Ryhmäliikuntaan ylipainoisena miehenä

pläski

Ryhmäliikunta tunnit ovat loistava tapa parantaa kuntoa, mutta ongelmani on se, että miehenä en vain kehtaa mennä niihin. Joskus kilpaurheiluaikoinani kävin aina silloin tällöin, enkä nähnyt sitä ongelmana. Näytinkin ihmiseltä ja olin hyvässä kunnossa.

Nyt olen alkanut pitkän tauon jälkeen harrastamaan liikuntaa, mutta en kehtää mennä ryhmäliikunta tunneille. Olen non 10-15 kiloa ylipainoinen, huonossa kunnossa ja mies. Ainoa mitä ajattelen on se, että minua pidetään jonain pervona takapuolien kyttääjänä, jos lähden tunnille ähiseen naama punaisena. Se mitä olen myös lukenut, että miehet eivät ole oikein tervetulleita näille tunneille juuri sen pervon leiman takia. Tämä vielä yhdistettynä huonoon kuntoon ja ylipainoon, niin minulle varmasti soitettaisiin poliisit. Kun niitä paheksuvia katseita sai hyväkuntoisenakin miehenä...

153

7075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos pelkäät leimautumista, niin painele eturiviin! Silloin ei voi kukaan väittää, että tulit katselemaan takapuolia!8D

      Mutta ihan ymmärrettävä tuo epävarmuus. Meitsi antaa kuitenkin vahvaa vihreää valoa: Anna mennä ja anna palaa! Keskity siihen omaan juttuusi äläkä välitä akkojen kalseista katseista tai kaakatuksesta: kaikkein vahvimpana ne on kuitenkin sun oman pääsi sisällä. Tahdon aidosti uskoa, että jokainen meistä lähtee salille keskittyäkseen itseensä ja omaan suoritukseensa, niin naiset kuin miehetkin.

      Ja hani, mä uskon et sä näytät edelleen ihmiseltä. No worries.

      Tsemppiä!

      • kanki kaikkonen

        Naisille se ois mieleen kun mies on eturivissä pyllistelemässä, ainakin niille takarivin naisille.


      • perässä :) tullaaN

        Komppaan batmaxia, kyllä sinne lähdetään hakemaan itselle hyvää oloa liikunnan kautta, kivassa ryhmässä. Voisin kärjistää, että tuskin ne naisetkaan mitään rekkalesboja ovat..

        Nauti liikunnasta ja jos saat itseäsi timmimmäksi siinä samassa, on se vain plussaa. Muista, että jo 5% painonpudotus on hyväksi elimistölle.


      • Mene vaan!

        Itseäni eivät miehet jumpassa haittaa. Kyllä siellä jumpissa on läskejä ämmiäkin, ajattelen kaikista sellaisista vain, että "hyvä että joku läski kerrankin yrittää tehdä asialle jotain!"

        Yleiset liikuntaryhmät ovat tarkoitettu kummallekin sukupuolelle. Jos joku nainen on erityisen herkkä, voi hän suunnata vain naisille suunnatulle kuntoklubille.

        Miehelle on kuitenkin kynnys tulla "naisellisen lajin" pariin, joten päinvastoin arvostan tällaisten rohkeutta aina. Eri asia sitten jos todellakin selvästi tuijottelet sopimattomasti, niin sitten kyllä ihmiset häiriintyvät. Joten pidä katseesi kurissa!

        Kun 90-luvulla kun aerobic vasta tuli Suomeen, ei sitä ollut joka paikassa tarjolla. Muistan hyvin, kuinka lähiseutuni Naisvoimistelijoiden ryhmään tuli 1. kertaa koko seuran historiassa yksi mies! Hänestä tosin huomasi selvästi, että hän oli siellä vain ja ainoastaan pitämässä kunnostaan huolta, eikä tiirailemassa. Aerobicissa ei tuolloin ollut kauheasti vaihtoehtoja myöskään harrastuspaikoissa, joten senkin puolesta oli ymmärrettävää, että mies tuli jumppaamaan sinne missä sitä oli tarjolla.
        Arvostin todella hänen rohkeuttaan uskaltautua ainoana miehenä naisvoimistelijoiden ryhmään! Pitää totisesti olla munaa että sellaiseen pystyy! Sitten seuran nimi vaihdettiinkin vain seudun Voimistelijoiksi, sillä mukana oli nyt yksi mieskin!


      • toiveaho
        kanki kaikkonen kirjoitti:

        Naisille se ois mieleen kun mies on eturivissä pyllistelemässä, ainakin niille takarivin naisille.

        kanki kakkonen vetää sitä satu toiveahoo bee-rappuun,siks ei tuu mukuloita näille!!
        kanki kakkonen ei ymmärrä vetästä kankeensa sinne toiveahon aa-rappuu!!


      • havainnut
        kanki kaikkonen kirjoitti:

        Naisille se ois mieleen kun mies on eturivissä pyllistelemässä, ainakin niille takarivin naisille.

        Uimahallien altaissa on valvonta-aukkoja kameroineen. Lieneekö niitten ruutujen takana pervoja??


      • näitkö usnia
        havainnut kirjoitti:

        Uimahallien altaissa on valvonta-aukkoja kameroineen. Lieneekö niitten ruutujen takana pervoja??

        minkäslaisii kameroita siellä o


    • Valinnan vapaus

      Jos vaan 10-15 ylimääräistä, ei se edes ole paljon.
      On siellä myös naisissa erilaisia liikkujia.

      Anna mennä ja valitse vain sopiva jumppa, turha yrittää askelkuvioita, jos ei pysy alkuunkaan rytmissä. Spinning sopii ainakin, siellä on helpompi säätää rasitusta oman kunnon mukaan, eikä tarvitse yrittää olla jossain pilates asennossa jännityksessä ja tasapainoa etsimässä.

      • plösö.

        Kyllä naisetkin kyyttää miesten jakoväliä joten sinne sekaan vaan.


    • 8+15

      Sinne vaan, mun mielestä meidän jumpilla ei katsella ketään karsaasti, vaan kaikki otetaan avosylin vastaan.

    • Sekaan vaan!

      Mun kokemukseni mukaan "naisten" jumpille osallistuvat miehet saavat yleisesti pelkästään positiivista huomiota. Ovat rohkeita ja ennakkoluulottomia, toimeentarttuvia, varmasti hyvää aviomiesainestakin... ;-)

      Varmasti eri asia, jos joku ei edes treenaisi, vaan tuijottelisi vain muita treenaajia.

      Kannattaa ottaa paikka mahdollisimman edestä, jos pelkäät kyttääjäksi leimautumista.

      Varmasti löytyy niitäkin naisia, joista on kiusallista täristyttää höllyviään naamasi edessä. Omalla käytökselläsi voit hälventää kiusaantumisia.

    • 4 18

      Hyvä että olet ymmärtänyt pysyä pois, meillä ainakin lähtee ryhmästä ainakin 5 pois jos siellä alkaa joku mies käymään säännöllisemmin. Toistaiseksi on saatu yrittäneet aina pois muutaman kerran jälkeen. On se kumma kun miesten pitää tuppautua naisille suunnattuihin liikuntamuotoihin. Pysyisitte siellä kuntosaleilla.

      • Jumpappaa

        Mukaan vaan! Naisille on omia saleja ja jumppia, jos ei sekajumpassa viihdy. Kannustan kaikkia. Hyvä vaan ja läskit lähtee jumpassa. Mukavaa liikunnallista sesonkia sulle ja kaikille!


      • Åsvik
        Jumpappaa kirjoitti:

        Mukaan vaan! Naisille on omia saleja ja jumppia, jos ei sekajumpassa viihdy. Kannustan kaikkia. Hyvä vaan ja läskit lähtee jumpassa. Mukavaa liikunnallista sesonkia sulle ja kaikille!

        Suosittelen spinningiä, varsinkin tunnin jälkeen NAISten pyörien satuloiden tuoksut parasta ikinä..!


    • Tuijotusteppå

      Sinne vaan!

      Sitävartenhan naiset siellä kireissä trikoissa käy, että niitä tuijotettaisiin.

    • Max Martin

      Sellaisiakin mielipiteitä on, että naisille kokonaan omat jumpat, mutta Fitneksen se varsinainen johtaja on mies, eikä hän hyväksynyt tätä mielipidettä, joten ryhmäliikuntatunnit on molemmille tarkoitettuja. Silloin alkuun oli sitäkin koulukuntaa, että jumpat olisi vain naisille sopivia hyppytanssitunteja, mutta entinen aviomieheni, joka johtaa Fitnesstä, ei suostunut siihen. Tai ainakin zumba olisi pitänyt saada vain naisille, mutta ei hän siihenkään suostunut ja siitä tulikin sitten jo supersuosittu, mutta ei sitä koskaan ole miehille edes suunniteltu. Miehet vaan tykkää siitä jostain syystä, vaikka se minun mielestä onkin aika naisellista. Minä sain sitten kaikki maailman miehet heiluttamaan persettä zumban tahtiin, että enpä olisi ikinä todeksi uskonut millaiseksi maailma muuttuu.

      • pertza

        et ilmeisesti satu tietämään että zumba on miehen kehittämä laji.. kuulostipas vähän typerältä se mitä kirjoitusongelmiltasi sain tekstistäsi selvää..


    • Nainen Kaarina

      Miehille on kuule ihan omat ryhmänsä, vai miksi haluaisit mennä naisten ryhmään? Onko syy tosiaan toi,että oot "pervo takapuolien kyttääjä?" O.o

      • heiHALLOO

        Ja mitähän sinunkin päässäsi liikkuu O.o


      • Ihmettelijä'

        Vaimoni kävi aiemmin jumpassa eräällä koululla ja itse kävin ulkona tunnin juoksulenkilä samaan aikaan. Lenkin jälkeen tulin usein koulun aulaan lämmittelemään ja venyttelemään vaimoa odotellessa.
        Samaan aikaan aulaan oli kerääntynyt joukko naisia odottelemaan seuraavan tunnin alkamista.

        Muistan hyvin heidän epämääräiset mulkoilut itseäni kohtaan ja sittemmin odottelinkin tunnin päättymistä autossa parkkipaikalla.

        summasummarum :
        Nainen Kaarina on varmasti ihan oikea ja todellinen ihminen !!!


      • takatakataa

        Joo, kyllä!


      • Jaksaa jaksaa

        Meidän salilla kaikki on sekajumppia, joten sekaan vain.


      • Äijä kahvakuula.

        Kyllä näin on ja sitten on sekaryhmiäkin. Miehillekkin on äijä kahvakuulaa ja vesijumppaa ja isommalla paikkakunnilla vaikka mitä. Toki jos kuuluu johonkin ryhmään joille järjestetään eri jumppia niin silloin on hyvä niin naisten kuin miesten mennä. Oli mikä ryhmä tahansa niin kyllä siinä keskittyy vaan omaan suoritukseen eikä varmasti pitäisi olla aikaa tuijotella muita. En edes tiedä että pääseekö miehet naisille suunnattuun ryhmiin.


      • paljon miinuksia

        tätä käy joka päivä sama ihminen 3-10 kertaa miinustamassa


    • Pervot naiset

      Naiset haluavat esitellä pyllyjään. Jos et kähmi heitä, niin he suuttuvat. Eli mene vaan ja muista puristella heidän pakaroita.

      • kanki kaikkonen

        Ne jumppa naiset käyttävät sinua jumppapallona, jos noin teet.


    • jklm

      HEH...Tällä te naiset nipotatte,kun miehet tulee samaan ryhmään,mutta kuitenkin tykkäätte esitellä kaupungilla pyllyjä paljastavissa vaatteissa miehille....Eikö ole vähän ristiriitaista??

    • bodypumppaaja

      No mun bodypump-tunneilla käy ainakin vakkarimiehiä. Kyllä sen huomaa, kuka on tullut treenaamaan tosissaan. Tosissaan olevat on edempänä, josta ohjaajan ohjaus näkyy ja kuuluu paremmin ja keskittyvät treeniinsä. Takarivissä on sitten ne perseentuijottajat.
      Mutta aloittajalle neuvona panosta tekniikkaan, yritä tehdä hyvin. Itselleni ainakin sellainen mies on vakavasti otettava joka tekee liikkeet oikein ja musiikin tahtiin ja kuuntelee ohjeet eikä huitele omiaan.

      • eihomo

        Älä kuvittele,että sun läskiperseestä kukaan on kiinnostunut!


      • Jonna Pervomaa

        Miten siinä luulosairas näet selkäsi taa? Tämä on sinulle "bodypumppaaja". Kenelle sinä sitä ahteriasi kavennat, ellet miesten silmille?


      • pithän se arvata
        eihomo kirjoitti:

        Älä kuvittele,että sun läskiperseestä kukaan on kiinnostunut!

        No niin, nähtiinhän se taas, että miehet ei naisten tunneille mene kuin niitä pyllyjä tiiraamaan. Piti heti ottaa hernettä nenään kun annettiin ohjeita oikeaan treenaamiseen.


      • bodypumppaaja
        pithän se arvata kirjoitti:

        No niin, nähtiinhän se taas, että miehet ei naisten tunneille mene kuin niitä pyllyjä tiiraamaan. Piti heti ottaa hernettä nenään kun annettiin ohjeita oikeaan treenaamiseen.

        No miksi ei saa antaa ohjeita treenaamiseen? Treenamisen takiahan aloittaja on sinne tunnille menossa, toivottavasti. :)
        Vinkit koskivatkin sitä, millä tavoin voi antaa itsestään vakavasti otettavan kuvan.
        Hyviä treenejä vain sullekin.:)


      • bodypumppaaja
        Jonna Pervomaa kirjoitti:

        Miten siinä luulosairas näet selkäsi taa? Tämä on sinulle "bodypumppaaja". Kenelle sinä sitä ahteriasi kavennat, ellet miesten silmille?

        No tulikin just hyvä muistutus siitä, miksi en käy täällä s24:ssä juurikaan keskustelemassa.
        Täällä keskustelee kaikki länkyttäjät joilla ei ole keskusteluihin sisällöllistä annettavaa.


      • ympäristöasiat EVVK

        No, minä miehenä menisin ainakin alkuun sinne takarivin taaviksi, jottei tumpelouteni näkyisi niin selvästi niille kovassa kunnossa oleville vakinaisille.
        Ja juuri joku bodypump ja spinning voisi treenimuotona kiinnostaa.

        Pitäisi vissiin hommata joku tekstitetty treenipaita tyyliin: "Seriously. I am not here for your asses. I prefer assholes."


      • Valas
        Jonna Pervomaa kirjoitti:

        Miten siinä luulosairas näet selkäsi taa? Tämä on sinulle "bodypumppaaja". Kenelle sinä sitä ahteriasi kavennat, ellet miesten silmille?

        Pervomaalle tiedoksi, että tekee kyllä jotain väärin jos se pumpissa kapenee. Päinvastoin, tulee muotoa ja kiinteytyy. Ja mä en ainakaan ole niin epäitsekäs, että treenaisin miehiä varten. Kaikki meistä ei hei vaan viihdy paksun rasvakerroksen sisällä!? Sitä paitsi pysyy hyvässä kunnossa, ja mitä parempi lihaskunto, sen parempi vastustuskyky. Tutkittu juttu.


      • jonnat on perfectfit
        Jonna Pervomaa kirjoitti:

        Miten siinä luulosairas näet selkäsi taa? Tämä on sinulle "bodypumppaaja". Kenelle sinä sitä ahteriasi kavennat, ellet miesten silmille?

        jonnillla on timmit pyllyt mitä niitä tunnen


    • Löydä omasi

      Sinne vain mukaan. Kyllä naiset erottavat kyttäilijän liikkujasta.
      Kahvakuulatunneilla miehiä on noin kolmannes.
      Jos et ole ennen tehnyt askelluksia, niin kannattaa kysyä salilta, missä jumpissa ne ovat helppoja. Olen käynyt vuosikaudet ohjatuissa jumpissa ja aerobicista pysyttelen nykyään poissa.

    • Urban_1

      Saahan sitä lattiaankin tuijottaa, ellei perse kiinnosta :)

    • aamulla vilkuillut

      Jos mies vilkuilee naisen takamuksia, se ei ole pervon vaan normaaliuden merkki!

      • jebouuu

        nyt ollaan asian ytimessä!


    • kanki kaikkonen

      Netistä löytyy trikoo pylistelijöitä eikä niitä tartte jumpparyhmiin lähteä tuijottamaan.

      • minä en.

        elätkö mieluummin virtualisessa maailmassa


    • Mene ihmeessä

      ÖÖTOTA..Mene ihmeessä ensitöiksesi kirurgille joka tekee sulle rasvaimun ja näin saattaa sinut "salikuntoon".. "pikkurahalla", Samalla käy valkaisemassa tupakankellastamat hampaasi,.

      Tonkaltaisilla tyhjäpäille tarkoitetuilla kuntosaleilla käy juurikin niitä jotka haluavat tullla nähdyksi ja ihailun kohteeksi.

      Jotkut Blondiakat saattaa saada jopa kiksejä kun heitä joku mies "kuolaa", tai pikemminkin heidän mielikuvituksensa sen saa aikaan.

      Todellisuudessa mies katsoo säälivästi sitä siiderivalasta joka on ängennyt itsensä jumppasalille.

      Nää kuntosalilla käyvät ja siitä kalliin maksun maksavat ovat sikälierikoista väkee, että he ajavat kotoaan autolla salille ja takaisin kotiin soffalle tv,tä katsoon sipsiä ja kokista kaksinkäsin naamaansa lappaen.

      Järkevintä olisi mennä jalkaisin juosten tai reippaasti kävellen ja näin hyödyntäisi matkat kuntoilemalla.

      Kaiken huippuna on ihmiset jotka ostaa kaikenmaailman kunto-soutulaitteita kotiinsa tv-shopista, kuvitellen että jo ostaessaan ko. vehkeet kunto suorastaan koheneee. Jonkinaikaa niillä reenaten ne kohta unohtaen nurkkaan pölyttymään.

      • eocky metsästä

        hyötykuntoilu on paras jokainen viisas sen tunnustaa. naurettavinta tosiaa ajaa salille alle 5km sitten ostaa merkkitrikoot jne merkki JUOMAPULLO ja siellä vatvoa laitteissa siis bodata.


    • jorma3

      Minä miehenä ainakin käytän napeita trikoohousuja jumpassa ja katselen muita vastaavia miehiä. Silloin olen normaali homo, joka on oikein hyväksyttävää nykyään, enkä mikään pervo naisten katselija! Kannattaa sinunkin kokeilla, ei se seksuaalisen suuntautumisen vaihtaminen niin vaikeaa ole, vaikka aluksi saattaakin ällöttää!

      • hetero-x

        No tuon fiiliksen saa kun käy jäähallin pukkarissa. Siellä jos jossain voi haistella miehisiä hajuja. Siellä ei parfyymi paljon tuoksahda. Suosittelen sitä jos miehet kiinnostaa.


    • VAPAAAAATA

      HAHA MITÄ JUTTUA!! SAI TAAS PÄIVÄN NAURUT!! KYLLÄ HUOMAA MITEN AHDASMIELISIÄ SUOMALAISET NAISET OVAT! TIETENKIN MIEHETKIN VOI REENATA MYÖS NAISTEN LAJEJA JA TOISINPÄIN. EIKÖS SUOMESSA OO TASA-ARVOLAKI? AINAKIN SE PÄTEE KOTONA TASA-ARVOLAKI, MUTTA MIKSI EI SITTEN MYÖS MIES VOISI TULLA NAISEN TUNNILLE? JA SE ON NORMAALIA, ETTÄ TUIJOTTAA TAKAPUOLTA, MIKÄ PAKKO NE IHONMYÖTÄISET REENIHOUSUT JALKAAN IKÄÄNKUIN KIUSAA TOISTA SUKUPUOLTA, MUTTA HYVÄ KOMMENTTI TUO HOMO JUTTU! MIKÄ ON ERITTÄIN VALITETTAVAA. NAISET VOISIVAT OLLA TYYTYVÄISIÄ, ETTÄ JOKU VIITTII EES KATELLA... EIKÄ OLLA NIRPPANOKKIA JOKA ASIAN SUHTEEN!!

      • kanki kaikkonen

        Naurat aika kovaa kun käy silmiin, kun tuota luin.


    • Tervetuloa!

      Tottakai kehtaat!!! Kaikenikäisiä,näköisiä,painoisia,miehiä ja naisia käy ryhmäliikuntatunneilla. Nyt lopetat tuollaisen ajattelun ja mukaan vaan! :)

    • nainen 50v.

      olen naisena samaa mieltä noista laihoille tarkoitetuista jumpparyhmistä.
      ei sinne ole ylipainoisena naisenakaan kovin tervettullut, koska heti katsotaan pitkin nenänvartta jos et ole laiha.
      miten kuvitellaan että ylipainoiset pääsevät kiloistaan kun ei ole tervetullut noihin ryhmäliikunta ryhmiin ??

    • Rohkea pullukka

      Rohkeasti vain mukaan :)! Sitäpaitsi kaikki ryhmätunnilla olleet tietävät, että siellä jokainen keskittyy omaan suoritukseensa, eikä ehdi tuijottelemaan muita. Niin hektisiä tunnit ovat.

      Itse olen hyväkuntoinen pullukka nainen, juuri sen takia, että minua ei muiden tuijottelut hetkauta ja teen/menen just sille tunnille, mikä sattuu huvittaan. Se nenänvartta pitkin tuijottelu voi sitä paitsi olla vaan katseen kohteen mielessä, sillä yleensähän ryhmät vakiintuneita, ja sitä uutta sitten katsotaan pitkään, kun on uusi, eikä kilojen tai vaatteiden takia.

      Rohkeutta suomalaiset!

    • Nainen 35v

      Hyi en haluaisi että mukana on joku haiseva lihava ukkeli. Parempi että otat yksityistunteja. Ryhmäliikunta on tarkoitettu vain meille naisille.

      • aito nainen 40+

        Olisi rehellisempää jos kirjoittaisit nimimerkkisi eteen cd- tai trans- tms etuliitteen, sillä en todellakaan usko että kukaan nainen alentuisi kirjoittamaan tekstiäsi.


      • HALOO!!Ryhmäliikunta jos sekaryhmä mainittu tarkottaa just sitä,että se on miehille&naisille...hmm sä Nainen 35v. vissii hiukkasee liika treenannu ja ruvennu jo vanne kiristää kun edes ei aivos sitä ymmärrä!!


    • pervoerkki !

      Kuitenki kyttäät nitä nuoria naisia. mopo keulii ja kuola valuu. haluut vaan päästä tyttöjen pöksyihin senkin possu. kaikenlaisia pervoja tällä palstalla onkin

    • miksi haluut

      ryhmäliikuntatunneille? Vitut muista...

    • tänään salilla

      Viiskymppinen nainen syytti, että seuraan häntä jatkuvasti kaikkialle, missä
      hän on. Kysyin asiallisesti, että voiko tehdä välissä.
      Sai sellaisen hepulikohtauksen ämmän mokoma.
      Tapauksen johdosta muutin pysyvästi suhtautumiseni naisiin.
      Jos kerran asiallisella kysymisellä tulee lokaa niskaan, niin olkoon sitten.
      Mainitsen vielä, että olen 35v ja kyseinen "hottis" n. 5-kymppinen.
      Palautin muorin oitis maan pinnalle. On varmaan tullut katsottua
      liikaa sinkkuelämää-paskaa...

      • Jäkrimies

        Tuskin sitä nyt kaikkiin naisiin kannattaa suhtautumistaan muuttaa. Ellet sitten ole laittanut tussua pedestaalille aikaisemmin.......


    • Jos pittää olla sitä mieltä että "miehet" ei saa olla salijumpassa mukana,niin älkää sitte nariko jos miehet eivät lähde kävelylenkille puolisonsa kanssa. Olen sinkkumies ja eipä tartte lähte tielle kävelemään! ;)

    • Tsemppiä!!

      Eikös SEKAsalilla ole nimenomaan tarkoitus että kumpikin sukupuoli saa olla niin salin puolella kuin ottaa osaa halutessaan ryhmäjumppiin??? onhan olemassa myös vain naisten saleja, jos miehet samoilla tunneilla ahdistaa ja varmaan myös päinvastoin?! sinne vaan mukaan ja nauttimaan hien virtaamisesta :)

    • Lissukka-fit

      Takariviin vaan niin näkymät motivoi entistä parempiin suorituksiin ja sitten tunnin jälkeen puhelinnumeroa pykälään ja treffeille kuumimman misun kanssa. Yhdellä kertaa kaikki kärpäset :D

      http://tinyurl.com/fittnessbeibe

    • jöördis -68

      Mä oon käynyt kohta 3 kk:ta ja molo heijarissa joka kerta 1 krt viikossa.Suihkus käyn koton ettei mua piestä pukkarisa ku 12 cm jöpöttää läskien alta mimmien hikisist... Töist saan ilmassii liikunta seteleit ku kerään roskii.

      • Rohkeasti mukaan

        Hah jöördis-67, goldekickel ja terppe. Ootte melkoisia typeryksiä. Pitääkö ne munajutut ottaa joka asiassa esille? Naisille ja miehille on varmaan eri pukuhuoneet. Eikä teidän jöpöttäjänne kiinnosta yhtään, naurettavia olette. Onko teissä itsensäpaljastajan vikaa, kun noin nautitte SEN esittämisestä? Ap:lle. Reilusti mukaan vaan. Sinä tunnut järkimieheltä, etkä tuollaiselta typerykseltä:


    • goldenkickel

      Täytyy aina vetää käteen treenien jälkeen yhteissalilta tulon jälkeen.

      Olen mä monta kertaa luvannu lopettaa runkkaamisen....arvatkaa vaan onko se lupaus pitänyt.

    • sellaisenaan.

      Jos ajattelet sillä silmällä mennä sinne, niin huomioi se, että kaikki jumpassa käyvät naisetkaan eivät välttämättä ole priimakunnossa. Ja jos pelottaa niin, kai voi kysyä, saako sellaisenaan mennä sinne. Tai kysyy, että onko tarkoitettu myös miehille. Mielestäni ryhmäilmoituksissa voisi lukea, että ryhmä tarkoitettu sekä naisille että miehille. Tällöin kukaan nainen ei rohkenisi omia ryhmää naisille.Tietenkin jos olet pieruherkkä, niin voi olla parempi, että ensin laitat vatsan kuntoon ja vasta sitten mietit jumppia.

    • dodah

      Sehän on terveen miehen merkki ku kattelee likkojen perseitä

    • terppe

      Kyllähän siinä muijillekin on katsottavaa, kun Muna tanassa laitat siellä menemään

      • hjgnyunngku

        Joo, kaikki naisethan on yleensä ihan innoissaan ku mies tulee muna tanassa vastaan... Pösilö!

        Mutta aloittajalle, tottakai mukaan vaan. Jos joku nirppanokka nyrpistelee se on sen ongelma, ei sun :)


    • Mikä mies on

      Heh, minä ainakin voisin mennä, koska ei mua mieheksi noteerattas, vaikka mies olenkin.
      Asia tuli selväksi erään kerran, kun olin ainoana miehenä paikassa, jossa oli muutama nainen, niin eräs nainen tokaisi, että eihän täällä ole miehiä missään.

    • nainen -73

      Ei muuta kuin mukaan vain! Käyn itse Tampereella kuntokeskuksella ryhmätunneilla ja aina joskus miehiäkin näkyy. Spinningtunneilla on aina mutta muilla harvemmin. Mutta on, eli sinne vaan.

      En usko että monikaan siellä muita tarkkailee, toki heitäkin on mutta itse ainakin olen menossa sinne kuntolun vuoksi enkä muiden kyttäämisten tms.

      Jos pelkäät pervon leimaa, mene eturiviin jos on sellainen jumppatunti mallinen tunti :)

    • naisharrastaja

      Ei muuta kuin mukaan vain. Keskity omaan suoritukseesi, äläkä jää toljottamaan niitä naisia. Voithan houkutella kaverisi mukaan, joko naisen tai miehen. Ei huono kunto ja lihavuus tee ihmisestä pervoa, vaan juuri se tuijottelu. Olen nainen ja kulkenut kuntosalilla vuosia, ei kukaan sen kummemmin noteeraa miehiä, vaikka heitä olisi vain yksi mukana. Jokainen keskittyy omaan suoritukseen.

      Ole ystävällinen ja tervehdi. Voithan kertoa että tarkoituksenasi on laihtua ja saada kuntoa. Naiset tsemppaavat kyllä, eivät aja pois eivätkä tykkää huonoa vaikka mieskin hoitaa kuntoaan.

      On myös olemassa miehille ryhmiä, jos ujostuttaa.

    • juntti stadista

      Eikös hetero miehille voi järjestää tunteja joissa on vain miehiä? Sit ei tuu katseltua.

      • korpikosmopoliitti

        Kuntokeskus tekee bisnestä, ei taitaisi tulla euroja pelkällä miesten jumpalla.


      • Tottamooses

        Yleisesti suomalainen jääkiekkoliikuntapainoitteinen kansanosa ei ole kovin hyväkuntoista sakkia. Nuo jumpat eivät vedä, kun niissä hengästyy.

        Pullamössömiehet ei tykkää. Ei tykkää. Ei.


    • sexpack

      Eikös Tampereella ollut se yksi Zumba Sammonkadulla jossa ohjaajat hoiteli nuo epätoivoiset ämmät samaan hintaan? Toivottavasti ei tullut pitkä tuomio.

    • kukkanen 6

      Miehille löytyy kyllä ihan omiakin jumpparyhmiä, voi mennä sinne mukaan. Siellä saa varmaan olla kaikessa rauhassa ihan äijäporukalla, naisryhmässä mies tuppaa sekoittamaan kuvioita...

    • Munko_Mustalainen

      Paras neuvo!

      mene jumppatunnille ihan omana itsenäsi, ja jos joku edes katseillaan vihjailee että pitää sinua jotenki "väärässä paikassa väärään aikaan" ilmiönä, ota hänestä niska-perseote ja heitä juppatuvan ikkunasta pihalle. Ja jos ikkuna on kiinni niin sitä parempi! :-)

      MUTTA.. jos kukaan ei kohdista sinuun katsettasi ja saat olla ihan niin kuin muutkin, tuo ensin mainittu toimenpide kannattaa jättää tekemättä!

      • kuvittelisin.

        Tarkoitatko, että ihastunutkaan ei saa katsoa? Eikä vahingossakaan... No, sillä tavalla säilyy vanhanapoikana. Parempikin toisaalta kovin määräilevällä ja katseherkälle tyypille pysyä vanhanapoikana. Ja mikä sen parempi, jos ei kerran katseita kestä. Jumpissa kuvittelisin käyvän monenkin vanhanpiian, jolla on paino-ongelmia. Mutta jos sinä sellainen kantaisit ikkunasta ulos, niin voimiahan sinulla pitäisi siihen olla ja kuka tietää, vaikka sen jälkeen hän kantaisi seuraavalla kerralla sinut, minne haluaa?


    • Hmmm....

      Sinulla on oikeus maksavana asiakkaana olla siellä mukana kuten muutkin. Jos miehen mukanaoloa ei ole kielletty, se on sallittu. Ei ihmistä saa syrjiä sukupuolensa eikä lihavuutensa perusteella.

      Ja minkä sille voi, jos katse vahingossa osuu jonkun naisen johonkin ruumiinosaan. Pitäisikö ne silmät muka peittää?

      Mukaan siis, ja muista nauttia!

      • kanki kaikkonen

        (Pitäisikö ne silmät muka peittää?)

        Sitten joutuis käsin kopeloimalla jumppaamaan ja silmä mustana joutuis lähtemään pois.


    • präät

      Voi sitä jumpata ja lenkkeillä ilman mitään liikuntakerhojakin. Per8e vaan ylös penkistä ja liikkeelle.
      Sitäpaitsi siellä etummaisena jumppailee niin saattaisi takapäästä päästä pieru joka leviäisi sitten koko saliin sinne taaksepäin kaikkien haisteltavaksi :D

      Sitäpaitsi naisetkin pieree...
      http://www.youtube.com/watch?v=KmuhlpVfARw

    • joooo1

      ajatus yhdessä liikkuvista miehistä ja naisista vaan on erittäin pervo. siitä tässä on kyse. ei ole väliä ylipainolla, pikemminkin se toimii lieventävänä asianhaarana.

      on toki ihmisiä jotka eivät paheksu mitään. maailma on heille kuin sillisalaatti. yleensä ylipainoisiin suhtaudutaan kuitenkin siitäkin huolimatta hieman väheksyen. johtuu pelkästään siitä, että erilaisten ihmisten kanssa on vaikea tuntea yhteenkuuluvuuttaa ja vaikea ennakoida toisen ajatuksia ja tekemisiä(jäätää tunnelman). Ihmisiä myös saattaa ärsyttää ylipainoiset sen takia, että niitä pidetään monesti sellaisina helpon nautinnon etsijöinä. Monet laittavat itsensä melko tiukille ulkonäkö- ja ruokailuasioissa ja heitä hieman rassaa se, että jotkut tuntuvat elävän syödäkseen.

      • joooo1

        Mutta vain Herra tietää mikä on heidän palkkansa. Siunausta heille ja siunausta sinulle!


    • Itse olen käynyt spinningissä, kahvakuulajumpassa ja tunneilla on ollut miehiä..ei mitään mukaan vaan ilman ennakkoasenteita..

    • 16 + 15

      Ota selvää, onko miehille omaa ryhmää. Nykyään valikoima on aika laaja, niin ettei tarvi naisten kanssa jumpata.

    • 9+5=14

      Nimenomaan jos miehet osallistuisivat enempi erilaisiin liikuntaryhmiin (olkoonkin oletuksena naispainotteisia), niin heitä ei nähtäisi enää "uhkana". Naislaumaa jos yksittäinen mies eksyy, niin yleensä häntä todellakin sitten ihmetellään ja pidetään epäilyttävänä.

      http://tinyurl.com/uudenvuodenshokki

    • Mahtaisikohan sinulla olla joku naispuolinen kaveri,joka lähtisi pari kertaa aveciksi mukaan? Oman ukon kanssa käydään pumpissa ja kahvakuulassa, eikä siellä kukaan häntä mulkoile. En kyllä usko, että mulkoilisi hänen yksinollessaankaan, mutta ehkä kynnys on matalampi ylittää likkaseuralaisen kanssa :)

    • Pervånainen

      Sellaiset naiset, joilla on aikaa treeneissä miettiä kyttääkö joku persettä vai ei, eivät treenaa itse tosissaan.
      Nämä ovat taas näitä heteroiden kehittelemiä ongelmia jotka perustuvat hetero-oletukseen.
      Minä biseksuaalina naisena saan vapaasti kyylätä toisia naisia vaikka saunassa ja suihkussa ( ja monesti katsonkin, hahaa ) eikä kukaan edes huomaa asiaa eikä voi estää mua sukupuolen perusteella tulemasta tunneille tai pukuhuoneeseen.
      Varsinkin silloin kun nainen sulkee silmänsä huuhdellessaan shampoota hiuksistaan, annan katseeli vaeltaa jos on hyvä kroppa.
      Jotkut naiset muistan vain esim. hyvistä tisseistä ja aattelen, että tuolta tulee taas ne hyvät tissit. Naamaa en muista välttämättä lainkaan.
      Yleensä naiset jotka pitävät naisista tunnistavat toisensa. Joudun itse toisinaan koetukselle, jos huomaan että ryhmässä/salilla on joku toinenkin bi/lesbonainen. Joskus on todella kiusallista, eikä sille voi mitään! Heterot ovat vähän hemmoteltuja...?
      Sukupuoli ei kerro mitään seksuaalisesta suuntautumisesta. Mies voi olla homo tai vaikka aseksuaali eikä teidän kankut kiinnosta pätkääkään.
      Oli mitä oli, treeneissä jokainen todennäköisimmin joutuu keskittymään treenaamiseen. Jos joku maksaa siitä, että saa nähdä jonkun pyllistävän trikoissa niin mun puolesta vapaasti. Miehet eivät sentään seuraa teitä saunaan, kuten minä ja likainen mielikuvitukseni, hähähä.
      Kenenkään katseita kestämättömän ei ole pakko treenata tiukoissa vaatteissa. Yhtä hyvin voi laittaa väljät collegehousut ja t-paidan jos ahdistaa.
      Mies, älä välitä nihkeistä heteromuijista vaan treenaa sielusi kyllyydestä!

    • gymi

      jos se on kaikille tarkotettu ni sinnevain vaikka seisoskelemaan! jos joku kanttura ottaa siitä nokkiinsa ni treenatkoon kotona tv ääressä verhot kiinni. se on eri sitte jos todella naisille tarkotettuja vuoroja

    • juggernoot

      Yleensähän ne on niitä rimpuloita jotka sinne menevät kiimaamaan et jos jonku kans pääsis, ainakin miesten osalta.
      Täysiä neiti pellejä, ei todellakaan oikea mies ala jumppaamaan akkojen kanssa.

      Ihan turha sanoa et kyllä tosimies voi käyttää pinkkiä ja mennä jumppaamaan. EI VOI, eikä halua tai jossain viiraa ja pahasti.

      Läski olet niin sitten kyllä paremminkin vois mennä tollaseen jos ei muuten saa persettä liikkeelle. Mut ei ne läskit pelkästään liikkumalla pysy pois et ennemminki lopetat sen mässäämisen.

    • Hyvä idea

      Onhan niitä äijäjumppiakin.

    • semmost

      1) sinua pidetään irstaana kyylänä
      2) sinua pidetään homona

      Valitse siitä sitten.

    • irstas homo kyylä

      Varmaan sitte irstas homo jos menee miehille tarkoitettuun ryhmään. Pidetään irstaana kyylänä jos menee naisten ryhmään

    • Suolikaasut

      Kaikin mokomin.
      Tuu mukaan vaan jos kiinnostaa.

      MUTTA.. kunhan et vaan taas päästele suolikaasuja pakoputkestasi

      • Pierumies

    • Allure5

      Kyllä kumpikin sukupuoli voi olla jumpassa, itse olin Rekolan koululla ja Havukosken koululla oikein mielläni naisten kanssa jumpassa. Naiset ovat laumana isan yes.

    • Labbapaliainen
    • Mä meen ainakin just niille tunneille mihin haluan, eikä mua kiinnosta mitä naiset ajattelee. Se on niiden ongelma :)

    • 65v mummeli

      Ja höpsistä. Mukaan vaan. Kukin siellä ajattelee omaa kuntoaan ja kunnon kohottamista. Ei ehdi kyllä seurata muiden touhuja. Olen käynyt vuosia ja vielä jaksan.27

    • Älä kyylää

      ÄLÄ kato niit perseitä, vaan keskity omaan suoritukseesi.eukot kyllä huomaa jos perseitä kattelet... Huomaat sen siitä, että paikat ympäriltäsi täyttyvät viimeisenä.ÄLÄKÄ haise hielle, puhtaat treenivaattet ja sukat ja dödöä kainaloon ja osta kunnon treenikengät. Ei mitään raskaita ulkolenkkareita. Mikään ei ole hirveämpää ryhmäjumpassa, kuin hielleh aiseva, perseitä kyyläävä ylipainoinen ukko, joka kuvittelee iskevänsä naisen kuntosalilta..!!

      • korpikosmopoliitti

        Totta. Ja pyyntö sekä miehill että naisille: älkää pierkö siellä salilla!!!!!!!! Kerran olin jollain rauhallisen musiikin venyttely/jooga tunnilla ja eikös joku ämmä pierryt niin että meinasi taju lähteä. Ja oli ihan vain naisten tunti. Kyllä oli vetäjäkin vaikeana kun tuollaisia moukkia on tullut tunneille.

        Että hoitakaa ne mahaongelmanne ennen kuin tuutte saleille.


    • saariston mies

      Tuollaisiako ne jumpat ovatkin? On se hyvä etten ole suostunut niihin menemään kun minun tiukkatrikooakat kuinka houkuttelisivat. Siellä kuulemma laihtuu mutta totuus taitaa olla se että syy on jossain ihan muualla. Ei kai minun tästä juuri muutoinkaan laihtua tarvitse kun muutoin saisivat etsiä suurennuslasilla. Tosin eihän he minua täältä saaresta pysty löytämäänkään...

    • 4body

      Joo itsekkin käyn aina kamelinvarpaita kyttäilemässä, ja eritoten mikä on tehnyt vaikutuksen, niin 45 naiset, jotka on hyvässä kunnossa. Arvostan suuresti.

    • Vainiin...

      Ai että jos ruma lihava mies tulee naisten joukkoon hikoilemaan, siitä ei pidetä ja miestä pidetään himokkaana kyylänä, mutta jos urheilullinen komea mies tulee, se on jopa toivottavaa?

      • heteronainen4

        No jos tuossa on vaihtoehdot niin valitsen toki mieluusti jälkimmäisemmän :D Ja mahdollisimman lähelle urheilemaan ja kiitos hyvä parfyymi eikä hien tai paskan hajua jo valmiiksi.


    • Itse ainakin kannustan osallistumaan ryhmäliikuntatunneille! Kunto kohenee ja rasva palaa, jos vaan jaksaa tarpeeksi usein käydä. Oikein hyviä ja sopivan "miehekkäitä" lajeja ovat esim. bodycombat, bodypump ja kahvakuula, vaikka kannattaa kyllä ennakkoluulottomasti kokeilla kaikenlaista.

      Veikkaan, että muut jumppaajat eivät edes erityisemmin kiinnitä sinuun huomiota, ainakaan, jos et itse pidä itsestäsi ylimääräistä ääntä ja muut keskittyvät omaan suoritukseensa toisten kyttäilyn sijaan. Se on sitten muiden ongelma, jos antavat toisen jumppaajan sukupuolen tai kuntotason vaikuttaa omaan suoritukseensa.

    • Ähisijä

      Tule mukaan vain! Meitsi ohjaa kuntopiirejä sekä Les Millsin tunteja ja mukana on aina n. 15 naista 3-5 miestä. Kuulemani mukaan myös Pilateksesta löytyy pari miestä ja zumbaankin ovat uskaltautuneet.

      Tasa-arvoa kehiin! Jos naiset saavat ähistellä kuntosaleilla, miehet ovat tervetulleita jumppiin!

    • Nainen 49v

      On olemassa sekasaleja ja naisten saleja. Enpä tiedä onko miehillekin omansa. Monilla saleilla on myös ohjattuja ryhmäjumppia. Sekasalien jumpissa on sekä naisia että miehiä, sellaiselle voit mennä. Itse käyn Herttoniemen Lady Linessä, mutta alakerrassa toimii Helsinki Sports Club. Sen ryhmäliikunnassa on myös miehiä.

      Suosittelen sinulle ryhmäliikunnan lisäksi kuntosalia. Kävin ensin viime talven pelkissä ryhmäliikunnoissa, mutta kun into alkoi mennä, menin keväällä starttikurssille. Sain sieltä minun tasolleni sopivan kuntosaliohjelman ja polveni säryt ovat vähentyneet minimiin. Monta muutakin hyötyä siitä on. Sen lisäksi ryhmäliikuntoja monipuolisesti.

    • pläski

      Huonoja kokemuksia minulla tosin kyllä on näistä jumpista. Olin viimeksi v 2012 yhdessä mukana ja en siellä pystynyt tekemään liikkeitä kun en vaan saanut silmiäni eräästä kauniista naisesta jolla oli melkoinen ja seksikäs peppu :) Sitä minä tuijotin ainakin 10min ja tiedätte että alkoi trikoissa ahdistaa sen jälkeen. Jotkut tietysti huomasivat pullotuksen ja en enää siellä jatkanut käyntejä.

      • Seesteinen mieli

        Mulla samanlaisia kokemuksia Elexiasta. Yleensä olin esim. bp:ssä ensimmäisten joukossa paikalla niin eikös joku herkkupeppu tullut eteen. Kyykkyosuus meni sitten mummon villasukkia miettiessä.. Yleensä myös vetäjät olivat niin sexyjä, että syke nousi ilman treeniä. Söpöin vielä osasi flirttailla kivasti. Pää oli sekaisin yleensä monta päivää. Siirryin lopulta työpaikan salille ja ip-lajien pariin. Sain rauhan tuosta jatkuvasta himosta.


    • Mies vuosimalli 1983

      Rohkeasti vaan ryhmäliikuntoihin. Aikoinaan työkaverin vaimo pyysi minua mukaansa Podypump tunnille. Oli hyvä että lähdin sillä siitä iski sitten kipinä ryhmäliikuntoihin. On tullut testattua Les Millsin Podypumppia, CXWORXiä, Bodybalancea, RPM:ää, Floriden spinningejä sekä tavallisia spinningejä. Nykyisin ohjatuista tunneista käyn vain joogassa. Miehenä voin antaa muutamia ohjeita:

      - Mene eturiviin: Näet ohjauksen parhaiten ja pysyt rytmissä. Tunneilla on aina etu- ja jälkirytmisiä osallistujia, kaikista helpoin on pysyä rytmissä kun olet edessä. Lisäksi näet oikean suoritustekniikan ohjaajalta. Lisäksi katse ei pääse niin helposti harhailemaan kyykkyä treenaavien naisien takapuolissa.
      - Ota riittävän iso juomapullo jotta vettä riittää koko tunniksi, mikäli salissa ei ole vesipistettä. Veden loputtua iskee väsymys.
      - Ole riittävän ajoissa tunneilla, tällöin pääset varmasti eturiviin etkä joudu ahtautumaan keskelle salia. Takarivin paikat, reunapaikat ja eturivin paikat varataan aina ensimmäisinä.
      - Älä kilpaile painoissa muiden treenaajien kanssa. Pahin virhe on aliarvioida pitkäkestoisten lihaskestävyysharjoituksien uuvuttavuus. Menee useita kertoja ennen kuin aloitus painot voi/kannattaa tuplata. Ei kannata mennä tunneille huijaamaan itseään.

      Mikäli tavoitteesi on tiputtaa ylipainoa pois, polttaa rasvaa ja parantaa kuntoa, niin ryhmäliikunta on hyvä vaihtoehto ALUKSI. Mutta vain noin 1.5 - 2 vuodeksi. Parin vuoden kohdalla rasvaprosentti on jo alhaalla, lihakset ovat muodokkaat ja kiinteät, mutta sitten tulee "seinä vastaan" ja kehitystä ei enää tapahtdu entiseen malliin. Mitä sitten kun olet jo rasvaton ja jäntevä ja kiinteä. Sitten joudut miettimään että "mitä nyt?" Juuri niin minulle kävi. Jouduin valitsemaan suunnan tavoitteille ja päättämään että millainen ja kuinka vahva haluan olla. Seurauksena voimaharjoittelusta tuli asia numero uno ja ryhmäliikunnoista jäi enää jäljelle jooga parantamaan liikkuvuutta, kehonhallintaa ja notkeutta.

    • penaali ara

      Älä välitä jos naiset katsovat kurttuillen. Kiukkuiset naiset ovat hornyjä ja sitten takahuoneessa harrastetaan villiä seksiä tunnin päätteeksi, kun estot ovat poistuneet jumppaamalla.

    • pllllllaah

      Sä oot tuupannu saman määrän ekuja pöytään kuin muutkin. Sillä rahalla saa katsoa pepoja tai vähentää sitä vatsaa. En itse kyllä maksaisi noita summia pyllyjen seuraamisesta.
      Jos sinulla on ylipainoa mielestäsi, niin etkö ole oikeututumpi kuin moni muu näille vielä osallistumaan.

      Oikeet pervot menee ensiapukurssille. Sydänhierontaa ja sitomisleikkejä. Olet vielä tod. näk. ainut mies.

      • ssooppii

        "Oikeet pervot menee ensiapukurssille. Sydänhierontaa ja sitomisleikkejä. Olet vielä tod. näk. ainut mies."

        Mitä tuo viimeinen kappaleesi merkitsee? En oikein ymmärtänyt.
        Olen ohjannut pitkään. Osasta harjoittelijoista tiedän, että heillä on mm. verenpainetta ja selvästi ylipainoa. Usein tulee miettineeksi että mitä tekisin, jos jotain sattuisi. Minulla ei ole aavistustakaan. Jos sydän jollakin pysähtyy tai tulee halvausoireita, niin on kuulemma korkeintaan puoli tuntia aikaa elvytykseen, muuten se voi olla liian myöhäistä.
        Olen tullut muutaman kerran paikalle, kun joku on tuupertunut. Viimeksi hiihtoladulla. Olen jatkanut matkaa aika pian, en siksi että olisin välinpitämätön, en vain tiedä miten auttaa, millä tavalla minusta olisi apua, ja olen jättänyt avunannon toisten huoleksi.
        Joskus vuosia sitten kuulin että seura maksaa, jos suorittaa ensiapukurssin. En vain ole saanut aikaiseksi. Olen mies. Anteeksi, en vain ymmärtänyt huumoriasi.


    • rsfsfdfs

      Meni sitten kyttäämään perseitä tai ei niin mukaan vain kunhan ei kyttääminen ala mennä jo ahdistelun asteelle.

      Puhukoot mitä puhuu, mitä väliä joidenkin naisten höpötyksillä?

    • itsestä kiinni

      Kyllä se ihan itsestä riippuu miten kehenkin suhtaudutaan. Jos tekee sen vaikutelman, että keskityy johonkin muuhun enemmän kuin siihen jumppaan niin kyllä se äkkiä huomataan ja ei siitä kauheesti tykätä.
      Jos taas keskittyy jumppaan eikä ylimääräisiä puuhaile, niin ei se ketään häiritse. Ei kannata alkaa tuijotteleen, eikä virnuileen tai iskeen silmää vaan kun on ihan niinkuin ei ketään muuta jumppaajaa näkisikkään.

    • Heimo.

      Se on oleellista, mikä olet ja miltä näytätä Jos joku pitää sinua jonakin muuna miltä näytät, niin hän on hullu eikä vika ole silloin sinun päässäsi, vaan sen päässä joka näkee asiat erilailla mitä todellisuus on.

      Kehitysvammisia ja sairaista naisista kannatta pysyä erossa. Sellaiset joiden heteroudesta on jotain näyttöä ovat kaikkein turvallisimpia.

    • Aakkk39

      Nyt on unohtunut punainenlanka kokonaan. Sitä vartehan naiset ja miehet treenaa, että joku katsoisi. Mä ainakin nautin uimassa kun naiset katsoo ja vilkuilee, ikään katsomatta. SAA KATSOA. Siksihän mä treenaan :) No ok myös töissä pitää olla terässä.

    • i am a man

      Mä joudun aina eturiviin koska naiset haluaa kattoa mun peppua ja olen siis mies.

      Välillä joudun myös itse vetämään "peppujumpan" jos vakkarille tulee este. Tässä näyte minusta kun vedän treenin!

      http://www.youtube.com/watch?v=_aptmC8ww4M

    • 5e6kj5ek7r

      Itse (mies) kävin aiemmin ryhmäliikuntatunneilla muutaman vuoden jossa olin miltei aina ainoa mies, eikä se koskaan sinänsä haitannut. Takarivissä jumppasin eikä kukaan sen kummemmin mulkoillut mitään. En tiedä sitten miten paljon se vaikuttaa jos kroppa on jo valmiiksi timmi.
      Eri asia on jos olet menossa naisille tarkoitettuun jumppaan mutta varmaan vetäjä tuleekin silloin sanomaan jotain?

      Ihan samalla tavallahan siellä voi käydä lesbojakin per-seitä kattelemassa. Tuskin hetero nainen tykkää siitä yhtään enemmän?

      • kurkkua peliin!

        Ja kannattaa ostaa kaupasta kunnon kotimainen kurkku ja työntää se trikoihin ja voi sitä mulkoilun ja hihityksen määrää, jonka se kurkku siellä haarojen välissä kerää!


    • 11-11

      Antakaa miesten olla jumpassa rauhassa sillä ei se pyllyjen tiirailu ole pääasia vaan on hauskaa liikkua ryhmässä sillä se laittaa yrittämään enemmän eikä oloaan tunne edes niin väsyneeksi kuin yksin liikkuessa.

    • Muoditon

      Pläski tunneille mukaan vaan. Olen nainen eikä voisi vähempää kiinnostaa ovatko muut kuntoilijat läskejä ,laihoja vai jotain siltä väliltä. Hankkikaa elämä te, jotka ette anna kaikkien kukkien kukkia. Kyllä olisi tylsää jos kaikki olisivat samalla muotilla valettuja. Elämän rikkaus on juuri erillaisuus ja myös kyky sietää erillaisuutta. Monet pukeutuvat salille kuin muotikuvauksiin. Antaa heidän tehdä niin. Minä kuulun joukkoon siistit ,ehjät liikuntaan sopivat vermeet ,mutta eivät muodikkaat. Ja uskokaa pois , jumppa sujuu kohtuullisesti niissäkin. Hyvää liikuntavuotta kaikille!

      • pläski

        Kiitos .) saan noista tunneista melkoiset orkut aina jälkeenpäin ;) Hyvä pyllyt keikkuu edessä ja voin valita niistä parhaimman :)


    • dayya

      Sinne sekaan vaan. Ei kukaan ajattele, että olet pervo ja jos ahistaa niin eturiviin sitten.

      t: Nainen

      • olen mies

        minä käyn sen takia salilla,jossa naiset näkee uljaan sotaratsun puolikovassa asennossa,eikä ole tullut mitään sanomista.

        tosin muutamia naisista ovat tulleet rohkeasti keskustelemaan,joista olen nauttinut.nyt pientä pilkettä silmäkulmaan.kyllä ne naiset tykkää siitä katselusta vaikka väittävät muuta.


    • sanna152

      Kyllä voi olla molempia sukupuolia jumpassa,
      jos käyttäyttyy asiallisesti.
      Käytännössä miehet tarvitsevat erilaisia
      lihasharjoituksia kuin naiset.
      Pelit ja pallolajit sopivat sekajoukkueille.

    • SEIS STOP Tykkänään!

      Eipä ihme, että syntyvyys on laskussa, kun miesparat joutuvat pohtimaan ja ottamaan naiset kaikessa naisten rajattomuudessa ja syyllistävyydessä huomioon. Joka suuntaan, nainen on aina kiva, mies on aina paha. Paitsi kulloinenkin ihana jumalainen mies.

      Toisaalla haukutaan, kun miehet eivät tee aloitteita. Mitenkäpä kukaan nykyään voisi uskaltaa ajatella naisia naisina ja ottaa toisen sukupuolen rennosti, kun paheksutaan, jos katsoo ja paheksutaan jos ei katso.

      Naisten keskustelussa olen kuullut useinkin juttua tyylin "Voi jeesus mikä uros oli salilla". Naisia ei tästä saa syyllistää kun tää on sellainen kiva juttu! Ei yhtään niin inhaa kuin tuijottava mies, eihän?

      Miehet! Älkää välittäkö siitä mitä naiset puhuvat, tekevät ja sanovat. Siitä tulee vain hulluksi ja/tai munattomaksi.

      • Leena.

        Pitihän sen arvata että nimimerkki pläski oli pervo sittenkin vaikka toisin yritti uskotella?


    • BlackNemo

      No eikös se ole niiden ongelma, jos luulevat, että olet siellä perseitä katsomassa?
      Itse olen käynyt Body Pump tunneilla ja Body Combat tunneilla roiskimassa hikeä muiden päälle, jos naapuria veetuttaa niin voi voi. Läski liikku ja hiki roiskuu. :) Kun kunnolla treenaa, niin ei siinä mitään perseitä ehdi katsomaan. Ja jos siinä vielä joku muu kerkiää ajattelemaan, että tuo kyylää minun persettä, niin taitaa olla silloin väärässä paikassa treenaamassa, kun ei tekemiseensä keskity. Taitaa olla silloin niitä punttisalilla, lehtiä lukeva "treenaaja", joka istuu jalkojen lähentäjä laitteessa tekemässä 10 kilolla miljoonaa toistoa, kuvitellen että se latuskaperse siitä jotenkin töröytyisi. Hikoillakaan ei voi kun meikit valuu "Röhnis" vaimikäsenytoli muoti treeni paitaan. Toisaalta myös ne "sandaali sedät" siellä treenisalilla ovat aivan varmasti kyyläämässä sitä ainoaa kovaa treenaava naista, koska taitavat aina valita juuri sen viereisen laitteen, jossa "tekevät" ykkösiä XD Ja päin helvettiä olevalla tekniikalla XD Ällös siis ala "sandaali sedäksi" vaan rohkeasti kunnolla hikoilemaan.

    • HugoHäveliäs

      Kokeileppa kuntosalia!

      Siellä voit myös tuijottaa kieli poskessa ja kova lahkeessa hyväperseisiä nuoria kimuleita kun ne tekee liikkeitä joissa joutuu pyllistelemään etc ;=)

    • yjjjjjj

      Kannattaa mennä. Muista vaan ettet tuijota :D Itsestäni olisi kyllä ahdistavaa, jos joku pervo mies siellä takarivissä kyyläisi... D:

      Olen menossa nyt tammikuussa joogaan, ja siellä on varmasti miehiä. Ja vetäjäkin on mies. Niin että ei ne vain naisille oo :)

    • jumppaava nainen

      Sinun ei ole pakko tunnilla mennä sinne takimmaiseen riviin. Eteen vaan ähisemään naama punaisena ja naiset saavat katsella sinun isoa pyllyäsi! Kaikenkarvaiset miehetkin voivat ihan hyvin mennä tunneille, kun laihtuaksesi ja kuntoa nostaaksesi sen kerran teet.

    • Tsuppadui

      Sekaan vaan vaik ei seisoiskaan! ;D Minkäs sille, jos naiset tajuaa ryhmäliikuntaan osallistumisesi väärin - toiveajatteluna tai muuten. Kävin vuosia sitten joogan alkeissa ja ryhmässä oli meidän naisten lisäksi kaksi miestä; nuori ja keski-ikäinen. Ei heidän läsnäolonsa mitenkään häirinnyt. Tosin yhdellä tunnilla alkoi kesken kaiken kuulua varsin kuuluvaa kuorsausta ja se oli se vanhempi ukko... :D

    • seiniin kyllästynyt

      Sanoisin että ongelma on miesten läsäolosta ahdistuvien naisten. Älä anna patologisesti mielisairaiden naisten rajoittaa elämääsi. Terveet naiset ovat sinut kroppansa kanssa eivätkä ahdistu vaikka joku mies heidän pebansa näkisikin. Se on myös naisten oma valinta millaisiin asusteisiin pukeutuvat ryhmätunneille. Mikään pakko ei ole heilua tiukissa trikoissa ja antavissa topeissa jos miehet ahdistaa. Älkää miehet alistuko rajoittuneiden naisten mielivallalle kuin mikkihiiret vaan tehkää mitä haluatte. Ei pidä katsella seiniä.

    • Isolahti2

      mee eturiviin, älä takariviin :-)

    • Anna palaa!

      Tämä aihe herättääkin yllättävän paljon keskustelua. Koska iso osa on kuitenkin noita Suomi24:lle tyypillisiä anonyymiutta hyödyntäviä provoilija/irvileukoja, niin haluan kommentoida ihan oikeana ryhmäliikuntaa harrastavana naisena.
      Kannustan ehdottomasti menemään ryhmäliikuntaan! On ihan hölmöä miten kuntokeskuksissa jakaudutaan säännönmukaisesti "miehet salille, naiset jumppiin". Itse käyn molemmissa, koska monipuolinen liikunta on parasta. Ryhmäliikuntatunnit (pilates, aerobic, core, venyttely jne.) ovat tosiaan erinomainen tapa pitää kuntoa yllä niin miehille kuin naisille, ja on hienoa että ainakin yksi mies on tämän ymmärtänyt! :)
      Erillisiä miehille ja naisille suunnattuja jumppatunteja en ole pk-seudulla missään nähnyt enkä ymmärrä pointtia - moinen sukupuolineuroottisuus kuuluu lähinnä arabimaihin.

    • Treenarinainen

      Totta kai voit mennä! Kävin joskus itse ryhmäliikuntatunneilla ja ei yhtään haitannut, jos siellä oli miehiä. Nyt treenaan salilla, joka on sekasali. Ketjun kortilla voisin käydä myös vain naisille tarkoitetulla salilla, mutta mielestäni tuolla on parempi tunnelma. Tulee ehkä rehkittyä itsekin enemmän, kun näkee miten isoja painoja miehet nostavat :)

    • tiihahhaa

      Se voi olla miehille välillä kova paikka olla jossain bodybumpissa amazoninaisten takana ja katsella kun rauta nousee. Itse ei heiveröisenä saa kuin muutaman kilon ilmaan ja senkin sääret täristen.

      • Nousujohde

        Niinhän niissä helposti käy, kun siellä on niitä aktiivijumppaajia..., mutta hällä väliä eikun sekaan vaan, kyllä niitä painoja pystyy suurentamaan aikaa myöten, ei se penkilläkään 300 kg nouse noviiseilta.


      • kuntoilija1

        En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi jossain ryhmäliikuntatunnilla (tai salilla)pitäisi kilpailla kenenkään kanssa mitä jaksaa mitä ei. Korkeintaan itsensä kanssa. Kukin tekee kuntonsa ja terveydentilansa mukaan. Toiset ei voi tietää mitä vaivoja kelläkin on ja millainen kuntoilu sopii millaisella intensiteetillä. Minua ei kiinnosta pätkän vertaa siellä muiden tekemiset ainoastaan itseni.


    • painovoimistelija2
    • Nainen_71

      Käyn Tampereella Fressi Syke salilla ryhmäliikuntatunneilla mm. spinning,body pump,crossing ja muut jumpat.Kyllä ylipainoiset miehet saavat tulla tunneille aivan mielellään kun tunneilla on ylipainoisia naisiakin,niin olette aivan tervetulleita tunneille :) Kannattaa mennä ensimmäillä tunneilla eturiviin,niin näkee parhaiten ohjaaajan ja osaa näin tehdä liikkeet oikein.Itse viihdyn parhaiten tunneilla naisystävän kanssa takarivissä,kun käytämme molemmat tositiukkoja ihonmyötäisiä 3/4 pituisia tai pitkiä jumppatrikoita ja alushousuina tietysti STRING malliset alushousut jotka on parhaimmat mallit salille/jumppaan kun niistä ei jää ikäviä rajoja,niin kuin muista jää,ettei sen takia viitsitä kaverin kanssa olla missään eturivissä esittelemässä takapuolta,kun stringit on peppuvaossa vaikka meidän peput on aivan kiinteässä ja esittelykunnossa ryhmäliikuntatunneilla :) Kaikki vaan salille treenaamaan.......

      • Koettu on.

        jos peput on esttelykunnossa, niin silloinhan ne on jo testauskunnossa ;)
        ja ei mitään stringejä. ihan vain ilman alushousuja, niin näkyy cameltoe nätisti jumppatrikoiden läpi. tämän ovat monet jo hoksanneet. eikä ole stringit tiellä kun livahdetaan yhdessä vessaan tunnin jälkeen;)


    • kuntoilija1

      Tottakai on tervetullut! Kenenkään kilot, sukupuoli ym.ei vaikuta siihen kuka saa kuntoilla yelsillä ryhmäliikuntatunneilla. Jos joku katsoo se on hänen ongelmansa ei sinun. Ei pidä ajatella mitä muut ajattelee. Ja eiköhän kaikki mene sinne kuntoilemaan ja huolehtimaan hyvinnoinnistaan. Ei luulisi olevan merkitystä kuka on minkäkin näköinen ja millaisissa vetimissä. Hikipäässä mennään, että tuskin kenelläkään on intressiä miettiä muuta.

      • mieskunto esiin

        Mua ainakin alkaa ahistamaan jos edessä heiluu timmi tyttö läpikuultavissa joogapantseissa ilman alushousuja. Siks en ryhmäliikuntaan osallistu. Mitä muut ajattelee on ihan yhdentekevää.


    • eturivinmies

      On tosiaan kahdenlaisia ryhmäliikunnassa käyviä miehiä.

      Niitä jotka menee takariviin jotta voivat katsella naisten takamuksia

      ja eturivin miehet jotka on tullu treenaamaan piukan jumppamaikan kannustuksella.

      • kaikkien rivien

        Voi siellä taaempanakin ihan vaan jumpata, ei mene naisten rytmit sekaisin kun ei ole epätahdissa ja liian hitaasti liikkeitä tekevää miestä edessä.
        Auta armias jos olet väärässä asennossa, niin tulee kommenttia että koipesi on väärin...


    • Tosikiekkoilija

      Kyllä, Vepsä on ihan paska jätkä!

    • kuntooon

      Hyvinhä ne miehet siellä jumpassa pärjää. Kyllä moni muukin suosii niitä takarivejä, kuin pelkät miehet. Voi sitä kuntoilua harrastaa kotonakin jos ne miehet niin häiritsee: http://tinyurl.com/kuntoon2014

    • Täysilläjumppaaja

      No eipä tule mieleen hikisiä perseitä katsella tunneilla, ei miesten eikä naisten. Näin naisena, kyllä miehiäkin käy tunneilla, mutta eipä tule kamalasti kyttäiltyä mitä tekevät. Mulla on parempaakin tekemistä, kuten nautiskelu omasta menosta ja hikoilu. Sinne vaan sekaan. Itse en pidä pervertikkona, ja jos perseitä haluaa kytätä niin senkus. Enemmän ärsyttää tuntituijottelijat jotka parveilee ikkunassa mukamas jossain laitteessa, eteenkin tiettyjen tuntien aikaan normaalisti käyttämättömänä lojuvat ikkunalaitteet kummasti täyttyy toinen toistaan typerimmistä ukoista joiden näkemiseltä ei ikävä kyllä voi välttyä. Mutta valikoinkin sitten paikkani näille tunneille jonnekkin kulmanurkkaan jottei tarvitse penkillä makuulla töitä tehden tuijotella näitä urpoja silmiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe