Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten elämä heittää

onnikelonnenkätkeköö

häränpyllyä noin vaan? olimme yhdessä yli 3v saman nyt se on loppu meidän tarina.Tekee tosi kipeää.Mies lähti mun elämästä ja takaisin ei tule vaikka mikä olisi.Sen tiedän.Nyt kovin haaste on taas oppia olemaan yksin ja vieläpä nauttimaan siitä.Kyllä on sydän murtunut ja silmät itketyt.Ei ole pahemmin ystäviä joihin tukeutua.Kovin pala on juuri se totuus, että se on nyt ex ja takasin ei tule siinä kohtaa itku tulee ja syyllisyydentunteet et mitä tein väärin vaikka ei niitä edes puida kun ei enää ole yhteyksiä vaan koti ja yksinäinen minä.En uskoisi, että jossain vaiheessa noin vain unohtaisin tän kaiken..?
Miten jatkan elämääni on nyt suurin kysymykseni?

4

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle voitto

      Et tehnyt mitään väärin, sillä kolmen vuoden kuluttua totuus aukeaa, enää ei eletä tunnehurmaa.
      Tuo heppu ei koskaan opi elämään kenenkään kanssa pitempää aikaa.
      Nauti siitä että lähti, eikä jää kiusaamaan sinua. Lottovoitto sinulle että lähti.

      • 789oiukj

        Mistäs sen tiedät, ettei heppu opi koskaan elämään kenenkään kanssa pidempää aikaa?
        Jos ja kun ei ollut tyytyväinen suhteeseen, olisko siihen pitänyt jäädä vain toista miellyttääkseen?

        Aloittaja ehkä oppii tämän myötä, että koskaan ei saa laskea elämäänsä ja onnellisuuttaan täysin toisen varaan niin, että putoaa polvilleen, kun toinen lähtee. Parisuhde on kahden ihmisen vapaaehtoinen sidos eikä mikään elinkautinen tuomio, joka ei koskaan tule muuttumaan ja jossa toisen tehtävä on saada toinen tuntemaan itsensä vähemmän yksinäiseksi.


    • adhsthg

      on se kun ei voi selvittää niitä suhteen asioita puhumalla silloin kun vielä on siinä suhteessa, ei tarvitsisi sitten enää niissä kieriskellä mutta minkäs teet kun pää parka on niin tyhmä

    • Jätetty

      Niin, no mun avomies ajoi viikko sitten perjantaina muuttoautolla pihaan,pakkas kamansa ja lähti, en tiennyt tästä mitään, enkä siitä, että oli hommannut asunnon. On ollut ns. kiltti ja hyväntahtoinen koko liiton ajan, n. 4 vuotta. Tosin aika saamaton, ja usein ajatellut vain omaa etuaan. Suurinosa kotitöistä ja muista huolista on kasautunut mulle ja näistä tietysti on riidelty ja huudettu, kuten aika monessa suhteessa saattaa olla. En ole saanut juuri myötätuntoa osaksi suhteen aikana ongelmien kanssa. Riitoja ei ole koskaan oikein puhuttu auki, eikä sovittu yhteisiä pelisääntöjä, vaan jotenkin vaan sovittu aina seuraavaan riitaan asti. Olin tietysti todella sokissa ja itkeny, miettiny ja ottanut kaikesta syyn niskoilleni, ja saanut pelkkää haukkumista osakseni ex:ltäni. Nyt on tilanne se, että olen yrittänyt korjata,mitä korjattavissa on, olen tunnustanut omat heikkouteni, pyytänyt anteeksi kerta toisensa jälkeen (siis kuitenkaan millään muotoa anelematta häntä takaisin) ja enepää en voi. Mä olen katsonut katsonut peiliin ja tulen ottamaan tästä opikseni tulevassa elämässäni. Yhteistä tulevaisuutta meille ei enää tule. En olisi koskaan uskonut tätä tapahtuvaksi, vaikka suhde on voinut huonosti jo pitkään ja kaiken muun keskellä mun olisi todella pitänyt vielä korjata suhde ja muuttua täysin toiseksi ihmiseksi. Ei olisi pitänyt, mä tajuan että ongelmiin tarvitaan kaksi ja niiden ratkasuun ne samat kaksi, joiden täytyy antaa samanverran panostusta sekä elämän velvollisuuksiin, että suhteen rakentamiseen,korjaamiseen ja ylläpitoon.
      Eli tee ja korjaa mitä voit, jotta voit jatkaa elämääsi. Katso että saat miehen lähdölle oikean syyn, niin voit käsitellä asiaa. Tunnusta omat virheesi ja opi niistä. Näin teet myös seuraavalle kumppanillesi paremman mahdollisuuden onnistua, ja itsellesi toki myös. Mulla on vahva tukiverkosto, jo ympärillä viisaita ihmisiä, jotka on vauhdittanut mun jaloille pääsyä, siksi voin näin pian todeta asioiden olevan tällä mallilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe