Sain joululahjaksi erittäin kätevän OBH- nordican smoothiekoneen ja haluan jaksa yhden reseptin, jonka omasta mielestä koen hyväksi. Itse olen tämän kehittänyt ja yksi annos on 600 ml.
Noin 1 dl rasvatonta maitoa
250g rasvatonta maitorahkaa
Kourallinen marjoja
50 ml (puoli dl) proteiinijauhetta , itse käytän whey-80 cookies & cream ja on hemmetin hyvää ;)
Hyvä puoli on, että ei tartte lisätä yhtään sokeria, vaikka itse olen makealle perso. ;D
Jos kuitenkin kaipaat makeutta niin puolikas banaani tuo siihen makua. Olkaa hyvä ja kokeilkaa ihmeessä! Suosittelen .. (;
proteiinismoothie
4
805
Vastaukset
- 478518
1 valion rasvaton maitorahka
2-3dl kylmää vettä
n. 2 vajaa kourallista mansikoita
30g (1 scooppi) finnmaxin mansikka hera jauhetta
Ja on muuten hyvää ja terveellistä! Suosittelen kokeilemaan, itse olen vuosia käyttänyt samaa reseptiä välipalana.
http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/ - --..--
Ite teen vähän tähän tyyliin.
250g rasvaton maitorahka
20g whey 80 tarpeen ja mielihalujen mukaan.
ruokalusikallinen öljyä (kookos tai oliiviöljy)
1 banaani tai tuoretta ananasta
marjoja pikkasen
2dl tuoremehua.
Ei tule liian paksua ja on hyvin juotavissa.
Sisältää kaiken tarpeellisen että elimistö saa päivän hyvin käyntiin. - poo3
mutta eikö tuossa tule vähän liikaa proteiinia?
- ei liikaa maitoo
Liikaa maitoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575529- 954461
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731177Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799