Voisin pakata kimpsut ja kampsut. Mitä töitä minulle löytyisi ja minne pääsee helpoiten ilman koulutusta ja sanottavaa ammattitaitoa?
Löytyykö 50 v miehelle töitä mistä?
4
276
Vastaukset
- 51 v ja turhautunut
Toivottavasti löydät töitä.
Minusta tuntuu siltä, että täältä on pakko lähteä muihin maihin työnhakuun.
51 v nuorena miehenä en tunnu saavan Suomesta töitä, vaikka olen juuri päivittänyt insinööritutkinnon ja kohta saan maisteri -tason tutkinnon. Taustallani on reilusti vaativaa työkokemusta sekä yrittäjyyttä.
Ei siinä mitään, hyvähän täältä on häipyä ammattitaidon ja hyvän koulutuksen kanssa, kun on lapset jo kasvatettu, velat maksettu sekä harjoiteltu tarpeeksi perhe-elämää.
Säälittävää vaan tämä Suomen ikäsyrjintä työmarkkinoilla, mihin on tullut törmättyä vuoden työnhakuyritysten aikana. Härsiä hallituksen tukemaa toimintaa!
Ei hyvää seuraa, kun kokeneet konkarit kaikkoaa yrityksistä ja pelijonnet tunkee aloille.
Riitti kiitti ja kohti todella Uutta Vuotta 2014!- gttgtgtg
"Ei hyvää seuraa, kun kokeneet konkarit kaikkoaa yrityksistä ja pelijonnet tunkee aloille"
Ei ne sun pelkäämät "pelijonnet" tunge mihinkään. Ei nekään työllisty jos niillä ei ole koulutusta ja/tai työkokemusta alalta ja vaikka olisi molempia niin nykypäivän Suomessa se ei sitä, että henkilö työllistyy varmasti. Täällä on massatyöttömyys ja työpaikkoja on todella vähän. Tälläkin hetkellä mol.fi-sivustolla näyttäisi olevan vain 8515 ilmoitusta.
- kahlannut
Mee Norjaan ja edellyttää, etä menet sinne, etkä vain lähetä sähköpostia.
Toivottavasti osaat jotakin pohjoismaisista kielistä ei suomi, alkuunsa kannataa kuitenkin etsiä notja työvoimatoimiston sivut googlelta ja katsella siellä vähän osviittaa, eikun menoksi. - sottapytty!!!!
Siivoojan töitä on aina, mutta kun mies kyseessä, mahtaako tulla puhdasta????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966