Haluaisin jollakin shokkivärillä dip dye värjäyksen, mutta en osaa päättää mikä väri sopisi. Otin netistä tällaisen kuvan, jossa on lähes saman väriset hiukset kuin minulla http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/4101/2012/11/img_2866e.jpg
Rakastan pinkkiä noin yleisesti värinä, mutta sopiiko se tukkaan?
Osaisitteko suositella mikä väri voisi minulle sopia? :) Tuntuu siltä että dippaus näyttää niin hyvältä blondeilla, mutta toimiiko edes ruskeisiin hiuksiin? :/
Shokki dippaus, mikä väri?
4
156
Vastaukset
- jepulis
mun mielestä oikeestaan mikä väri vaan sopii ruskeisiin hiuksiin (:
itellä oli viime vuonna mustissa hiuksissa siniset latvat ja tykkäsin kyl kovasti ! - karahvi
Sun pitää tehdä ensin värinpoisto siihen kohtaan mihin haluat shokkivärin tulevan, muuten ei toimi :) Kannattaa etsiä netistä paljon tietoa ennenkuin rupeaa värjäilemään niin ei tule yllätyksiä!
- dark red with brown
Mulla on ruskeet hiukset ja kävin kampaajalla tekemässä dip dye värjäyksen ja väriksi laitettiin tummanpunaista :) Sopii ainaki mulle tosi hyvin, toisen puolesta on vähän hankala väriä päättää.
- hemuli85
siniset on mun mielestä kivat itekki oon värjäämässä tumiin hiuksiin sinisii latvoi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241