Niin pliis jelpatkaa ku pitäis saada tietää onks Kemis lävistysliikkeitä ja jos on niin mikä osoite?????
Kiitti jo valmiiks!!!!
KEMISSÄ LÄVISTYSLIIKKEITÄ?
8
3885
Vastaukset 8
- mimmi86
Kemissä on ainaki yks lävistysliike, Tuccabaja. Se on aika uus liike siellä. Itse kävin ottaan siellä napakorun ja olen kyllä tyytyväinen palveluun. Osoitetta en kyllä nyt valitettavasti muista, mutta se on aika lähellä Intersportia
- Napakorun haluajat
tarviiks sinne tuccabajaan vanhempien lupaa jos meinais laittaa napakorun :)
- palveluun tyytyväinen
Valtakadun Tuccabaja on upee mesta. Itse olen laittanut tatuoinnin siellä. Palvelu oli hyvää ja asiantuntevaa suosittelen.
- huulikorun haluaja
Pitääkö siellä olla vanhempi mukana jos alle 15-vuotias meinaa laittaa huulikorun??
- hatexx
octopussyssä hallituskadulla(?) tehdään myös lävistyksiä.
- hatexx
* Se oliki kauppakatu (:
- Napakoruuu
Tää on aika vanha keskustelu mutta siis laitetaanko kemin tuccabajassa vielä lävistyksiä? :D
- Mooiii
Laitetaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871638
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15895Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40793Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.113661Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597