Paljon on puhuttu miehistä, jotka tuijottavat neitosten uimapukujen verhoamia vartaloita (http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288595134612.html). Mutta koskaan julkisuudessa ei kirjoiteta toisesta ilmiöstä. Siitä, että viidestäkymmenestä ikävuodesta ylöspäin olevat naiset tuijottavat silmät tapilla nuorten jätkien vartaloja, eivätkä edes häpeä olla näyttämättä sitä.
Miksi tästä ei ole nostettu yhtä isoa meteliä? Tämä on täysin samanlainen kysymys kuin uimahallien siivoojajuttu. Miesten puolella saa naissiivoojat häärätä ihan rauhassa, mutta toista perin käy näin: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805267705560_uu.shtml
Puumanaiset kyylää uimahalleissa
3
442
Vastaukset
- Kuntouimarimies74
Mä ainaki pitäisin vaan positiivisena jos joku nainen joskus tuijottaisi =)
- noloa
Itse olen myös huomannut sen kyyläilyn ja välillä suoraan sanoen kuolaamisen ja virnuilun.
Itse olen nuori ja sporttinen mies niin sinänsä ymmärrän sen, mutta kyllä se vähän kiusalliselta tuntuu kun tuijotetaan tuohon etumukseen häpeilemättä virne kasvoilla.
Itsellä on aika pienehkö varustus ja varsinkin uidessa ja urheillessa kutistuu ihan lapsen mittoihin.
Tosin noita puumia enemmän hävettää naispuoliset siivoojat jotka tulevat ihan viereen pyörimään pitkäksi aikaa. Itse on ainakin pakko pitää kättä tai uikkareita vähän tuossa edessä, ettei kaikki paikat näy näille vilkuileville siivoojille. - kfulcfulöylf
Toi mummojen kattominen on totta. ja ne ei edes ehdota koskaan mitään vaiks ne olis seksikkäit vaa tuijjottaa. kyl siit vähä heikko olo tulee ku ei tule edes ehdotuksia ja toinen tuijottaa mikä kerkee. ei huomio sinänsä häiritse mutta teema ON HERKKÄ. ikäluokka niputus ei ole nyt ajankohtaista. enemmän minua painaa tuo utelias portsari lähikaupassa kuin tulee juttelee vaikka en edes tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658