Kuinka kauan deiteillä pitää olla?

mäitse

Kävin jokin aika sitten nettitreffeillä, jossa todella nopeasti selvisi, että en ole kiinnostunut ko. miehestä. Mies kiroili, käytti muutenkin epämiellyttävää kieltä, oli negatiivinen ja puhui rumasti toisista ihmisistä. Olin vaivautunut ja toivoin, että voisin vain lähteä juoksemaan paikalta. Muutamaan otteeseen yritin muuttaa puhetta (mies puhui lähes tauotta ja oli vaikeaa saada sanaa väliin), mutta mies väänsi näistäkin aiheista negatiivisia.

N. 1h jälkeen sanoin, että minun pitää lähteä ja kiitin seurasta. Sanoin jotain erilaisista elämäntyyleistä selitykseksi, miksi en halua tavata uudestaan. Tämän olin päättänyt jo ensimmäisen 5 min aikana. Milloin mielestänne on ok lähteä? Tuntuisi jotenkin ilkeältä rynnätä ulos kahvilasta heti, kun kahvikuppi on tyhjä, mutta samalla tunsin hukkaavani sekä miehen että omaa aikaani, koska tiesin, etten halua nähdä enää uudestaan.

172

8075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahvi-kaisa

Mielestäni voi hyvin toivottaa hyvät jatkot ja lähteä, kun kahvikuppi on rauhallisesti juotu tyhjäksi. Onhan se kilttiä ja hyväntahtoista kuunnella toista mutta on tärkeää kuunnella myös itseään ja toimia omien rajojen mukaan.

• Toisen kunnioitus

Aloittaja teki minusta hienosti sanoessaan heti ettei jatkoa sitten tule. Sitä varten nettitreffien kautta bongattu ihminen kannattaa tavata mahdollisimman pian, että näkee nämä netin kautta näkymättömät piirteet. Jos toisen asennetta ei voi arjessa sietää, se on varmasti ylipääsemätön suhteen este.

Minusta hyvät käytöstavat olisi muistettava kuitenkin. On raukkamaista jättää toinen odottamaan uutta tapaamista jos on jo päättänyt ettei sitä tule. Sen verran pitää olla kunnioitusta toista kohtaan että sanoo mielipiteensä. Voi olla ettei siitä kiitetä, mutta silti.

Ongelma kuitenkin jää sille toiselle ja olet hoitanut oman osasi hyvin. Ja tämän vuoksi en _ikinä_ anna mitään yhteystietoja ennen ensitapaamisen päättymistä...

• ongelmien välttämine
        Toisen kunnioitus kirjoitti:

Aloittaja teki minusta hienosti sanoessaan heti ettei jatkoa sitten tule. Sitä varten nettitreffien kautta bongattu ihminen kannattaa tavata mahdollisimman pian, että näkee nämä netin kautta näkymättömät piirteet. Jos toisen asennetta ei voi arjessa sietää, se on varmasti ylipääsemätön suhteen este.

Minusta hyvät käytöstavat olisi muistettava kuitenkin. On raukkamaista jättää toinen odottamaan uutta tapaamista jos on jo päättänyt ettei sitä tule. Sen verran pitää olla kunnioitusta toista kohtaan että sanoo mielipiteensä. Voi olla ettei siitä kiitetä, mutta silti.

Ongelma kuitenkin jää sille toiselle ja olet hoitanut oman osasi hyvin. Ja tämän vuoksi en _ikinä_ anna mitään yhteystietoja ennen ensitapaamisen päättymistä...

Ei ole välttämättä viisasta torjua kovin tyrmäävin sanoin heti naamatusten vaikka siihen suuntaan voikin vihjata, kun ei tiedä yhtään miten vieras ihminen siihen reagoi. Kaikenlaisia hulluja sitä voi kuitenkin olla.. On parempi sanoa sitten suorempaan turvallisesti sähköpostin välityksellä, jos vielä kyselee perään.

• monet treffit
        ongelmien välttämine kirjoitti:

Ei ole välttämättä viisasta torjua kovin tyrmäävin sanoin heti naamatusten vaikka siihen suuntaan voikin vihjata, kun ei tiedä yhtään miten vieras ihminen siihen reagoi. Kaikenlaisia hulluja sitä voi kuitenkin olla.. On parempi sanoa sitten suorempaan turvallisesti sähköpostin välityksellä, jos vielä kyselee perään.

Ei tietenkään missään tilanteessa kannata tyrmäävin sanoin kertoa tuntemuksiaan, vaan tehdä se ystävällisesti. Ei kannata kuitenkaan tuhlata kummankin aikaa kovin pitkään. Olen itsekin ollut treffeillä, joissa toinen puhui niin paljon, että oli vaikea saada sanottua omia tuntemuksiaan kuulostamatta epäkohteliaalta, mutta kysymyksiä toisen käyttäytymisestä voi ainakin heittää. Puhutaan myös ns. hampurilaispalautteesta eli annetaan kerroksittain sekä hyvää että huonoa - olisiko tuossa käytöksessä ollut hyvää innostunut tms. puhuminen asioista.

• Hyvä tapa
        monet treffit kirjoitti:

Ei tietenkään missään tilanteessa kannata tyrmäävin sanoin kertoa tuntemuksiaan, vaan tehdä se ystävällisesti. Ei kannata kuitenkaan tuhlata kummankin aikaa kovin pitkään. Olen itsekin ollut treffeillä, joissa toinen puhui niin paljon, että oli vaikea saada sanottua omia tuntemuksiaan kuulostamatta epäkohteliaalta, mutta kysymyksiä toisen käyttäytymisestä voi ainakin heittää. Puhutaan myös ns. hampurilaispalautteesta eli annetaan kerroksittain sekä hyvää että huonoa - olisiko tuossa käytöksessä ollut hyvää innostunut tms. puhuminen asioista.

Joo, kannattaa sanoa esimerkiksi: "Kuule [Nimi] on nyt mentävä. Oli hauska tutustua ja hyvää jatkoa."

• Unelmien Pokamies

Heti voi häipyä jos toinen on valehdellut mutta kyllä sitä nyt lasillisen tai kupillisen ajan istuu vaikka seipään nenässä.

• 3e4s5f6g7k8ö9b

Eipähän istu, ainakaan minä. Jos huomaan, että toinen puhuu
        p:kaa heti kun suunsa avaa, niin se on siinä. Suuttu tai ei.

• tuoppi tyhjäks

Joskus näkee jo ekoista sekunneista, siis ulkonäön perusteella että toista näkemistä ei tule, mutta kohteliaasti olen istunu sen yhden juoman ajan. Ei toistaseks kukaan oo niin sietämätön ollu että pitäs jättää juoma kesken. Sitten keksiny jotain miks pitää lähtee heti sen lasillisen jälkeen. Tämä on ehkä se vaikein osuus, ettei kuulostas ihan naurettavalta tekosyyltä. Jos kyselee jatkoista, niin sanon ympäripyöreesti jotain että oon kirjottanu muutaman muunkin kanssa ja haluan tavata vielä nekin. Yleensä fiksuimmat ymmärtää tästä missä mennään eikä kysele enempiä.

• nsrtjutrsj

Mikset voi vaan sanoa suoraan ettei toista tapaamista tule?

Mitä järkeä on alkaa ladella "olen kirjoitellut muidenkin kanssa" diipadaapaa" ja keksiä tekosyitä lähteä? Tuosta kuitenkin monelle jää vielä mieleen että jos nyt kuitenkin vielä olisi mahdollista tavata uudestaan kun sen kerran noin suoraan ilmoitat.

Tosin jo tuosta sinun asenteestasi ne fiksuimmat ymmärtää ettei sinun kanssasi kannata lähteä sen pidemmälle. Siinä olet oikeassa.

• viitaten tähän
        nsrtjutrsj kirjoitti:

Mikset voi vaan sanoa suoraan ettei toista tapaamista tule?

Mitä järkeä on alkaa ladella "olen kirjoitellut muidenkin kanssa" diipadaapaa" ja keksiä tekosyitä lähteä? Tuosta kuitenkin monelle jää vielä mieleen että jos nyt kuitenkin vielä olisi mahdollista tavata uudestaan kun sen kerran noin suoraan ilmoitat.

Tosin jo tuosta sinun asenteestasi ne fiksuimmat ymmärtää ettei sinun kanssasi kannata lähteä sen pidemmälle. Siinä olet oikeassa.

"Mikset voi vaan sanoa suoraan ettei toista tapaamista tule?"

Tuolta ylempää
        "Ei ole välttämättä viisasta torjua kovin tyrmäävin sanoin heti naamatusten" jne.

"Tosin jo tuosta sinun asenteestasi ne fiksuimmat ymmärtää ettei sinun kanssasi kannata lähteä sen pidemmälle."

Vai että asenteesta :) pitäs kai sitten ruveta sanoon suoraa että 'kuule ei kiinnosta kun oot liian ruma, läski ja tyhmä'? Niin sinä luultavasti teet.

• monilla treffeillä

Eka treffit on vielä niin tunnustelua, että jokainen on varautunut siihen, että homma ei jatku. Eipä siinä sitten suuria vihjeitä tarvita, jotta käsittää jutun olevan siinä. Kukin sitten lopettaa treffit tavallaan. Kaikki eivät halua kertoa suoraan, että ei tämä toimi. Hänelle pitää sallia kiertoilmaisut. Kyllä totuuden kuitenkin tajuaa.

• kiltti mies.

2 minsaa riittää koska mies oli kuvailemasi kaltainen kiroilija ja haukkui muita ihmisiä. Olisit vaan lähtenyt heti menemään, ei tarvii kuunnella jos mies on idiootti.

• kiltti mies.

Ihmettelen vaan että miten olet tuollaisen miehen kanssa päätynyt treffeille koska minä en ole päässyt 12 vuoteen treffeille vaikka olen asiallinen ja osaan käyttäytyä, en kiroile enkä hauku muita ihmisiä.

Mies oli varmaan komea ja siksi päätit lähtee treffeille. Komeat ei ole useinkaan fiksuja ja käytöstavat on ala-asteen tasoa.

• kiltti mies. kirjoitti:

Ihmettelen vaan että miten olet tuollaisen miehen kanssa päätynyt treffeille koska minä en ole päässyt 12 vuoteen treffeille vaikka olen asiallinen ja osaan käyttäytyä, en kiroile enkä hauku muita ihmisiä.

Mies oli varmaan komea ja siksi päätit lähtee treffeille. Komeat ei ole useinkaan fiksuja ja käytöstavat on ala-asteen tasoa.

Mies ei ollut komea. Kuvissa taviksen näköinen, mutta livenä ruma. Oli varmaan vanhoja kuvia ja vähän hämärässä otettu. Ehkä miehen teki rumaksi hänen käytöksensä. En yrittänytkään etsiä pilkettä silmäkulmassa tai kivaa hymyä. tai onhan hymyä vaikeaa etsiä, kun mies ei hymyile. Miehen viestit olivat asiallisia (kertoi työstään, harrastuksistaan jne). Nuo käytösongelmat tulivat vasta naamakkain.

• Kira1234
        kiltti mies. kirjoitti:

"Komeat ei ole useinkaan fiksuja..."
        Hmm, mistä lienee tuollainen olettamus.

• Treffit
        kiltti mies. kirjoitti:

Hei,
        misssä päin asut ja millaista naista haet? Järkätään sulle treffit!

• treffitön.
        Kira1234 kirjoitti:

"Komeat ei ole useinkaan fiksuja..."
        Hmm, mistä lienee tuollainen olettamus.

KAikenlaiset juntit ja ääliöt pääsee treffeille mut kunnon miehet ei pääse jotka osais käyttäytyy.

• Jan-89891283981623
        treffitön. kirjoitti:

KAikenlaiset juntit ja ääliöt pääsee treffeille mut kunnon miehet ei pääse jotka osais käyttäytyy.

Tiesitkö että useat naiset pitävät ns. "kunnon miehiä" tylsinä seuralaisina tai saati poikaystävänä. Mieti vaikka sitä miksi "pahat pojat" saavat usein ne tavoitelluimmat naiset? Ei nainen halua perus-reiskaa vaikka se reiska olisi miten "hyvä" ja "kunnollinen". Kiroilu ei auta vaan karisma. Jos karismaa ei ole, niin saat myös vastaavasti karismattoman tyttöystävän jos sitäkään. On lähes huvittavaa että kaltaisesi miehet eivät ymmärrä mitä naiset usein ajattelevat ja mitä odottavat. Jos saat naisen nauramaan vatsa kippurassa niin silloin mahdollisuutesi ovat hyvät, jos osaat käyttäytyä etkä ala latelemaan tylsiä insinöörivitsejä.

• nähty on
        Jan-89891283981623 kirjoitti:

Tiesitkö että useat naiset pitävät ns. "kunnon miehiä" tylsinä seuralaisina tai saati poikaystävänä. Mieti vaikka sitä miksi "pahat pojat" saavat usein ne tavoitelluimmat naiset? Ei nainen halua perus-reiskaa vaikka se reiska olisi miten "hyvä" ja "kunnollinen". Kiroilu ei auta vaan karisma. Jos karismaa ei ole, niin saat myös vastaavasti karismattoman tyttöystävän jos sitäkään. On lähes huvittavaa että kaltaisesi miehet eivät ymmärrä mitä naiset usein ajattelevat ja mitä odottavat. Jos saat naisen nauramaan vatsa kippurassa niin silloin mahdollisuutesi ovat hyvät, jos osaat käyttäytyä etkä ala latelemaan tylsiä insinöörivitsejä.

Suurin osa naisista haluaa perus-reiskan jolla on karismaa ja huumorintajua. Perus-reiska pystyy sitoutumaan perheeseen ja parisuhteeseen. Siihen kaikki perustuu kun nainen haluaa oikean parisuhteen.. miehen sitoutumiskykyyn. Pelimiehistä ja pahoista pojista ei ole siihen.

Karismaa voi olla ihan perusmiehessäkin. Ei "kunnollisuus" poissulje sitä.

• 5e7krs
        kiltti mies. kirjoitti:

Sinä nyt olet täällä ruikuttanut joka ikinen päivä vuosikausia tuota samaa pas-kaa.
        Haukut muita ihmisiä (sekä miehiä että naisia) yhdessä lauseessa ja toisessa kehut olevasi kunnollinen ja kiltti.
        Sulla ei ole hajuakaan mitä kunnollisuus ja kiltteys on. Ihan vinkkinä voin antaa että se ei riitä että on raitis eikä pahoinpitele toisia.

• hsjkhjkahjkjsks
        kiltti mies. kirjoitti:

Niin se on outoa että tuntuu että naiset rakastuu luuseriin ja kiltit ja hemmottelevat miehet kierretään kaukaa, etenkin jos ulkonäkö ei ole adonis tyyppiä :(

• treffaillut
        treffitön. kirjoitti:

Sanos muuta,minä kävin nettitreffeillä, mies kertoi netissä ,ettei käytä alkoholia ,mutta tuli treffeille täysin kännissä,sinne jäi ,sanoin että käyn wessassa,ja häivyin sen tien...en ymmärrä tommosii jotka satuilee netissä kaikenlaista,mutta ovat puheisiinsa täysin vastakohtia,luulis että jos ollaan tositarkoituksella liikkeellä ,niin puhutaan totta......

• 30+30

Jos ei ole käytöstapoja niin saa lähtee ihan koska vaan. Kerran itse menin treffeille ja nainen menikin juttelee kaverille joka oli samassa ravintolassa. Odoton itse vartin ja sitten häippäsin

• kiltti mies.
        5e7krs kirjoitti:

Sinä nyt olet täällä ruikuttanut joka ikinen päivä vuosikausia tuota samaa pas-kaa.
        Haukut muita ihmisiä (sekä miehiä että naisia) yhdessä lauseessa ja toisessa kehut olevasi kunnollinen ja kiltti.
        Sulla ei ole hajuakaan mitä kunnollisuus ja kiltteys on. Ihan vinkkinä voin antaa että se ei riitä että on raitis eikä pahoinpitele toisia.

En hauku vaan kerron totuuden.

• sdgsdgsdssdfsd
        nähty on kirjoitti:

Suurin osa naisista haluaa perus-reiskan jolla on karismaa ja huumorintajua. Perus-reiska pystyy sitoutumaan perheeseen ja parisuhteeseen. Siihen kaikki perustuu kun nainen haluaa oikean parisuhteen.. miehen sitoutumiskykyyn. Pelimiehistä ja pahoista pojista ei ole siihen.

Karismaa voi olla ihan perusmiehessäkin. Ei "kunnollisuus" poissulje sitä.

Nimenomaan. Huvittavaa kuinka kuvitellaan kaikenmaailman "pahaperseiden" olevan automaattisesti karismaattisia. Todellisuudessa asia on juuri päinvastoin.

• iiuviuvui
        30+30 kirjoitti:

Jos ei ole käytöstapoja niin saa lähtee ihan koska vaan. Kerran itse menin treffeille ja nainen menikin juttelee kaverille joka oli samassa ravintolassa. Odoton itse vartin ja sitten häippäsin

Tuo on ollut ihan klassinen liike.

Nainen on ottanut ravintolaan mukaan kaverinsa ja he ovat sopineet että jos sinä et kiinnosta naista, hän lähtee kaverinsa mukaan ja on hänen kanssaan siihen saakka kunnes ymmärrät ettei sinua kaivata.

Vaikka on olemassa todella tökeröitä ihmisiä, tuo on ihan selkeä merkki että sinua ei kaivattukaan, eikä kaivata. Jos sinä olisit kiinnostanut naista, hän olisi tutustuttanut sinut ystävälleen. Hän ei sitä tehnyt, eli siinä näet.

Soittiko nainen perääsi? Ei soittanut, eli siinä vielä toinen merkki.

Se ei muuta asiaa miksikään että olet soittanut hänelle ehkä seuraavana päivänä ja laittanut "suhteenne" poikki. Jos tuo nainen olisi ollut sinusta ihan oikeasti kiinnostunut ja innostunut, hän olisi soittanut perääsi heti kun olisi tullut ystävänsä luota, ja vartti alkaa olla jo siinä rajoilla että hän "muistaisi" sinut uudelleen.

• Just näin

Jos nainen jonka kanssa mä päädyn treffeille osoittautuukin toisenlaiseks kun oletin niin kyllä mä sitten häivyn aika nopsaan.

• tyeryey

Lähe kävelemään heti, naura sille hikiselle kaljulle läskille ja näytä finkkua lähtiessäs.

• Aviitta Kotvanen

Hi,hi niin miks mitäis vielä 2a tilusrakeintakin ruveta kasvattamaan?

• Kyl tommone

kolme vuorokaut on sopiva,voi olla ainaki varma ettei toisel osunu huonopäivä!

• monta treffiä

Mun mielestäni toisen rumaan käytökseen voi reagoida esim. sanomalla siitä jotain ystävällisesti ja toteavansa vaikka huomanneensa "maailmojen" olevan liian erilaisia tms., joten ei kannata tuhlata kummankin aikaa. Rumaa käytöstä ei tarvitse hyväksyä missään eikä varsinkaan treffeillä. - Siihen voi vastaukseksi saada jotain vielä rumempaa, mutta ainakin on itse ollut reilu.

• Esquire

Ensimmäinen tapaaminen ei aina onnistu hermoilun vuoksi, mutta tässä tapauksessa kuvauksen perusteella oli hyvä valinta lähteä.

Sikäli minulle jäi aikoinaan epäselväksi miten noille treffeille päädytään, minulla oli silloin ilmoitus johon ei tullut yhtään vastausta. En kiroile, enkä puhu pahaa toisista ellen saa lauseeseen jotakin positiivistakin. Eli antaisitko vinkin, mikä hänen ilmoituksessaan sai sinut kiinnostumaan?

• Olen ollut muutamilla treffeillä ja ilmoituksissa on samat peruspiirteet. Kirjoitetaan n. 3-4 kappaletta tekstiä hyvällä suomenkielellä. Ilmoituksessa keskitytään oman elämän ja luonteen kuvaamiseen, naiseen kohdistuvia vaatimuksia on vähän tai ne esitetään muodossa "toivoisin" tms. Mitään negatiivisia asioita tai viittauksia seksiin/erotiikkaan ei saa olla ja kuvissa mies on kaikki vaatteet päällä. Ylipäätään pitää jäädä asiallinen kuva. Sitten on tietysti savuttomuus, urheilullisuus jne, jotka liittyvät omaan elämäntapaani.

Tämä mies otti minuun itse yhteyttä ja kyseli minusta lisää oman profiilini tekstin perusteella. Tuli sellainen olo, että hän on oikeasti kiinnostunut tutustumaan minuun ihmisenä. Chatissa samoin esitti paljon kysymyksiä. Hän myös piti huolen, että vastasi minun kysymyksiini kunnolla. Vuorovaikutus on todella tärkeää minulle.

Täällä netissä olenkin osittain siksi, että ulkonäköni (nätti blondi) takia baarissa miehet ovat jo etukäteen päättäneet, että minun täytyy olla tyhmä ja pinnallinen. Lähestymiset ovat sitten aliarvioivia ja aito vuorovaikutus puuttuu. Yritän täällä oikeasti tutustua miehiin ja toivon, että hekin ihastuisivat minussa sisältöön, eivät vain kuoreen. Ihastuminen tulee luonnollisesti vasta livetapaamisten jälkeen, ei kirjoitettujen tekstien perusteella :)

• destiny?
        mäitse kirjoitti:

Olen ollut muutamilla treffeillä ja ilmoituksissa on samat peruspiirteet. Kirjoitetaan n. 3-4 kappaletta tekstiä hyvällä suomenkielellä. Ilmoituksessa keskitytään oman elämän ja luonteen kuvaamiseen, naiseen kohdistuvia vaatimuksia on vähän tai ne esitetään muodossa "toivoisin" tms. Mitään negatiivisia asioita tai viittauksia seksiin/erotiikkaan ei saa olla ja kuvissa mies on kaikki vaatteet päällä. Ylipäätään pitää jäädä asiallinen kuva. Sitten on tietysti savuttomuus, urheilullisuus jne, jotka liittyvät omaan elämäntapaani.

Tämä mies otti minuun itse yhteyttä ja kyseli minusta lisää oman profiilini tekstin perusteella. Tuli sellainen olo, että hän on oikeasti kiinnostunut tutustumaan minuun ihmisenä. Chatissa samoin esitti paljon kysymyksiä. Hän myös piti huolen, että vastasi minun kysymyksiini kunnolla. Vuorovaikutus on todella tärkeää minulle.

Täällä netissä olenkin osittain siksi, että ulkonäköni (nätti blondi) takia baarissa miehet ovat jo etukäteen päättäneet, että minun täytyy olla tyhmä ja pinnallinen. Lähestymiset ovat sitten aliarvioivia ja aito vuorovaikutus puuttuu. Yritän täällä oikeasti tutustua miehiin ja toivon, että hekin ihastuisivat minussa sisältöön, eivät vain kuoreen. Ihastuminen tulee luonnollisesti vasta livetapaamisten jälkeen, ei kirjoitettujen tekstien perusteella :)

kaitsu porista moido,meikä sinkkuuteen kyllästynyt ja kysäisenpä sulta mikä on sinun elämäsi
        tarkoitus?ja niin kun yleensäkin elämän tarkoitus?mie olen jotain oppinut elämäni aikana tehdyistä virheistä ja matka jatkuu ja minun elämäni tarkoitus on rakastaa ja saada vastarakkautta,ilman rakkautta ihminen on pelkkä tyhjä kuori jota itse olen kolmisen vuotta ollut.
        en ole vielä luovuttanut löytääkseni sielunkumppanin mutta katse ja kiinnostus on mennyt parin vuoden aikana ukrainan naisiin noin netin kautta vielä tällä hetkellä mutta i hope we meet soon in real life.en häiritse sua enempiä kun en edes tiedä mihin tää viesti menee?mut jatkoja sulle
        neitokainen jostakin?lämpimin terkuin kai

• Äidinkieli 8+
        destiny? kirjoitti:

kaitsu porista moido,meikä sinkkuuteen kyllästynyt ja kysäisenpä sulta mikä on sinun elämäsi
        tarkoitus?ja niin kun yleensäkin elämän tarkoitus?mie olen jotain oppinut elämäni aikana tehdyistä virheistä ja matka jatkuu ja minun elämäni tarkoitus on rakastaa ja saada vastarakkautta,ilman rakkautta ihminen on pelkkä tyhjä kuori jota itse olen kolmisen vuotta ollut.
        en ole vielä luovuttanut löytääkseni sielunkumppanin mutta katse ja kiinnostus on mennyt parin vuoden aikana ukrainan naisiin noin netin kautta vielä tällä hetkellä mutta i hope we meet soon in real life.en häiritse sua enempiä kun en edes tiedä mihin tää viesti menee?mut jatkoja sulle
        neitokainen jostakin?lämpimin terkuin kai

Olet tyypillinen luuseri. Olisit edes sen peruskoulun käynyt kunnialla läpi, että olisit oppinut edes jotenkuten kirjoittamaan.

• lauantaitar

On ihan ymmärrettävää,että ensimmäiset treffit muutenkin jännittää,ainakin itseäni,niin siinä ei oikein osaa luontevasti keskustella.Toki nyt ei kiroileminen sovi missään nimessä,eikä toisten ihmisten mollaaminen.Kyllä sitä yhden kahvikupposen ajan jaksaa nätisti istua,vaikkei olisi kiinnostuskaan,kumpasenkaan puolelta.Palautetta voi sitten antaa jälkeenpäin tai sanoa,että kuullaan vielä.Aloittaja oli asiallinen ja näin itsekin käyttäytyisin,vaikka toinen olis millainen tahansa.

Kuten joku mainitsikin,niin näistä nettitreffeilijöistä ei aina tiedä,kun netissä on helppoa kertoa niitä näitä..jotta toinen kiinnostuisi! Ei hyvä lähteä kenenkään kotiin!Olen parit treffit tehnyt,muttei "kipinää"löytynyt.

• kurre1

Olen seurannut Ostareiden kahvioissa,tumma ihoiset kiharapäät häipyvät välittömästi kun Suomi nainen antaa euroja!! Ei siinä kauan vitkastella!

• köyhä??

Miehethän ei tunnetusti anna kerjäläisille rahaa. Itse voin jonkun lantin heittää.

• joseiniineikipinää

Enpä sanoisi , "että kuullaan vielä", koska on turha antaa katteettomia
      lupauksia, näistä voi saada riipan kinttuunsa.

• rehellisyyttä

Kaiken huippu on kun toinen valehtelee päin naamaa, että haluaa tavata uudelleen (vaikka tarkoittaakin aivan toista) ja koskaan sitä tapaamista ei tule ja koskaan siitä toisesta ei kuulu mitään. Ei kannata mennä lupailemaan turhia. Voihan sitä olla kohteliaan rehellinen.

• rehellisyyttä kirjoitti:

Kaiken huippu on kun toinen valehtelee päin naamaa, että haluaa tavata uudelleen (vaikka tarkoittaakin aivan toista) ja koskaan sitä tapaamista ei tule ja koskaan siitä toisesta ei kuulu mitään. Ei kannata mennä lupailemaan turhia. Voihan sitä olla kohteliaan rehellinen.

Olin netti treffeillä erään miehen kanssa, tunnin verran juteltiin kahvilassa.
        Olimme kirjoitelleet yli kolme viikkoa ja sain suudelmia sekä haleja viesteissä.Olimme reilun tunnin ekoilla treffeillä kahvilassa, hän sanoi , että haluaa tavata uudelleen.
        Mies ehdotti, että mentäisiin teatteriin, ja sanoi, että on ollut tosi mukava ilta kanssani.
        Otin selvää teattereista ja laitoin viestin hänelle, hän lupasi palata asiaan pikapuolin.
        Tästä on nyt kolme kuukautta, eikö ole tyhmää käytöstä. Mies on yli 50 joten
        ei voi nuoruuden piikkiinkään laittaa.

• Tyypillistä...
        vau56 kirjoitti:

Olin netti treffeillä erään miehen kanssa, tunnin verran juteltiin kahvilassa.
        Olimme kirjoitelleet yli kolme viikkoa ja sain suudelmia sekä haleja viesteissä.Olimme reilun tunnin ekoilla treffeillä kahvilassa, hän sanoi , että haluaa tavata uudelleen.
        Mies ehdotti, että mentäisiin teatteriin, ja sanoi, että on ollut tosi mukava ilta kanssani.
        Otin selvää teattereista ja laitoin viestin hänelle, hän lupasi palata asiaan pikapuolin.
        Tästä on nyt kolme kuukautta, eikö ole tyhmää käytöstä. Mies on yli 50 joten
        ei voi nuoruuden piikkiinkään laittaa.

Ei onnistu luistamaan vaimoltaan salaa...

• Anonyymi
        Tyypillistä... kirjoitti:

Ei onnistu luistamaan vaimoltaan salaa...

😂😂😂😂

• 19+20

Ennen kuin alkaa suhteeseen jonkun toisen kanssa, kannattaisi oppia todella tuntemaan itsensä, sillä ei ole muuta tietä oikeasti toimivaan parisuhteeseen. En siis tarkoita "minä olen tällainen kuin olen" - itseä, vaan aitoa itseä. Kannattaa käydä Alkuajatuksen kotisivulta hakemassa "Aito Itse" sähkökirja, jonka voi ladata maksutta, sillä pääsee hyvää alkuun.

• Alkuajatus sulle

Kirjan on kirjoittanut vammainen apina.

• 8+7

Liittyykö jollain tapaa evoluutio teoriaan.

• Hmmm....

Jos mies on matkustanut kaukaa treffeille, niin olisi naisen kai ihan kohteliasta istua nyt ainakin puoli tuntia tai tunnin, ellei tyyppi nyt ihan törkeä juntti ole.

Jos mies on vaikkapa toiselta puolelta Suomea, ja ihan kiva vaikkei selvästikään se oikea, olisi naisen mielestäni reilua maksaa lasku.

Mikäli mies on tullut kaukaa treffeille, on mukavaa juttuseuraa ja tarjoaa pöperötkin, mielestäni naisen olisi reilua viettää yö hänen kanssaan, vaikkei jatkoa sitten ehkä tulisikaan.

• lauantaitar

Vai että ihan yö tarvis viettää ekatreffeillä tavatun kanssa..jösses sentään,mun ei tulis mieleenikään..koska ei ne himot heti hyrräile ja siksi toiseksi,toinen pitää tuntea ensin yläpäästään! Mun mieskaverit saa oppia kärsivällisyyttä..jos ei,niin eipä nää ole sen arvoisia.Katson,mitä siellä yläpäässä on,enkä ajattele toisen himoja,vaan sitä,kun/jos itseä pikkuhiljaa alkaa kiinnostaan "koko paketti".Miehet ei tykkää hepoista saaliista,eikä naisetkaan senpuoleen.

• lauantaitar
        lauantaitar kirjoitti:

Vai että ihan yö tarvis viettää ekatreffeillä tavatun kanssa..jösses sentään,mun ei tulis mieleenikään..koska ei ne himot heti hyrräile ja siksi toiseksi,toinen pitää tuntea ensin yläpäästään! Mun mieskaverit saa oppia kärsivällisyyttä..jos ei,niin eipä nää ole sen arvoisia.Katson,mitä siellä yläpäässä on,enkä ajattele toisen himoja,vaan sitä,kun/jos itseä pikkuhiljaa alkaa kiinnostaan "koko paketti".Miehet ei tykkää hepoista saaliista,eikä naisetkaan senpuoleen.

Oikaisen virheen,Siis:helpoista saaliista,eikä hepoista,sori.

• Hmmm....
        lauantaitar kirjoitti:

Oikaisen virheen,Siis:helpoista saaliista,eikä hepoista,sori.

No yhteen aikaan asuin syrjäseudulla ja kävin pitkän matkan takaa kaupungeissa naisia tapaamassa.

Kyllä joskus jäin yöksikin naisen luo kaupunkiin. Ja oli mukavia rempseitä ja estottomiakin naisia, vaikkei sitten enää juuri nähtykään.

• Tarkoittaako se yöksi jääminen siis aina ja ehdottomasti panemista? Kyllä minä voisin pitemmän matkan takaa tulleen miehen majoittaa yöksi patjalle toiseen huoneeseen kuin missä itse nukun, edellyttäen tietty että voisin luottaa siihen ettei mies nukkuessani varasta arvotavaroitani ja häivy. Myös ruuan voisin maksaa, mikäli treffit on järkätty molempien halusta, eikä vain siksi, että mies on vaatimalla vaatinut päästä tapaamaan minua ja suomaan itselleen mahdollisuuden, vaikka minua ei asia mitenkään kummemmin kiinnostaisi.

• pullapirkko

hauska provo, jengi ei vaan näemmä tajunnu =)

• 7+17

No, jos sokkotreffit kyseessä, ei voi tietää mistä kaukaa on tultu. Ties vaikka napamantereelta. Mitä sitten pitää tehdä? Maksaa matkat ja majoitus. Jos ei oo varaa, eikä tiedä, miksi pitäisi maksaa.

Siksi kannattaakin maksaa itse omat pöperönsä ettei jää mitään velkaa.
        Eikä voida kiristää sen takia sänkyyn. Sehän olis sitten maksullinen nainen ilman romantiikkaa, rakkautta tai edes reilua treffeilyä.

• Anonyymi
        lauantaitar kirjoitti:

Tämä, juuri näin. Saat kymmenen pistettä.

• papapapapa

mä ainakin sanon suoraan että ollaan senverran erilaisia ettei tästä mitään tuu.
      on joskus mullekkin niin sanottu ja se on ollut hyvä niin.
      kerran sain pakit kun mentiin naisen kans hampurilaiselle toisilla treffeillä ja se tilas ensin ja maksoi omansa jä mä tein samoin heti perään ,sitten mentiin ja ja syötiin ja juteltiin ihan normaali juttuja jne ja lopulta lähdettiin kotiin ,sen enempää sopimatta ,numerot kuitenkin oltiin jo vaihdettu.
      sitten kun pääsin kotiin , tuli tekstari ,jossa luki jotain tähän suuntaan , että olin todella töykeä ja epäkohtelias kun en hänen syömisiään maksanut , vaikka hän olikin itse tyrkyttämässä maksua myyjälle jo ennen kun mä olin saanut omia pöperöitäni. mä laitoin siihen vastauksen ,että ei se siitä maksamisesta olis ollu kiinni ,kyllä se olis voinu hoitua ,mutta olis se voinu vaikka vihjata jotenkin mulle että oli vähissä varoissa tai jotain että olis halunnu mun maksavan .
      omasta mielestäni ei mun missääntapauksessa kuulu kellekkään maksaa syömisiä tai muutakaan , kahvin ja pullan olen kyllä monelle maksanut ensitapaamisella ja se tilannekkin on ollu sellanen ,että se on ollu luonnollista.
      mut kyllä toi silleen hyvä juttu oli että paljasti ns.oikean karvansa että oli ahne akka ,en sellasenkans kuitenkaan pitempään olisi viihtynyt.
      kyllä munmielestä molempien kuuluu maksaa kulunsa ,varsinkin kun ei jatkostakaan vielä sen kummemmin ole tietoa .
      on joku tapaamistani naisistakin maksanut kahvin , on nimenomaan halunnut maksaa , ja ei siinä mitään sama se kuka maksaa kunhan molemmat tajuaa että se on oo koo. ei kai se aina mihen tehtävä ole , eiks nykyään oo se tasa-arvo voimassa.
      ei tässä iässä ole helppoa löytää sitä oikeaa ja sopivaa kun on yli 50 jo ikää.
      molemmilla on sitä elettyä elämää jo takana ja omat velvotteensa ja systeeminsä jotka aina vaan ei sovi mitenkään yhteen vaikka ihmiset muuten sopisivatkin.
      nuorilla se menee niin , että toinen kysyy aletaaks oleen ja toinen vastaa et aletaan ja sitten 6kk päästä mennään naimisiin ja 9 kkn päästä ollaan 3 henkinen perhe.

• Niinuu2

Sun hoonosta soomesta näkee mikä olet miehiäsi. Ei varmaan ole kiinni edes rahoista, vaan käytöstapojen puutteesta.

Minä olen tosi vanhanaikainen nainen ja skippaan ihan ensimmäisenä miehet, ketkä eivät älyä edes paria ensimmäistä kertaa tarjota. Tykkään ostella miehelle lahjoja, tarjota, makselen omat laskuni ja joskus toisenkin laskut, tienaan kohtuullisen hyvin ja minulle on ylpeysasia tulla omillani toimeen, mutta se ei tarkoita etten arvostaisi herrasmiehen elettä. Sama pätee esim. oven avaamiseen jne.

Mä jättäsin menemättä tommosen hoono soomen kanssa treffeille. Valitettavasti monet asiat pystyy yleistämään pelkän tekstin perusteella.
        Melkein jo arvaan mitä sun profiilissa lukee:
        "naiSElla pitä olla hyvä KOkkaustaito ja pussata ja sekSiä paljon
        alko ei Ole ongelma.tansseissA käyn paljo linja autolla
        isoT rinnat on plussa ja kauniS urheilullinen roppa

Hrrr.....

• minnahelena
        Niinuu2 kirjoitti:

Sun hoonosta soomesta näkee mikä olet miehiäsi. Ei varmaan ole kiinni edes rahoista, vaan käytöstapojen puutteesta.

Minä olen tosi vanhanaikainen nainen ja skippaan ihan ensimmäisenä miehet, ketkä eivät älyä edes paria ensimmäistä kertaa tarjota. Tykkään ostella miehelle lahjoja, tarjota, makselen omat laskuni ja joskus toisenkin laskut, tienaan kohtuullisen hyvin ja minulle on ylpeysasia tulla omillani toimeen, mutta se ei tarkoita etten arvostaisi herrasmiehen elettä. Sama pätee esim. oven avaamiseen jne.

Mä jättäsin menemättä tommosen hoono soomen kanssa treffeille. Valitettavasti monet asiat pystyy yleistämään pelkän tekstin perusteella.

Hrrr.....

Mikä hoono soomi?? toi papapapa ainakin kirjoittaa ihan suomea ja tuskin sun kaltaisen lehmän kans ikinä ees alottaisi keskustelua..olet ällö ämmä

• Kyllä miehen kuuluu tarjota, muuten on moukka.

• hah!
        Niinuu2 kirjoitti:

Hrrr.....

Kaltaisesi jäävät armotta vanhoiksi piioiksi ja hyvä niin. Naisten puolelta kyllä jaksetaan itkeä tasa-arvon puolesta mutta vain silloin kun se on naiselle eduksi. Minä skippaan välittömästi typykät jotka ovat kinuamassa allekirjoittanutta omien pöperöjensä maksajaksi.

• kaksinaismoralismi
        vau56 kirjoitti:

Kyllä miehen kuuluu tarjota, muuten on moukka.

Jepjep. Se on sitä naisten vaatimaa tasa-arvoa, vai mitä?

• Ei kuulu
        vau56 kirjoitti:

Kyllä miehen kuuluu tarjota, muuten on moukka.

Höpöä!

Tarjoaminen silloin tällöin ei ole mikään ongelma miuluisalle naiselle. En kuitenkaan hyväksy, että tarjoamista pidetään itsestäänselvyytenä, edes silloin tällöin.

Tarjoamista "vaativat" naiset usein olettavat automaattisesti miesten palkat paljon suuremmiksi, mille ei nykyaikana ole enää perusteita.

En kyllä jaksa uskoa treffien kaatuvan näihin maksujuttuihin. Syyt ovat syvemmällä.

• jalatjalat

Heti pois kun asia selvä, voi sanoa vaikka "oi, ulkona on mun ex.. mä käyn moikkaamassa" ja sitten kävelet, hölkkäät ja lopulta juokset karkuun kauas pois....

• Lähes pro

Itse käynyt vuoden sisällä useilla kahveilla, ilman mitään jatkoja. Netin perusteella on mahdotonta muodostaa mitään käsitystä oikeasti ihmisestä eli tapaaminen siis vaaditaan.

On tullut istuttua vartista useampaan tuntiinkin, vaikka olen tiennyt ettei aihetta jatkoon ole. Yleensä, jos päätös on jäänyt minulle olen ilmoittanut nukkuvani yön yli, koska oikeasti ei tiedä miten toinen asiaan suhtautuu. Sitten kohteliaasti ilmoittelee, että elämäntilanne on niiiiiin erilainen.

Treffailua voisi varmaankin verrata työpaikkahaastatteluun, kaikkiin ei pääse tai halua, mutta kokemus tuo varmuutta seuraavaan.

Ja jostain muistan lukeneeni, jos 100 jaksaa käydä katsastamassa voi sieltä 1 helmi löytyä.

• Ikuinen etsijä

Hyvä ajatus nukkua yön yli ja kertoa vasta sitten totuus. Naisten käytös saattaa olla hyvin arvaamaton julkisillakin paikoilla, jos kaikki ei suju heidän kuvitelmien mukaan. Treffeillä kannattaa olla vain mahdollisimman kohteilias ja tunteeton, jos vetovoimaa suuntaan ja toiseen ei ole riittävästi. Ei siinä tilanteessa ole oikeutta suuttua tai toimia muuten huonosti. Molemmat ovat varmaan hyviä ihmisiä joidenkin toisten mielestä.

Hyvä pitää tosiaan mielessä pettymysten minimoimiseksi, ettei edes sata tapaamista välttämättä johda kiinnostumiseen. Mielestäni yksiselitteisesti kerrottavissa olevat tiedot olisi kuitenkin annettava jo profiilissa tai viimeistään ennen tapaamista.

• Kokemuslainen

Sinu pitä selvittä hänen varallisuus ja oseite enne ku häipyä . Hyväillä pöydänalta häne kalu ja kysellä pankkikortti tunnnus ja muu tärkeä asiat mitä tarvita koti putsaus.
      Sit mennä porukalla uudesta kylä ku se ei olla kotona ja suorita putsaus. Kun hän tulla joskus koti nii Yllätys on taattu.

• itse toimin näin

Sanot sille että sun pitää käydä vessassa ja lähdet kävelemään. Jääköön idiootti odottamaan.

• Yrjölle?

Pitääkö sanoa, että nuo sinun etovat juttusi alkoivat ihan oksettaa, ja nyt onkin jo kiirehdittävä vessaan(?)

• rehviman.

kurjat pelkurit juoksee tai kävelee karkuun .
      jos on treffit sovittu niin kyllä pitää pystyä sanomaan jos toinen ei ole mieleinen.
      pitäis myös sanoa se että onkin mieleinen jos niin on .
      kaikkien pitää se tajuta ettei ne treffit ole senkummempi asia kun jos muuten juttelee jonkun ihmisen kansssa, ei siitä saa tehdä mitään elämää mullistavaa asiaa , kaikkein paras kun yrität olla sellanen kun aina normaalisti muutenkin olet.
      mutta lopuksi on sanottava ettei tästä enempää jos niin ajattelee.

• haerhy

Jos mies oli tavatessa kiroileva ja haukkui muita niin kyllä se teki sitä samaa siellä "chatissakin" missä tapasitte.. taisi kehui olevansa varakas kun kerran lähdit tapaamaan...

Itse olen tavannut joitakin naisia netin kautta ja yleensä nopean poistumisen tai sitten toisen tapaamisen on estänyt se että nainen on selvästi valehdellut netissä itsestään. Eli kertonut olevansa sopusuhtainen.. ja onkin täysin ryhävalas.. (tiedoksi naisille; sopusuhtainen ei tarkoita sitä että on yhtä paksu kuin pitkä tai yhtä paksu alhaalta ylös).. Naiset ovat suuria valehtelijoita muodoistaan netissä.

Pahinta kuitenkin noihin chatteihin liittyen on se että kun nainen kysyy sijaintia, näköä, ikää tms.. niin jos ei sovi niin he katoavat sanomatta mitään...
      Hyvään käytökseen kuuluisi että sanoo kun poistuu tai vaihtaa juttukaveria.

Yksi hyvä syy miksi ei edes kannata lähteä nettitreffeilleo n se etä jos vstapuoli ehdottaa treffejä baariin.

• Katoamiset

Useita kokemuksia myös noista yllättävistä naisten "katoamisista". Saatetaan vaihtaa mielipiteitä ja kiinnostusta tuntuu olevan molempiin suuntiin. Sitten ei yllättäen enää kuulukaan mitään.

• vaikea tapaus

Monet ihmiset ovat sujuvasanaisia ja antavat ensivaikutelmana miellyttävän ja fiksun kuvan itsestään. Nämä ihmiset ovat kuitenkin normielämässä ahdistavan "viisaita" ja hallitsevia. Tuskin heitä tunnistaisi treffeillä. Esimerkiksi he eivät hyväksy puolisoltaan mitään eriävää mielipidettä, heidän kanssaan on mahdotonta keskustella järkevästi. Heidän kanssaan on pakko olla samaa mieltä. Tunnen tälläisen miehen ja minä miehenä en voi olla eri mieltä hänen kanssaan puhumattakaan hänen vaimostaan.

• himpula3

Jos jo ensisekunneilta asti on ilkeä fiilis, niin en katselis kauempaa. Lähtisin kyllä hyvin sukkelaan. Varsinkin jos heti vaikuttaa niin agressiiviselta kuin kuvailemasi. Ei se siitä paremmaksi muutu, trust me! Tuollaisen tyypin tapauksessa se 10 sekuntia on riittävästi, en jäisi edes nauttimaan juomaa loppuun...

• monia treffannut

Sopikaa ihmiset jo etukäteen määräaikainen ensitapaaminen. Esim. että käydään kavikupposella tai pienellä kävelyllä, mennään koteihimme ja viestitellään sen jälkeen miltä tuntui. Saa miettiä rauhassa miten sanansa asettaisi, jos ei halua enää tavata ja toinen saa säilyttää kasvonsa. Eikä tarvitse selitellä, miksi lähdin heti, kun kuppi tyhjeni.

• Mikkkis

koko yö! ;-)

• Nolotilanne

Itse olen muutaman kerran sanonut käyväni vessassa ja jäänyt sille tielle, ts. tehnyt klassiset katoamistemput. :)

• raukkamaisia riittää

Tommonen jättääkin todella "hyvän" kuvan toiselle. Mulle on pari kertaa käyny niin että mies lähti "vessaan" ja toinen "automaatille" eikä koskaan (puolisen tuntia odottelin) näkyny takasin. Toinen kehtas yrittää vielä joskus kuukausien jälkeen että kiinnostaisko nähdä uudestaan (!!), tais unohtaa miten teki ekalla kertaa. Juu, todella luotettavaa! Onneks tekikin noin niin ilmeni heti mitä olivat miehiään, eikä tullu näihin tuhlattua enempää aikaa.

• joopajoo6
        raukkamaisia riittää kirjoitti:

Tommonen jättääkin todella "hyvän" kuvan toiselle. Mulle on pari kertaa käyny niin että mies lähti "vessaan" ja toinen "automaatille" eikä koskaan (puolisen tuntia odottelin) näkyny takasin. Toinen kehtas yrittää vielä joskus kuukausien jälkeen että kiinnostaisko nähdä uudestaan (!!), tais unohtaa miten teki ekalla kertaa. Juu, todella luotettavaa! Onneks tekikin noin niin ilmeni heti mitä olivat miehiään, eikä tullu näihin tuhlattua enempää aikaa.

Älä muuta sano ja tosi itsekästä menoa, ettei sekä miehet että naiset jotka haluaisivat "karata" kohteliaisuudesta voi vaan sanoa kolme sanaa ennen juoksuaan että tää ei toimi ym., vie molemmilta turhaa aikaa ja häpeää pois. Se on ruma ihminen jos jättää toisen odottelemaan ja samalla jättää myös kokemuksen toisen mieleen että okei, enpä lähde treffeille uudestaan kun kaikki luultavasti tekevät saman - karkaavat sanomatta mitään.

• Hippi

mielenkiintosia vastauksia, itte koskaan ole ollu nettitreffeillä joten uskalla sanoa kuin kuuluis mennä, mutta tavannu livessä kaks(avioliiton ohella) tapausta,,,ekanäkemältä suju kaikki hyvin,,,,nyt se toinen menossa:)

• Hyvä kigga

Jeps,toi onkin hyvä kigga päästä eroon itseensä kyllästyneestä akasta,luuloharhaisuutta teilläkin että kaikki teistä pitää.

• Oksetus...

Ja sinä se olet juuri tuollainen aloittajan kuvaama negatiivisen läpipilaama ihminen.

• baah läppä.
        Oksetus... kirjoitti:

Ja sinä se olet juuri tuollainen aloittajan kuvaama negatiivisen läpipilaama ihminen.

Pessimisti ei pety.

• Laisaminelli.

Vessassa käynti on ihan parasta, joskin toki raukkamaista. Toinen on että kaivaa puhelimen ikäänkuin että viestiä pukkais ja sitten kauhistelee että "nyt on lähdettävä sairaalaan kun mummo jäi sporan alle rollaattorinsa kanssa, nähdään!"

http://tinyurl.com/kroppakuntoon

• on toikin parempi

että muka yhtäkkiä lähdettävä jonnekin, eikä vaan katoa "vessareissulla". Ainakin toinen tietää että se on häipyny eikä jää turhaa odotteleen ja ihmetteleen.

• lehden tilaussivu

älä klikkaa

• memmuli

Kätevä kikka, jota minä olen käyttänyt on se, että teet pelisäännöt selväksi jo ennen treffejä. Eli olen kiinnostaville treffiehdokkaille ilmoittanut suoraan, että eka tapaaminen kestää vain 20 minuuttia kahvikupin äärellä. Jos sinä aikana huomaa, ettei homma natsaa, niin voi helposti poistua. Ja näin olen joissain tapauksissa tehnytkin. Mutta on myös tapauksia, jolloin olemme jääneet istumaan kauemmaksikin aikaa. Kaikki treffikumppanini ovat suostuneet näihin sääntöihini, sillä sehän helpottaa myös heidän omaa tilannettaan heidän omalta kannaltaan; jos en olisikaan sellainen kuin he olisivat halunneet. Molemmat siis pystyvät säilyttämään kasvonsa, ja poistumaan sivistyneesti.
      Ja vaikka olisi ollut hauskaa tai sitten ei, niin aina lupaan kertoa ajatukseni jatkosta vasta seuraavana päivänä, nukutun yön jälkeen. Koskaan en ole kadonnut sanaa sanomatta. Se on julmaa pelkuruutta.
      Tämä toimii. Kokeilkaa.

• Sellaistase...

Ymmärrän kyllä, että monella menee pupu pöksyyn, eikä tiedä, miten tilanteesta pääsisi pois toista loukkaamatta, mutta moni kuitenkin loukkaa (ja taitaa kokea mielihyvää asiasta).

Muistan kun vietin illan treffeillä yhden naisen kanssa. Kävimme syömässä ja baarissa. Maksoin laskut (kuten herrasmiehen kai kuuluukin). Ei hän nyt niin tympääntyneeltä vaikuttanut.

Vein naisen kotiinsa. Pihassa hän teki selväksi, mitä tuumasi, ja poistui ilman että olisi edes kiittänyt.

• exDeittiMies

Nykyisen kumppanin tapasin nettitreffien kautta. Ilmoitin vaan, että olen tulossa reissusta ja satun ajamaan läheltä hänen asuinpaikkaa, joten voitais siinä samalla ohimennen tavata ja käydä heittää rannassa pieni kävelylenkki. No, treffit kesti sitten kuusi tuntia. ;) Seuraavana päivänä nähtiin uudelleen ja sitten olemmekin olleet erottamattomat. :)

Ei kai ole yhtä ja oikeaa tapaa. Mut mun mielestä hyvä hiukan ennakoida ja sopia, että mul sattuu nyt siinä olee sellanen sopiva rako, että voidaan nähdä. Sit jos ei nappaa oikealla tavalla, niin voi siitä sitten vähin äänin poistua paikalta "kiireelliseen" aikatauluun vedoten. Tosin mulla oli siinä kolmet treffit ennen sitä oikeaa, jotka kaikki venyi yön yli. Mut ... jokainen tyylillään ...

• Eikö niin..?

Jos mies on kohtelias ja tarjoaa ruuat, hänellä on oikeus panna.

• kummitus

Sano tuo ääneen treffeiillä, niin nainen katoaa taatusti alle viiden sekunnin. Varmin tapa saada naisen ällötyskäyrä huimaan nousuun on vihjata, että naisen kuuluu maksaa illallinen takaisin luonnossa. Ei taida tulla seksiä eikä varsinkaan toisia treffejä. :D

• Eikö niin..?
        kummitus kirjoitti:

Sano tuo ääneen treffeiillä, niin nainen katoaa taatusti alle viiden sekunnin. Varmin tapa saada naisen ällötyskäyrä huimaan nousuun on vihjata, että naisen kuuluu maksaa illallinen takaisin luonnossa. Ei taida tulla seksiä eikä varsinkaan toisia treffejä. :D

Ei tarvitse sanoa.

Tämä on kirjoittamaton sääntö. Sen takia naiset yleensä kiirehtivät maksamaan itse oman laskunsa ja jopa miehen laskun.

• uttret

Minä olin kerra treffeillä n. 5 minuuttia. Ensinnäkään mies ei ollut paikassa jonka sovimme. Kun olin menossa autoon hän tuli jostain paikalle. Oli aivan toisen näköinen ja oloinen kuin oli puhelimessa itsensä kuvaillut. Minä yksinkertaisesti poistuin paikalta.
      Toisen kerran olin treffeillä pakollisen kahvikupillisen verran kahvilassa. Miehellä oli aivan risaiset haisevat hampaat. Hän tivasi kovin koska voimme taas tavata kun sanoin että minun pitää mennä. Sanoin että soitan koska minulle sopii. En soittanut.

• uusi tapa treffata

Näistä megatreffeistä pääset kun sovit AINA pikatreffejä. Sinulla on nyt vähän tiukka aikataulu mutta jos pikaisesti käytäisiin kahvilla. Tapaamiseen ei tarvitse uhrata kuin sen 20 minuuttia, siinä ajassa kyllä tajuaa onko mitään jakoa.

• neutroni

Negatiivisuus on vain realismia. Kummallista, miten naiset saavat senkin väännettyä negatiiviseksi.

• tuneup

Kyllä miehetkin voi ottaa tosi rankasti vastaan faktat. Naisten on vaikeampaa kertoa ettei nyrkki pamahda silmään jos on iso ja temperamenttinen äijä edessä.

• Treffeillä käynyt

Mies oli varmaan niin vittuuntunut, kun näki roskaa kirjoitelleen läskin, ettei jaksanut olla enää mukava.

• sannet

Ääliöt käy noissa nettitreffeillä. Samat ihmiset roikkuu vuodesta toiseen. Eikö kellot soi. Muuten ei tapaa kuin noissa nettitreffeillä.. Hall

• vitsikunhuvittaa

Olisi ihan hauska kuulla ko miehen mielipide teidän treffeistänne. Voi olla että hän joutui paniikkiin kun paikalle tömisteli tonnin painoinen tantori. Yritti sitten puhetulvalla selvitä tilanteesta. Näinkin on päässyt käymään, yhden "normaali painoisen" kanssa. Taitaa olla aika venyvä käsite naisilla tuo normaali paino.

• bnaieingömoå4wå4jmry

Moi

minä viestittelen useamman viestin netissä ensin ja en vaihda sen kummepia yhteystietoja ennnen ekoja treffeja. Sitten tapaan vaikka kahvilla julkisella paikalla ja riippumatta olenko kiinnostunut vai en, olen tunnin verran. Se aika menee nopeaan helposti. Itse olen riittäävän puhelias ja aina olen siitä toisesta jotain sellaista jutunaihetta keksinyt, että olen hänestä, työstä, harrastuksista tai uutisista sen verran luonnostani saanut juteltua että on ok kahvittelu ollut. En sano kasvotusten jos en ole kiinnostunut, vaan odotan toisen viestiä. Jos en ole kiinnostunut, toivon, että toinenkaan ei sittne ota yhteyttä ja jos olen, toivon tetä toinen ottaa yhteyttä. Hyvinn on niin sujunut. Sitten jos en ole kiinnostunut, sanon fiksusti spostissa, että ei tunnu että ollaan riittävän samanlaisista asioista kiinnostuneita tms. joten haluan jatkaa vielä etsintää. Minä valikoloin sellaisen kahviajan, että jokatapauksessa sitä kahvia tekee mieli jokatapauksessa siihen aikaan, joten ainakin sen takia on kiva istua. Ja kun alussa kirjoittaa pari viestiä ainakin ja ehkä näkee kuvan, ei niitä treffejä kovin usein ole koska aika valikoiva olen. Hyvä kokemus mulla olleet. Ja vaikka olisin kiinnostunut, en silti istu kovin kauaa, koska sitten näen nopeammin onko mies kiinnostnut ja ehdottaako uusia treffejä. :) Seuraavvathan voi sopia jo heti seuraavalle päivälle. :)

terveisin nainen

• Hatunnosto.

Sä kestit paljon kauemmin, kun itse oisin vastaavassa tilanteessa sietänyt. Ei sua voi moittia millään tavalla.

• maratonmaikku

Mitä itse olen käynyt treffeillä tässä viimeisen 4 kk aikana niin ne ovat kestäneet jopa 3-4 tuntia. Ensin ollaan menty kahville ja juteltu niitä näitä. Nämä miehet ovat olleet sellaisia joiden kanssa on ollut helppo jutella asioista ja sitten on parin kahvikupillisen jälkeen käyty syömässä extempore, koska on sattunut tulemaan nälkä. Siis tätä syömishommaa ei oltu kenenkään kanssa suunniteltu mitenkään. Sitten syömisen jälkeen lähdetty kotiin.

Näin jälkeenpäin vaikka oli ihan mukavat 3-4 tuntia niin aika pitkäthän nuo ensitreffeiksi ovat näin jälkeenpäin ajateltuna. Seuraavaksi, kun taas jaksan treffailla asetan itselleni aikarajan johonkin tuntiin tai puoleentoista. Ei pikatreffitkään ole mieleeni, mutta miten mulla onkin ne tuollaiseksi maratoniksi venyneet..huhhuh.

• Vesmiesnainen43

Treffit kuin treffit. Sama se tehdäänkö ne netissä vai missä.
      Eiköhän me "ääliöt" olla kaikki ihan tavallista kansaa.
      Huijatuksi voi joutua myös muutenkin (nim. kokemusta omaava).
      Toki netissä on helpompi säveltää ja on omassa harkinnassa mitä uskoo.
      On ikävä kyllä niitä ihmisiä, jotka sokeasti uskoo kaiken mitä toinen kirjoittaa.
      Kasvotusten se totuus paljastuu eikä edes silloinkaan välttämättä heti.
      Itse kannatan tuota etukäteen sopimista. Todellakin se ihminen on kuin kuka tahansa vieras, vaikka olisikin kirjoiteltu. Mitään velvollisuuksia ei ole toista kohtaan siinä vaiheessa. En odota, että mies esim. mun kahvit tms. maksaa.
      Elikkäs selvät sävelet ja säännöt tapaamisiin; sitä kannatan. En ole itse myöskään "karannut" millään tekosyyllä :))
      JA huomio kaikille heti vastalauseiden miettijöille; tämä siis on MINUN mielipiteeni :)

• realiteetit......

Niinpä. Niistä ylistetyistä kusisista räkälöistähän ei niitä luusereita löydy... ;D

• Mun deitti hätäili

Mulla kävi kerran yhden naisen kanssa erikoiset treffit, mistä en ollut innostunut. Nainen oli laittanut seuranhaku ilmoituksessa että haluaa pian oman lapsen. Ajattelin että haluaa varmaan aikanaan, kun kyllä mäkin joskus tulevaisuudessa haluisin lapsen, mut ei sillä niin tulenpalava kiire ole. Sitten kun alettiin viestitellä, niin tuntui oudolta, kun nainen lähetteli tämmösiä viestejä "Mä oon hyvä suutelee. Sä saat imee mun tissejä, niin pystyn harjoittelee imettämistä ennen lapsen tekoo, Mä oon hyvä sängyssä ja mun kunto ei lopu kesken. Olis kiva mennä sun kanssa saunaan." Otin viestit enempi huumorilla, kun kokemusteni mukaan nainen on ollut aina se joka pelästyy, jos mies on liian hätäinen. Ajattelin viestien perusteella että se on mun kanssa saman kaltainen huumorintajuinen. Sitten kun nähtiin livenä, niin se paljastui sairaaksi ja epämiellyttäväksi. Mentiin näillä treffeillä Mäkkiin syömään. Se heti alkoi kyselee, "Halutko varmasti äkkiä lapsen? Saatko varmasti lapsen? Oletko käynyt testeissä?" Tuntui ne kyselyt niin epämiellyttäviltä että huomasin ettei ne viestittelyt ollut sittenkää huumorii. Sitten kun alettiin syömään, niin mulla meni ruokahalut, kun se ei reagoinut, kun hampurilaisen majoneesit valui pitkin naamaa. Vaikka toin meille ison kasan servettejä, niin se ei niitä käyttänyt. Siltä tuli leuan finnistä verta ja ei siihenkää reagoinut. Sittenkun sanoin että mun pitää lähtee, niin se puhu kovalla äänellä "Mä halun mielellää tavata sut uudestaan ja oon seuraavilla treffeillä heti valmis panolle." Mä en vastannut siihen mitään. Ajattelin heti kotiin päästyä laittaa viestin että mulla ei oo samoja tunteita. Siihen se lähetti viestin että on pettynyt ja olis kerrankin ollut tilaisuus saada lapsen ja enempää tilaisuutta ei tule, vaikka oli vasta noin 25v. Se oli niin epämiellyttävintä treffiä, että mulla meni pitkäksi aikaa mäkki halu.

• CoolStoryBro

AHAHAHAAA!! Nauroin aivan helvetisti tolla lopulle varsinkin! Loistavaa!

• Tsemppii...
        CoolStoryBro kirjoitti:

AHAHAHAAA!! Nauroin aivan helvetisti tolla lopulle varsinkin! Loistavaa!

No, eiköhän se ole ihan hyvä, että meni mäkkärille menemisen halut.

• Hmmm....

Täällä nyt naiset lähinnä kertovat "kamalista" kokemuksistaan ja rivien välissä antavat ymmärtää, miten huonoa miestarjonta on.

Olisi tosiaan kiva esim. tietää, mitä aloittajan treffikumppani naisesta ajatteli.

Noh, ehkä mies oli törppö, mutta meidän tulee muistaa, että treffeillä on aina kaksi ihmistä eikä kukaan taatusti ole täydellinen.

• pilipilipilipili

valivalivalivali

• ääriesimerkit....

Mies voi olla monista syistä huono. Yleensä se homma kaatuu näissä tapaamisissa ulkonäköön, jos on johonkin kaatuakseen. Kiroilua yms. käytetään lähinnä tehostekeinoina ääriesimerkeistä.

• Rinkeliliisa

Puoli tuntia on mielestäni riittävä kidutuksen määrä =) Esim vuonna 2012 kävin varmaan 12 nettitreffit, ja jos ja kun tyyppi ällötti, niin toi oli ehdoton takaraja =)

• Hmmm....

Mutta kerropa, lähtikö moni tyyppi ennen kuin sinä päätit ottaa ja lähteä?

• rinkeliliisa
        Hmmm.... kirjoitti:

Mutta kerropa, lähtikö moni tyyppi ennen kuin sinä päätit ottaa ja lähteä?

ikävä tuottaa pettymys, mun olin aina se eka lähtijä =)

• Hmmm....
        rinkeliliisa kirjoitti:

Ei ole pettymys, mutta herää kysymys, miksi sitten valitset vääränlaisia miehiä?

Luulisi ettei nyt 12 kertaa tule perätysten ihan surkeaa tyyppiä. Eikö voisi valita edes vähän tarkemmin.

• rinkeliliisa
        Hmmm.... kirjoitti:

Ei ole pettymys, mutta herää kysymys, miksi sitten valitset vääränlaisia miehiä?

Luulisi ettei nyt 12 kertaa tule perätysten ihan surkeaa tyyppiä. Eikö voisi valita edes vähän tarkemmin.

Ei ne kaikki nyt toki ihan surkeita ollu, mut ei vaan heränny mitään, mikä olisi saanut jaksamaan pidempään. No, sitten kävi niin, että tapanina 2012 ihan baarissa tapasin miehen, ja menimmme heinäkuussa naimisiin =) Ehkä tuo sana kidutus oli liian voimakas tuossa kohtaa =)

• näinköhän...
        rinkeliliisa kirjoitti:

Ja tuostahan meillä on vain sinun näkemyksesi (=uskomuksesi) :)

• rinkeliliisa
        näinköhän... kirjoitti:

Ja tuostahan meillä on vain sinun näkemyksesi (=uskomuksesi) :)

Siis naimisiinmenosta vai mistä? En nyt viitsi kuitenkaan vihkitodistusta tänne liittää, joten jos epäilet, se on sinun murheesi =)

• Hmmm....
        rinkeliliisa kirjoitti:

Ei ne kaikki nyt toki ihan surkeita ollu, mut ei vaan heränny mitään, mikä olisi saanut jaksamaan pidempään. No, sitten kävi niin, että tapanina 2012 ihan baarissa tapasin miehen, ja menimmme heinäkuussa naimisiin =) Ehkä tuo sana kidutus oli liian voimakas tuossa kohtaa =)

Naisille kaikki on jotenkin mustavalkoista.

Joko (lähes) kidutusta tai sitten ihanaa ja naimisiin.

• Kato itsees peilistä

Olisi ihan kohteliasta avata ne reidet ja päästää se mies sisään sillä sehän on se ainoa syy tähän "deittailuun".... Älkää nyt hyvät naiset edes kuvitelko, että joku mies olisi kiinnostunut teistä muuna kuin siemennesteen tyhjennys viemärinä ;)

• suoli241

Onhan se treffikumppanin etsiminen vaikeaa.

Se joka juurikin sinunlaistasi viehättää voi toista (esimerkiksi kaveriasi) ällöttää.

Kyllähän se niin on,että täytyy hetki etsiä itselleen sopivaa, niin kyllä se sieltä sitten, jossain vaiheessa löytyy.

Allerkijoittanut on 32-vuotias mieshenkilö joka on treffannut monia netissä olleita ja ihan livenäkin. Supliikkimies joka osaa myös olla erittäin vittumainen.

Mutta minkäs sille voi,että suvun jatkona olen se mitä aikoinaan isäni ja pappani on olleet.

Niin kutsuttu huumorintaju,kun sitä on niin monenlaista tässäkin suomen kulttuurissa,ettei sitä voi tulla kaikkien kanssa toimeen.

Se joka sellaista sanoo, että tulen erilaisten ihmisten kanssa toimeen on paskapuhetta.

Itse vihaan tytössä / naisessa hirveätä painostaminesta,ärtyneisttyytä, huonoa huuorintajua vrt. omaan tai sitten on lähes tosikko. Se kaikkein pahin mustasukkaisuus.

Tottahan se on,että jotkut elää siinä prinssi tai prinsessa haaveessa. Mut halutkoon elää ja niillekin löytyy ottajansa joka haluaa mm. perheen / lainat ja kiinteistöt jne.

Jotkut haluaa elää vapaammissa suhteissa jne..

Mutta ettei mene off-topikiksi niin ehkä jos vaivauduit treffeille niin kannattisko joskus antaa kaverille toinen mahdollisuus?

Ei tässä kirjoituksessa ollut mitään järkeä,mutta tulipahan tapettua 5minuuttia aikaa kahvikupposen ja tietokoneen avustuksella.

• nämä on jo nähty

kiroilevalle sialle toinen mahdollisuus ja te tyhjäntoimittajat annatte naisille pakit mitä pienimmästäkin, juuri ja juuri näkyvästä piirteestä johtuen? esimerkkejä näkee jokapuolella tälläkin palstalla.

turhaa ulinaa tuulessa suoli.

• ei vaikutusta
        nämä on jo nähty kirjoitti:

kiroilevalle sialle toinen mahdollisuus ja te tyhjäntoimittajat annatte naisille pakit mitä pienimmästäkin, juuri ja juuri näkyvästä piirteestä johtuen? esimerkkejä näkee jokapuolella tälläkin palstalla.

turhaa ulinaa tuulessa suoli.

Valtaosa ei taida olla niitä kiroilevia sikoja, vaan eiköhän se ensimmäinen ongelma ole huono ulkonäkö. Sen jälkeen on ihan sama, että miten mies käyttäytyy, jos ei ulkonäkö miellytä. Saa olla tyly tai mukava, mutta ei ole sillä usein vaikutusta.

• Nakunakuvaan
        ei vaikutusta kirjoitti:

Valtaosa ei taida olla niitä kiroilevia sikoja, vaan eiköhän se ensimmäinen ongelma ole huono ulkonäkö. Sen jälkeen on ihan sama, että miten mies käyttäytyy, jos ei ulkonäkö miellytä. Saa olla tyly tai mukava, mutta ei ole sillä usein vaikutusta.

Höpöhöpö.

Parin kuukauden aikana itse tavannut 3 miestä, jotka olivat olemukseltaan jopa livenä paremman näköisiä ja täysin miesmakuani vastaavia! :) Olin aivan täpinöissäni ja huojentunut tästä kunnes.. ne treffit eteni.
        Jokainen heistä oli kaunistellut jossain asiassa (esim.yks koiravihaaja vaikka ilmossani jo oli ISOLLA koiraharrastuksestani ja työkin liittyy elämiin!) hyvin paljon ja ne olivat mahdollisen parisuhteen kannalta merkityksellisiä Minulle. Jos eräskin mies tienasi yli 75k vuodessa ja itse alle 40 tällä hetkellä niin en näe tulevaisuutta yms..

Kaikki olivat siis ulkoisesti sopivia, todella mukaviakin mutta ei muuten lopulta synkannut.
        Vinkkinä miehille: Lukekaan se naisen profiili älkääkä esittäkö olevanne jotain muuta mitä ette ole! Tulee vaan pettymyksiä livenä.. :( - ja anteeksi, BMI on alle 20 joten sen puolest tuskin tarvii takaspäin päätään aukoa.. ;)

• Unelman pokamies
        Nakunakuvaan kirjoitti:

Höpöhöpö.

Parin kuukauden aikana itse tavannut 3 miestä, jotka olivat olemukseltaan jopa livenä paremman näköisiä ja täysin miesmakuani vastaavia! :) Olin aivan täpinöissäni ja huojentunut tästä kunnes.. ne treffit eteni.
        Jokainen heistä oli kaunistellut jossain asiassa (esim.yks koiravihaaja vaikka ilmossani jo oli ISOLLA koiraharrastuksestani ja työkin liittyy elämiin!) hyvin paljon ja ne olivat mahdollisen parisuhteen kannalta merkityksellisiä Minulle. Jos eräskin mies tienasi yli 75k vuodessa ja itse alle 40 tällä hetkellä niin en näe tulevaisuutta yms..

Kaikki olivat siis ulkoisesti sopivia, todella mukaviakin mutta ei muuten lopulta synkannut.
        Vinkkinä miehille: Lukekaan se naisen profiili älkääkä esittäkö olevanne jotain muuta mitä ette ole! Tulee vaan pettymyksiä livenä.. :( - ja anteeksi, BMI on alle 20 joten sen puolest tuskin tarvii takaspäin päätään aukoa.. ;)

Jos bmi on alle 20 niin aika luiseva olet, tuskin ainakaan kunnon isoja tissejä löytyy. 23 on sopiva naisen bmi.

• Ei pappii kyydiss

Kuvailemasi perusteella tyyppi oli sitä luokkaa, että ei kannata haaskata aikaa sen seurassa roikkumiseen.

Jos olet toiste tuollaisen tyypin kanssa treffeillä ja se haukkuu muita, kysy onko hän aina noin epämiellyttävä vai onko hän varannut sinulle erityiskohtelun. Se voi saada hänet kerralla hiljaiseksi. Sen jälkeen voit sitten sanoa, että "Ei kuule taida onnistua meidän välillämme, moi." ja häippäistä.

Jos tyyppi ei koko aikaa kiroile ja hauku toisia, vaan vaikuttaa ikävystyttävältä tai muuten arveluttavalta, koita kysellä siltä kysymyksiä saadaksesi tietää asenteista yms. Tällaisessa tapauksessa et häviä paljoakaan -pahimmassa tapauksessa- olemalla sen yhden kupillisen ajan paikalla.

• se rakkaudesta.....

Olen minäkin noita miehiä nainut jotka pitää naista "tyhjennysämpärinä". ja käyttötavarana.
      Mies se tyhmä on, en minä.

• KÄYTÖSTAVAT

Kiinnosti puolin tai toisin , tai ei....
        JOTKUT KÄYTÖSTAVAT se on hyvä olla. Aloittajallakin. Mitä itse tykkäisit kun joku katsoisi sinua lähes oksentaen ja miettisi karkureittiä pois?

• jäi sumpit väliin

Minä tein katoamisen (enkä ole ylpeä siitä) mutta kun menin treffeille
      ja näin,,että paikalle tullut henkilö, oli valehdellut erittäin suuresta
      asiasta, vaikka olimme kirjoitelleet pitkään, niin eipä vaan kertonut
      siitä, eikä tämä koske ulkonäköä.

Siis, en vain voinut yksinkertaisesti tavata häntä kasvotusten, koska
      tunsin itseni petetyksi ja halusin purkaa kiukkuani yksin. En olisi
      voinut olla pokkana vastatusten, etten olisi paukauttanut mitään,
      jota olisin sittemmin katunut..

Voitte haukkua ihan rauhassa pelkuri luuseriksi. Meidän asuin välimatka oli onneksi aika lyhyt, joten päätin sitten laittaa tekstarin,
      jossa valehtelin, en kerro tässä mitä, vaikka tästä on jo kulunut
      monia vuosia, mutta silti antaa olla.

Eihän tämä varsinaisesti liity aloittajan asiaan, kunhan vain kerroin..

• et tainnut kelvata

Ehkä se "kiroilija" halusi päästä aloittajasta eroon!!!! :D

• ,.-,.-,.-,.-

En ihmettelisi yhtään. Tapahan se on sekin päästä epämiellyttävästä treffikumppanista eroon. Ehkäpä aloittaja valehteli profiilissaan joka paljastui välittömästi tavatessa ja mies vain halusi keinolla millä hyvänsä hätyyttää sen pois. Ja onnistuikin. Olen itsekin tavannut valehtelevan naisen. Istuin kyllä sen seurassa kun se osasi sentään keskustella...

• Kiitoksia kaikille vastauksista. Ilmeisesti toimintani oli ihan ok.

Uskon, että ihmisiä pitäisi kohdella niin kuin haluaa itseään kohdeltava, joten en ikinä häipyisi "vessaan" tai alkaisi erittelemään, miksi en ollut kiinnostunut ko. henkilöstä. Toivoisin, että minullekin sanottaisiin suoraan "kiitos treffeistä, mutta en usko, että tulee jatkoa". Ei tule kenellekään paha mieli, koska ei mennä henkilökohtaisuuksiin.

Voi olla, että mies oli pettynyt ulkonäkööni ja halusi eroon minusta, mutta olisin siinä tapauksessa toivonut, että hän olisi päättänyt treffit nätisti epäkohteliaan käytöksen sijaan. Olen ollut treffeillä joidenkin kivojen miehien kanssa vuosien varrella ja vaikka itselleni ei ole syntynyt mitään, voisin antaa positiivisen arvion, jos joku kaverini sattuisi olemaan kiinnostunut. Sama menee myös päin vastoin. En voisi ikinä suositella ko. tyyppiä kenellekään kavereistani. Luultavasti varoittaisin, jos tulee baarissa vastaan. Olisi myös ikävä tavata esim. työpalaverissa, kun taustalla pyörii ajatus hänen huonosta käytöksestään. Ikinä ei tiedä, missä taas törmätään.

• ei enää deittejä

Näinhän se on.
        Tuli mieleen, että voiko miehen ajatuksenjuoksu olla niinkin monimutkaista, että jos hän ei ole kiinnostunut naisesta, hän esittäisi treffeillä ei-haluttavaa (negatiivisuus, pahan puhuminen), jolloin nainen kokee tekevänsä päätöksen ja säästyy torjutuksi tulemiselta?
        Voisiko joku nainen käyttäytyä näin?
        Itse en kyllä voisi esittää muuta kuin olen. Ja saisihan sellaisesta huonon maineen.

• Voi olla..

Mies oli emotionaalisesti,henkisesti,ulosanniltaan niin paljon edellä että päätti skipata taistelunorsun joka netissä oli esiintynyt gasellina taistelunorsukomennoilla.

• Treffit jäi kesken

Yhdet treffit minulla oli sellaiset, että toinen oli ihan ajoissa, ja tarjoin kahvit sitten hänelle. Ruettiin juttelemaan sitten, ja yhtä äkkiä nainen, että "Sori, mulle tuli hirveän paha olo, mun pitää lähteä." Eikä edes mitään että moikka. Sit yritin soittaa hänelle muutaman ja laittaa viestiä, mutta ei vastannut . Joten siitä päättelin että ne jäi siihen ekoihin treffeihin. Mun mielestä olin kohtelias, enkä sanonut mitään törkeyksiä. Mutta nainen ei voinut suoraan sanoa, ettei nappaa. Että tälläset treffit mulla oli tossa 2-3 vuotta sitten.

• ent.sokkotref. ok.

..JA tähän viimeiseksi totean..että , oispa niitä "ilmaisia" puh.keskustelu linjoja vielä käytössä , kuin ennen...silloin oltiin tod.keskustelu yhteydessä . nyk.kaikki on rahastusta ja pieleen mennään..

• Rasa-masa26v

Netistä löytyy pääasiassa vain seksiä janoavia rumia urpoja. Komeat on viety jo alepan kassajonosta alle 20 vuotiaina.. Tosiasiassa komeat ja fiksut miehet merkataan ja varataan jo peruskoulun yläluokalla. Naiset vaanii niitä koko ajan, ilman, että kohde sitä huomaa. Seurataan niitä salaa. Kun on otollinen hetki, eli kohde on päihtynyt, niin sitten isketään ja viedään sänkyyn. Siitä se sitten alkaa yhteinen auvoinen avio-onni, joka päätyy eroon 5v kuluttua :)

• ladygaga

Kerran "ei-kiinnostava" treffikaveri kysyi autossa, että nähdäänkö vielä, oli pakko vastata että juu nähdään. Onneksi niin tein koska kun myöhemmin ilmoitin, ettei ole kiinnostusta, jäi viikoiksi soittelemaan ja tekstailemaan perään, uhkailikin.
      Yksi mies näytti siistiltä mutta auto haisi hieltä ja hän oli ilmeisesti suunnitellut treffien pituudeksi koko päivän, jouduin keksimään tekosyyn poistua paikalta.
      Ei ne kuvat ja kirjoitukset takaa mielenkiintoista tyyppiä, livenä sen vasta tietää.

• Oyutta

"ja hän oli ilmeisesti suunnitellut treffien pituudeksi koko päivän, jouduin keksimään tekosyyn poistua paikalta."

Normisettiä. Itse ainakin lähden siitä, että jo ekoilla treffeillä hengaillaan yhdessä koko päivä, jotta pääsee selville, että mikä toinen on naisiaan =)

Tuossa ainakin selviää useimmat riippuvuudet, joita naisilla ikävä kyllä tahtoo olla mitä ihmeellisimmistäkin asioista. Esim. Fabo yms. some-riippuvuudet... Riippuvuuksille, KIITOS EI =) Ehdoton turn-off.

• en jaksa enää..

Aina on pitänyt jäädä eka treffien jälkeen naisen luoksi yöksi vaikka itse en olisi niin halunnutkaan mutta kun lähtökohtani on kunnioittaa toisia niin joka kerta on käynyt näin.

• Hmmm....

Joo. Ei nyt ihan joka kerta, mutta aika moni nainen tuntuu ottavan miehen yöksi. Näillä palstoilla jostain syystä esiintyy vain naisia, jotka tuntuvat vieroksuvan miehiä. Tai sitten he vain kertovat huonoimmista kokemuksistaan.

• Ehdottomasti

Tottakai ns. "kohteliain" tapa on vain häipyä eikä vastata tekstareihin tai mihinkään, jos mies vielä ottaa yhteyttä.
      Onhan se todella todella vaikeaa vain sanoa, ettei kiinnosta.

http://sni.fi/hJrU

• Oyutta

Miten ihmeessä edes lähdit treffeille tuon miehen kanssa =) ?

Millainen oli tämä netissä tutustumisenne? Pelkkä Fabo-tykkäyskö?

• Paukunpyydät

Treffeille pitää aina mennä kännissä, niin jätkien puhe kuulostaa musiikilta.

• parempi sopia

Kannattaa aluksi sopia yhteisesti, että ensimmäiset treffit kestävät korkeintaan noin puol tuntia - tunnin. Silloin kumpikin tietää pelin hengen ja eipähän tule ikäviä yllätyksiä, jos toinen olisikin halukas lähtemään aikaisemmin.

• Oyutta

Hei!!

Tarkoittaks toi siis sitä, että istutaan eka sovitusti se puol tuntia, ja jos o ihanaa, niin voi jo kadulla pyytää sitä toista jo uusille treffeille =) =) =)

Ihkuu.

Mutta hei ihan oikeesti, eihän tuollasessa sopimisessa ole järjen häivää. Mieti nyt vähän itsekin! Taas naisten "loistavia" ideoita.

• tolkuton mullikka

kerran puhalsin barbaran täyteen ilmaa ja menin senkans treffeille ja sain pakit .
      ei se puhunu mulle mitään ,siitä päättelin ettei sitä oikein kiinnosta.

• KAHVIA

Heitä ne kahvit naamalle ensimmäisen kirosanan kuultuasi sano sori mun täytyy nyt mennä

• Hmmm....

Tuolla joku kertoi asian, joka on lähes koko totuus:

Kun treffikumppanin ulkonäkö onkin jonkinlainen pettymys, ei hänen kanssaan viitsi istua kovin pitkään, käyttäytyipä hän miten hyvänsä.

Sitä ehkä uskottelee itselleen, että tyypin käytös tai jokin muu juttu oli turhautumisen syy, koska ulkonäölle ei teoriassa pitäisi antaa liian isoa painoarvoa.

• tilannepäättää

Miten tuohon voi mitään aikaa sanoa, ei ainakaan etukäteen
      kannata sellaista sopia, kuten täällä eräs ehdotti.

Siitä tulisi pakkopullaa, kun pitäisi hampaat irvessä yrittää
      pitää tilannetta yllä. Huomaahan sen jo eleistä, että ei voi
      vähempää kiinnostaa, niin miksi istua töröttää, joku tietty aika.

• Hmmm....

Pakkopullan voi välttää, kun miettii vähän tarkemmin, lähteäkö ylipäätään mihinkään treffeille.

Kaipa ne viestit edes jotenkin paljastavat, onko tyyppi edes vähän sellainen että asiasta voisi jotain tulla.

Naisia on niin paljon vähemmän kuin miehiä nettideiteissä, joten nainen nämä valinnat käytännössä kai tekee.

• tilannepäättää
        Hmmm.... kirjoitti:

Pakkopullan voi välttää, kun miettii vähän tarkemmin, lähteäkö ylipäätään mihinkään treffeille.

Kaipa ne viestit edes jotenkin paljastavat, onko tyyppi edes vähän sellainen että asiasta voisi jotain tulla.

Naisia on niin paljon vähemmän kuin miehiä nettideiteissä, joten nainen nämä valinnat käytännössä kai tekee.

Kyllä joo, mutta usein tämä treffattava, on antanut ihan väärän
        kuvan itsestää, siis sanan varsinaisessa merkityksessä.

Paikalle könyää ihminen, joka on kaikkea muuta, kuin norm. kokoinen, tai, edes yhtään sitä mitä, on onnistunut vakuuttamaan.

Totuushan tulee ilmi tavatessa, mutta silti moni sortuu muokkaamaan
        itsestään sellaisen, joka haluaisi olla, eikä sellaista, mikä oikeasti on.

• Hmmm....
        tilannepäättää kirjoitti:

Kyllä joo, mutta usein tämä treffattava, on antanut ihan väärän
        kuvan itsestää, siis sanan varsinaisessa merkityksessä.

Paikalle könyää ihminen, joka on kaikkea muuta, kuin norm. kokoinen, tai, edes yhtään sitä mitä, on onnistunut vakuuttamaan.

Totuushan tulee ilmi tavatessa, mutta silti moni sortuu muokkaamaan
        itsestään sellaisen, joka haluaisi olla, eikä sellaista, mikä oikeasti on.

Eikö muka rivien välistä voi lukea, millainen tämä ihminen on?

En jaksa uskoa, että plösö osaa vakuuttaa olevansa komea ja urheilullinen. Tai että työtön peräkammarin poika osaa vakuuttaa olevansa suosittu, rikas ja menestyvä.

Ettekö koskaan puhu esim. puhelimessa ennen tapaamista? Johan siinäkin kuulee, onko tyyppi juntti, kiroilija tai hävytön.

Ilmeisesti naiset rakentavat pilvilinnoja ja näkevät prinssejä toiveunissaan, mikä sotkee todellisuudentajun...

• epäluotettavaakohan

Kundille tilanne vastaa metsästystä , olet siis mahdollinen saalis . Mies ei tilanteessa aio valikoida mitenkään vaan kaikki on sulka hattuun meininkiä . Jotenka nykynainen on siinäkin se jonka pitää uskaltaa tehdä valinta mies ei sitä tee . Jokainen mieshän haluaa olla haluttu , siis sopiva naiselle ja hän muokkautuu kyseisen naisen mielikuvien mukaiseksi . Siis valkeat valheet ja pikku petos olemuksessa tarpeen mukaan .

• 11+18

Mun mielestä voi sanoa heti alkuun.
      Ei kannata mennä kahvilaan ensitreffeille.
      Mieluummin vaikka kävelylle julkiselle paikalle.
      Esim pk-seudulla Helsingin keskusta on oiva paikka kävellä.

• Noniin...

Myös naiset kehittävät valkoisia valheita. Huomasin aikoinaan että netissä ikää ja painoa vähän ruuvattiin alaspäin. Samoin ei heti kerrottu lapsesta tms. Tosin moni kertoi vuolaasti exästä. Kuva oli vanha tai tarkkaan valikoitu.

Noh, homma ei yleensä kaatunut näihin juttuihin vaan siihen että ei natsannut.

Koska normaaleilla naisilla on varaa kilpailuttaa miehiä, on kai melko ymmärrettävää, että miehet kaunistelevat totuutta ehkä enemmän. Eikö se ole inhimillistä?

• suoraa puhetta

Niin pitkään että pääsis panemaan.

• Hmmm....

No tietenkin mies haluaa vähintäänkin päästä pukille. Jos nainen on viehättävä, hän kelpaisi seurusteluun, mutta jos ei ole viehättävä, niin mukava saada varvit vaivan palkaksi.

Tietenkään miehen toiveet eivät läheskään aina täyty, mutta muistakaa, naiset, että mies haluaa luultavasti sinut pehkuihinsa, jos ei muuta.

• deittimies

Mulla oli vähän samanlainen kokemus, kävin nettitreffeillä ja heti ensi hetken jälkeen tajusin etten oo kiinnostunut ko. naisesta. Mietin miten saisin sen tajuamaan ja lähtemään nopeesti ettei se vetäs hernettä nenään siitä etten innostunutkaan siitä nirppanokasta. Noh, aattelin et rupeen vetää showta ja kiroilen ja puhun paskaa kaikista. Siit huomas kun se alko vaivaantuu mut siinä se lortto vaan toljotti munankipeenä. Muutamaan otteeseen se koitti sanoo jotain mut puhuin aina päälle, ehkä siitä viimestää tajuis lähtee menee.

TUNNIN SE VITTU JAKSO SIINÄ istua ja vielä kiitti, mitä vittua ois pitäny tehdä et se ois tajunnu lähteä heti??

• pääs takia kärsii

tyhmä mätisäkki olet. etkö deittailussa jo huomannut kirosanojen voimalauseita y.m .tollo

• saketeus

Kerrot vaan ihan suoraan että et ole kiinnostunut kiroilevasta ja huonosti käyttäytyvistä miehistä ja olet nähnyt tarpeeksi hänen käytöstään puolen tunnin ajalta. Ja sanot et olet itse semmonen joka kunnioittaa ja arvostaa muita ihmisiä eikä hauku heitä ja toteat vaan että ootte liian erilaisia. Ei se sen kummempaa vaadi ja ehkä toinenkin oppii ja ymmärtää jotain myöhemmin.

• laskiämpäri

Luin koko letkan läpi ja jotenkin tuntuu, että on pakko sanoo jotain.
        Naiset kuvittelevat itsestänsä liikoja. Prinsessasyndrooma tekee heistä niin ihmeellisiä, että kukaan, tai mikään ei kelpaa.
        Miehet aliarvioitte itsenne, annatte naisten pyöritellä teitä, kuin laskiämpäriä.
        Ryhtiä ja selkärankaa luomakunnan kruunut!

• Mies.

Kivempaa on elellä yksikseen kuin minkä tahansa harakan kera. :)

• hopeanuoli4

Kahvit juon ja sitten menoksi, sillä mitä kauemmin jaarittelee, niin
      sitä varmemmin toinen kuvittelee, että on kiinnostunut hänestä.

• panomies

Mä en rumia aikkoja pane

• uroskimppu

Mulla Kyrpä ei seiso jos on ruma.joku taso pitää olla pannessakin

• pillua

Mä haluan juua myös häpynestettä treffikahvien jälkeen

• Jarmo Mc

Viimeisimmät treffit kesti 45min. Juttua riitti ja molemmilla oli mukava.Molemmilla olikiire muualle, aiemmin sovittuihin menoihin joten päätös toisesta kierroksesta syntyi helposti. Tarina jatkuu.
      M 43v

• leuka4

Meitsi on siis niin urheilullinen ja laihis, että en kauaa jaksa ihraämpäriä katsella. AO.kin on nettitestin mukaan lähemmäs 165. Kohteliaisuuden vuoksi varmasti olen tovin ihmisen kanssa ja yms. Ihmiset on vaan niin vitun kinttaisia omien vanhojen juttujensa kanssa. Onneksi osaan miinustaa kohtuu hyvin oman historiani suhteessa näkyvään tapahtumaan. Läppää tässä latelen, mutta sekös mukavampaa ja rentoa myös treffeillä, vaikka molemmat tajuaa, että naisen perse on paska tai itse olen liian komea poika eikä siksi aikuinen nainen innostu.

• Kaikille ulkonäköäni minua näkemättä arvioimille tiedoksi: rasvaprosenttini on 18%. Voitte sen avulla googlata summittain millainen kroppani on. Täällä en omia kuviani jakele ja profiilissa on tarkoituksella vartalon peittävät vaatteet päällä. Profiilikuvani ovat tuoreita

• pitäkäätunkkinne

Mä en lähtis teidän kenenkään kanssa treffeille.

• ...............

No kait se mies olisi tajunnut jos olisit vaan nostanut perseen penkistä ja lähtenyt pois?

• fgdrfgr

Voin hyvin kuvitella miten se mies sitten tuli näille palstoille avautumaan että jooei naisille kelvannut taaskaan tällanen ATM, pitää olla YTM aisuria yms. yms.

• ...

.

• Anonyymi

Kun etsitte kumppania niin laittakaa JO heti alkuun omat kriteerinne ilmoituksiin ja älkää valehdelko mitään tai olko kertomatta esim.lapsista ym tärkeistä ihmisasioista tai että oeltto olleet jossain hoidossa,vankilassa tms.
        Valheilla on lyhyet jäljet ja jos lipsutte kriteereistänne niin sillon jo toinen vie teitä miten päin vaan.
        Menkää treffeille vasta sitten jos kumpikin miellyttää toista,ja myös se että jos on kauhea kiire toisella tavata se ei ole hyvä,se osoittaa jo että itsekuria ei oel yhtään,samoin alkoholin käyttö jos sitä kuluu eikä itse juo ei semmonen sovi,tai jos ei tykkää tupakoinnista ja toinen polttaa sekään ei sovi kenties kaikille?
        Miettikää ensin kiire ei ole maksamaan toisten lapsia eikä itsekkään tekemään niitä turhaa lisää!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7294
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3157
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2219
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2081
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2013
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1767
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1651
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1633
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1391
    Aihe