20 vuotta ajoin höylällä, sitä ennen viitisen vuotta Braunin partakoneella, ei mitään ongelmia. Nyt kun olen ajanut Philipsillä on kaula helvetin punainen. Muualta kyllä ajaa hyvin ja tarkasti mutta kun kaulasta ajaa niin se on punainen. Tänään ajoin kolmannen kerran koneella ja sama juttu vaikka olin pitänyt kolmen päivän tauon. Eihän tällä voi harkitakaan että ajaisi joka päivä, kaula olisi varmaan hirveässä kunnossa!
Muuten kone on kyllä hyvä, vesipestävä ja ajaa tarkasti mutta mielummin sitä menee töihin parransängessä kuin kaula punaisena.
Philipsin partakone, kaula punainen!
2
716
Vastaukset
- Harri Soikkeli
Mun kaula ei tykkää sähkökoneista, ei Philipsin pyörivästä eikä Braunin tärisevästä. Siksipä olen vaihtanut höylääm jo hyvän aikaa sitten. Niissäkin on eroja, puhelinmyyjä vakuutti joskus että heidän höylää ei käytössä erota Gilleten höylästä. Sovittiin kaupat ja niin siinä kävi että ekan kokeilun jälkeen rouva sai sääriensä ajeluun hetkeksi terät ja itse jatkoin Gilletellä.
- Onko kokemuksia
Braunilla meni nuoruus hyvin, ei punoittanut ollenkaan. Gilletellä ajoin 20 vuotta, sain kymmenen vuotta sitten ison ison kasan teriä. Kun ne loppuivat niin ostin tarjouksesta Philipsin partakoneen ihan uteliaisuuttani. Ja siksi että Gilleten terät on kyllä helvetin kalliita, vuodessa niiden hinnalla ostaa partakoneen.
Täytyy ajaa aina iltaisin, ennen nukkumaanmenoa parta, kaipa punoitus on aamuun mennessä vähentynyt. Ja vain joka toinen päivä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2046498Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2684417"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423575Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1103393Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m573382Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492866Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2442462Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752427- 252356
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941