäätte vain pienestä miesjoukosta eli siis komeimmistosta.

        Itse sanoit että naiset eivät tykkää miehestä jotka eivät rupea elättämään heidän lastaan, ja sen vuoksi naiset eivät tykkää taviksista vaan vain komeista. Sinä itse siis väitit että komeat miehet elättävät yh-naisen lapsia. Sinä väitit niin. En minä.


    • Anonyymi

      Itsellä oli silloinen aviomies synnytyksessä mukana, ja kun lapsi oli syntynyt, tokaisi mies, että ei koskaan tämän nähtyään halua minulta seksiä enää.

      • Anonyymi

        Pyhän Palstatotuuden mukaan tämä ei ole mahdollista. Pyhä Palstatotuus on että jokainen.ies hakua seksiä kokoajan ja suurin piirtein keneltä vain. Varsinkin komeat miehet.


    • Anonyymi

      ""Komeissa on uskollisia kunnon miehiä ihan yhtä paljon kuin taviksissakin. Ei luonne riipu ulkonäöstä.""

      Komea mies pettää todennäköisemmin, koska sillä on enemmän houkutuksia kuin taviksella. Tavis ei onnistu saamaan vierasta naista vaikka tekee lukuisia iskuyrityksiä itse joten tavis ei petä, koska ei pysty ja monet tavismiehet ovat tyytyväisiä siihen mitä heillä on toisin kuin komeat. Komeilla nöyristeleviä naisia riittää jonka takia eivät ole uskollisia. Kerrotko nyt kun tiedät miehistä kaiken, että miksi komea mies jättäisi panematta kun häntä yrittää iskeä tasokkaampi missinainen? Meinaat, että komea mallimies haluaa vain omaa tavisnaistaan ja on uskollinen hänelle?

      Minkä takia muuten uskot miesten toimivan eri tavalla kuin naiset? Taidat olla hyväuskoinen hölmö joka miesten komean ulkonäön takia uskoo miehistä pelkkää hyvää. Sehän on ihan tuttua huttua, että naiset antavat miehille asioita anteeksi kun miehet ovat komeita.

      • Anonyymi

        Tavis ei onnistu saamaan vierasta naista vaikka tekee lukuisia iskuyrityksiä itse joten tavis ei petä, koska ei pysty"

        Eli tavis ei ole yhtään parempi kuin komistuts! Mitä uskolisuutta se muka on että on uskollinen vain siksi kun ei ketään saa, vaikka kovasti haluaisi pettää? Ei kelpaa minulle sellainen mies. Haluan miehen joka ei edes halua pettää. Sellaisiakin on. Sinähän et tätä usko kun itse olet patologinen pettäjä. tai ainakin haluaisit olla, mutta ulkonäkö ei ehkä riitä.

        Varkaatkin luulevat että jokainen varastaa jos siihen on tilaisuus. Ehei, jokainen ei varasta. Varas varastaa.


        "Kerrotko nyt kun tiedät miehistä kaiken, että miksi komea mies jättäisi panematta kun häntä yrittää iskeä tasokkaampi missinainen? Meinaat, että komea mallimies haluaa vain omaa tavisnaistaan ja on uskollinen hänelle?"

        Tiedän yhden komean miehen joka toimii noin. Hän jättää panematta koska rakastaa omaa naistaan eikä välitä muista naisista, olivat nämä vaikka minkä tason missejä. Hän todellakin haluaa vain omaa naistaan.


    • Anonyymi

      Me kaikki olemme aikamme tuotosta. Tv:n kautta ihmisiiin vaikutetaan. Joihinkin tuo vaikuttaminen tehoaa paremmin, joihinkin huonommin. Jos katsotte tv:tä, niin tv:stä tuutataan jatkuvasti pinnallisuutta, komeutta ja kauneutta ja monet haluavat sen saman omaan elämäänsä. Jos esim. naiset näkevät tv:ssä komean adoniksen, niin sellainen adonis halutaan parisuhteeseen ja tulevien lasten isäksi ja viis sitä mitä adonis haluaa ja kestääkö parisuhde kun kumppani valitaan parisuhteeseen puhtaasti ulkonäkö edellä. Se adonis on parisuhteeseen saatava kun tv:ssäkin sellainen on jollain naisella nähty.

      • Anonyymi

        Jos tavisnainen ja komea mies solmivat liiton, niin liitto on epävarmalla pohjalla koska siihen on menty ulkonäkö edellä? Onko siis komea mies tehnyt valintansa ulkonäkö edellä? Halusiko hän nimenomaan tavallisen näköisen.naisen eikä kaunista?


    • Anonyymi

      Ei sylissä istumista ...

    • Anonyymi

      Monet hyvännäköiset naiset on nauttineet lukuisista miehistä eikä heistä ole pitkäaikaisiin parisuhteisiin koska he etsivät miehistä vain vikoja ja vikoja.

      • Anonyymi

        Kun sen sijaan tavallisen.näköiset nauset, joilla myös on ollut paljon miehiä, eivät etsi miehestä vikoja ja vikoja. Eivät löydä miehestä vikoja etsimälläkään. Kauniit naiset ovat pahoja, samoin kuin komeat miehet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe