Niin pliis jelpatkaa ku pitäis saada tietää onks Kemis lävistysliikkeitä ja jos on niin mikä osoite?????
Kiitti jo valmiiks!!!!
KEMISSÄ LÄVISTYSLIIKKEITÄ?
8
3724
Vastaukset
- mimmi86
Kemissä on ainaki yks lävistysliike, Tuccabaja. Se on aika uus liike siellä. Itse kävin ottaan siellä napakorun ja olen kyllä tyytyväinen palveluun. Osoitetta en kyllä nyt valitettavasti muista, mutta se on aika lähellä Intersportia
- Napakorun haluajat
tarviiks sinne tuccabajaan vanhempien lupaa jos meinais laittaa napakorun :)
- palveluun tyytyväinen
Valtakadun Tuccabaja on upee mesta. Itse olen laittanut tatuoinnin siellä. Palvelu oli hyvää ja asiantuntevaa suosittelen.
- huulikorun haluaja
Pitääkö siellä olla vanhempi mukana jos alle 15-vuotias meinaa laittaa huulikorun??
- hatexx
octopussyssä hallituskadulla(?) tehdään myös lävistyksiä.
- hatexx
* Se oliki kauppakatu (:
- Napakoruuu
Tää on aika vanha keskustelu mutta siis laitetaanko kemin tuccabajassa vielä lävistyksiä? :D
- Mooiii
Laitetaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614328KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1383042Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo462360Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452274- 241873
- 911872
- 281586
- 221549
- 1481384
- 321210