Tuntuu, että en vaan saa miestä mielestäni.Olisin halunnut vielä yrittää, en haluaisi antaa periksi.On vaikea uskoa, että emme ole enää yhdessä.Miehen mielestä parempi erillään, koska on parisuhteessa sulkeutunut näin sanoi itse..mutta näen miehessä edelleen ne hyvät piirteet ja uskoa riittäisi.Niin jos toinen on kerran ilmoittanut, että parempi erillään...kerran olen kysynyt oletko varma, että haluat erota en saanut siihen vastausta ja tavaransakin on hakenut ilman mitään sen kummempaa puhetta.Ei varmaan kannata missään nimessä enää edes yrittää olla yhteydessä eikö se ole turhaa?kannattaako edes ajatella, että tulisi takaisin...?
Mitä teen?
1
217
Vastaukset
- Apua erotilanteeseen
En tiedä miten tilanteesi on kehittynyt, mutta suosittelen, että keskityt nyt itsesi hoitamissen. Ei kannata ainakaan anella takaisin. Hanki itsellesi kirja Jälleenrakennus - kun suhteesi päättyy. Se on auttanut monia erotilanteessa ja sitä käytetään perusteoksena Fisher eroseminaarissa. Jos paikkakunnallasi järjestetään seminaaria, voit myös osallistua sellaiseen. Kirjaa lukemalla ymmärrät tilannettasi/parisuhdettasi/itseäsi paremmin, saat työkalut eron käsittelyyn ja siitä toipumiseen. Eron jälkeen tarvitsee todellakin jälleenrakentumista ja eheytymistä. Voimia sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898