Miten elämä heittää

onnikelonnenkätkeköö

häränpyllyä noin vaan? olimme yhdessä yli 3v saman nyt se on loppu meidän tarina.Tekee tosi kipeää.Mies lähti mun elämästä ja takaisin ei tule vaikka mikä olisi.Sen tiedän.Nyt kovin haaste on taas oppia olemaan yksin ja vieläpä nauttimaan siitä.Kyllä on sydän murtunut ja silmät itketyt.Ei ole pahemmin ystäviä joihin tukeutua.Kovin pala on juuri se totuus, että se on nyt ex ja takasin ei tule siinä kohtaa itku tulee ja syyllisyydentunteet et mitä tein väärin vaikka ei niitä edes puida kun ei enää ole yhteyksiä vaan koti ja yksinäinen minä.En uskoisi, että jossain vaiheessa noin vain unohtaisin tän kaiken..?
Miten jatkan elämääni on nyt suurin kysymykseni?

4

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle voitto

Et tehnyt mitään väärin, sillä kolmen vuoden kuluttua totuus aukeaa, enää ei eletä tunnehurmaa.
      Tuo heppu ei koskaan opi elämään kenenkään kanssa pitempää aikaa.
      Nauti siitä että lähti, eikä jää kiusaamaan sinua. Lottovoitto sinulle että lähti.

• 789oiukj

Mistäs sen tiedät, ettei heppu opi koskaan elämään kenenkään kanssa pidempää aikaa?
        Jos ja kun ei ollut tyytyväinen suhteeseen, olisko siihen pitänyt jäädä vain toista miellyttääkseen?

Aloittaja ehkä oppii tämän myötä, että koskaan ei saa laskea elämäänsä ja onnellisuuttaan täysin toisen varaan niin, että putoaa polvilleen, kun toinen lähtee. Parisuhde on kahden ihmisen vapaaehtoinen sidos eikä mikään elinkautinen tuomio, joka ei koskaan tule muuttumaan ja jossa toisen tehtävä on saada toinen tuntemaan itsensä vähemmän yksinäiseksi.

• adhsthg

on se kun ei voi selvittää niitä suhteen asioita puhumalla silloin kun vielä on siinä suhteessa, ei tarvitsisi sitten enää niissä kieriskellä mutta minkäs teet kun pää parka on niin tyhmä

• Jätetty

Niin, no mun avomies ajoi viikko sitten perjantaina muuttoautolla pihaan,pakkas kamansa ja lähti, en tiennyt tästä mitään, enkä siitä, että oli hommannut asunnon. On ollut ns. kiltti ja hyväntahtoinen koko liiton ajan, n. 4 vuotta. Tosin aika saamaton, ja usein ajatellut vain omaa etuaan. Suurinosa kotitöistä ja muista huolista on kasautunut mulle ja näistä tietysti on riidelty ja huudettu, kuten aika monessa suhteessa saattaa olla. En ole saanut juuri myötätuntoa osaksi suhteen aikana ongelmien kanssa. Riitoja ei ole koskaan oikein puhuttu auki, eikä sovittu yhteisiä pelisääntöjä, vaan jotenkin vaan sovittu aina seuraavaan riitaan asti. Olin tietysti todella sokissa ja itkeny, miettiny ja ottanut kaikesta syyn niskoilleni, ja saanut pelkkää haukkumista osakseni ex:ltäni. Nyt on tilanne se, että olen yrittänyt korjata,mitä korjattavissa on, olen tunnustanut omat heikkouteni, pyytänyt anteeksi kerta toisensa jälkeen (siis kuitenkaan millään muotoa anelematta häntä takaisin) ja enepää en voi. Mä olen katsonut katsonut peiliin ja tulen ottamaan tästä opikseni tulevassa elämässäni. Yhteistä tulevaisuutta meille ei enää tule. En olisi koskaan uskonut tätä tapahtuvaksi, vaikka suhde on voinut huonosti jo pitkään ja kaiken muun keskellä mun olisi todella pitänyt vielä korjata suhde ja muuttua täysin toiseksi ihmiseksi. Ei olisi pitänyt, mä tajuan että ongelmiin tarvitaan kaksi ja niiden ratkasuun ne samat kaksi, joiden täytyy antaa samanverran panostusta sekä elämän velvollisuuksiin, että suhteen rakentamiseen,korjaamiseen ja ylläpitoon.
      Eli tee ja korjaa mitä voit, jotta voit jatkaa elämääsi. Katso että saat miehen lähdölle oikean syyn, niin voit käsitellä asiaa. Tunnusta omat virheesi ja opi niistä. Näin teet myös seuraavalle kumppanillesi paremman mahdollisuuden onnistua, ja itsellesi toki myös. Mulla on vahva tukiverkosto, jo ympärillä viisaita ihmisiä, jotka on vauhdittanut mun jaloille pääsyä, siksi voin näin pian todeta asioiden olevan tällä mallilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe