Luin Lord Boredomin aloitusta leffateattereista ja puuttuvista sinkkunaisista. Aiheesta tuli mieleen se, että sinkkunaisten ja sinkkumiesten elämänpiirit ovat usein jotenkin kummallisesti eriytyneet. Itsekään en näe päivittäisessä elämässäni kuin muutamia sinkkunaisia. Kaverini ovat lähinnä miehiä, ja kavereiden kanssa aikaa vietetään miesporukalla. Satunnaisesti mukana saattaa olla tyttöystäviä/ vaimojakin, mutta näissäkään tilanteissa ei näiden naisten sinkkunaiskavereita.
Koko elämässäni on ollut vain pari kertaa tilanne, jolloin olen tuntenut lukuisia sinkkunaisia. Ensimmäinen näistä tilanteista oli lukio. Olin ns. hyvässä lukiossa, ja oppilaista oli tyttöjä aivan järjetön määrä. Varmaan noin kaksi kolmasosaa tyttöjä. Kun sitten oltiin vielä niin nuoria, niin ympärillä oli tosiaan erittäin paljon sinkkunaisia.
Toinen kerta, jolloin ympärilläni on ollut paljon sinkkunaisia, oli huomattavasti vanhempana, mutta tälläkin kertaa kyseessä oli opiskelupaikka. En kerro tarkemmin mikä ala tai missä, mutta kyseessä on paikka, jossa olin vain jonkin aikaa. Naisten ja miesten suhdeluku oli jotakuinkin 80-20. Näistä naisista toki enää alle puolet oli sinkkuja, mutta kun kyseessä oli noin naisvaltainen yhteisö, niin niitä sinkkunaisia oli ihan absoluuttisesti laskettunakin paljon.
Näitä kahta poikkeusta lukuunottamatta tunnistan Lord Boredomin mietteet kadonneista sinkkunaisista oikein hyvin. En edes ole mikään äijien äijä, vaan mielenkiinnon kohteistani löytyy niin miehisiä kuin vähän naisellisempiakin asioita. Tästä huolimatta en tapaa sinkkunaisia juuri ollenkaan. Tai no, jonkun verran tapaan, mutta määrät jäävät niin pieneksi, että harvoin tulee vastaan "sopivia kemioita" ja muita naisten suhdekeksintöjä. Jos tapaisin sinkkunaisia arkielämässäni yhtä usein kuin tapasin lukioaikoina, niin naisen etsiminenhän olisi yhtä juhlaa. Harmi, etten tullut käyttäneeksi tilaisuutta silloin aikoinaan lukiossa. Voi olla, että asiat olisivat niin toisin, etten ollenkaan edes tietäisi millaisia miehiä ovat jyystärikarjut ja panoeinot, ja olisin autuaan tietämätön siitä millaisia ongelmia noista miehistä voi syntyä muille miehille. Ignorance is bliss.
Mutta mitä sanoo palstaraati. Mihin sinkkunaiset katoavat arkielämästä, ja onko se ihan toivottu asia sinkkunaisille, että ei tarvitse olla edes samassa tilassa luuserisinkkumiesten kanssa?
Missä kaikki sinkkunaiset ovat?
27
1634
Vastaukset
- Jännä Jare
Sinkkunaiset on ähkijöiden sängyissä
- anonyymi kurppa
En ole lukenut Lordin aloitusta, mutta olen itse tänään menossa toisen sinkkunaisen kanssa leffaan.
- sanon vaan.
Kuka välitttää jostain käytetystä sinkkunaisesta enään jota joku somali on nus.sinut
- palstaraati
Pariutuneet naiset hylkäävät sinkkuystävänsä, tai eivät ainakaan ala järjestämään näille mitään miestensä sinkkukavereita. Sinkkukaverille soitetaan korkeintaan silloin kun menee huonosti ja pitäisi päästä tuulettumaan ulos. Minulle on enää turha soitella. Jos ystävyys loppuu miehen löytymiseen se ei ystävyyttä ollutkaan. Ei ole kiva olla hätävara.
Kaikki sinkkunaiset eivät jaksa viipottaa yöelämässä. Se on ensinnäkin epäterveellistä (jos juopottelee) että myös kallista touhua. Hakemalla tuskin löytää mitään muuta kuin suruja ja seksinnälkäisiä miehiä, harva siellä on seurustelunkiilto silmissä.
Moni sinkkunainen käy töissä ja harrastelee sekä tapaa perhettään että niitä ystäviä jotka eivät hyljänneet sinkkuuden yhä jatkuessa. Jotkut ovat vallan yksin kun ei ole ketään ja täten hiljalleen passivoituvat koteihinsa. Kun ei kannattanut lähteä kotoa ennenkään miksi siis nytkään.
Nyt tulee tärkein: täytyy muistaa kun sinkkunaisista puhutaan että sinkkunaisia ovat myös ne yli kolmekymppiset, jopa yli neli-viisikymppiset yksinäiset tavisnaiset ja myös ne ei-niin-viehättävät naiset. Ja myös ne, jotka eivät ole korkeakouluttautuneita hyvätuloisia naisia, vaan niitä kaupan kassoja, keittiötyöntekijöitä sekä siivoojia pienine palkkoineen pienissä yksiöissään. Ei niin hehkeää, eikä kiinnostavaa miesten silmissä mutta silti todellista.
Eli se niistä jyystärikarhuista sitten. Kun on miehettömänä vuodesta toiseen ja taistelee toimeentulostaan itsensä uuvuksiin ei ole itsetuntoa lähteä näyttäytymään sinkkumiesten eteen. SItä keräilee voimiaan tulevaan arkeen jotta jaksaa eikä siihen konkurssiin enää pakkeja ja huonoja mieskokemuksia halua. Onnen mahdollisuus on häviävän pieni. Harvoin alipalkattu tavisnainen kelpaa sinkkumiehelle, jolla on jo täydellinen unelmanainen takaraivossaan.
Kuinka ylipäänsä kaksi syrjäytynyttä, hunoitsetuntoista, ujoa ja estynyttä jotka eivät edes tunne paljon ketään, pystyy tutustumaan toisiinsa niin että se johtaa johonkin? Ennuste on erittäin huono.- miksi ei yh
Unohtamatta yksinhuoltajia ja leskiä.
Jonkun ne lapsetkin on hoidettava, ei niitä voi niin vain hylätä.
Moni mies torppaa onnensa antaessaan pakit yhlle, niitä alle kolmekymppisiä lapsettomia, nättejä sinkkunaisia kun ei riitä kaikenikäisille miehille. - ei voi mitään
"jopa yli neli-viisikymppiset yksinäiset tavisnaiset ja myös ne ei-niin-viehättävät naiset"
Poikineet tai hedelmättömät naiset harvoin kiinnostavat normaalia miestä. - normi meno
ei voi mitään kirjoitti:
"jopa yli neli-viisikymppiset yksinäiset tavisnaiset ja myös ne ei-niin-viehättävät naiset"
Poikineet tai hedelmättömät naiset harvoin kiinnostavat normaalia miestä.Ennen vanhaan jo synnyttänyt nainen oli oikeasti parempi valinta kuin neitsyt. Siitä syystä että perillisten saanti oli taattu.
Se siitä normaaliudesta sitten.
Eli haluat jälkeläisiä et naista? Nainen on sinullekin vain välikappale ja pakollinen paha siinä että saat sukusi jatkoon. Eli juuri samanlaista kuin kuvaamassani entisaikojen mallissa.
Et siis halua kumppania vaan sen pakollisen pariutumisen geenien jatkumon varmistamiseksi.
- nöösi_poika
Leffoissa käyvät naiset vain kundikaveriensa kanssa. Ei naiset yksin leffoissa käy!
- pankin tyttö
Minä olen kotona. Ja töissä. Ja taas kotona. Siinä välissä matkalla jompaan kumpaan suuntaan. Kävelemässä tulee käytyä melkein joka päivä ettei mökkihöperyys iske. Kansalaisopiston tunnit on kerran viikossa ja kaupassakin pistäydyn silloin tällöin. Kun tuohon "kehään" jumiutuu tuntuu vaikealta lähteä, siis mihin edes menisin, hakemaan tilanteita joissa tapaisi mukavia vapaita miehiä.
Eli samajen ongelmien kanssa täälläkin pähkäillään. - Kaikki mulle
Minä olen keksinyt yhden paikan missä usein törmään sinkkunaisiin, jopa nuoriin ja kivannäköisiin sellaisiin, mutta en kerro täällä ettei muut miehet tule apajille. Häh häh hää.
- alakoulun ope
Niin minäkin!
- 30vATM
En kyllä tunne yhtäkään sinkkunaista, eikä tunne moni naispuoleisista ystävistänikään. Aikani menee pääsääntöisesti harrastuksissa ja ystäväpariskuntien kanssa. Poikien kesken illan viettoja meillä on todella harvoin. Yleensä illan vietot ovat kaveriporukassa, joissa kaikki muut ovat pariskuntia - paitsi minä. Aikaa tulee myös vietettyä jo jälkikasvua saaneiden pariskuntien kanssa.
Pari kertaa on joku naispuoleisista ystävistäni ihmetellyt, että miksi en koskaan ole juhlissa tai kylässä kenenkään naisen kanssa. Tähän olen vastannut, että en tapaa sinkkunaisia missään, vaikka mielelläni edes treffeillä kävisin. No tästähän yksi naisista suivaantui ja päätti, että hoitaa minut treffeille jonkun sinkkukaverinsa kanssa. Mutta yllätys yllätys - ei hänenkään tuttavapiiristä löytynyt yhtään sinkkunaista.
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että 25-35 vuotiaita sinkkunaisia ei yksinkertaisesti ole. - 6+18
Jeps, aika vähissä on yli 25-vuotiaat naiset, joilla ei jonkinlaista suhdekuviota olisi menossa. Mutta:
nämä suomi24 treffien sinkkunaiset!
Sinkkumiehenä minulla on profiili s24:ssä, mutta koska en usko nettideittailuun ollenkaan, niin en ole kirjoittanut profiiliin mitään. Profiili on vain siksi, että joskus tapan aikaa katselemalla onko tuttuja naisia etsimässä miestä.
Mutta kyllä pitää ihmetellä, kuinka nämä noin kolmekymppiset naiset pitävät profiilia kuukausitolkulla netissä. Siellä on kuitenkin varmasti satoja miehiä, jotka oikeasti etsivät naista tositarkoituksella.
Ovatko nämä naiset o i k e a s t i vapailla markkinoilla kuukaudesta toiseen? S24:ssä on kuitenkin paljon todella kauniitakin naisia, jotka profiilitekstissään antavat itsestään ihan fiksun käsityksen. Onko näillä naisilla rima liian korkealla vai mikä on ongelma?
Itse työskentelen naisvaltaisella työpaikalla. Siellä on ollut vuosien mittaan monta kymmentä 20-35v naista, mutta todella harvoin heistä kukaan on sinkkuna. Itse asiassa ei tule ketään mieleen, joka olisi ollut yli puolta vuotta putkeen sinkku, aina jotain sutinaa tuntuu olevan jonkun kanssa.- 29vneitsyt
Eihän tuo muutaman kuukauden treffi-ilmoitus ole mitään. Monet ovat roikkuneet vuosia samalla ilmoituksella ja joskus myös samalla vuosia vanhalla kuvallakin. Odotukset taitavat olla hieman korkealla.
- mies.
Eiks suomes ole miljoona sinkkua joten puolet on varmaan naisia. En tosiaan tiedä missä ne kaikki ovat, treffi palstoilla kai odottamassa että unelmien poikamies kosii ja tulee valkoisella ratsullaan hakemaan kotiovelta. Ei naiset lähde kotoo elleivät tiedä miehen olevan rikas joten turha sitä sitten muuten itseään rasittaa.
- dsads
No yksinäiset naiset ovat yli 55-vuotiaita, miehet 20-40 vuotiaita.
- 29vneitsyt
Veikkaan että aika harva nainen on oikeasti sinkku. Nykyään tuntuu olevan muotia harrastaa näitä "friends with benefits" -suhteita, joissa siis paneskellaan ilman suurempia sitoumuksia. Näin ollen teoriassa nainen on sinkku, mutta tyydyttää tarpeensa panomiesten ringeissä ja täten ollen ei tarvitse oikeaa parisuhdetta.
- rölli peikko
Maaseudun sinkkunaisista suurin osa muuttaa lukion jälkeen etelän suuriin kaupunkeihin. Siis sinkkunaiset löytyvät sieltä.
- kurpahko
Eiköhän nykyaikana lähes kaikki sinkut nökötä tietokoneen äärellä omissa koloissaan. Niin miehet kuin naisetkin.
Kun netti on vallannut ihmisten elämästä yhä suuremman osan, on kasvokkain kohtaaminen yhä harvinaisempaa herkkua. Oli asia mikä tahansa.
Ei minunkaan tarvitsisi välttämättä kotoani mihinkään lähteä, ja elämä sujuisi ihan kivasti. Voisin tilata kaiken tarvitsemani kotiin viihteestä ruokaan, ja hoidella kaikki tarvittavat velvollisuudet siinä samalla. Töissä ehkä joskus pitäisi piipahtaa.
Näin se world wide web on yhdistänyt maailmaa :D - Ei ole olemassa
mitään sinkkunaisia. Kaikkien naisten päällä käy ähkimässä joku iljettävä paska
- Vähissä ovat
No enpä tiedä. En minäkään törmää sinkkunaisiin oikein missään. Työpaikalla on jonkin verran naisia, mutta yksikään ei taida olla sinkku. Yhtä nuorta naista luulin sinkuksi, mutta silläkin on avopuoliso.
Jossain kuntosalilla tai muissa treeneissä voi nähdä tuntemattomia naisia jotka ehkä voisivat olla sinkkuja, mutta ovat yleensä tosi nuoria joten ei viitsi edes yrittää ja sitä paitsi naisethan ovat salilla vain treenatakseen tai pitämässä hauskaa yksinään, mutta eivät tosiaankaan mitään miehiä etsimässä, joten heidät on parempi jättää rauhaan.
Kavreista ja kavereiden kavereista käytännössä kaikki naiset ovat varattuja. Jos joku on eronnut, niin on ollut heti uusi mies katsottuna. Elokuvissa, konserteissa yms näkee naisia lähinnä vain miesseurassa. Netin sinkkunaisista kukaan ei edes vastaa jos viestiä lähettää.
Sitä paitsi valtaosalla niistä harvoista sinkkunaisistakin tuntuu olevan aina joku vakipano tai muu säätösuhde meneillään. - nytäkkiä00
Tästä sinkkujen kohtaamattomuudesta puhuin eilen serkkuna kanssa. Leikimme ajatuksella, että pitäisi kehitellä jokin sovellus älypuhelimiin, joka auttaisi kaksi sinkkua tutustumaan toisiinsa kun kohta eletään vuotta 2014. Sovellus olisi osa samankaltaista deittipalvelua kuin suomi24:sen Treffit. Esimerkkinä Maija on täyttänyt kriteerit sovellukseen ja ne täyttävän miehen (jolla myös on sovellus) tullessa vaikka kaupassa vastaan, puhelin ilmoittaisi siitä molemmille..tjsp :D
Itselläni on ainakin vaikeuksia selvittää miesten siviilisääty, jos jossain törmään mukavan näköiseen yksilöön. Olen myös useampaan otteeseen saanut kuulla jälkikäteen, että miehet luulevat minua varatuksi eivätkä sen vuoksi ole tulleet juttelemaan ( tiedä sitten pitääkö paikkaansa..).
Sinkkuja on PALJON ja kontakteja ei saada tarpeeksi. Nettodeittailu ei sovi kaikille, joten tuon mainitsemani sovelluksen avulla sinkut saisivat edes vinkkiä, että säilykehyllyn toisella puolella voisi olla potentiaalinen deitti?
Olipa taas sepostus, sori! - hämmästelijää
Ei voi kuin ihmetellä. Mun tuttavapiirissä on kaikenikäisiä sinkkuja, sekä miehiä että naisia. Työ- ja kaveripiirin ikäjakauma suunnilleen 20-45. Tunnen prosentuaalisesti varmaan enemmän sinkkuja kuin seurustelevia. Ja meitä sinkkuja pyörii joka puolella - myös niitä naisia. Törmään tuttuihin sinkkunaisiin jatkuvasti salilla, kaupassa, baarissa, kahvilassa, kadulla, töissä... Juuri tuossa joulun tienoilla leffassa käydessäni huomasin kaksikin tuttua sinkkunaista, toisen ennen ja toisen jälkeen leffan. Kumpikin oli yksinään liikenteessä. Tapaan päivittäin sinkkunaisia. En tiedä missä tyypit asuu jos tuntuu ettei sinkkunaisia kävele jatkuvasti vastaan, täällä Helsingissä tuntuu kyllä vaeltelevan runsaasti vapaita naisia ympäriinsä.
- viva74
Hupsista! Sinkkumiehet ei tapaa sinkkunaisia kun taas sinkkunaiset ei tapaa sinkkumiehiä ;)
Itse olen sinkkunainen. Käyn töissä, lenkillä, kuntosalilla, kaupassa, uimassa, kirjastossa jne. Olen liikunnallinen, pitkähiuksinen, hymyilevä.. Silti en niitä sinkkumiehiä vain tapaa missään. Ainakaan täällä Oulu-Kempele suunnalla :D- 17+7
Moni nainen ei myöskään tapaa sen takia, että vasta 40v miettii koko asiaa. Ensin keskitytään vain siihen työuraan ja sitten vanhana mietitään, että nyt ois kiva saada joku.
- aina yksin
Itse tunnen sinkkunaisia esimerkiksi töistä ja harrastuksista. Tunnen kolmekymppisiä ja ihan nättejäkin naisia jotka eivät ole paljoa edes seurustelleet.
Itse olen elänyt lähinnä parisuhteissa. Pitkissä sellaisissa, mutta aina on kaveripiirissä ollut sinkkunaisia myös. - Anonyymi
Si kku naiset soittakaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789