Sain joululahjaksi erittäin kätevän OBH- nordican smoothiekoneen ja haluan jaksa yhden reseptin, jonka omasta mielestä koen hyväksi. Itse olen tämän kehittänyt ja yksi annos on 600 ml.
Noin 1 dl rasvatonta maitoa
250g rasvatonta maitorahkaa
Kourallinen marjoja
50 ml (puoli dl) proteiinijauhetta , itse käytän whey-80 cookies & cream ja on hemmetin hyvää ;)
Hyvä puoli on, että ei tartte lisätä yhtään sokeria, vaikka itse olen makealle perso. ;D
Jos kuitenkin kaipaat makeutta niin puolikas banaani tuo siihen makua. Olkaa hyvä ja kokeilkaa ihmeessä! Suosittelen .. (;
proteiinismoothie
4
812
Vastaukset
- 478518
1 valion rasvaton maitorahka
2-3dl kylmää vettä
n. 2 vajaa kourallista mansikoita
30g (1 scooppi) finnmaxin mansikka hera jauhetta
Ja on muuten hyvää ja terveellistä! Suosittelen kokeilemaan, itse olen vuosia käyttänyt samaa reseptiä välipalana.
http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/ - --..--
Ite teen vähän tähän tyyliin.
250g rasvaton maitorahka
20g whey 80 tarpeen ja mielihalujen mukaan.
ruokalusikallinen öljyä (kookos tai oliiviöljy)
1 banaani tai tuoretta ananasta
marjoja pikkasen
2dl tuoremehua.
Ei tule liian paksua ja on hyvin juotavissa.
Sisältää kaiken tarpeellisen että elimistö saa päivän hyvin käyntiin. - poo3
mutta eikö tuossa tule vähän liikaa proteiinia?
- ei liikaa maitoo
Liikaa maitoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896