Puumanaiset kyylää uimahalleissa

7+2

Paljon on puhuttu miehistä, jotka tuijottavat neitosten uimapukujen verhoamia vartaloita (http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288595134612.html). Mutta koskaan julkisuudessa ei kirjoiteta toisesta ilmiöstä. Siitä, että viidestäkymmenestä ikävuodesta ylöspäin olevat naiset tuijottavat silmät tapilla nuorten jätkien vartaloja, eivätkä edes häpeä olla näyttämättä sitä.

Miksi tästä ei ole nostettu yhtä isoa meteliä? Tämä on täysin samanlainen kysymys kuin uimahallien siivoojajuttu. Miesten puolella saa naissiivoojat häärätä ihan rauhassa, mutta toista perin käy näin: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805267705560_uu.shtml

3

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuntouimarimies74

Mä ainaki pitäisin vaan positiivisena jos joku nainen joskus tuijottaisi =)

• noloa

Itse olen myös huomannut sen kyyläilyn ja välillä suoraan sanoen kuolaamisen ja virnuilun.
      Itse olen nuori ja sporttinen mies niin sinänsä ymmärrän sen, mutta kyllä se vähän kiusalliselta tuntuu kun tuijotetaan tuohon etumukseen häpeilemättä virne kasvoilla.
      Itsellä on aika pienehkö varustus ja varsinkin uidessa ja urheillessa kutistuu ihan lapsen mittoihin.

Tosin noita puumia enemmän hävettää naispuoliset siivoojat jotka tulevat ihan viereen pyörimään pitkäksi aikaa. Itse on ainakin pakko pitää kättä tai uikkareita vähän tuossa edessä, ettei kaikki paikat näy näille vilkuileville siivoojille.

• kfulcfulöylf

Toi mummojen kattominen on totta. ja ne ei edes ehdota koskaan mitään vaiks ne olis seksikkäit vaa tuijjottaa. kyl siit vähä heikko olo tulee ku ei tule edes ehdotuksia ja toinen tuijottaa mikä kerkee. ei huomio sinänsä häiritse mutta teema ON HERKKÄ. ikäluokka niputus ei ole nyt ajankohtaista. enemmän minua painaa tuo utelias portsari lähikaupassa kuin tulee juttelee vaikka en edes tunne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      2198
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      130
      1553
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      133
      1489
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1254
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1205
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1121
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      226
      955
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      906
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      823
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      809
    Aihe