Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koska viimeksi teitte kumppanisi kanssa jotain romanttista?

itte kumppanisi kans

2

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioleromantiikkaa

      Eipä varmasti koskaan vielä tähän ikään mennessä (45v). Miehen kanssa ollaan oltu yli 20v yhdessä, mutta eipä kuulu romantikka meidän elämään. Seksi kyllä.

    • arjen romantiikkaa

      Mitä te ihmiset sitten pidätte romanttisena? Romantiikan ei tarvitse olla suuria tekoja, illallista kynttilänvalossa, vaahtokylpyä, sydänilmapalloja tai valtava ruusukimppu. nuo ovat vain elokuvateollisuuden meille syöttämiä mielikuvia.
      seksi ei ole romantiikkaa. voi olla osa sitä, mutta ei pääasia. olen ollut avomieheni kanssa kohta 4 vuotta. mielestäni romanttisuus on enemmän sellaisia arjen pikku eleitä ja tekoja. romanttista on, kun mies soittaa minulle jonkin kauniin laulun (YouTubesta tai koneeltaan) jonka on kuullut esim. työmatkansa aikana radiosta. Romanttista on myös toisen kehuminen jossain arkisessakin asiassa, kahdenkeskinen hetki saunassa tai suihkussa, tai vaikkapa suukko kaupassa, hyllyjen välissä. Romanttista on myös kun illalla ennen nukkumaanmenoa kertoo rakastavansa toista ja antaa suudelman, käy laittamassa toisen facebook seinälle sydämen tai keittää toiselle arkiaamuna aamukahvin ja puuronkin, että toinen saa nukkua edes hetken pidempään.

      mieheni ei juuri ostele kukkia, eikä lahjoja, enkä sellaista odotakkaan. Sitten jos hän joskus yllättää antamalla jonkin lahjan niin onhan se sitten jo älyttömän romanttista ja tulee tippakin linssiin.
      Me jokainen määrittelemme itse mikä on romanttista, mutta minusta on aika surullista jos ei osaa ajatella mitään yhteisiä arjen hetkiä romanttisessa mielessä. Varmasti 20 vuotta kestäneessä suhteessakin on niitä ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe