Kiinnostunut nainen välttelee

Kiinnostava mies

Naisilla on joku tällainen omituinen juttu, että jos he tapaavat kiinnostavan miehen, niin he alkavat välttelemään tätä. Tai jos mies huomaa, että nainen katselee häntä, niin naisen pitääkin äkkiä vääntää joku vähän tympeämpi ilme naamalle ja esittää ettei muka katsellut mitään.

30

9183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt olet kyllä heikoilla jäillä..

• Kiinnostava mies

Eikö tästä saa puhua? Onko tämä joku naisten salaisuus?

• Kiinnostava mies kirjoitti:

Eikö tästä saa puhua? Onko tämä joku naisten salaisuus?

Ei vaan en tiedä mitä tarkoitat.

• Naisasialooseri.

Ahaa, no minullahan on sitten paljon kiinnostuneita naisia.

• Kiinnostava mies

On tietysti sitäkin, että vältellään ihan siksi ettei kiinnosta, mutta tämä kiinnostuneiden välttely on ihan oma ilmiönsä.

On tietysti sitäkin, että vältellään ihan siksi ettei kiinnosta, mutta tämä kiinnostuneiden välttely on ihan oma ilmiönsä.

Kerro ihmeessä lisää.

• Välttis Veikko
        papillon_de_maison kirjoitti:

Kerro ihmeessä lisää.

No itse ainakin olen vähän vaikeana töissä erään naisen takia, koska pelkään että syvempi tekemisissäolo vaan aiheuttaa pahempaa ihastuksen tuskaa eikä kyllä nappais mitkään työpaikkasäädöt vaikka toinenki nyt sattuis olemaan kiinnostunut. Että sellanen ihastuksen välttelemis-ilmiö.

• ujo nainen

Et oo koskaan ujoudesta kuullut?

• Kiinnostava mies

Voihan se olla sitäkin, mutta olen tulkinnut, että naisille on myös ylpeyden aihe, että eivät saa esittää liian kiinnostunutta, että se on jotenkin miesten "tehtävä" olla kiinnostunut naisesta ja jos nainen näyttää olevan kiinnostuneempi miehestä, niin se on heille liian nöyryyttävää tai häviävät jonkun pelin tai jotain.

Voihan se olla sitäkin, mutta olen tulkinnut, että naisille on myös ylpeyden aihe, että eivät saa esittää liian kiinnostunutta, että se on jotenkin miesten "tehtävä" olla kiinnostunut naisesta ja jos nainen näyttää olevan kiinnostuneempi miehestä, niin se on heille liian nöyryyttävää tai häviävät jonkun pelin tai jotain.

En ymmärrä tuota ujo-juttua. Miehen toimiessa ko. tavalla se on juuri sen merkki ettei kiinnosta. He ovat suorasukaisia.

• burgerz

En ymmärrä tuota ujo-juttua. Miehen toimiessa ko. tavalla se on juuri sen merkki ettei kiinnosta. He ovat suorasukaisia.

Autismi on vakava sairaus.

• Kylmiä totuuksia

"Naisilla on joku tällainen omituinen juttu, että jos he tapaavat kiinnostavan miehen, niin he alkavat välttelemään tätä."

Olen mies ja itsekin törmännyt tähän. Naiset ilmeisesti pelästyvät voimakkaita tunteitaan minua kohtaan ja juoksevat karkuun.

Sitten naiset ottaa jonkun satunnaisen pillun perässä juoksevan miehen kumppanikseen. Muutaman vuoden päästä tulee ero ja nainen katkerana ihmettelee missä kaikki ne hyvät miehet ovat. :)

• Välttely ei kuitenkaan johda mihinkään vaikka selityksesi on aika uskottava. Ehkä olen itsekin tehnyt joskus niin että pakenen tilanteesta mutta se on enemmän ollut itsesuojelua torjunnasta.

• Kylmiä totuuksia

Välttely ei kuitenkaan johda mihinkään vaikka selityksesi on aika uskottava. Ehkä olen itsekin tehnyt joskus niin että pakenen tilanteesta mutta se on enemmän ollut itsesuojelua torjunnasta.

"Välttely ei kuitenkaan johda mihinkään vaikka selityksesi on aika uskottava."

Mikä oli pointtisi? Välttely juuri ei johdakaan mihinkään koska nainen juoksee miestä karkuun ja ottaa itselleen vähemmän tärkeän miehen kumppaniksi. Kumpikin häviää: Nainen joka ottaa väärän miehen ja se mies josta nainen oikeasti kiinnostui ja olisi saanut myös tunteilleen vastakaikua.

"Ehkä olen itsekin tehnyt joskus niin että pakenen tilanteesta mutta se on enemmän ollut itsesuojelua torjunnasta."

Kuulostaa tutulta jälkiviisastelulta.

Olet pelännyt torjuntaa juuri siksi, koska se mies on ollut sellainen josta olet oikeasti ollut kiinnostunut. Siksi olet ohittanut hänet ja ottanut jonkun miehen jonka torjunnalla tai hyväksynnällä ei ole sinulle mitään merkitystä.

Olet juossut sinusta aidosti kiinnostunutta miestä karkuun ja ottanut itsellesi yhdentekevän miehen tilalle. Nyt yrität epätoivoisesti järkeillä itsellesi tekosyitä, miksi kaikki muut miehet ovat parempia kuin se mies, jota juoksit karkuun.

• Kylmiä totuuksia kirjoitti:

"Välttely ei kuitenkaan johda mihinkään vaikka selityksesi on aika uskottava."

Mikä oli pointtisi? Välttely juuri ei johdakaan mihinkään koska nainen juoksee miestä karkuun ja ottaa itselleen vähemmän tärkeän miehen kumppaniksi. Kumpikin häviää: Nainen joka ottaa väärän miehen ja se mies josta nainen oikeasti kiinnostui ja olisi saanut myös tunteilleen vastakaikua.

"Ehkä olen itsekin tehnyt joskus niin että pakenen tilanteesta mutta se on enemmän ollut itsesuojelua torjunnasta."

Kuulostaa tutulta jälkiviisastelulta.

Olet pelännyt torjuntaa juuri siksi, koska se mies on ollut sellainen josta olet oikeasti ollut kiinnostunut. Siksi olet ohittanut hänet ja ottanut jonkun miehen jonka torjunnalla tai hyväksynnällä ei ole sinulle mitään merkitystä.

Olet juossut sinusta aidosti kiinnostunutta miestä karkuun ja ottanut itsellesi yhdentekevän miehen tilalle. Nyt yrität epätoivoisesti järkeillä itsellesi tekosyitä, miksi kaikki muut miehet ovat parempia kuin se mies, jota juoksit karkuun.

Jaa. No sinä sen tiedät. Paitsi etten ole "ottanut" mitään miestä:D
        Enkä ole väittänyt että joku olisi parempi kuin toinen. Olen vain etsinyt rakkautta. Yksinkertaisesti. Enkä ole löytänyt,..

• Kylmiä totuuksia

Enkä ole väittänyt että joku olisi parempi kuin toinen. Olen vain etsinyt rakkautta. Yksinkertaisesti. Enkä ole löytänyt,..

"Olen vain etsinyt rakkautta. Yksinkertaisesti. Enkä ole löytänyt,.. "

Jos arvioit suunnilleen, kuinka monta miestä on tehnyt aloitteen sinulle, kuinka monta miestä on kysynyt sinua seuraansa, treffeille, kahville, leffaan? Ja kuinka monelle olet vastannut myöntävästi?

• Kylmiä totuuksia kirjoitti:

"Olen vain etsinyt rakkautta. Yksinkertaisesti. Enkä ole löytänyt,.. "

Jos arvioit suunnilleen, kuinka monta miestä on tehnyt aloitteen sinulle, kuinka monta miestä on kysynyt sinua seuraansa, treffeille, kahville, leffaan? Ja kuinka monelle olet vastannut myöntävästi?

Kieltäydyn kohteliaasti vastaamasta kysymyksiin.

• Kylmiä totuuksia

Kieltäydyn kohteliaasti vastaamasta kysymyksiin.

"Kieltäydyn kohteliaasti vastaamasta kysymyksiin."

Älä sitten lässytä ettet muka löydä sopivaa miestä kun olet jakanut pakkeja kaikille sinusta kiinnostuneille miehille.

• Käyttäjätutkimus

Monelleko siinä rakkauden etsinnän ohessa olet tullut antaneeksi reikää?

• ätmi taas lässyttää
        Kylmiä totuuksia kirjoitti:

"Kieltäydyn kohteliaasti vastaamasta kysymyksiin."

Älä sitten lässytä ettet muka löydä sopivaa miestä kun olet jakanut pakkeja kaikille sinusta kiinnostuneille miehille.

Näillä kahdella asialla ei välltämättä ole tekemistä toistensa kanssa. Entäpä jos nainen on ollut fiksu ja torjunut kaikki vonkaavat panoeinot? Kunnon ujot miehethän eivät ole niitä aloitteellisimpia, vai miten se meni ätmit?

• 14+12

Mulla on työpaikalla yksi naispuolinen työkaveri joka vaikuttaa juuri tyypiltäni, mutta tulkitsisin hänen välttelevän käytöksen siksi että häntä ei kiinnosta tippaakaan.
      Jos toinen ei jää juttelemaan esim lounastauolla vaikka aikaa olisi eikä edes katso silmiin jutellessa niin vaikea on muutakaan tulkita vaikka niin kovasti haluaisi.

• näkökulmaa

Näin naisnäkökulmasta voisin kertoa vähän aiheen toisestakin puolesta..

Olen nimittäin huomannut ainakin osassa miehistä (huom. en sano, että tämä pätisi kaikkiin miehiin) sellaisen piirteen, että he haluavat olla tapaamis/tutustumisvaiheessa se "saalistaja", eli mies haluaa olla se joka viettelee naisen, eikä toisinpäin. Tämä tuntuu välillä erikoiselta, mutta olen huomannut, että kun itse olen alussa hyvin aktiivinen, niin kaikki kuivuu kasaan samantien, ja kun taas edes koitan esittää "vaikeasti tavoiteltavaa", niin jo mies kiinnostuu..

Onpa tuossa muutama kaveripiirin mieskin hiprakassa myöntänyt, että näinhän se on; he haluavat olla se, joka hurmaa toisen osapuolen. Kysyessäni syytä, en ole saanut juuri minkäänlaista vastausta, näin vaan kuulemma on...?

• predators

Voipa tuossa olla vähän perää, mutta kohtuus kaikessa. Mielelläni teen sen miehisen aloitteen jos nainen ilmaisee kiinnostuksensa, mutta jos välttelee ja esittää tylyn koppavaa tai suorastaan juoksee pakoon, niin leikkiköön yksin leikkejään tai etsiköön toisen leikkikaverin. Ihan hyvin voi nainenkin tehdä tuttavuutta mieheen, osoittaa kiinnostusta, olla lähestyttävä, mutta jättää sitten sen varsinaisen aloitteen miehelle ilman että tästä miehen "saalistusvietti" kärsii.

• mies.

Olen eri mieltä. Se miksi miehet ei innostu kun olet aktiivinen on vain siksi koska tavoittelet liian korkeatasoisia miehiä. Se miksi miehet innostuvat vaikka olet passiivinen johtuu siitä että nämä miehet ovat saman tai alempitasoisia ja ovat jo alunperin kiinnostuneita susta jo eikä passiivisuudella ole mitään osaa tässä.

Mun mielestä on huvittavaa miksi nainen vetää pakeista aina johtopäätöksen että ei kannata lähestyä.. eikö ikinä tule mieleen se toinen vaihtoehto että ne miehet on parempitasoisia ja jos lähestyisit omantasoisia niin varmasti kiinnostuisivat.

• sillitrooli

Pätee varmastikin kovimpiin jyystäreihin ja panoeinoihin, sun muihin naisten suuressa suosiossa oleviin miehiin.

Se on tosin sanottava noista sinunkin tekemistä aloitteista, että olet luultavasti ihan itseksesi kämmännyt koko jutun. Jos teet aloitteen niin, että päädyt sänkyyn nopeasti jonkun miehen kanssa, tai vähintään pussailemaan, mutta sitten yhtäkkiä vetäydytkin kuoreesi ja odotat miehen viettelevän sinua kuin sinä et olisi ikinä ollut vähääkään aktiivinen, niin se ei hyvin pääty. Siitä on varmasti tuloksena useimmiten se, että mies tulkitsee epäjohdonmukaisuutesi niin, ettet halunnutkaan muuta kuin lyhyttä seikkailua. Tämän jälkeen mies pettyneenä vetäytyy takavasemmalle, ja kiroaa että "saatana taas tuli lortto vastaan...".

Jos aloitat aktiivisena osapuolena tutustumisessa, niin sinun täytyy ainakin hiukan olla aktiivinen jatkossakin suhteen kehittymisessä. Muuten vaikuttaa miehelle (aivan loogisesti) siltä, että halusit vain testata viehätysvoimaasi ja pelata miehen kanssa.

• näkökulmaa
        mies. kirjoitti:

Olen eri mieltä. Se miksi miehet ei innostu kun olet aktiivinen on vain siksi koska tavoittelet liian korkeatasoisia miehiä. Se miksi miehet innostuvat vaikka olet passiivinen johtuu siitä että nämä miehet ovat saman tai alempitasoisia ja ovat jo alunperin kiinnostuneita susta jo eikä passiivisuudella ole mitään osaa tässä.

Mun mielestä on huvittavaa miksi nainen vetää pakeista aina johtopäätöksen että ei kannata lähestyä.. eikö ikinä tule mieleen se toinen vaihtoehto että ne miehet on parempitasoisia ja jos lähestyisit omantasoisia niin varmasti kiinnostuisivat.

Joo, täytyy nyt "mies"-nimimerkille vastata, että minulla ei ole aavistustakaan, että minkä tasoinen nainen olen. Olen uteliaisuuttani lueskellut tätä keskustelupalstaa viime aikoina, ja sitä myöten toki tutustunut näihin atm/ytm- nimikkeisiin.. En taida ihan ymmärtää tätä jaottelusysteemiä, mutta ehkä elämä jatkuu siitä huolimatta.. ;)

Tavoittelenko liian "korkeatasoisia miehiä", vaikea sanoa, lähestymäni miehet ovat vaan sattuneet kiinnostamaan minua, ja en osaa heitä luokitella mihinkään "tasoon" sen enempää.

Ja, "predators"-nimimerkille: en siis tarkoittanut, että tuon "vaikesti tavoiteltava"-säätämseen veisi jotenkin älyttömän pitkälle, kunhan vaan mies saa edes hetkellisesti käyttää alussa "saalistus"- vaihdettaan..

• predators kirjoitti:

Voipa tuossa olla vähän perää, mutta kohtuus kaikessa. Mielelläni teen sen miehisen aloitteen jos nainen ilmaisee kiinnostuksensa, mutta jos välttelee ja esittää tylyn koppavaa tai suorastaan juoksee pakoon, niin leikkiköön yksin leikkejään tai etsiköön toisen leikkikaverin. Ihan hyvin voi nainenkin tehdä tuttavuutta mieheen, osoittaa kiinnostusta, olla lähestyttävä, mutta jättää sitten sen varsinaisen aloitteen miehelle ilman että tästä miehen "saalistusvietti" kärsii.

Niin niin. Kyllä sitä on oikeasti ne miehet jääneet seinäruusuiksi jotka ovat kiinnostaneet. Juurikin siitä syystä että nainen on jäänyt odottamaan sitä että mies saalistaa. En tiedä minkälainen balanssi ko. asiassa pitäisi saavuttaa mutta kyllä itse kyllästyn nopeasti odotteluun ja siirryn askeleen eteenpäin kun mitään ei tapahdu. Siitä on kyse että miten kukakin ymmärtää sen kiinnostuksen merkit vai ymmärtääkö ollenkaan.

• Mistä päättelet...

Mistä päättelet, että naista kiinnostaa?? Mä välttelen aktiivisesti miehiä, joista en ole kiinnostunut. Käännän pään pois, vaihdan toiseen huoneeseen yms. Jotkut eivät vain usko, että se johtuisi siitä, koska kuvittelevat olevansa niin ihania. Yhden kanssa tilanne eskaloitui niin pahaksi, että miehelle oli huudettava niin, että muutkin ihmiset näkivät tilanteen. Tämä 1,5v stalkkauksen jälkeen (seurailua, viestejä jne). Olin kohteliaisuudesta puhunut ko. miehelle kerran pari minuuttia, koska hän lähestyi minua kuntosalilla. Koin hänet kuitenkin heti epämiellyttäväksi ja jatkossa en puhunut. En todellakaan halua enää antaa kenellekään ei kiinnostavalle aihetta olettaa, että minua jotenkin kiinnostaisi.

• mighty mouse

Tämä selittääkin paljon. Yhden stalkkerin vuoksi olet tyly sitten kaikille miehille ja pidät varulta kaikkia miehiä stalkkereina. Jotenkin näinhän se taitaa mennä. Naisilla on aina hirveä suojapanssari minkä yli pitäisi murtautua tai kiivetä.

• Reipas Mies

Nimenomaan 2% muualla kuin nousuhumalassa pissiläikkä kloriittifarkuissa, diskon jytkeessä tehdyistä yökerho-aloitteista koetaan soveliaiksi ja onhan se jo aika norman bates-mies jos puolitoista vuotta kyylää vaikkei nainen lähetä mitään mikrosignaaleja.

Toki useimmilla naisilla ei ole muuta keinoa kuin alku-signaalin jälkeen ignoorata mies tai sylkeä naamaan vee sitä veetätä kun ei ole Beckham tai vastaava maailman tähtimies. Anteeksi olemassaolosta, kiitos moi. Valitseppa siitä "kiitos ei" sitten. Tietenkin on adhd-klovneja jotka vetävät omaa showtaan naisille joka päivä parhaaksi näkemällään kaavalla. Osalle toimii, monelle ei.

Kyllä kai kaksi aikuista ihmistä osaa puhua että jos naista ei kiinnosta, ja mies vaan terrierin innolla pukkaa viestiä ja flirttiä niin kyllä se nainenkin aika outo on jos ei vihellä sellaista peliä poikki. Korostan että naiset ovat työpaikkoja, miehet työnhakijoita- yt-väellä jopa toisinpäin, suosittu yt-mies kerää suosittuja naisia rinkeliinsä tarpeen ja makunsa mukaan.

Kas vain että mies yleensä saa tyhjän tekemättä mitään, mutta ei sinnikästä työtäkään todellakaan joka kerta palkita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2078
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1695
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      110
      1460
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1206
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1004
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      958
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      835
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      779
    9. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      31
      772
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      99
      709
    Aihe