Mitä teen?

zuru1

Tuntuu, että en vaan saa miestä mielestäni.Olisin halunnut vielä yrittää, en haluaisi antaa periksi.On vaikea uskoa, että emme ole enää yhdessä.Miehen mielestä parempi erillään, koska on parisuhteessa sulkeutunut näin sanoi itse..mutta näen miehessä edelleen ne hyvät piirteet ja uskoa riittäisi.Niin jos toinen on kerran ilmoittanut, että parempi erillään...kerran olen kysynyt oletko varma, että haluat erota en saanut siihen vastausta ja tavaransakin on hakenut ilman mitään sen kummempaa puhetta.Ei varmaan kannata missään nimessä enää edes yrittää olla yhteydessä eikö se ole turhaa?kannattaako edes ajatella, että tulisi takaisin...?

1

259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apua erotilanteeseen

En tiedä miten tilanteesi on kehittynyt, mutta suosittelen, että keskityt nyt itsesi hoitamissen. Ei kannata ainakaan anella takaisin. Hanki itsellesi kirja Jälleenrakennus - kun suhteesi päättyy. Se on auttanut monia erotilanteessa ja sitä käytetään perusteoksena Fisher eroseminaarissa. Jos paikkakunnallasi järjestetään seminaaria, voit myös osallistua sellaiseen. Kirjaa lukemalla ymmärrät tilannettasi/parisuhdettasi/itseäsi paremmin, saat työkalut eron käsittelyyn ja siitä toipumiseen. Eron jälkeen tarvitsee todellakin jälleenrakentumista ja eheytymistä. Voimia sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      241
      10493
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      126
      6851
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6494
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      86
      5223
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4720
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4014
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3364
    8. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3298
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3255
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3063
    Aihe