Niin pliis jelpatkaa ku pitäis saada tietää onks Kemis lävistysliikkeitä ja jos on niin mikä osoite?????
Kiitti jo valmiiks!!!!
KEMISSÄ LÄVISTYSLIIKKEITÄ?
8
3567
Vastaukset
- mimmi86
Kemissä on ainaki yks lävistysliike, Tuccabaja. Se on aika uus liike siellä. Itse kävin ottaan siellä napakorun ja olen kyllä tyytyväinen palveluun. Osoitetta en kyllä nyt valitettavasti muista, mutta se on aika lähellä Intersportia
- Napakorun haluajat
tarviiks sinne tuccabajaan vanhempien lupaa jos meinais laittaa napakorun :)
- palveluun tyytyväinen
Valtakadun Tuccabaja on upee mesta. Itse olen laittanut tatuoinnin siellä. Palvelu oli hyvää ja asiantuntevaa suosittelen.
- huulikorun haluaja
Pitääkö siellä olla vanhempi mukana jos alle 15-vuotias meinaa laittaa huulikorun??
- hatexx
octopussyssä hallituskadulla(?) tehdään myös lävistyksiä.
- hatexx
* Se oliki kauppakatu (:
- Napakoruuu
Tää on aika vanha keskustelu mutta siis laitetaanko kemin tuccabajassa vielä lävistyksiä? :D
- Mooiii
Laitetaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194594
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.293349Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082463Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342075- 1861768
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341735Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131433Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71410Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211286- 421272