Tuntuu, että en vaan saa miestä mielestäni.Olisin halunnut vielä yrittää, en haluaisi antaa periksi.On vaikea uskoa, että emme ole enää yhdessä.Miehen mielestä parempi erillään, koska on parisuhteessa sulkeutunut näin sanoi itse..mutta näen miehessä edelleen ne hyvät piirteet ja uskoa riittäisi.Niin jos toinen on kerran ilmoittanut, että parempi erillään...kerran olen kysynyt oletko varma, että haluat erota en saanut siihen vastausta ja tavaransakin on hakenut ilman mitään sen kummempaa puhetta.Ei varmaan kannata missään nimessä enää edes yrittää olla yhteydessä eikö se ole turhaa?kannattaako edes ajatella, että tulisi takaisin...?
Mitä teen?
1
259
Vastaukset
- Apua erotilanteeseen
En tiedä miten tilanteesi on kehittynyt, mutta suosittelen, että keskityt nyt itsesi hoitamissen. Ei kannata ainakaan anella takaisin. Hanki itsellesi kirja Jälleenrakennus - kun suhteesi päättyy. Se on auttanut monia erotilanteessa ja sitä käytetään perusteoksena Fisher eroseminaarissa. Jos paikkakunnallasi järjestetään seminaaria, voit myös osallistua sellaiseen. Kirjaa lukemalla ymmärrät tilannettasi/parisuhdettasi/itseäsi paremmin, saat työkalut eron käsittelyyn ja siitä toipumiseen. Eron jälkeen tarvitsee todellakin jälleenrakentumista ja eheytymistä. Voimia sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24110493
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486494- 865223
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324720- 404014
- 613364
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253298On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283255Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063