ei ole väärin vihata..

Ikisinkku M

..naisia koska se vahvistaa, näin on viisaat tutkineet. Koska rakkautta emme saa näyttäisi viisainta olevan sitten ylpeänä iloisesti vihata naisia koska se on vain hyväksi keholle, masentua tai ahdistua ei saa koska se taas heikentää kehon toimintaa:

http://www.iltalehti.fi/terveys/2014010217888469_tr.shtml

16

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä pahaa mummosi, äitisi ja siskosi ovat sinulle tehneet?

• Ikisinkku M

Ei tietenkään ole pakko vihata kaikkia naisia, mummot, äidit, siskot, serkut ym. voi jättää ulkopuolelle ja vihata vain niitä alkujaan parisuhdekelpoisia naisia jotka on pilanneet sen parisuhdekelpoisuutensa jollain tavoin niin ettei niitä voisi enää rakastaa.

• Minusta vihaaminen on ainakin rasittavan tuntuista, ei tunnu mitenkään terveelliseltä. Enkä minä oikein osaa miehiä vihata, vaan ainoastaan ihmetellä, että miksi muut naiset käyvät kaupaksi, mutta minä en.

• Ikisinkku M

Ehkä et vaan markkinoi itseäsi riittävästi, leveillä hymyillähän niitä businesspuolen kauppojakin parhaiten saadaan aikaiseksi.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Ehkä et vaan markkinoi itseäsi riittävästi, leveillä hymyillähän niitä businesspuolen kauppojakin parhaiten saadaan aikaiseksi.

Ei ongelma varsinaisesti taida olla siinä, etteivätkö miehet minuun ihastuisi; olen varma että monikin on ollut minuun ihastunut elämäni aikana. Mutta yleensä jo melkein ennen kuin tajua tilannetta tai ainakaan ennen mitään realistisia mahdollisuuksia tehdä asialle mitään, ilmestyy kuvioihin joku toinen nainen joka sen miehen nappaa. Tämä on tapahtunut jo niin monta kertaa että alkaa vähitellen usko menemään.

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Ei ongelma varsinaisesti taida olla siinä, etteivätkö miehet minuun ihastuisi; olen varma että monikin on ollut minuun ihastunut elämäni aikana. Mutta yleensä jo melkein ennen kuin tajua tilannetta tai ainakaan ennen mitään realistisia mahdollisuuksia tehdä asialle mitään, ilmestyy kuvioihin joku toinen nainen joka sen miehen nappaa. Tämä on tapahtunut jo niin monta kertaa että alkaa vähitellen usko menemään.

Jospa oletkin härnääjä? Saat miesten hormoonit hyrräämään mutta jos homma ei etenekään riittävän nopsaan ne on jo himosta sekaisin ja hätäpäissään joutuvat etsimään jonkin muun purkautumispaikan, katalat toiset naiset heti käyttää tilaisuuden hyväkseen :D

• Ikisinkku M kirjoitti:

Jospa oletkin härnääjä? Saat miesten hormoonit hyrräämään mutta jos homma ei etenekään riittävän nopsaan ne on jo himosta sekaisin ja hätäpäissään joutuvat etsimään jonkin muun purkautumispaikan, katalat toiset naiset heti käyttää tilaisuuden hyväkseen :D

Vai niin. Sillä laillako te yksinkertaiset otukset toimitte? :D

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Vai niin. Sillä laillako te yksinkertaiset otukset toimitte? :D

Ei vaan jotkut meistä jää ilman ikävöimään kun kelpaisi vain se paras mutta jotkut toiset on heikkoja :D

• 11 + 13
        stellaria81 kirjoitti:

Ööh.. ihastunutta ei nappaa kyllä kukaan muu kuin ihastuksen kohde..

• Ikisinkku M

Tuossa voi kyllä olla perääkin mutta toisaalta moni sinkku varmaan ihan tietoisesti heittää lusikan nurkkaan suosiolla aikaisemmin, kun ei ole perillisiä parkumassa sairasvuoteen äärellä voi itse sitten jättää lääkkeet väliin tai ottaa toisia yliannoksen kun ei tarvitse ajatella niitä muita että mtenkähän ne sitten pärjää.

• -OTK-

Ehkä se pitkittynyt sinkkuus vaikuttaa vain silloin jos sitä murehtii liikaa. Tietysti vaikea olla murehtimatta jos sitä murehtii. Liikunta on hyvä keino nollata aivot liialta murehtimiselta.

• 11 + 8

Itsensä vihaaminen voi todellakin tappaa, joten täytyy osa siitä kohdistaa myös ulospäin jos meinaa elossa pysytellä..

• Naisasialooseri.

Jos mies ei saa naista hän voi alkaa vihaamaan itseään koska miehen tehtävä on saada naista ja naista saamaton mies ei kykene suorittamaan miehelle annettua tehtävää.

Ihan samalla tavalla jos joku mekaaninen laite ei koskaan suoriudu tehtävästään niin se alkaa vituttamaan laitteen omistajaa.

• 1+12

"Tämän jälkeen heitä pyydettiin värittämään tietokoneella esitetyistä ihmiskehoista alueet, joiden toiminnan he kokivat heikkenevän tai voimistuvan."

Täyttä huuhaata koko testi. Koehenkilöt itse omasta hatusta antoivat "tulokset". Onhan se nyt päivän selvä ettei masentunut ihminen jaksa mitään "väritellä" yms.

• erkki-täti

Sama asia pisti silmään kyseisessä kirjoituksessa.

Jäi myös ihmetyttämään, miten ihmeessä tuolla tavoin järjestetystä "kokeesta" voidaan edes puhua tutkimuksena. Tuossa nyt ei täyttynyt edes alkeellisimmatkaan tieteellisen tutkimuksen perusedellytykset millään tavalla.

Sitten suuri yleisö alkaa toistella näitä ruikulijuttuja totuutena. Huh heijaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7284
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3127
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      44
      2204
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2071
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2003
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1757
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1651
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1633
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1381
    Aihe