Olen päättänyt hakea eroa ja miksikö? Kun puhe ei auta, ei keskustelu ei mikään. Mies viihtyy sinkkuna. Muutimme vuosi sitten toiselle paikkakunnalle miehen työn vuoksi. Sattuipa naapuriksi poikamiesalkoholisti. Mieheni kun ei sylje lasiin, on elämä mennyt sellaiseksi, että tämän naapurin poikamiehen kans ryyppää ja salaa jopa käy baareissa. Ei auta, vaikka olen sanonut hakevani eroa. Tälläkin hetkellä istuu naapurissa muka naapurin tietokonetta korjaamassa (selityksiä löytyy aina ja valheita). Käväsin siellä, oluttahan siellä kiskottiin. Pyysin kotiin, ei kuulemma ko tekee tietokonehommat loppuun. Tässä nyt olen päättänyt, että maanantai kun koittaa, teen avioerohakemuksen. Aukeaakohan silmät sitten? Tuskinpa! Tiedän sen vain, että kun tajuaa jäävänsä yksin alkaa uhkailla itsemurhalla yms. Vaan enpä ota siihen kantaa, oma on valintansa. Mun ei ole pakko katella tällaista elämää. Pahemmaksi tekee vielä se, ettei mulla ole tällä uudella paikkakunnalla ketään ystävää, olen yksin koirien kans kotona ja mies pitää hauskaa. Ei kiitos, Rakastan itseäni enkä alistu tähän!!
Eron hakeminen
2
247
Vastaukset
- tsemppiä sisko
Sitten vain tavarat kasaan ja uutta elämää kohti. Tuntuu varmasti hyvälle se hetki kun suljet oven ja ajelet kohti uutta ja tuntematonta, haet kahvin mukaan lähimmältä huoltoasemalta :) Siitä se lähtee! Kokeilit mutta se ei riittänyt!
- Kahlittu kohtaloon
Muuta siihen kaupunkiin missä sulla on sukulaisia, läheisiä tai muu vastaava tukiverkosto. Sellainen on hyvä olla olemassa. Kun muutat kauaksi miehestä ei tule houkutusta helposti muuttaa takaisin.
Pakettiautoja saa sellaisia vuokralle, että vuokraa ne lähtökaupungista ja palauttaa sen päätekaupungin vuokrauspisteeseen.
Ja muista, et ole vastuussa ukosta, uhkailee sitten mitä tahansa!
Juopon kanssa ei ole elämää.
Tsemppiä uuteen elämään!
Ps. Tuo kahvilla käyminen toimii muuttoreissulla. Ihmeen vapauttava kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23710292
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486464- 815096
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324690- 403974
- 613354
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253258On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283215Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063