Paljon on puhuttu miehistä, jotka tuijottavat neitosten uimapukujen verhoamia vartaloita (http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288595134612.html). Mutta koskaan julkisuudessa ei kirjoiteta toisesta ilmiöstä. Siitä, että viidestäkymmenestä ikävuodesta ylöspäin olevat naiset tuijottavat silmät tapilla nuorten jätkien vartaloja, eivätkä edes häpeä olla näyttämättä sitä.
Miksi tästä ei ole nostettu yhtä isoa meteliä? Tämä on täysin samanlainen kysymys kuin uimahallien siivoojajuttu. Miesten puolella saa naissiivoojat häärätä ihan rauhassa, mutta toista perin käy näin: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805267705560_uu.shtml
Puumanaiset kyylää uimahalleissa
3
400
Vastaukset
- Kuntouimarimies74
Mä ainaki pitäisin vaan positiivisena jos joku nainen joskus tuijottaisi =)
- noloa
Itse olen myös huomannut sen kyyläilyn ja välillä suoraan sanoen kuolaamisen ja virnuilun.
Itse olen nuori ja sporttinen mies niin sinänsä ymmärrän sen, mutta kyllä se vähän kiusalliselta tuntuu kun tuijotetaan tuohon etumukseen häpeilemättä virne kasvoilla.
Itsellä on aika pienehkö varustus ja varsinkin uidessa ja urheillessa kutistuu ihan lapsen mittoihin.
Tosin noita puumia enemmän hävettää naispuoliset siivoojat jotka tulevat ihan viereen pyörimään pitkäksi aikaa. Itse on ainakin pakko pitää kättä tai uikkareita vähän tuossa edessä, ettei kaikki paikat näy näille vilkuileville siivoojille. - kfulcfulöylf
Toi mummojen kattominen on totta. ja ne ei edes ehdota koskaan mitään vaiks ne olis seksikkäit vaa tuijjottaa. kyl siit vähä heikko olo tulee ku ei tule edes ehdotuksia ja toinen tuijottaa mikä kerkee. ei huomio sinänsä häiritse mutta teema ON HERKKÄ. ikäluokka niputus ei ole nyt ajankohtaista. enemmän minua painaa tuo utelias portsari lähikaupassa kuin tulee juttelee vaikka en edes tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605730Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064697En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164162Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k633681- 513641
- 113361
- 833360
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah623200- 332870
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342561