Voisin pakata kimpsut ja kampsut. Mitä töitä minulle löytyisi ja minne pääsee helpoiten ilman koulutusta ja sanottavaa ammattitaitoa?
Löytyykö 50 v miehelle töitä mistä?
4
250
Vastaukset
- 51 v ja turhautunut
Toivottavasti löydät töitä.
Minusta tuntuu siltä, että täältä on pakko lähteä muihin maihin työnhakuun.
51 v nuorena miehenä en tunnu saavan Suomesta töitä, vaikka olen juuri päivittänyt insinööritutkinnon ja kohta saan maisteri -tason tutkinnon. Taustallani on reilusti vaativaa työkokemusta sekä yrittäjyyttä.
Ei siinä mitään, hyvähän täältä on häipyä ammattitaidon ja hyvän koulutuksen kanssa, kun on lapset jo kasvatettu, velat maksettu sekä harjoiteltu tarpeeksi perhe-elämää.
Säälittävää vaan tämä Suomen ikäsyrjintä työmarkkinoilla, mihin on tullut törmättyä vuoden työnhakuyritysten aikana. Härsiä hallituksen tukemaa toimintaa!
Ei hyvää seuraa, kun kokeneet konkarit kaikkoaa yrityksistä ja pelijonnet tunkee aloille.
Riitti kiitti ja kohti todella Uutta Vuotta 2014!- gttgtgtg
"Ei hyvää seuraa, kun kokeneet konkarit kaikkoaa yrityksistä ja pelijonnet tunkee aloille"
Ei ne sun pelkäämät "pelijonnet" tunge mihinkään. Ei nekään työllisty jos niillä ei ole koulutusta ja/tai työkokemusta alalta ja vaikka olisi molempia niin nykypäivän Suomessa se ei sitä, että henkilö työllistyy varmasti. Täällä on massatyöttömyys ja työpaikkoja on todella vähän. Tälläkin hetkellä mol.fi-sivustolla näyttäisi olevan vain 8515 ilmoitusta.
- kahlannut
Mee Norjaan ja edellyttää, etä menet sinne, etkä vain lähetä sähköpostia.
Toivottavasti osaat jotakin pohjoismaisista kielistä ei suomi, alkuunsa kannataa kuitenkin etsiä notja työvoimatoimiston sivut googlelta ja katsella siellä vähän osviittaa, eikun menoksi. - sottapytty!!!!
Siivoojan töitä on aina, mutta kun mies kyseessä, mahtaako tulla puhdasta????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647